Урок "Олімпійський рух 8 клас"

Про матеріал
ознайомити учнів з історією Олімпійських ігор; сприяння гармонійному розвитку особистості дитини та розповсюдженню гуманістичних ідеалів олімпізму.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 8 класу

Вчитель: Дереча Наталія Михайлівна.

 

Тема Олімпійського уроку: «Спорт і фізичне виховання - утвердження здорового способу життя та зміцнення миру».

Мета: ознайомити учнів з історією Олімпійських ігор; сприяння гармонійному розвитку особистості дитини та розповсюдженню гуманістичних ідеалів олімпізму.

Обладнання: плакати з олімпійської тема­тики, мульти-медійна апаратура для демонстрації слайдів.

C:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.jpegХід уроку

Ведучий 1. Школо, «Рівняйсь!», «Струнко!» відкриття шкільних Олімпійських ігор оголошується відкритим.

   ( звучить Гімн України )

 Ведучий 2. Доброго дня шановні гості та учні нашої школи!

 Ведучий 3. Вітаємо всіх на святі спорту та здоров’я. Вже котрий рік поспіль Національний  Олімпійський  комітет України спільно з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України проводить Всеукраїнський олімпійський урок.

Ведучий 4. До речі, 2012 рік оголошено роком спорту та здорового способу життя. І як ви знаєте, в Україні та Польщі з 08 червня по 01 липня 2012 року буде проходити 14 Чемпіонат Європи з футболу. Гасло чемпіонату: «Творимо історію разом».

 Ведучий 1.  Олімпійський рух, як і багато років тому, є потужною складовою формування здорового способу життя.  Та спочатку давайте пригадаємо звідки все починалось.

Ведучий 2:

У стародавні далекі часи

Біля священного підніжжя Олімпу,

Де славнозвістні всемогутні боги

Із Зевсом на чолі творили раду,

У тихім місті, вздовж ріки Алфей,

Олімпія знайшла притулочок собі.

І саме тут, свято миру, сили і краси

На Зевса честь славетно відбувалось.

Ведучий 3. А зараз нам учні, які були об’єднанні в дві групи продемонструють свою презентацію, яку вони підготували заздалегідь. Перша група збирала матеріал до теми «Олімпійські ігри сучасності», а друга – «Історія олімпійського руху».

 

«Історія олімпійського руху»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

 

Ведучий 4: Олімпійські ігри зародились у Стародавній Греції ще у VІІІ ст. до н.е. і регулярно проводились понад тисячу років. Безпосередньо зародження Олімпійських ігор пов'язують із іменами легендарного грецького героя Геракла, царя Пелопса, спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта.

Ведучий 1: Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції почали свій відлік у 776 р. до н.е., коли офіційно було зафіксовано ім'я першого переможця Ігор Коройба, який за професією був пекарем.

Ведучий 2: Ігри у Стародавній Греції проводились кожні чотири роки на честь батька богів і людей Зевса. Всі змагання та конкурси проходили у давньогрецькому поселенні Олімпія, що було розташоване у північно-західній частині півострова Пелопоннес на півдні Еллади.

Ведучий 1: Під час Ігор дотримувались священного миру. Будь-які військові конфлікти та сутички в регіоні, де відбувались Олімпійські ігри, заборонялись.

Ведучий 2: Учасниками Ігор могли бути вільні греки - чоловіки та юнаки. Для жінок у Греції проводились Герії - Ігри на честь богині Гери.

Ведучий 3: Перші Олімпійські ігри тривали один день, а програма включала лише один вид спорту - біг. Із розквітом і зростанням популярності Ігор їх програма змагань поступово розширювалась. У період розквіту вони проходили протягом п'яти днів. Програма змагань включала біг на різні дистанції, панкратіон (поєднання боротьби з кулачним боєм), пентатлон (п'ятиборство, до якого входили стрибки у довжину, біг, метання диска, метання списа і боротьба), кулачний бій, перегони на колісницях.

Ведучий 4: Нагородження переможців відбувалося у п'ятий день олімпійських святкувань. Переможців Олімпійських ігор увінчували вінком з гілок оливи, а також пов'язували вовняними стрічками навколо голови, рук та ніг.

Ведучий 1: На світ олімпіоніки являлись

І перемогами своїми прославлялись,                                           Оливи гілку на чолі несли.

Ведучий 2:      Проіснували Ігри декілька віків,

А потім римський імператор Феодосій                                     Заборонив їх існування, а роки,                                                             І варвари й стихії

Знесли, прибрали з пам'яті людської                                        Славетне місто ритуалів і споруд.

Ведучий 3:     І ось людина — П'єр де Кубертен,

Французький педагог, барон, спортсмен,                                         З палким натхненням взявся за роботу,                                   Щоб відродити славу давніх днів,                                                Щоб олімпійське гасло засіяло всім.

Ведучий 4: У червні 1894 р. П'єр де Кубертен скликав у Парижі Міжнародний конгрес для вирішення питання про відновлення Олімпійських ігор. Це був історичний Конгрес, тому що на ньому було ухвалено рішення про проведення Ігор І Олімпіади сучасності та створення Міжнародного олімпійського комітету на чолі з Деметріусом Вікеласом, представником Греції, та П'єром де Кубертеном як секретарем.

Ведучий 1: Ігри І Олімпіади сучасності відбулись в Афінах 1896 року. В Іграх взяли участь 245 спортсменів із 14 країн світу, які змагались у 9 видах спорту.

Ведучий 2   : І сталося диво! Вже друге століття

Священний вогонь олімпійський палає.                              Мільйони атлетів з усіх континентів                                               На форум спортивний всіх разом збирає.                                       Щоб мірятись силою, знать, хто найшвидший,                              Хто вищу за інших планку здолав.

Ведучий 3: Олімпійські ігри проходять кожні чотири роки, щоразу у різних містах світу. Зимові Олімпійські ігри також проводяться кожні чотири роки. На них представлені види спорту, для яких потрібен сніг або лід. Перші офіційні зимові Олімпійські ігри відбулися у французькому містечку Шамоні 1924 року. В них узяли участь 258 спортсменів із 16 країн світу. З 1994 року зимові Олімпійські ігри та Ігри Олімпіад проводяться з інтервалом у два роки.

Ведучий 4: До олімпійської символіки належать олімпійська емблема, олімпійський прапор, олімпійське гасло, олімпійський гімн, олімпійський вогонь та олімпійський смолоскип.

Ведучий 1: Символом Олімпійських ігор є п'ять переплетених кілець, що символізують толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь в Олімпійських іграх, з п'яти континентів нашої планети.

Ведучий 2: Гаслом Олімпійських ігор є слова «Сіііи$. АШи§. Рогішз», що означає «Швидше. Вище. Сильніше».

Ведучий 3: Олімпійська емблема визначена Олімпійською Хартією, правовим документом олімпійського руху. Основним елементом емблеми є п'ять кілець у поєднанні з іншими елементами.

Ведучий 4: П'ять кольорових кілець - синє, чорне, червоне, жовте, зелене на білому полотнищі - це олімпійський прапор. Він урочисто піднімається на головній спортивній арені міста-організатора на церемонії відкриття Олімпійських ігор.

Ведучий 1: Олімпійський вогонь запалюють в Олімпії. За допомогою естафети олімпійського вогню він закінчує свою подорож у великій чаші олімпійського стадіону, в якій палає протягом усіх олімпійських змагань.

Ведучий 2: Під час церемонії відкриття Олімпійських ігор атлет, представник країни-організатора Ігор, підходить до щогли, бере краєчок Олімпійського прапора, здіймає праву руку і виголошує Олімпійську присягу: «Від імені всіх учасників я обіцяю, що ми будемо брати участь у цих Олімпійських іграх, поважаючи та дотримуючись правил, за якими вони проводяться, в істинно спортивному дусі, в ім'я слави спорту та честі наших команд».

Спортивні арбітри також складають присягу про повагу до спортсменів та об'єктивне суддівство.

Щоб у дійсності спорт був таким, як у «Оді»,

Натхненно яку Кубертен написав.

ВедучийЗ:

                   Про те, що спорт - чесність,                                             Про те, що спорт - сила,                                                       Про те, що спорт - миру посол на Землі,                    Про те, що він - радість і справедливість,

І плідність, і виклик, й могутній прогрес.                 Що він - благородство,                                                Що він - будівничий,                                                    Що він - насолода для тіла й душі!                                   До спорту і ти приєднатись спіши!

Ведучий 4: Слово надається нашим шановним гостям.

Виступи гостей.

Ведучий 1: Дорогі друзі! От і закінчився наш олімпійський урок. Сподіваємось, що ви отримали нові знання,  дізнались про те, скільки необхідно докласти сил, здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати медаль, особливо - олімпійську. Пам'ятайте, у кожного є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська висота, і щоб її досягти потрібно мати велике бажання, віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо кожному із вас обов'язково її досягти! До нових зустрічей.

 

docx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
1209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку