Календарне планування 1 клас НУШ на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал
До вашої уваги нове календарен планування для учнів 1 класу НУШ за програмою Шияна. Календарне планування розбите на тематичні тижні, з урахуванням можливостей та цікавостей дітей 6-річного віку. Українська мова за підручником К.І.Пономарьової, математика - С.О.Скворцової, Я досліджую світ - Т.В.Воронцова. Сподіваюсь, що цей матеріал стане вам у пригоді під час планування своєї роботи на наступний рік
Перегляд файлу

E:\Картинки\Школа\школа 5.pngТиждень 1 «Я - школяр»

Назва предмета

Понеділок

02.09

Вівторок

03.09

Середа

04.09

Четвер

05.09

Пятниця

06.09

Українська

мова

Вступ. Державний Гімн України.

Що я очікую від шкільного життя?

 

Слова, які відповідають на питання що? Що покласти у шкільний ранець?

Я досліджую світ

Слова, які відповідають на питання хто? Складання речень «Хто я, хто мої однокласники?».  Голосні і приголосні звуки.

Слова, які відповідають на питання який? яка? які?. Поділ слів на склади. Інтервю з однокласником «Де ти живеш?»

Робота з дитячою книжкою. Наші улюблені казки

Українська

мова

 

Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри, с.2

Орієнтування на сторінці зошита (ліворуч, праворуч) с.3

Я досліджую світ

Ознайомлення з рядком. Верхня і нижня рядкові лінії. Створення паспорта школяра: запис імені, дати народження, місця народження

 

Математика

 

Взаємне розміщення предметів. Гра «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур)

Досліджуємо форми обєктів. Взаємне розташування предметів. с.2-3

 

Я досліджую світ

Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/важчий). с.8-9

Геометричні фігури: точка, пряма, крива. Просторові відношення. с. 4-5

Я досліджую

світ

Природознавство

Чого я хочу навчитися  у школі? «Школа моєї мрії»

Основи здоровя

«Хто як дістався до школи». Перегляд мультфільму про безпеку на дорозі. Створення та представлення схеми-малюнка «Дорога до школи»

Природознавство

Знайомство зі школою. Дотримання правил техніки безпеки в школі

 

Трудове навчання

Колаж «Знайомтесь – це ми!»

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Світ навколо нас. Створення малюнків «Школа моєї мрії», працює музей асфальтового живопису.

 

E:\Картинки\Школа\images.jpgТиждень 2 «Мій клас»

Назва предмета

Понеділок

09.09

Вівторок

10.09

Середа

11.09

Четвер

12.09

Пятниця

13.09

Українська

мова

Слова, які відповідають на питання що робить?. Обговорення «Що варто і чого не варто робити в класній кімнаті»

 

Речення. Як почуватися комфортно у класі? Культура спілкування

Я досліджую світ

Речення. Службові слова в реченні. 

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). наша дружня класна родина.

 

Українська

мова

 

Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку). Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. с. 5

Розрізняю міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова) с.6. Створення малюнка про безпеку в класі

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя»

Я досліджую світ

Вироблення правил спілкування в класі. Гра «Добери словечко». Пряма лінія. с. 7

 

Математика

 

Геометричні фігури: промінь, відрізок, ламана. с. 6-7

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною: довший – коротший, вищий – нижчий, ширший - вужчий. Порівняння однокласників та предметів у класі с.10-11

 

Я досліджую світ

Лічба за правилами лічби обєктів класної кімнати. Складання маршрутів на основі зібраних даних за допомогою піктограм

Лічба предметів від 1 до 10. «Руховий» (матем.диктант) закріплення поняття ліворуч, праворуч, прямо. с.12-13

Я досліджую

світ

Природознавство

Екскурсія школою/квест (за допомогою працівників школи). Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медичного кабінету тощо

Громадянська

Гра «Так – ні» (відпрацювання правил поведінки у класі). Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Виготовлення композиції «Спільний букет» (виготовлення квітів для класної кімнати) або виготовлення прикраси для класної кімнати

Природознавство

Гра-ознайомлення з осередками класної кімнати та їхнім призначенням (класною бібліотекою, ігровим осередком тощо). Спостереження за рослинами у класі.

 

Трудове навчання

Групова пантоміма – загадка «Наші спільні вподобання» (діти об’єднуються в групи за вподобаннями: «читачі», «художники», «спортсмени» тощо. Розроблення емблеми (смайлика) для класної кімнати

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Форма предмета  (прямокутник, трикутник, круг), прості форми.

ХТД: Зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір, аплікація).

 

E:\Картинки\Школа\школа 3.png 

Тиждень 3 «Мої друзі»

Назва предмета

Понеділок

16.09

Вівторок

17.09

Середа

18.09

Четвер

19.09

Пятниця

20.09

Українська

мова

Поділ слів на склади. бесіда на тему «Хто такі друзі?» Сімейний обід

 

Наголос у словах. Ляльковий театр. Казка «Як світлячок друга шукав»

Називання один одного пестливим, теплим, ніжним іменем.

Я досліджую світ

Звуки голосні й приголосні. Обговорення спільних зацікавлень. Що роблять друзі? 

Тверді і мякі приголосні звуки.

Робота з дитячою книжкою. Перегляд мультфільму «мудрі казки. Квіти дружби»

Українська

мова

 

Похила лінія (коротка, подовжена). с. 8.

Гра «Дружні лабіринти»

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі с.9 - 10 Добирання відповідних слів, що характеризують друга. 

Я досліджую світ

Перегляд мультфільму про дружбу. Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення мирилки. Подовжена похила лінія з петлею  внизу с.11

 

Математика

 

Визначаємо кількість обєктів с.14-15

Визначаємо порядковий номер обєкта. Скільки? Який за порядком? Тиждень с.16-17

 

Я досліджую світ

Досліджуємо групи обєктів за спільною ознакою. Обєднай друзів за певною ознакою, вишукай у певній послідовності  с.18-19

Розбиваємо об’экти на групи за спільною ознакою. Попереднє і наступне число  с.20-21

Я досліджую

світ

Природознавство

Гра «Мій друг» (риси характеру своїх друзів). Вивчення і виконання «Пісні про дружбу»

Основи здоровя

Дослідження «Сила дружби» (на прикладі віника). Запитання для обговорення «Чи може казковий герой бути другом?» Вправа «Оживи друга»

Природознавство

Вправа «Квітка». Збирання квітки з пелюсток, на яких написані/зображені риси характеру друга/подруги. «Не такий, як усі». Як познайомитись з новим другом

 

Трудове навчання

Тварини – наші друзі. Створюємо домашнього улюбленця (оригамі, папір)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Емоційне сприймання картин. Прості форми (повторення).

ХТД: Зображення улюбленої іграшки-друга (гуаш).

 

 

E:\Картинки\Школа\45020362_547135869033472_6355653511828471808_n.jpg 

 

Тиждень 4 «Моє довкілля»

Назва предмета

Понеділок

23.09

Вівторок

24.09

Середа

25.09

Четвер

26.09

Пятниця

27.09

Українська

мова

Звукові схеми слів. Птахи

 

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку

Я досліджую світ

Слухання дитячої пісеньки «Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля?» Звукові схеми слів 

Звук [а]. Мала буква а. складання речень за малюнками. Вправа «Знайди літеру а у назвах тварин і рослин»

 

Українська

мова

 

Подовження похила лінія з петлею вгорі. с. 13

Півовал та овал малий і великий. с. 14 – 15

Розвиток зв’язного мовлення: Слухання й обговорення вірша «Зламана гілка» А.Бортняк

Я досліджую світ

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє). Створення піктограм, малюнків «Яка таємниця схована на шкільному подвірї» с. 16

 

Математика

 

Число і цифра 1. Поняття «стільки ж», «дорівнює» с.22-23

Число і цифра 2. Поняття «дорівнює», «не дорівнює» Порівняння представників живої і неживої природи с.24-25

 

Я досліджую світ

Число і цифра 3. Склад числа 3. Лічба предметів неживої природи с. 26-27

Число і цифра 4. Склад числа 4 с.28-29

Я досліджую

світ

Природознавство

Слухання вірша В.Чуба «Що таке довкілля?» або казки В.Сухомлинського «Горобчик і вогонь». Знаходження слів на позначення живої та неживої природи.

Громадянська

Дослідження рукотворних та природних тіл за допомогою органів чуття. Інструменти для дослідження. Зв’язок живої і неживої природи.

Природознавство

Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї. Ознайомлення з рослинами шкільного подвір’я та їхнє дослідження. Звязок тварин і рослин. Складання правил поведінки у природі. Створення пам’ятки «Правила поведінки у природі»

 

Трудове навчання

Світ людей. Створення квітки довіри (кольоровий папір, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Створення композиції із крапок, ліній та плям. Розмальовування малюнка природного довкілля.

 

 

E:\Картинки\Школа\Осень\42970374_2178064369131508_7732157364459012096_n.jpg 

Тиждень 5 «Осінь»

Назва предмета

Понеділок

30.09

Вівторок

01.10

Середа

02.10

Четвер

03.10

Пятниця

04.10

Українська

мова

Велика буква А. Вправа «Упіймай місяць».

 

Звук [о]. Мала буква о. Складання речень за малюнками на тему «Осінь»

Я досліджую світ

Велика буква О. Вправа «Незавершене речення». «Як тварини готуються до осені?»

Звук [у]. Мала буква у. Робота з дитячою книжкою. Слухання казки «Казка про Зайчика і пори року. Осінь». О.Крижановської  з метою пригадування ознак осені

Українська

мова

 

Написання малої та великої букви А. с. 19-20

Написання малої букви о. с. 21.

Складання речень на тему «Осінні ліс»

Я досліджую світ

Написання великої букви О с. 22

Гра «Допоможи Зайчикові побачити щедрості осені»

 

Математика

 

Число і цифра 5 Склад числа 5  с.30-31

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо «Збираємо кошик для осені». с.32-33

 

 

Я досліджую світ

Порівнюємо групи обєктів за кількістю. Знаки «більше», «менше» с. 34-35

Арифметичні дії додавання і віднімання  с.36-37

Вправа «Підраховуємо урожай осені»

Я досліджую

світ

Природознавство

Тіла неживої природи. Екскурсія до парку. Ознайомлення з ознаками осені та осінніми місяцями

Основи здоровя

Ріст і розвиток людини. Практичні роботи «Вимірювання зросту і маси тіла людини» (з допомогою дорослих). Створення і заповнення леп бука (фото, написані розповіді, казки про місяці)

Природознавство

Тварини і рослини восени

 

Трудове навчання

Дарунки осені. Екскурсія до осіннього парку. Малюємо за допомогою опалого листя

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Скульптура, прості об’ємні форми.

ХТД: Ліплення овочів і фруктів – дарів осені (пластилін).

 

 

 

E:\Картинки\Картинки для табору\9.jpeg 

Тиждень 6 «Я і моя Батьківщина»

Назва предмета

Понеділок

07.10

Вівторок

08.10

Середа

09.10

Четвер

10.10

Пятниця

11.10

Українська

мова

Велика буква У. Продовження  речення «Батьківщина – це . . .» з використанням ілюстрованого матеріалу. Звукові схеми слів, речень.

 

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами

Я досліджую світ

Читання легенди про рідну місцевість. Добирання відповідних означень до слів «захисник» - який?

Звук [і]. Мала і велика букви і, І

Українська

мова

 

Написання малої букви у. с. 23

Написання великої букви У с.24

Розвиток зв’язного мовлення: Запитання до учнів про те, чому батьки і Батьківщина – схожі слова? Побудова речень  різних за метою висловлювання за темою «Батьківщина»

Я досліджую світ

Написання букви и с. 25

Створення маршруту козаків Запорізької Січі

 

Математика

 

Зображуємо додавання і віднімання схематично   с.38-39

Число і цифра 6. Утворення попереднього і наступного числа с.40-41

Лічба членів родини, позначення кількості членів родини відповідною цифрою

 

 

Я досліджую світ

Порівнюємо числа. Числовий промінь с. 42-43

Ознайомлення з грошовими купюрами України. Хто і що на них зображено?

Досліджуємо склад числа 6  с.44-45

Скільки слів (означень) дібрала кожна команда до слова «Захисник»?

Я досліджую

світ

Природознавство

Мала і велика Батьківщина. Дослідження карти України. Чим відома України у світі?

Громадянська

Державні символи та свята. Козаки – захисники України

Природознавство

Прогулянка вулицями міста. Дослідження природи рідного краю. Ознайомлення з рослинами і тваринами рідної місцевості.

 

Трудове навчання

Виготовлення оберегу для Захисників України

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Основні та похідні кольори, палітра.

ХТД: Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби (акварель; гуаш і кольоровий папір).

 

E:\Картинки\Школа\пчелкі\пчела 2.jpg 

Тиждень 7 «Я підприємливий»

Назва предмета

Понеділок

14.10

Вівторок

15.10

Середа

16.10

Четвер

17.10

Пятниця

18.10

Українська

мова

ВИХІДНИЙ

 

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень з поданих слів. Бесіда «Як досягти успіху?»

Я досліджую світ

Велика буква Е.Складання речень за поданими схемами, Вправа «Що означає бути підприємливим?»

Звуки [л], [л']. Мала буква л. Читання складів з вивченими літерами

Робота з дитячою книжкою. Слухання казки «Добро і зло, оповідання В.Сухомлинського «Всі добрі люди – одна сім’я»». Обговорення почутих творів, вислів своїх вражень

Українська

мова

Написання малої і великої букви і, І. с. 27-28

Написання малої букви е с.29. Робота в парі «Щоб ти зробив (ла) щоб допомогти іншим?»

 

Я досліджую світ

Написання великої букви Е с. 30

Діалог на тему «Що я вмію зробити сам?»

 

Математика

 

Повторюємо числа 1 – 6. Додаємо і віднімаємо за числовим променем. с. 46-49

 

 

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо в межах 6. с. 50-51

Робота з грошовими одиницями

Число і цифра 7. Наступне і попереднє число  с.52-53

 

Я досліджую

світ

Основи здоровя

Товари і послуги. Потреби людини.

Природознавство

- Як стати успішною людиною? Розповідь про Марка Цукерберга, Джамалу та ін.. - Складання формули успіху.

Рольова гра «Як підготуватися до зустрічі з успішною людиною?»

 

Трудове навчання

Заощаджуємо гроші. Виготовлення скарбнички із пластикової пляшки.

Образотворче

мистецтво

 

 

Малювання графічними матеріалами, фарбами. Малюнок «Я – успішна людина»

 

 

E:\Картинки\робот.jpg 

Тиждень 8 «Техніка, яка допомагає»

Назва предмета

Понеділок

21.10

Вівторок

22.10

Середа

23.10

Четвер

24.10

Пятниця

25.10

Українська

мова

Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. відгадування загадок на тему: «Техніка».

 

Звук [м]. Мала буква м. Читання слів, речень з вивченими літерами. Гра «Спіймай звук». Знайомство з історією винаходу деяких винаходів

Я досліджую світ

Велика буква М. Перегляд мультфільму про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи життя?»

Звук [с], [с']. Мала буква с. Гра «Добери слово» (підбір назв техніки до літер, які показує вчитель)

Українська

мова

 

Написання малої та великої  букви л, Л. с. 31-32

Написання малої букви м с.33- 34

Розвиток зв’язного мовлення: Поговоримо про сім’ю та техніку, яку використовують у побуті

Я досліджую світ

Написання великої букви М  с. 35

«Візуальний словник» (запис нових слів, без яких важко уявити життя сьогодні: компютер, планшет, смартфон тощо)

 

Математика

 

Порівнюємо числа в межах 7.    с.54-55

Досліджуємо склад числа 7 с.56-57

Знайди і порахуй усі види техніки, які є на малюнках

 

 

Я досліджую світ

Повторюємо числа 1 – 7  с. 58-59

Гра «Математичний робот»

Число і цифра 8  с.60-61

Робота з картками «Знайди геометричні фігури, які заховались у зображенні предметів техніки»

Я досліджую

світ

Природознавство

Презентація на тему «Винаходи людства, які полегшують життя людини». Знайомство з видами техніки: будівельна, сільськогосподарська, побутова

Громадянська

Перегляд навчального фільму «Правила безпеки - правила життя». Обговорення «Чи завжди техніка безпечна»

Природознавство

Сюжетно – рольова гра «Крамниця побутової техніки». Створення колажу «Побутова техніка»

 

Трудове навчання

Створюємо моделі роботів (кольоровий папір, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Художник-дизайнер.

ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір).

 

Картинки по запросу картинк динозавр 

Тиждень 9 «Подорож в минуле»

 

Назва предмета

Понеділок

04.11

Вівторок

05.11

Середа

06.11

Четвер

07.11

Пятниця

08.11

Українська

мова

Велика буква С. Вправа «Володарі часу». Перегляд та обговорення фрагменту мультфільму «Годинник» (Фіксики)

 

Звук [н], [н']. Мала буква н. читання слів і складів з вивченими буквами. Побудова речень на тему: «Подорож до первісної людини»

Я досліджую світ

Велика буква Н. 

Закріплення знань про вивчені літери.

Робота з дитячою книжкою. Складання фантастичної розповіді на тему «Уявна подорож у часі»

Українська

мова

 

Написання малої та великої  букви с,С. с. 36-37

Написання малої букви н с.38

Бесіда «Як ми змінилися за час навчання в школі»

Я досліджую світ

Написання великої букви Н  с. 39

 

 

Математика

 

Порівнюємо числа.    с.62-63

Математична гра «Календар» (рахунок днів тижня, місяців, пір року, дат народження)

Досліджуємо склад числа 8 с.64-65

Знайди і порахуй усі види техніки, які є на малюнках

 

 

Я досліджую світ

Повторюємо числа 1 – 8 с. 66-67

Розвязування математичних задач та прикладів з логічним навантаженням на тему «Привіт із минулого»

Число і цифра 9  с.68-69

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Історія нашої планети. Знайомство з формою Землі, материками та їхніми назвами

Основи здоровя

Вправа «Упізнай мене» (дитячі фото учнів). Вправа «Машина часу першокласника»

Природознавство

Людина в давнину. Трипільська культура та Київська Русь

 

Трудове навчання

Виготовляємо скелет динозавра (картон, клей, макаронні вироби різних форм)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Розміщення зображення на аркуші.

ХТД: Зображення зимового лісу за допомогою витинанки

(кольоровий папір, картон).

 

 

E:\Картинки\Космос\depositphotos_5451168-Friendly-alien.jpg 

Тиждень 10 «Космос»

 

Назва предмета

Понеділок

11.11

Вівторок

12.11

Середа

13.11

Четвер

14.11

Пятниця

15.11

Українська

мова

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і складів з вивченими буквами. Створення асоціативного куща на тему: «Космос»

 

Велика буква К. 

Побудова речень та схем до них на тему: «Сузіря зірок»

Я досліджую світ

Звук [в]. Мала буква В. Читання слів і складів з вивченими буквами Відгадування загадок на тему «Космос»

Велика буква В. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). Знайомство з української народною казкою «День і ніч»

Українська

мова

 

Написання малої букви к. с. 40

Гра – фантазування «Казкова планета»

Написання великої букви К с.41

Розвиток зв’язного мовлення: Знайомство з діалогом. Діалог «Зустріч з іншопланетними мешканцями»

 

Я досліджую світ

Написання великої та малої букви в. В  с. 43-44

 

 

Математика

 

Порівнюємо числа в межах 9.    с.70-71

Математична гра «Літачки»

Досліджуємо склад числа 9 с.2-3

Розвязуємо математичні пазли «Планети Сонячної системи»

 

 

Я досліджую світ

Повторюємо числа 1 – 9 с. 4-5

Створення математичної космічної ракети, побудова інопланетних мешканців зі допомогою геометричних фігур

Число і цифра 10  с.6-7

Дидактична гра «Парад планет»

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Поняття Всесвіт, галактика. Знайомство з Сонячною системою. Обертання Землі навколо Сонця та своєї осі

Громадянська

Уявна мандрівка космосом. Знайомство з першими космонавтами України. Освоєння космосу. Бесіда «Що можна побачити в космосі?»

Природознавство

Сонце. Значення сонця для всього живого. Звідки виникає «Сонячний зайчик», тінь

 

Трудове навчання

Виготовлення космічного корабля або літальної тарілки із підручних матеріалів

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Створення композиції «Таємниці космосу». Виставка дитячих робіт.

 

 

 

Похожее изображение 

Тиждень 11 «Час. Як керувати часом»

 

Назва предмета

Понеділок

18.11

Вівторок

19.11

Середа

20.11

Четвер

21.11

Пятниця

22.11

Українська

мова

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і складів з вивченими буквами. Бесіда за сюжетною картиною «Підкорюємо час» для складання словничка на задану тему

 

Велика буква П. 

Читання речень і тексту з вивченими літерами.

Я досліджую світ

Звуки [р], [р']. Мала буква р. Читання слів і складів з вивченими буквами

Велика буква Р.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з казкою «Загублений час»

Українська

мова

 

Написання малої букви п. с. 45

 

Написання великої букви П с.46

 

Я досліджую світ

Написання великої та малої букви р, Р  с. 47-48

 

 

Математика

 

Порівнюємо числа в межах 10.    с.8-9 

Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту з метою формування пунктуальності

Досліджуємо склад числа 10 с.10-11

Відтворення в різних видах діяльності знань про годинник як приклад для вимірювання часу

 

 

Я досліджую світ

Перевіряємо свої досягнення. Нумерація чисел 1 – 10

Повторюємо числа 1 - 10  с.12-13

Вправа «Живий календар»

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Чим вимірюють час? Дидактична гра «Як усе встигнути». Гра «Що станеться, якщо . . .»

Основи здоровя

Знайомство з розпорядком дня першокласника. Зріст і маса тіла.

Природознавство

Екскурсія в природу. Спостереження за змінами тривалості дня і ночі, довжини тіні

 

Трудове навчання

Виготовляємо годинника (пластикова тарілка, ножиці, кольоровий картон, фломастери, канцелярська кнопка)

 

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Види годинників.

Створення виставки «Різновиди годинників»

 

 

 

E:\Картинки\Школа\школа 2.png 

Тиждень 12 «Людина та її здоровя»

 

Назва предмета

Понеділок

25.11

Вівторок

26.11

Середа

27.11

Четвер

28.11

Пятниця

29.11

Українська

мова

Звук [т], [т']. Мала буква т. Читання слів, речень  з вивченими буквами.

Створення асоціативного куща на тему:  «Здоровя»

 

Велика буква Т. 

Читання речень і тексту з вивченими літерами.

Я досліджую світ

Звуки [д], [д']. Мала буква д. Читання слів і складів з вивченими буквами.

Складаємо меню на літеру «Д»

Велика буква Д.Читання слів, речень з вивченими літерами

Українська

мова

 

Написання малої букви т. с. 50

 

Написання великої букви Т с.51

Розвиток зв’язного мовлення: Складання словничка на тему: «Посуд». Побудова діалогу на тему: «Брудний і чистий посуд»

 

Я досліджую світ

Написання малої букви д  с. 52

Побудова речень до поданих схем

 

 

Математика

 

Досліджуємо склад чисел першого десятка.    с.14-15 

Порівняння маси тіла та росту різних дітей, представників тваринного світу

Називаємо компоненти та результат дії додавання  с.16-17

Дидактична гра «Розраховуємо корисний раціон учня»

 

 

Я досліджую світ

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2 с. 18-19

Число нуль. Віднімаємо рівні числа с.20-21

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Будова тіла людини. Відповідність маси тіла зросту.

Громадянська

Важливість дотримання розпорядку дня. Чому для досягнення успіху важливо дотримуватися чіткого розпорядку дня.

Створення карти досягнення успіху.

Природознавство

Будова тіла тварини (ознайомлення з будовою тіла різних класів тварин. Спільні і відмінні риси)

 

Трудове навчання

Здорові стопи. Виготовляємо доріжку слідів (кольоровий папір, олівці, ножиці, клей)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Теплі кольори.

ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель).

 

 

Картинки по запросу картинк капельки 

Тиждень 13 «Пригоди крапельки»

 

Назва предмета

Понеділок

02.12

Вівторок

03.12

Середа

04.12

Четвер

05.12

Пятниця

06.12

Українська

мова

Повторення вивчених літер. Читання слів, речень  з вивченими буквами.

Розповідь про водойми рідного краю

 

 Звуки [з], [з']. Мала буква д. Читання слів і складів з вивченими буквами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

 

Я досліджую світ

Велика буква З. Читання слів і складів з вивченими буквами.

Гра «Де сховалась крапелька?». Робота з деформованим текстом

Читання слів, речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з віршами про водні ресурси

Українська

мова

 

Написання великої букви Д. с. 53

 

Написання малої букви з с.54

Вправа «Де живе вода». Складання фантастичних розповідей про краплинку.

Я досліджую світ

Написання великої букви З  с. 55

Бесіда «Краплинка - мандрівниця»

 

 

Математика

 

Додавання і віднімання числа 0.    с.22-23 

 

Вчимося додавати і віднімати числа   с.24-25

Дидактична гра «Складаємо приклади із крапельок»

 

 

Я досліджую світ

Додавання і віднімання  чисел 0, 1, 2  с. 26-27

Розв’язування ланцюжка прикладів «Хвилі морські»

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1  с.28-29

Гра «Побудуй міст через річку»

 

Я досліджую

світ

Природознавство

«Знайомство з краплинкою води». Де є в природі вода? Знайомство з водоймами рідного краю. Кругообіг води в природі. Як економити воду?

Основи здоровя

Яка вода корисна для людини? 5 кроків до чистих рук. Коли потрібно мити руки?

Природознавство

Досліджуємо властивості води. Якою буває вода в природі?

 

Трудове навчання

Малюємо мильними бульбашками  (4 склянки води, пластикові стаканчики, трубочки для коктейлів, фарби, пензлик, папір)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Чарівні перетворення

ХТД: Створення малюнку «Химерна краплинка» (акварель).

 

 

 

Похожее изображение 

Тиждень 14 «Зимонька - зима»

 

Назва предмета

Понеділок

09.12

Вівторок

10.12

Середа

11.12

Четвер

12.12

Пятниця

13.12

Українська

мова

Звук [й]. Мала буква й. Узагальнення про слова протилежні за значенням.

Гра «Впіймай сніжинку». Ознайомлення з казкою М. Яремійчук «В очікуванні зими»

 

Велика буква Й. Читання слів і складів з вивченими буквами.

Сюжетно – рольова гра «Підслухана лісова розмова»

Я досліджую світ

Звук [б]. Мала буква б. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому

Читання слів, речень з вивченими літерами.

Інсценування - імпровізація «Як зимують тваринки» (за мотивами сюжетних малюнків)

Українська

мова

 

Написання малої букви й. с. 58

Розпізнавання птахів, що не летять у вирій за словесним описом.

 

Написання великої букви Й с.59

Розвиток зв’язного мовлення: Складання розповіді «У наш двір прийшла зима»

 

Я досліджую світ

Написання малої букви б  с. 60

Складання речень на тему: «зимові розваги дітей».

 

 

Математика

 

Переставний закон додавання .    с.30-31

Математична гра «Будуємо сніговика» 

 

Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр   с.32-33

Прокладаємо шлях через снігову хуртовину

 

 

Я досліджую світ

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання  с. 34-35

 

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання  с. 36-37

Будуємо палац із крижинок – дидактична гра

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Прикмети зими. Як зимують тварини і рослини.

Громадянська

Знайомство із зимовими святами. Державні та народні свята зимового циклу

Природознавство

Екскурсія «Ознаки зими у природі». Обговорення побаченого. Допомога птахам взимку

 

Трудове навчання

Годівнички для пташок  (чистий пакет з-під молока чи соку, мотузок або дріт, ножиці, лейкопластир)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Холодні кольори.

 ХТД: Зображення засніженого міста або села (кольоровий папір або картон; гуаш).

 

Похожее изображениеТиждень 15 «Зимові свята»

 

 

Назва предмета

Понеділок

16.12

Вівторок

17.12

Середа

18.12

Четвер

19.12

Пятниця

20.12

Українська

мова

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами.

Створення асоціативного куща «Зимові свята»

 

Звук [г]. мала буква г.

Гра  з римою

Я досліджую світ

Велика буква Г. Читання речень і текстів з вивченими буквами

Читання слів, речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство зі святкуванням Нового року в різних країнах світу

Українська

мова

 

Написання великої букви Б с. 61

Складання речень до поданих малюнків «Зимові свята».

