Календарне - тематичне планування "Варіативний модуль туризм для учнів 8 класів."

Про матеріал
Календарне - тематичне планування Варіативний модуль туризм для учнів 8 класів. Розробила вчитель методист, КЗ «НСЗШ №24», м. Нікополь, Дніпропетровської обл. Очкуренко І.В. Планування навчального матеріалу складено на підставі програми МОН України з фізичної культури для учнів 5-9 класів за модульною системою. Дане планування може використовуватися в навчальних закладах освіти, які працюють за модульною системою.
Перегляд файлу

 Фізична культура

Календарне - тематичне планування

І семестр

Модуль туризм

для учнів 8 класів

розробила вчитель методист

КЗ «НСЗШ №24»

м. Нікополь

Дніпропетровської обл.

Очкуренко І.В.

 

 

 

      4 рік навчання

 

Туризм

 

1 семестр   Кількість уроків-13

 

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

 

Учень, учениця:

р о з п і з н а є  особливості топографічної, туристичної та спортивної карти;

в о л о д і є  елементами орієнтування за вибором;

н а з и в а є  комплектуючі похідної аптечки;

о б ґ р у н т о в у є  оздоровче значення туризму;

д о т р и м у є т ь с я  правил техніки безпеки під час занять на уроках з елементами туризму;

б е р е  у ч а с т ь  в естафетах з проходженням етапів, вивчених раніше; у проходженні дистанцій 200–500 м з елементами крос-походу;

в и к о н у є  вправи з картою, умовними знаками, топографічними знаками на розвиток уваги і зорової пам’яті;

в и к о н у є  дії при виконанні вправ орієнтування по схемі за вибором;

з д і й с н ю є  технічне проходження туристських етапів: умовне подолання яру, річки за

допомогою паралельних мотузок, «ліан»;

проходження дистанції крос-похід 1500–2000 м;

в о л о д і є  технікою в’язання туристських вузлів «зустрічний», «брамшкотовий»;

б е р е  у ч а с т ь  у навчальних змаганнях з техніки орієнтування у заданому напрямку та пересування: підйом, траверс, спуск, подолання умовного болота, в’язання туристських вузлів.

 

 

Орієнтовні навчальні нормативи  

Рік вивчення

Навчальні нормативи

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

4 рік

 

В’язання вузлів «зустрічний»,

«брамшкотовий»

 

1 вузол

зав’язаний з помилкою або

жодного

1 вузол

зав’язаний без помилки

2 вузла

зав’язані з помилкою

2 вузла

зав’язані без помилки

Орієнтування по схемі за вибором

10 хв (кількість пунктів)

хл.

менше

2

2

4

6

дівч.

менше

2

2

4

6

10 етапів туристських змагань

(на вибір), кількість

хл.

 

 

менше

3

3

6

8

дівч

менше

2

2

4

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/р

Зміст навчального матеріалу

Дата

1.

Теорія. «Оздоровче значення туризму. Комплектація похідної аптечки»

Правила техніки безпеки на уроках з елементами туризму. Розучити комплекс РГГ № 1. Рухові ігри

 

2.

Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Організаційні вправи. Повільний  біг. Закріпити навички виконання комплексу вправ РГГ № 1. Подолання смуги перешкод. Проходження дистанції з елементами крос- походу 500 м

 

3.

Теорія: Основи орієнтування на місцевості, приклади умовних знаків, вправи з мапою, умовними знаками на розвиток уваги і здорової пам’яті.

Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Повільний  біг. Розминка у русі. З.Ф.П. Естафети з елементами туристської техніки.

 

4.   

Теорія: Повторити основи орієнтування на місцевості. Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Повільний  біг. Розминка у русі. Повторення техніки в’язання туристських вузлів. Смуга перешкод. Встановлення намету.

 

 

5.

Теорія: Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Повільний  біг. Розминка у русі. ЗФП Навчити техніки в’язання вузлів: «зустрічний», «брамшкотовий»

Повторити самостраховку петлі прусика.  Смуга перешкод. Подолання умовного яру за допомогою «маятника». Встановлення намету.

 

6.

Теорія: Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Повільний  біг. Розминка у русі. ЗФП. Орієнтування за схемою у заданому напрямку. В’язання туристських вузлів. Смуга перешкод- технічні етапи. Встановлення намету.

 

7.

Теорія: Повторити основи орієнтування на місцевості. Розминка у русі  та на місці. ЗФП Встановлення намету. Повторити техніку в’язання вузлів «булінь», «академічний», «вісімка», «ткацький»,  «прусик», «простий», «простий провідник» ,«зустрічний», « брамшкотовий». Технічне проходження туристських етапів: умовне подолання яру, річки за допомогою паралельних мотузок,  крос- похід 1000 м

 

8.

Теорія. Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Оцінити самостійне виконання комплексу вправ РГГ№1. Повільний біг. Техніка в’язання туристських вузлів «зустрічний», «брамшкотовий» Повторити техніку встановлення намету. Подолання умовного болота по купинах за допомогою жердин, подолання умовного яру за допомогою колоди («бума») Орієнтування за схемою у заданому напрямку.

 

9.  

Теорія. Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Смуга перешкод. Техніка в’язання туристських вузлів «простий», «простий провідник», «булінь», «академічний»,  «прусик», «вісімка» , «ткацький». Естафети з технічним проходженням етапів. 

 

10.

Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Виконати на оцінку техніку в’язання туристських вузлів «зустрічний», «брамшкотовий»

 

11.

Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Виконати на оцінку техніку встановлення намету.

 

 

 

12.

Виконати на оцінку технічне проходження туристських етапів.

 

13.

Теорія. Техніка безпеки під час виконання рухових вправ. Повторення вивченого матеріалу, перездача навчальних нормативів. Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Додано
11 березня 2020
Переглядів
1022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку