Тиждень 1 «Я - школяр»
Назва предмета |
Понеділок 02.09 |
Вівторок 03.09 |
Середа 04.09 |
Четвер 05.09 |
П’ятниця 06.09 |
Українська мова |
Вступ. Державний Гімн України. Що я очікую від шкільного життя? |
|
Слова, які відповідають на питання що? Що покласти у шкільний ранець? |
Я досліджую світ Слова, які відповідають на питання хто? Складання речень «Хто я, хто мої однокласники?». Голосні і приголосні звуки. |
Слова, які відповідають на питання який? яка? які?. Поділ слів на склади. Інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?» Робота з дитячою книжкою. Наші улюблені казки |
Українська мова |
|
Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри, с.2 |
Орієнтування на сторінці зошита (ліворуч, праворуч) с.3 |
Я досліджую світ Ознайомлення з рядком. Верхня і нижня рядкові лінії. Створення паспорта школяра: запис імені, дати народження, місця народження |
|
Математика
|
Взаємне розміщення предметів. Гра «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур) |
Досліджуємо форми об’єктів. Взаємне розташування предметів. с.2-3 |
|
Я досліджую світ Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/важчий). с.8-9 |
Геометричні фігури: точка, пряма, крива. Просторові відношення. с. 4-5 |
Я досліджую світ |
Природознавство Чого я хочу навчитися у школі? «Школа моєї мрії» |
Основи здоров’я «Хто як дістався до школи». Перегляд мультфільму про безпеку на дорозі. Створення та представлення схеми-малюнка «Дорога до школи» |
Природознавство Знайомство зі школою. Дотримання правил техніки безпеки в школі |
|
Трудове навчання Колаж «Знайомтесь – це ми!» |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Світ навколо нас. Створення малюнків «Школа моєї мрії», працює музей асфальтового живопису. |
|
Тиждень 2 «Мій клас»
Назва предмета |
Понеділок 09.09 |
Вівторок 10.09 |
Середа 11.09 |
Четвер 12.09 |
П’ятниця 13.09 |
Українська мова |
Слова, які відповідають на питання що робить?. Обговорення «Що варто і чого не варто робити в класній кімнаті» |
|
Речення. Як почуватися комфортно у класі? Культура спілкування |
Я досліджую світ Речення. Службові слова в реченні. |
Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). наша дружня класна родина.
|
Українська мова |
|
Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку). Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. с. 5 |
Розрізняю міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова) с.6. Створення малюнка про безпеку в класі Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя» |
Я досліджую світ Вироблення правил спілкування в класі. Гра «Добери словечко». Пряма лінія. с. 7 |
|
Математика
|
Геометричні фігури: промінь, відрізок, ламана. с. 6-7 |
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною: довший – коротший, вищий – нижчий, ширший - вужчий. Порівняння однокласників та предметів у класі с.10-11 |
|
Я досліджую світ Лічба за правилами лічби об’єктів класної кімнати. Складання маршрутів на основі зібраних даних за допомогою піктограм |
Лічба предметів від 1 до 10. «Руховий» (матем.диктант) закріплення поняття ліворуч, праворуч, прямо. с.12-13 |
Я досліджую світ |
Природознавство Екскурсія школою/квест (за допомогою працівників школи). Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медичного кабінету тощо |
Громадянська Гра «Так – ні» (відпрацювання правил поведінки у класі). Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Виготовлення композиції «Спільний букет» (виготовлення квітів для класної кімнати) або виготовлення прикраси для класної кімнати |
Природознавство Гра-ознайомлення з осередками класної кімнати та їхнім призначенням (класною бібліотекою, ігровим осередком тощо). Спостереження за рослинами у класі. |
|
Трудове навчання Групова пантоміма – загадка «Наші спільні вподобання» (діти об’єднуються в групи за вподобаннями: «читачі», «художники», «спортсмени» тощо. Розроблення емблеми (смайлика) для класної кімнати |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Форма предмета (прямокутник, трикутник, круг), прості форми. ХТД: Зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір, аплікація). |
|
Тиждень 3 «Мої друзі»
Назва предмета |
Понеділок 16.09 |
Вівторок 17.09 |
Середа 18.09 |
Четвер 19.09 |
П’ятниця 20.09 |
Українська мова |
Поділ слів на склади. бесіда на тему «Хто такі друзі?» Сімейний обід |
|
Наголос у словах. Ляльковий театр. Казка «Як світлячок друга шукав» Називання один одного пестливим, теплим, ніжним іменем. |
Я досліджую світ Звуки голосні й приголосні. Обговорення спільних зацікавлень. Що роблять друзі? |
Тверді і м’які приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою. Перегляд мультфільму «мудрі казки. Квіти дружби» |
Українська мова |
|
Похила лінія (коротка, подовжена). с. 8. Гра «Дружні лабіринти» |
Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі с.9 - 10 Добирання відповідних слів, що характеризують друга. |
Я досліджую світ Перегляд мультфільму про дружбу. Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення мирилки. Подовжена похила лінія з петлею внизу с.11 |
|
Математика
|
Визначаємо кількість об’єктів с.14-15 |
Визначаємо порядковий номер об’єкта. Скільки? Який за порядком? Тиждень с.16-17 |
|
Я досліджую світ Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Об’єднай друзів за певною ознакою, вишукай у певній послідовності с.18-19 |
Розбиваємо об’экти на групи за спільною ознакою. Попереднє і наступне число с.20-21 |
Я досліджую світ |
Природознавство Гра «Мій друг» (риси характеру своїх друзів). Вивчення і виконання «Пісні про дружбу» |
Основи здоров’я Дослідження «Сила дружби» (на прикладі віника). Запитання для обговорення «Чи може казковий герой бути другом?» Вправа «Оживи друга» |
Природознавство Вправа «Квітка». Збирання квітки з пелюсток, на яких написані/зображені риси характеру друга/подруги. «Не такий, як усі». Як познайомитись з новим другом |
|
Трудове навчання Тварини – наші друзі. Створюємо домашнього улюбленця (оригамі, папір) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Емоційне сприймання картин. Прості форми (повторення). ХТД: Зображення улюбленої іграшки-друга (гуаш). |
|
Тиждень 4 «Моє довкілля»
Назва предмета |
Понеділок 23.09 |
Вівторок 24.09 |
Середа 25.09 |
Четвер 26.09 |
П’ятниця 27.09 |
Українська мова |
Звукові схеми слів. Птахи |
|
Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку |
Я досліджую світ Слухання дитячої пісеньки «Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля?» Звукові схеми слів |
Звук [а]. Мала буква а. складання речень за малюнками. Вправа «Знайди літеру а у назвах тварин і рослин»
|
Українська мова |
|
Подовження похила лінія з петлею вгорі. с. 13 |
Півовал та овал малий і великий. с. 14 – 15 Розвиток зв’язного мовлення: Слухання й обговорення вірша «Зламана гілка» А.Бортняк |
Я досліджую світ З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє). Створення піктограм, малюнків «Яка таємниця схована на шкільному подвір’ї» с. 16 |
|
Математика
|
Число і цифра 1. Поняття «стільки ж», «дорівнює» с.22-23 |
Число і цифра 2. Поняття «дорівнює», «не дорівнює» Порівняння представників живої і неживої природи с.24-25 |
|
Я досліджую світ Число і цифра 3. Склад числа 3. Лічба предметів неживої природи с. 26-27 |
Число і цифра 4. Склад числа 4 с.28-29 |
Я досліджую світ |
Природознавство Слухання вірша В.Чуба «Що таке довкілля?» або казки В.Сухомлинського «Горобчик і вогонь». Знаходження слів на позначення живої та неживої природи. |
Громадянська Дослідження рукотворних та природних тіл за допомогою органів чуття. Інструменти для дослідження. Зв’язок живої і неживої природи. |
Природознавство Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї. Ознайомлення з рослинами шкільного подвір’я та їхнє дослідження. Зв’язок тварин і рослин. Складання правил поведінки у природі. Створення пам’ятки «Правила поведінки у природі» |
|
Трудове навчання Світ людей. Створення квітки довіри (кольоровий папір, клей, ножиці) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Створення композиції із крапок, ліній та плям. Розмальовування малюнка природного довкілля.
|
|
Тиждень 5 «Осінь»
Назва предмета |
Понеділок 30.09 |
Вівторок 01.10 |
Середа 02.10 |
Четвер 03.10 |
П’ятниця 04.10 |
Українська мова |
Велика буква А. Вправа «Упіймай місяць». |
|
Звук [о]. Мала буква о. Складання речень за малюнками на тему «Осінь» |
Я досліджую світ Велика буква О. Вправа «Незавершене речення». «Як тварини готуються до осені?» |
Звук [у]. Мала буква у. Робота з дитячою книжкою. Слухання казки «Казка про Зайчика і пори року. Осінь». О.Крижановської з метою пригадування ознак осені |
Українська мова |
|
Написання малої та великої букви А. с. 19-20 |
Написання малої букви о. с. 21. Складання речень на тему «Осінні ліс» |
Я досліджую світ Написання великої букви О с. 22 Гра «Допоможи Зайчикові побачити щедрості осені» |
|
Математика
|
Число і цифра 5 Склад числа 5 с.30-31 |
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо «Збираємо кошик для осені». с.32-33
|
|
Я досліджую світ Порівнюємо групи об’єктів за кількістю. Знаки «більше», «менше» с. 34-35 |
Арифметичні дії додавання і віднімання с.36-37 Вправа «Підраховуємо урожай осені» |
Я досліджую світ |
Природознавство Тіла неживої природи. Екскурсія до парку. Ознайомлення з ознаками осені та осінніми місяцями |
Основи здоров’я Ріст і розвиток людини. Практичні роботи «Вимірювання зросту і маси тіла людини» (з допомогою дорослих). Створення і заповнення леп бука (фото, написані розповіді, казки про місяці) |
Природознавство Тварини і рослини восени |
|
Трудове навчання Дарунки осені. Екскурсія до осіннього парку. Малюємо за допомогою опалого листя |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Скульптура, прості об’ємні форми. ХТД: Ліплення овочів і фруктів – дарів осені (пластилін).
|
|
Тиждень 6 «Я і моя Батьківщина»
Назва предмета |
Понеділок 07.10 |
Вівторок 08.10 |
Середа 09.10 |
Четвер 10.10 |
П’ятниця 11.10 |
Українська мова |
Велика буква У. Продовження речення «Батьківщина – це . . .» з використанням ілюстрованого матеріалу. Звукові схеми слів, речень. |
|
Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами |
Я досліджую світ Читання легенди про рідну місцевість. Добирання відповідних означень до слів «захисник» - який? |
Звук [і]. Мала і велика букви і, І |
Українська мова |
|
Написання малої букви у. с. 23 |
Написання великої букви У с.24 Розвиток зв’язного мовлення: Запитання до учнів про те, чому батьки і Батьківщина – схожі слова? Побудова речень різних за метою висловлювання за темою «Батьківщина» |
Я досліджую світ Написання букви и с. 25 Створення маршруту козаків Запорізької Січі |
|
Математика
|
Зображуємо додавання і віднімання схематично с.38-39 |
Число і цифра 6. Утворення попереднього і наступного числа с.40-41 Лічба членів родини, позначення кількості членів родини відповідною цифрою
|
|
Я досліджую світ Порівнюємо числа. Числовий промінь с. 42-43 Ознайомлення з грошовими купюрами України. Хто і що на них зображено? |
Досліджуємо склад числа 6 с.44-45 Скільки слів (означень) дібрала кожна команда до слова «Захисник»? |
Я досліджую світ |
Природознавство Мала і велика Батьківщина. Дослідження карти України. Чим відома України у світі? |
Громадянська Державні символи та свята. Козаки – захисники України |
Природознавство Прогулянка вулицями міста. Дослідження природи рідного краю. Ознайомлення з рослинами і тваринами рідної місцевості. |
|
Трудове навчання Виготовлення оберегу для Захисників України |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Основні та похідні кольори, палітра. ХТД: Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби (акварель; гуаш і кольоровий папір). |
|
Тиждень 7 «Я підприємливий»
Назва предмета |
Понеділок 14.10 |
Вівторок 15.10 |
Середа 16.10 |
Четвер 17.10 |
П’ятниця 18.10 |
Українська мова |
ВИХІДНИЙ |
|
Звук [е]. Мала буква е. Складання речень з поданих слів. Бесіда «Як досягти успіху?» |
Я досліджую світ Велика буква Е.Складання речень за поданими схемами, Вправа «Що означає бути підприємливим?» |
Звуки [л], [л']. Мала буква л. Читання складів з вивченими літерами Робота з дитячою книжкою. Слухання казки «Добро і зло, оповідання В.Сухомлинського «Всі добрі люди – одна сім’я»». Обговорення почутих творів, вислів своїх вражень |
Українська мова |
Написання малої і великої букви і, І. с. 27-28 |
Написання малої букви е с.29. Робота в парі «Щоб ти зробив (ла) щоб допомогти іншим?»
|
Я досліджую світ Написання великої букви Е с. 30 Діалог на тему «Що я вмію зробити сам?» |
|
|
Математика
|
Повторюємо числа 1 – 6. Додаємо і віднімаємо за числовим променем. с. 46-49
|
|
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо в межах 6. с. 50-51 Робота з грошовими одиницями |
Число і цифра 7. Наступне і попереднє число с.52-53
|
|
Я досліджую світ |
Основи здоров’я Товари і послуги. Потреби людини. |
Природознавство - Як стати успішною людиною? Розповідь про Марка Цукерберга, Джамалу та ін.. - Складання формули успіху. Рольова гра «Як підготуватися до зустрічі з успішною людиною?» |
|
Трудове навчання Заощаджуємо гроші. Виготовлення скарбнички із пластикової пляшки. |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
Малювання графічними матеріалами, фарбами. Малюнок «Я – успішна людина» |
|
Тиждень 8 «Техніка, яка допомагає»
Назва предмета |
Понеділок 21.10 |
Вівторок 22.10 |
Середа 23.10 |
Четвер 24.10 |
П’ятниця 25.10 |
Українська мова |
Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. відгадування загадок на тему: «Техніка». |
|
Звук [м]. Мала буква м. Читання слів, речень з вивченими літерами. Гра «Спіймай звук». Знайомство з історією винаходу деяких винаходів |
Я досліджую світ Велика буква М. Перегляд мультфільму про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи життя?» |
Звук [с], [с']. Мала буква с. Гра «Добери слово» (підбір назв техніки до літер, які показує вчитель) |
Українська мова |
|
Написання малої та великої букви л, Л. с. 31-32 |
Написання малої букви м с.33- 34 Розвиток зв’язного мовлення: Поговоримо про сім’ю та техніку, яку використовують у побуті |
Я досліджую світ Написання великої букви М с. 35 «Візуальний словник» (запис нових слів, без яких важко уявити життя сьогодні: комп’ютер, планшет, смартфон тощо) |
|
Математика
|
Порівнюємо числа в межах 7. с.54-55 |
Досліджуємо склад числа 7 с.56-57 Знайди і порахуй усі види техніки, які є на малюнках
|
|
Я досліджую світ Повторюємо числа 1 – 7 с. 58-59 Гра «Математичний робот» |
Число і цифра 8 с.60-61 Робота з картками «Знайди геометричні фігури, які заховались у зображенні предметів техніки» |
Я досліджую світ |
Природознавство Презентація на тему «Винаходи людства, які полегшують життя людини». Знайомство з видами техніки: будівельна, сільськогосподарська, побутова |
Громадянська Перегляд навчального фільму «Правила безпеки - правила життя». Обговорення «Чи завжди техніка безпечна» |
Природознавство Сюжетно – рольова гра «Крамниця побутової техніки». Створення колажу «Побутова техніка» |
|
Трудове навчання Створюємо моделі роботів (кольоровий папір, клей, ножиці) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Художник-дизайнер. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір). |
|
Тиждень 9 «Подорож в минуле»
Назва предмета |
Понеділок 04.11 |
Вівторок 05.11 |
Середа 06.11 |
Четвер 07.11 |
П’ятниця 08.11 |
Українська мова |
Велика буква С. Вправа «Володарі часу». Перегляд та обговорення фрагменту мультфільму «Годинник» (Фіксики) |
|
Звук [н], [н']. Мала буква н. читання слів і складів з вивченими буквами. Побудова речень на тему: «Подорож до первісної людини» |
Я досліджую світ Велика буква Н. |
Закріплення знань про вивчені літери. Робота з дитячою книжкою. Складання фантастичної розповіді на тему «Уявна подорож у часі» |
Українська мова |
|
Написання малої та великої букви с,С. с. 36-37 |
Написання малої букви н с.38 Бесіда «Як ми змінилися за час навчання в школі» |
Я досліджую світ Написання великої букви Н с. 39
|
|
Математика
|
Порівнюємо числа. с.62-63 Математична гра «Календар» (рахунок днів тижня, місяців, пір року, дат народження) |
Досліджуємо склад числа 8 с.64-65 Знайди і порахуй усі види техніки, які є на малюнках
|
|
Я досліджую світ Повторюємо числа 1 – 8 с. 66-67 Розв’язування математичних задач та прикладів з логічним навантаженням на тему «Привіт із минулого» |
Число і цифра 9 с.68-69
|
Я досліджую світ |
Природознавство Історія нашої планети. Знайомство з формою Землі, материками та їхніми назвами |
Основи здоров’я Вправа «Упізнай мене» (дитячі фото учнів). Вправа «Машина часу першокласника» |
Природознавство Людина в давнину. Трипільська культура та Київська Русь |
|
Трудове навчання Виготовляємо скелет динозавра (картон, клей, макаронні вироби різних форм) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Розміщення зображення на аркуші. ХТД: Зображення зимового лісу за допомогою витинанки (кольоровий папір, картон). |
|
Тиждень 10 «Космос»
Назва предмета |
Понеділок 11.11 |
Вівторок 12.11 |
Середа 13.11 |
Четвер 14.11 |
П’ятниця 15.11 |
Українська мова |
Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і складів з вивченими буквами. Створення асоціативного куща на тему: «Космос» |
|
Велика буква К. Побудова речень та схем до них на тему: «Сузір’я зірок» |
Я досліджую світ Звук [в]. Мала буква В. Читання слів і складів з вивченими буквами Відгадування загадок на тему «Космос» |
Велика буква В. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). Знайомство з української народною казкою «День і ніч» |
Українська мова |
|
Написання малої букви к. с. 40 Гра – фантазування «Казкова планета» |
Написання великої букви К с.41 Розвиток зв’язного мовлення: Знайомство з діалогом. Діалог «Зустріч з іншопланетними мешканцями»
|
Я досліджую світ Написання великої та малої букви в. В с. 43-44
|
|
Математика
|
Порівнюємо числа в межах 9. с.70-71 Математична гра «Літачки» |
Досліджуємо склад числа 9 с.2-3 Розв’язуємо математичні пазли «Планети Сонячної системи»
|
|
Я досліджую світ Повторюємо числа 1 – 9 с. 4-5 Створення математичної космічної ракети, побудова інопланетних мешканців зі допомогою геометричних фігур |
Число і цифра 10 с.6-7 Дидактична гра «Парад планет»
|
Я досліджую світ |
Природознавство Поняття Всесвіт, галактика. Знайомство з Сонячною системою. Обертання Землі навколо Сонця та своєї осі |
Громадянська Уявна мандрівка космосом. Знайомство з першими космонавтами України. Освоєння космосу. Бесіда «Що можна побачити в космосі?» |
Природознавство Сонце. Значення сонця для всього живого. Звідки виникає «Сонячний зайчик», тінь |
|
Трудове навчання Виготовлення космічного корабля або літальної тарілки із підручних матеріалів |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Створення композиції «Таємниці космосу». Виставка дитячих робіт.
|
|
Тиждень 11 «Час. Як керувати часом»
Назва предмета |
Понеділок 18.11 |
Вівторок 19.11 |
Середа 20.11 |
Четвер 21.11 |
П’ятниця 22.11 |
Українська мова |
Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і складів з вивченими буквами. Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час» для складання словничка на задану тему |
|
Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами. |
Я досліджую світ Звуки [р], [р']. Мала буква р. Читання слів і складів з вивченими буквами |
Велика буква Р. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з казкою «Загублений час» |
Українська мова |
|
Написання малої букви п. с. 45
|
Написання великої букви П с.46
|
Я досліджую світ Написання великої та малої букви р, Р с. 47-48
|
|
Математика
|
Порівнюємо числа в межах 10. с.8-9 Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту з метою формування пунктуальності |
Досліджуємо склад числа 10 с.10-11 Відтворення в різних видах діяльності знань про годинник як приклад для вимірювання часу
|
|
Я досліджую світ Перевіряємо свої досягнення. Нумерація чисел 1 – 10 |
Повторюємо числа 1 - 10 с.12-13 Вправа «Живий календар»
|
Я досліджую світ |
Природознавство Чим вимірюють час? Дидактична гра «Як усе встигнути». Гра «Що станеться, якщо . . .» |
Основи здоров’я Знайомство з розпорядком дня першокласника. Зріст і маса тіла. |
Природознавство Екскурсія в природу. Спостереження за змінами тривалості дня і ночі, довжини тіні |
|
Трудове навчання Виготовляємо годинника (пластикова тарілка, ножиці, кольоровий картон, фломастери, канцелярська кнопка)
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Види годинників. Створення виставки «Різновиди годинників»
|
|
Тиждень 12 «Людина та її здоров’я»
Назва предмета |
Понеділок 25.11 |
Вівторок 26.11 |
Середа 27.11 |
Четвер 28.11 |
П’ятниця 29.11 |
Українська мова |
Звук [т], [т']. Мала буква т. Читання слів, речень з вивченими буквами. Створення асоціативного куща на тему: «Здоров’я» |
|
Велика буква Т. Читання речень і тексту з вивченими літерами. |
Я досліджую світ Звуки [д], [д']. Мала буква д. Читання слів і складів з вивченими буквами. Складаємо меню на літеру «Д» |
Велика буква Д.Читання слів, речень з вивченими літерами |
Українська мова |
|
Написання малої букви т. с. 50
|
Написання великої букви Т с.51 Розвиток зв’язного мовлення: Складання словничка на тему: «Посуд». Побудова діалогу на тему: «Брудний і чистий посуд»
|
Я досліджую світ Написання малої букви д с. 52 Побудова речень до поданих схем
|
|
Математика
|
Досліджуємо склад чисел першого десятка. с.14-15 Порівняння маси тіла та росту різних дітей, представників тваринного світу |
Називаємо компоненти та результат дії додавання с.16-17 Дидактична гра «Розраховуємо корисний раціон учня»
|
|
Я досліджую світ Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2 с. 18-19 |
Число нуль. Віднімаємо рівні числа с.20-21
|
Я досліджую світ |
Природознавство Будова тіла людини. Відповідність маси тіла зросту. |
Громадянська Важливість дотримання розпорядку дня. Чому для досягнення успіху важливо дотримуватися чіткого розпорядку дня. Створення карти досягнення успіху. |
Природознавство Будова тіла тварини (ознайомлення з будовою тіла різних класів тварин. Спільні і відмінні риси) |
|
Трудове навчання Здорові стопи. Виготовляємо доріжку слідів (кольоровий папір, олівці, ножиці, клей) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Теплі кольори. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель).
|
|
Тиждень 13 «Пригоди крапельки»
Назва предмета |
Понеділок 02.12 |
Вівторок 03.12 |
Середа 04.12 |
Четвер 05.12 |
П’ятниця 06.12 |
Українська мова |
Повторення вивчених літер. Читання слів, речень з вивченими буквами. Розповідь про водойми рідного краю |
|
Звуки [з], [з']. Мала буква д. Читання слів і складів з вивченими буквами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням
|
Я досліджую світ Велика буква З. Читання слів і складів з вивченими буквами. Гра «Де сховалась крапелька?». Робота з деформованим текстом |
Читання слів, речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з віршами про водні ресурси |
Українська мова |
|
Написання великої букви Д. с. 53
|
Написання малої букви з с.54 Вправа «Де живе вода». Складання фантастичних розповідей про краплинку. |
Я досліджую світ Написання великої букви З с. 55 Бесіда «Краплинка - мандрівниця»
|
|
Математика
|
Додавання і віднімання числа 0. с.22-23
|
Вчимося додавати і віднімати числа с.24-25 Дидактична гра «Складаємо приклади із крапельок»
|
|
Я досліджую світ Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2 с. 26-27 Розв’язування ланцюжка прикладів «Хвилі морські» |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1 с.28-29 Гра «Побудуй міст через річку»
|
Я досліджую світ |
Природознавство «Знайомство з краплинкою води». Де є в природі вода? Знайомство з водоймами рідного краю. Кругообіг води в природі. Як економити воду? |
Основи здоров’я Яка вода корисна для людини? 5 кроків до чистих рук. Коли потрібно мити руки? |
Природознавство Досліджуємо властивості води. Якою буває вода в природі? |
|
Трудове навчання Малюємо мильними бульбашками (4 склянки води, пластикові стаканчики, трубочки для коктейлів, фарби, пензлик, папір) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Чарівні перетворення ХТД: Створення малюнку «Химерна краплинка» (акварель).
|
|
Тиждень 14 «Зимонька - зима»
Назва предмета |
Понеділок 09.12 |
Вівторок 10.12 |
Середа 11.12 |
Четвер 12.12 |
П’ятниця 13.12 |
Українська мова |
Звук [й]. Мала буква й. Узагальнення про слова протилежні за значенням. Гра «Впіймай сніжинку». Ознайомлення з казкою М. Яремійчук «В очікуванні зими» |
|
Велика буква Й. Читання слів і складів з вивченими буквами. Сюжетно – рольова гра «Підслухана лісова розмова» |
Я досліджую світ Звук [б]. Мала буква б. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому |
Читання слів, речень з вивченими літерами. Інсценування - імпровізація «Як зимують тваринки» (за мотивами сюжетних малюнків) |
Українська мова |
|
Написання малої букви й. с. 58 Розпізнавання птахів, що не летять у вирій за словесним описом.
|
Написання великої букви Й с.59 Розвиток зв’язного мовлення: Складання розповіді «У наш двір прийшла зима»
|
Я досліджую світ Написання малої букви б с. 60 Складання речень на тему: «зимові розваги дітей».
|
|
Математика
|
Переставний закон додавання . с.30-31 Математична гра «Будуємо сніговика»
|
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр с.32-33 Прокладаємо шлях через снігову хуртовину
|
|
Я досліджую світ Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання с. 34-35
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання с. 36-37 Будуємо палац із крижинок – дидактична гра
|
Я досліджую світ |
Природознавство Прикмети зими. Як зимують тварини і рослини. |
Громадянська Знайомство із зимовими святами. Державні та народні свята зимового циклу |
Природознавство Екскурсія «Ознаки зими у природі». Обговорення побаченого. Допомога птахам взимку |
|
Трудове навчання Годівнички для пташок (чистий пакет з-під молока чи соку, мотузок або дріт, ножиці, лейкопластир) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Холодні кольори. ХТД: Зображення засніженого міста або села (кольоровий папір або картон; гуаш). |
|
Тиждень 15 «Зимові свята»
Назва предмета |
Понеділок 16.12 |
Вівторок 17.12 |
Середа 18.12 |
Четвер 19.12 |
П’ятниця 20.12 |
Українська мова |
Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами. Створення асоціативного куща «Зимові свята» |
|
Звук [г]. мала буква г. Гра з римою |
Я досліджую світ Велика буква Г. Читання речень і текстів з вивченими буквами |
Читання слів, речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою. Знайомство зі святкуванням Нового року в різних країнах світу |
Українська мова |
|
Написання великої букви Б с. 61 Складання речень до поданих малюнків «Зимові свята».
|
Написання малої букви г с.4
|
Я досліджую світ Написання великої букви Г с. 5 Знайомство із святом Святого Миколая, складання речень до поданих схем |
|
Математика
|
Додавання і віднімання числа 2 с.38-39 Школа економіки «Як вибрати вдалий новорічний подарунок»
|
Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2 с.40-41 Гра «Святкове меню»
|
|
Я досліджую світ Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2 с. 42-43
|
Досліджуємо різницеве порівняння с. 44-45 Прикрашаємо новорічну ялинку
|
Я досліджую світ |
Природознавство Святий Миколай у світі. легенда про Святого Миколая |
Основи здоров’я Безпечний Новий рік. Дотримання ТБ під час новорічних свят |
Природознавство Створення лептбуку «Новорічні свята в Україні» або перегляд відеопрезентації про новорічні свята |
|
Трудове навчання Виготовлення новорічної прикраси (ваші фото, трохи вати, блискавок, пластиковий стаканчик, картон, ножиці, клей) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Свято Нового року. Форма, декор (повторення). Зображення казкового годинника (матеріали на вибір). |
|
Тиждень 16 «Я - мандрівник»
Назва предмета |
Понеділок 23.12 |
Вівторок 24.12 |
Середа 25.12 |
Четвер 26.12 |
П’ятниця 27.12 |
Українська мова |
- Закріплення вміння читати. Утворення слова – назви теми інтегрованого тижня. Вправа «Продовж речення» - Знайомство з текстами про відомих мандрівників (читання/слухання) |
|
ВИХІДНИЙ
|
Я досліджую світ Читання оповідання «Соромно перед соловейком». Ознайомлення з картою України, пошук свого міста на карті |
Читання слів, речень з вивченими літерами.
|
Українська мова |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними с. 56 Розвиток зв’язного мовлення: Складання розповіді «Міста, де я мрію побувати» |
Я досліджую світ Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними с. 62
|
|
|
Математика
|
Моделюємо різницеве порівняння с.46-47 Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки
|
Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць с.48-49
|
Я досліджую світ Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць с.50-51 Збираємо рюкзак для мандрівки Україною |
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
Я досліджую світ |
Природознавство Хто такий мандрівник? Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній великих міст України - Здійснення віртуальної подорожі до Чорного та Азовського морів. Обговорення ситуацій, що ілюструють, звідки береться сміття |
Громадянська Куди ми помандруємо? Подорож Україною Дидактична гра «Мандруємо до столиці України». Правила поведінки в громадських місцях. |
|
Трудове навчання Пригадування мультфільму «Дора- мандрівниця». Конструювання виробів із пластику, пакетів |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
Художник, скульптор. ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери (олівці. фломастери). |
|
Тиждень 17 «Спорт»
Назва предмета |
Понеділок 13.01 |
Вівторок 14.01 |
Середа 15.01 |
Четвер 16.01 |
П’ятниця 17.01 |
Українська мова |
Закріплення вміння читати. Читання тексту для пригадування видів спорту. Перегляд картинок із зображенням окремих видів спорту та класифікація їх за однією ознакою |
|
Розповідь про Олімпійські ігри. Складання речень за поданими малюнками |
Я досліджую світ Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетними малюнками.
|
Читання слів, речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з казкою Олександри Бичковської «Казка про те, як хлопчик Степанко здоров’я шукав» |
Українська мова |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними с. 63
|
Написання розділових знаків!, ?. Записування речень з ними
|
Я досліджую світ Складання та записування речень про спорт за малюнками. Бесіда «Що дає плавання?» |
|
Математика
|
Дізнаємося про математичний вираз «різниця» с. 52-53
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3 с.54-55 Математичний марафон.
|
|
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо число3. с.56-57 Запрошуємо на зимові олімпійські ігри |
Правило знаходження невідомого доданка с. 58-59
|
Я досліджую світ |
Природознавство Знайомство з різними видами спорту. Відомі спортсмени України
|
Основи здоров’я Чому потрібно займатися спортом? Як загартовувати свій організм |
Природознавство Сезонні види спорту. Які риси характеру розвиває спорт? |
|
Трудове навчання Виготовлення талісману олімпійських ігор |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Форма і декор. ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери). |
|
Тиждень 18 «Ми різні, але рівні»
Назва предмета |
Понеділок 20.01 |
Вівторок 21.01 |
Середа 22.01 |
Четвер 23.01 |
П’ятниця 24.01 |
Українська мова |
Звук [ґ]. Мала і велика ґ,Ґ. Читання слів, речень з вивченими буквами. Створення «Таблиця моїх захоплень» |
|
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів та речень з вивченими літерами |
Я досліджую світ Велика літера Ж. Бесіда «Як знайти для себе нове захоплення?» |
Закріплення вміння читати.
|
Українська мова |
|
Написання малої та великої літери ґ, Ґ. с. 6-7 Створення діаграми «Колекціонерів класу»
|
Написання малої літери ж. с.10-11 Розвиток зв’язного мовлення: Складання та записування листа своїм однолітками з іншої школи
|
Я досліджую світ Написання великої літери Ж с. 12-13
|
|
Математика
|
Називаємо компоненти та результати віднімання с.60-61 Вправа «Знайди 10 відмінностей»
|
Додаємо і віднімаємо числа с.62-63 Дидактична гра «Ми - фокусники»
|
|
Я досліджую світ Вимірюємо довжини відрізків. Лінійка с.64-65 Дидактична гра «Ми - дослідники»
|
Будуємо відрізки с. 66-67
|
Я досліджую світ |
Природознавство Органи чуттів. Смак. У кожного свій самк. |
Громадянська Що таке неповторність? Неповторність та унікальність кожного |
Природознавство Світ захоплень |
|
Трудове навчання Ми різні, але ми разом. Створюємо ланцюжок єдності (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Художник, скульптор (повторення). ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні.
|
|
Тиждень 19 «Світ професій»
Назва предмета |
Понеділок 27.01 |
Вівторок 28.01 |
Середа 29.01 |
Четвер 30.01 |
П’ятниця 31.01 |
Українська мова |
Звук [ш]. Мала буква Ш. Читання слів, речень з вивченими буквами. Відгадування загадок на знання професій |
|
Велика буква Ш. Порівняння професій минулого і майбутнього (створення переліку професій, які зникли з часом) |
Я досліджую світ Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень з вивченими буквами. |
Буквосполучення ьо. Добирання протилежних за значенням слів до поданих. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з з віршем Сашка Дерманського «Ким бути?» |
Українська мова |
|
Написання малої букви ш. с. 14 Складання речень за поданими схемами на тему «Ким я мрія стати» |
Написання великої літери Ш. с.15 Бесіда «Професія мої батьків»
|
Я досліджую світ Удосконалення вміння писати вивчені букви, буквосполучення та слова с. 16-17
|
|
Математика
|
Вирази на дві дії с.68-69 Подорожуємо «Містом майстрів»
|
Додавання і віднімання числа 3 с.70-71
|
|
Я досліджую світ Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3 с.2-3 Дидактична гра «В банку»
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 с. 4-5 Математика у професіях. Дидактична гра «В магазині»
|
Я досліджую світ |
Природознавство Професії: хто що робить? Що для кого? |
Основи здоров’я Професії минулого та майбутнього. Дотримання ТБ під час роботи з приладами та інструментами |
Природознавство Творчі професії. Екскурсія до ДДТУ. Знайомство із сучасними енергетичними професіями |
|
Трудове навчання Ми у світ професій. Створюємо капелюх професій (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Художник, скульптор. ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери (олівці, фломастери). |
|
Тиждень 20 «Театр відчиняє двері»
Назва предмета |
Понеділок 03.02 |
Вівторок 04.02 |
Середа 05.02 |
Четвер 06.02 |
П’ятниця 07.02 |
Українська мова |
Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень з вивченими буквами. Робота з театральною афішею. Читання і обговорення афіші |
|
Велика буква Х. Складання правил поведінки в театрі |
Я досліджую світ Звук [ч], Мала буква ч. Складання сценарію за серією малюнків за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка» |
Велика буква Ч. Уявлення про близькі за значенням слова.
|
Українська мова |
|
Написання малої букви х. с. 20-21 Створення стіни слів за темою «Театр» |
Написання великої літери Х. с.22-23 Розвиток зв’язного мовлення: Словниковий диктант – вікторина з теми «Театр»
|
Я досліджую світ Написання малої літери ч. Списування з друкованого тексту. с. 24-25
|
|
Математика
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Підготовка до розв’язування задач с. 6-7
|
Готуємося до вивчення задач с.8-9 Вправа «Знайди свій ряд і місце».
|
|
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо число 4 с.10-11 Відгадай, хто заховався під маскою |
Додаємо і віднімаємо число 4. Робота за схемами с.12-13
|
Я досліджую світ |
Природознавство Що таке театр? Виникнення театру |
Громадянська Подорож до театру. Ознайомлення з професіями театру, повторення правил поведінки в театрі |
Природознавство Театр пантоміми, театр тіней, ляльковий театр. Створення кожного окремого театру в групах. |
|
Трудове навчання Художники у театрі. Створюємо театральні маски (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Художник, театральний костюм (повторення). ХТД: Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза» (олівці,фломастери). |
|
Тиждень 21 «Ігри – це серйозно»
Назва предмета |
Понеділок 10.02 |
Вівторок 11.02 |
Середа 12.02 |
Четвер 13.02 |
П’ятниця 14.02 |
Українська мова |
- Мала буква я. Створення ланцюжка улюблених ігор учнів - Велика буква Я. Читання слів і речень з вивченими буквами
|
|
- Звук [ц], [ц']. Мала буква ц. Уявлення про однину і множину іменників без уживання термінів - Велика літера Ц. Читання речень з вивченими літерами |
Я досліджую світ Повторення вивченого. Діалог «Моя улюблена комп’ютерна гра». Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор
|
Мала буква ю. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з з оповіданням «Найкращий друг». відгадування предметів схованих у чарівній скринці |
Українська мова |
|
- Написання великої літери Ч. с. 26-27 - Створення стіни слів за темою «Гра» |
- Написання великої літери Я. с.28, 31 - Написання малої літери я Бесіда «Чому потрібні правила гри?»
|
Я досліджую світ Написання малої і великої літери ц. Списування з друкованого тексту. с. 33-35
|
|
Математика
|
- Знайомство із задачею. Умова, запитання задачі. - Складові задачі: числові дані, шукане, розв’язання, відповідь с. 14-17 |
Досліджуємо задачі. задачі із числовими даними, яких бракує. Задачі із зайвими числовими даними с.18-19
|
|
Я досліджую світ Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4 с.20-21
|
- Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4 с. 22-23 - Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5 с. 24-2 |
Я досліджую світ |
Природознавство Ігрова діяльність учнів в осередках класу. Різновиди ігор. - «Чому я люблю бавитися в різні ігри?» |
Основи здоров’я - Презентація дитячої гри, у яку гралися батьки учнів в шестирічному віці. - Чому торішні правила гри? |
Природознавство Визначення спільних і відмінних ознак між іграми. Презентація «Моя улюблена іграшка» |
|
Трудове навчання - Інтелектуальні ігри. Створення математичного лото - Ігри – головоломки. Створення танграму (кольоровий картон, клей, ножиці) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Художник-мультиплікатор. ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення (пластилін або олівці, фломастери). |
|
Тиждень 22 «Транспорт»
Назва предмета |
Понеділок 24.02 |
Вівторок 25.02 |
Середа 26.02 |
Четвер 27.02 |
П’ятниця 28.02 |
Українська мова |
Велика буква Ю. Читання слів і речень з вивченими буквами. Інтерактивна вправа «Ґронування. Транспорт»
|
|
- Мала буква є. - Велика буква Є. Читання речень з вивченими літерами Групування поданим малюнків транспорту за відповідними групами |
Я досліджую світ Мала буква ї. Читання слів, речень з вивченими буквами
|
Велика буква Ї. Уявна подорож до музею транспорту |
Українська мова |
|
- Написання великої літери Ю. с. 39 - Написання малої букви ю с.37
|
- Написання малої літери є с.41 - Написання великої літери Є Розвиток зв’язного мовлення: Поговоримо про пори року «Яка пора тобі подобається найбільше і чому?» |
Я досліджую світ Написання малої і великої літери ї. Списування з друкованого тексту. с. 45-46
|
|
Математика
|
- Додаємо і віднімаємо число 5. - Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5 с. 26-29 Дидактична гра «Припаркуй автомобіль» |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання довжин відрізків с.30-31 Розрахунок шляху, який долає різний вид транспорту |
|
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини с.32-33 Колаж «Транспорт моєї місцевості»
|
- Досліджуємо таблиці додавання і віднімання чисел другої п’ятірки с. 34-35 - Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 с. 36-37 |
Я досліджую світ |
Природознавство Транспорт. Види транспорту |
Громадянська Правила поведінки у громадському транспорті «Я - пасажир» |
Природознавство - Громадський та спеціалізований транспорт - Історія виникнення першого автомобіля |
|
Трудове навчання - Ми – водії. Створюємо реактивний двигун (іграшковий автомобіль, коктейльна трубочка, скотч, повітряна кулька, канцелярські гумки) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Художник-дизайнер. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір). |
|
Тиждень 23 «Наш край»
Назва предмета |
Понеділок 02.03 |
Вівторок 03.03 |
Середа 04.03 |
Четвер 05.03 |
П’ятниця 06.03 |
Українська мова |
Звук [ф]. Мала буква ф. Знайомство з історією назви рідного міста |
|
Велика буква Ф. Читання слів, тексту з вивченими буквами - Уявна мандрівка вулицями рідного міста |
Я досліджую світ Мала буква щ. Читання тексту з вивченими буквами
|
Велика буква Щ. Робота з дитячою книжкою. Олег Майборода – поет рідного краю. |
Українська мова |
|
Написання малої букви ф, складів, слів, речень з вивченими буквами. Списування з друкованого речення с.47-48
|
Написання великої літери Ф Відновлення деформованих слів, письмо під диктовку с.49-50 Складання речень за поданим початком «Моє улюблене місце відпочинку . . . , тому що . . .» |
Я досліджую світ Написання малої літери щ. Списування з друкованого тексту. с. 51-52
|
|
Математика
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Робота над задачами с. 38-39 |
Складаємо короткий запис задач с.40-41 Подорож до Орільського заповідника |
|
Я досліджую світ Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 с.42-43 Дидактична гра «Заповни порожні віконця будинків» |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Робота над задачами с. 44-45 Дидактична гра «Вирости клумбу на шкільному подвір’ї» |
Я досліджую світ |
Природознавство Наш край. Природа рідного краю. Життя у селі та місті |
Основи здоров’я Правила поведінки біля водойм рідного краю. |
Природознавство - Видатні люди та визначні місця рідного краю. |
|
Трудове навчання Подарунок для матусі (кольоровий папір, клей, ножиці) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Основні та похідні кольори, палітра. ХТД: Зображення весняного краєвиду рідного краю (акварель; гуаш і кольоровий папір). |
|
Тиждень 24 «Веселка»
Назва предмета |
Понеділок 09.03 |
Вівторок 10.03 |
Середа 11.03 |
Четвер 12.03 |
П’ятниця 13.03 |
Українська мова |
ВИХІДНИЙ |
|
- Закріплення вміння читати. - Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Лото «Веселкові кольори» |
Я досліджую світ Звук [дж], буквосполучення дж. Створюємо «Веселкові стежинки звуків»
|
Закріплення вміння читати
|
Українська мова |
Написання великої літери Щ. Списування з друкованого тексту, письмо під диктовку с.53-54
|
Написання слів з буквосполученням дз. с. 57-58 Розвиток зв’язного мовлення: Складання тексту розповіді: «Пригоди веселки» (усно) |
Я досліджую світ Написання слів з буквосполученням дж. с. 59-60
|
|
|
Математика
|
- Складаємо короткий запис задач с.46-47 - Повторення компонентів задачі |
|
Я досліджую світ Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник с.48-49 Гра «Веселкова математика» |
Віднімаємо число другої п’ятірки с. 50-51 «Веселкова математична стежинка» - математичні перегони
|
|
Я досліджую світ |
Громадянська Рухливі весняні ірги. Кольори веселки. Послідовність. |
Природознавство - Як з’являється веселка? - Проведення цікавих дослідів для створення веселки. |
|
Трудове навчання Створення колажу «Веселковий настрій». (кольоровий папір, клей, ножиці) |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
Послідовність кольорів веселки. ХТД: Зображення веселки (на вибір: олівці, крейди, фломастери, акварель, гуаш). |
|
Тиждень 25 «Мандруємо Україною»
Назва предмета |
Понеділок 16.03 |
Вівторок 17.03 |
Середа 18.03 |
Четвер 19.03 |
П’ятниця 20.03 |
Українська мова |
Апостроф. Читання слів і тексту з апострофом. Збираємося у мандрівку. складаємо рюкзак мандрівника |
|
Апостроф. Знайомство з найбільшими озерами України |
Я досліджую світ Ознайомлення з текстом «Мандрівка Миколки до Києва»
|
Закріплення літер абетки. Робота з дитячою книжкою. Легенда «Створення Києва» |
Українська мова |
|
Написання складів, слів з апострофом. Запис слів під диктовку с.61 Створення стіни – слів «Міста України» |
Написання слів з апострофом. Списування з друкованої основи. с. 62 Клубок слів «Видатні українці» |
Я досліджую світ Списування з друкованого тексту. с. 63-64 Складаємо речення «Символи України» |
|
Математика
|
Порівнюємо число і математичний вираз с. 52-53 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки с.54-55 Дидактична гра «Математичний віночок » |
|
Я досліджую світ Порівнюємо число і математичні вирази с.56-57 Дидактична гра «Годинник» |
Порівнюємо математичні вирази с. 58-59 Дидактична гра «Проклади шлях до різних тварин у Київському зоопарку» |
Я досліджую світ |
Природознавство Київ – столиця України. Уявна мандрівка до столиці. |
Основи здоров’я Якщо ви загубились. Правила поведінки у надзвичайній ситуації. Рольова гра «Я загубився». |
Природознавство Природні зони України. Їх розташування, особливості |
|
Трудове навчання Виготовляємо рамку для фото (кришки від коробок різного розміру, кольоровий папір, клей, ножиці, прищепка) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Основні та похідні кольори, палітра. ХТД: Малюємо народні символи України (акварель; гуаш і кольоровий папір). |
|
Тиждень 26 «Водний світ»
Назва предмета |
Понеділок 30.03 |
Вівторок 31.03 |
Середа 01.04 |
Четвер 02.04 |
П’ятниця 03.04 |
Українська мова |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) Мандруємо морськими глибинами |
|
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської - Створення ланцюжка слів «Підводні мешканці» |
Я досліджую світ Відгадування загадок про підводних мешканців. Створення звукових схем поданих слів
|
Читання вірша про пригоди дітей «Де букварик?» Г. Бойко, «Що разом?» Петра Кралюка
|
Українська мова |
|
Повторення правопису вивчених букв с.1 -3 Побудова речення за поданим початком та схемою.
|
Написання слів з буквою ґ. Розвиток зв’язного мовлення: Робота над деформованими реченнями «Рослинний світ морів»
|
Я досліджую світ - Перегляд відео «У підводному царстві» - Складання речень про мешканців морів |
|
Математика
|
Маса предметів. Кілограм с. 60-61 |
Місткість посудини. Літр. с.62-63 Визначення найглибшого та наймілішого морів у світі |
|
Я досліджую світ Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі. с. 64-65 Розв’язування задач про рослини і тварини морів України |
Досліджуємо властивості величин с. 66-67 Дидактична гра «Постав відповідний знак. Порівняй морських мешканців» |
Я досліджую світ |
Природознавство Вода навколо нас. Рослини у воді.. |
Громадянська Я- частина живої природи. Правила поведінки біля водойм. |
Природознавство Досліджуємо водні глибини. тварини у воді |
|
Трудове навчання Виготовляємо акваріум (дві паперові тарілки, клей, ножиці, харчова плівка, кольоровий папір, блакитна фарба, пісок, мушлі) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на горизонтальному або вертикальному аркуші. ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого кольору (гуаш). |
|
Тиждень 27 «У світі тварин»
Назва предмета |
Понеділок 06.04 |
Вівторок 07.04 |
Середа 08.04 |
Четвер 09.04 |
П’ятниця 10.04 |
Українська мова |
Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітти. Щоденник вражень «Хто такі тварини? Що я дізнався про них?» |
|
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк Вправа читання з передбаченням |
Я досліджую світ Опрацювання тексту «Фокус - мокус» Дмитра Чередниченка Бесіда «Чому потрібно берегти тварин?»
|
Робота з дитячою книжкою. Читання в особах. Текст «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
Українська мова |
|
Написання слів за звуками [дж], [дз], [дз']. Складання і записування речень про тварин |
Слова з буквою щ. Вправа «Виправ помилку», «Відгадай, хто я?» |
Я досліджую світ Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і схемою. Робота з фразеологічним зворотами (без уживання термінів) |
|
Математика
|
Досліджуємо лічильну одиницю «Десяток» с. 68-69 Математична гра «Допоможи бобру побудувати хатинку» |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятками. с.70-71 Математичні завдання від вусатих і хвостатих |
|
Я досліджую світ Круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. с. 2-3 Розв’язування завдань від комашок - трудівничок |
Досліджуємо одиниці вимірювання довжини «дециметр» с. 4-5 Дидактична гра «Хто швидше бігає?» |
Я досліджую світ |
Природознавство Розвиток тварин. Частини тіла тварин |
Основи здоров’я Як поводити себе при зустрічі з дикими тваринами. Дорослі та дитинчата |
Природознавство Що їдять та де живуть тварини? |
|
Трудове навчання Виготовляємо тваринок (ком пакт диск, кольоровий папір, клей, ножиці) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Народні майстри. Українські народні іграшки, свистунці. ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної казки «Лисичка, Котик і Півник» (пластилін). |
|
Тиждень 28 «Весна іде, красу несе»
Назва предмета |
Понеділок 13.04 |
Вівторок 14.04 |
Середа 15.04 |
Четвер 16.04 |
П’ятниця 17.04 |
Українська мова |
Читання оповідання «Як приходить весна?» (за О.Буценем) Створення асоціативного куща «Весна» |
|
Робота над віршем «Великий і малий» Валентина Бичка Робота над загадками на тему «Весна» |
Я досліджую світ Читаю і розповідаю текст «Найкращий день» Марії Бабенко. Складання вітальних листівок до Великоднього свята
|
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари Бесіда «Які традиції святкування Великодня є в моїй родині?» |
Українська мова |
|
Правопис слів з йо та ьо. Поділ поданих слів на склади |
Поділ слів для переносу Розвиток зв’язного мовлення: Робота з прислів’ями про Великдень
|
Я досліджую світ Утворення нових слів шляхом зміни та додавання . Робота з деформованими реченнями |
|
Математика
|
Утворюємо числа другого десятка с. 6-9 Складаємо весняну композицію із геометричних фігур |
Записуємо числа другого десятка. Розрядки десятків та одиниць. с.10-11 Математика великоднього кошика |
|
Я досліджую світ Записуємо числа другого десятка. Утворення чисел першої сотні. с. 12-13 Пройди математичний весняний лабіринт |
Записуємо числа першої сотні. Робота з таблицями с. 14-15 Дидактична гра «Розфарбуй писанку» |
Я досліджую світ |
Природознавство Як приходить весна? Рослини навесні. Екскурсія в природу |
Громадянська освіта Весняні свята. Традиції святкування Великодня в різних куточка України |
Природознавство Як змінюється життя тварин з приходом весни? |
|
Трудове навчання Святкуємо Великдень. (картон, клей, ножиці, намистинки для декорування, мотузочка) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Великдень, писанка, візерунки, знаки. ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери). |
|
Тиждень 29 «День Землі»
Назва предмета |
Понеділок 20.04 |
Вівторок 21.04 |
Середа 22.04 |
Четвер 23.04 |
П’ятниця 24.04 |
Українська мова |
ВИХІДНИЙ |
|
- Робота над виразним читання тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка - Опрацювання вірша Г.Бойко «Здоровим будь!» |
Я досліджую світ Читання в особах тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької
|
Робота з дитячою книжкою. Читання оповідання Костянтина Ушинського «Чотири бажання» |
Українська мова |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів) - Сортуємо мовний непотріб |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записувань речень з ними
|
Я досліджую світ Допоможи дітям посортувати сміття. Як зменшити кількість сміття. знаходження близьких за значенням слів |
|
|
Математика
|
- Порівняння чисел в межах 100. с.16-17 - Додавання і віднімання на основі складу чисел другого десятка с. 18-19
|
|
Я досліджую світ Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні с. 20-21 Розстав знаки і з’ясуй, якого сміття в природі більше |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні с. 22 -23 Розв’яжи ланцюжок і з’ясуй скільки кг макулатури зібрали учні
|
|
Я досліджую світ |
Основи здоров’я День Землі. Зменшення кількості сміття |
Природознавство - Що таке сміття? Забруднення землі і води - Сортування сміття |
|
Трудове навчання Створюємо правила друзів Землі (кольоровий папір, клей, ножиці, заготовки) |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
Теплі кольори. ХТД: Зображення краси Землі (фломастери або олівці).
|
|
Тиждень 30 «Царство рослин»
Назва предмета |
Понеділок 27.04 |
Вівторок 28.04 |
Середа 29.04 |
Четвер 30.04 |
П’ятниця 01.05 |
Українська мова |
Робота над усвідомленим читанням «Чий апельсин більший» Віра Карасьова Складання речень за малюнком рослин. Дидактична гра «Живе - неживе» |
|
- Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко - Складання розповіді на тему: «Як я піклуюсь про рослини» |
Я досліджую світ Робота над виразним читанням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» Ено Рауда
|
ВИХІДНИЙ |
Українська мова |
|
Розрізнення слів які відповідають на питання хто? що? Складання речень «Рослини нашого парку» |
Списування з друкованої основи. Розвиток зв’язного мовлення: Робота над загадками. Складаємо загадки про рослини
|
Я досліджую світ Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
|
Математика
|
Додавання і віднімання числа 1. Складене іменоване число с. 24-25 Математична гра «Квіткова галявина» |
- Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. с.26-27 - Узагальнюємо нумерацію чисел першої сотні. с.28-29 |
|
Я досліджую світ Узагальнюємо нумерацію чисел першої сотні. Додаємо і віднімаємо одноцифрове число с. 30-33
|
|
Я досліджую світ |
Природознавство Рослини. Будова рослин. Класифікація |
Основи здоров’я Дотримання правил поведінки у лісі. Створення попереджувальних знаків «Бережи природу» |
Природознавство Форма листя росли. Досліди з рослинами |
Трудове навчання Виготовляємо квітку - семиквітку (кольоровий папір, клей, ножиці) |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Декоративне зображення. ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір).
|
Тиждень 31 «Книжковий світ»
Назва предмета |
Понеділок 04.05 |
Вівторок 05.05 |
Середа 06.05 |
Четвер 07.05 |
П’ятниця 08.05 |
Українська мова |
Читання за ролями оповідання «Маленький мураха» Василя Шкляра Вправа «Чарівна скринька» |
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка Гра «Не можна - потрібно» |
Я досліджую світ Опрацювання над текстом «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко Вікторина «Жила – була книжечка»
|
Робота з дитячою книжкою. Презентація своєю улюбленої книжки |
Українська мова |
|
Добирання слів які відповідають на питання який? яка? яке? які? Крісло автора «Навіщо існують книжки?» |
Добирання слів які відповідають на питання що робить? що роблять? Вправа «Шифрувальник» |
Я досліджую світ Розпізнання слів, які відповідають на питання скільки? Бесіда «Де народжується книжка?» |
|
Математика
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрові числа. Робота з іменованими числами с. 34-35 Математична гра «Відгадай героя казки» |
Додавання типу 25+30. Віднімання типу 45-20. с.36-37 Вправа «Відкрий дорогу книзі» |
|
Я досліджую світ Закріплення вивчених типів додавання і віднімання. с. 38-39 Математичний лабіринт «Допоможи дітям дійти до бібліотеки» |
Досліджуємо задачі. Обернена задача с. 40-41
|
Я досліджую світ |
Природознавство Дослідження «З чого складається книга». Навіщо ми читаємо? |
Основи здоров’я Історія виникнення книжки. Бесіда «Якими були книжки раніше» |
Природознавство Якими бувають книжки? Пам’ятка «Як продовжити життя книжок» |
|
Трудове навчання Виготовляємо книжку (картон, клей, ножиці, фломастери, роздруківка) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Композиція. ХТД: Створення ілюстрації до української казки (олівці,фломастери).
|
|
Тиждень 32 «День сім’ї»
Назва предмета |
Понеділок 11.05 |
Вівторок 12.05 |
Середа 13.05 |
Четвер 14.05 |
П’ятниця 15.05 |
Українська мова |
ВИХІДНИЙ |
|
- Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського - Створення колажу «Наша класна родина» |
Я досліджую світ Робота над оповіданням «Коник і Сонечко» Василя Моргуна Мої обов’язки в родині
|
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику!» Зірки Мензатюк
|
Українська мова |
Складання і записування речень з поданими словами. Створюємо словничок на тему: «Родина» |
Розвиток зв’язного мовлення: Складаємо речення різні за метою висловлювання «Види відпочинку моєї родини» |
Я досліджую світ Побудова, правильне інтонування і записування речень. Робота із таблицею слів «Сім’я» |
|
|
Математика
|
- Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване с.42-43 - Задачі на знаходження невідомого зменшуваного чи від’ємника с. 44-45 |
|
Я досліджую світ Розв’язуємо задачі. Обернені задачі. с. 46-47 Розв’яжи математичний пазл |
Досліджуємо складові задачі с. 48-49
|
|
Я досліджую світ |
Громадянська Традиції та звичаї моєї родини |
Природознавство - Моя родина. Безпека вдома. - Якщо трапилась біда |
|
Трудове навчання Готуємось до Дня сім’ї. Виготовлення родинного дерева (картон, клей, ножиці, фломастери, роздруківка) |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
Розміщення зображення вертикально чи горизонтально відповідно до задуму. ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди). |
|
Тиждень 33 «Свято вишиванки»
Назва предмета |
Понеділок 18.05 |
Вівторок 19.05 |
Середа 20.05 |
Четвер 21.05 |
П’ятниця 22.05 |
Українська мова |
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя Вправа «Збери вишиванку» |
|
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис – Смирнової Вікторина «Я люблю Україну» |
Я досліджую світ Знайомство з різновидами вишиванок. Перші спроби пера «Складаємо віршик про вишиванку»
|
Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис – Смирнової
|
Українська мова |
|
Читання і записування речень зі знаком оклику. Робота в групах «Редактор» |
Робота над деформованим текстом «Вишиванка» |
Я досліджую світ Розгадування тематичного кросворду . Знайомство з елементами національного одягу чоловіків та жінок |
|
Математика
|
Знайомимось із додаванням і відніманням двоцифрових чисел с. 50-51 Гра «Розмова чисел» |
Одиниця вимірювання часу – доба. Вивчаємо час за годинником.. с.52-55 Вправа «Математичний аукціон» |
|
Я досліджую світ Дізнаємось про тривалість доби. Додаємо і віднімаємо числа. с. 56-59 Створи намисто до вишиванки «Порядок чисел першої сотні» |
Визначаємо вартість товару. Гривня, копійка с. 60-61
|
Я досліджую світ |
Природознавство Національний одяг українців. Наш рід |
Основи здоров’я Друзі з інших країн. Знайомство з національним одягом інших країн |
Природознавство Україна – серце Європи |
|
Трудове навчання Вишиванка – символ Батьківщини. Одягни ляльку (картон, клей, ножиці, роздруківка) |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Композиція. ХТД: Створення творчого проекта «Символи України» (олівці,фломастери).
|
|
Тиждень 34 «На порозі літо»
Назва предмета |
Понеділок 25.05 |
Вівторок 26.05 |
Середа 27.05 |
Четвер 28.05 |
П’ятниця 29.05 |
Українська мова |
Робота над загадками на тему: «Літо» |
|
Читання вірша Н.Забіли «Червень» Гра «Відгадай» |
Я досліджую світ Читання вірша Т.Коломієць «Липень» Розгадування загадок «Літо – ягідна пора»
|
Підсумковий урок за рік |
Українська мова |
|
Письмо під диктовку. Відгадування предметів за їхніми ознаками |
Правопис вивчених словникових слів Розвиток зв’язного мовлення: Складаємо розповідь «Мої плани на канукули» |
Я досліджую світ Вправа «Доповни речення» |
|
Математика
|
Одиниця вимірювання метр с. 62-63 Гра «Допоможи дітям дістатися моря» |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторення за рік. с.64-65 Вправа «Математична регата» |
|
Я досліджую світ Додавання і віднімання чисел. Повторення . с. 66-67 З’єднай невідомі доданки, збери літній урожай |
Підсумковий урок за рік
|
Я досліджую світ |
Природознавство Як приходить літо. Праця людей влітку |
Громадянська Складаємо правила літнього відпочинку |
Природознавство Рослини і тварини влітку |
|
Трудове навчання Робота над розмальовкою «на лісовій галявині» |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі і холодні кольори (повторення). ХТД: Зображення різнокольорового метелика (олівці, фломастери). |
|