 

Написання малої букви г  с.4

 

Я досліджую світ

Написання великої букви Г  с. 5

Знайомство із святом Святого Миколая, складання речень до поданих схем

 

Математика

 

Додавання і віднімання числа 2    с.38-39

Школа економіки «Як вибрати вдалий новорічний подарунок»

 

Додавання і віднімання чисел 0, 1, 2   с.40-41

Гра «Святкове меню»

 

 

Я досліджую світ

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2 с. 42-43

 

Досліджуємо різницеве порівняння  с. 44-45

Прикрашаємо новорічну ялинку

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Святий Миколай у світі. легенда про Святого Миколая

Основи здоровя

Безпечний Новий рік. Дотримання ТБ під час новорічних свят

Природознавство

Створення лептбуку «Новорічні свята в Україні» або перегляд відеопрезентації про новорічні свята

 

Трудове навчання

Виготовлення новорічної прикраси (ваші фото, трохи вати, блискавок, пластиковий стаканчик, картон, ножиці, клей)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Свято Нового року. Форма, декор (повторення).

Зображення казкового годинника (матеріали на вибір).

 

 

E:\Картинки\Школа\Шари\10.jpgE:\Картинки\Школа\Шари\9.jpgТиждень 16 «Я - мандрівник»

 

Назва предмета

Понеділок

23.12

Вівторок

24.12

Середа

25.12

Четвер

26.12

Пятниця

27.12

Українська

мова

- Закріплення вміння читати.

Утворення слова – назви теми інтегрованого тижня.

Вправа «Продовж речення»

- Знайомство з текстами про відомих мандрівників (читання/слухання)

 

ВИХІДНИЙ

 

Я досліджую світ

Читання оповідання «Соромно перед соловейком». Ознайомлення з картою України, пошук свого міста на карті

Читання слів, речень з вивченими літерами.

 

Українська

мова

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними с. 56

Розвиток зв’язного мовлення: Складання розповіді «Міста, де я мрію побувати»

Я досліджую світ

 Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними с. 62

 

 

Математика

 

Моделюємо різницеве порівняння    с.46-47

Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки

 

Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць   с.48-49

 

Я досліджую світ

Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць   с.50-51

Збираємо рюкзак для мандрівки Україною

Повторення вивченого матеріалу.

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Хто такий мандрівник? Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній великих міст України

- Здійснення віртуальної подорожі до Чорного та Азовського морів. Обговорення ситуацій, що ілюструють, звідки береться сміття

Громадянська

Куди ми помандруємо? Подорож Україною Дидактична гра «Мандруємо до столиці України». Правила поведінки в громадських місцях.

 

Трудове навчання

Пригадування мультфільму «Дора- мандрівниця». Конструювання виробів із пластику, пакетів

Образотворче

мистецтво

 

 

  Художник, скульптор.

 ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери (олівці. фломастери).

 

E:\Картинки\Весна\21.jpeg 

Тиждень 17 «Спорт»

 

Назва предмета

Понеділок

13.01

Вівторок

14.01

Середа

15.01

Четвер

16.01

Пятниця

17.01

Українська

мова

Закріплення вміння читати.

Читання тексту для пригадування видів спорту. Перегляд картинок із зображенням окремих видів спорту та класифікація їх за однією ознакою

 

Розповідь про Олімпійські ігри. Складання речень за поданими малюнками

Я досліджую світ

 Бесіда «Чому варто займатися рухливими іграми на свіжому повітрі?» за сюжетними малюнками.

 

Читання слів, речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з казкою Олександри Бичковської «Казка про те, як хлопчик Степанко здоровя шукав»

Українська

мова

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними с. 63

 

Написання розділових знаків!, ?.  Записування речень з ними

 

 

 

Я досліджую світ

 Складання та записування речень про спорт за малюнками. Бесіда «Що дає плавання?»

 

Математика

 

Дізнаємося про математичний вираз «різниця» с. 52-53

 

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3    с.54-55

Математичний марафон.

 

 

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо число3.    с.56-57

Запрошуємо на зимові олімпійські ігри

Правило знаходження невідомого доданка с. 58-59

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Знайомство з різними видами спорту. Відомі спортсмени України

 

Основи здоров’я

Чому потрібно займатися спортом? Як загартовувати свій організм

Природознавство

Сезонні види спорту. Які риси характеру розвиває спорт?

 

Трудове навчання

Виготовлення талісману олімпійських ігор

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Форма і декор.

ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери).

 

 

E:\Картинки\Школа\школа 6.jpg

Тиждень 18 «Ми різні, але рівні»

 

Назва предмета

Понеділок

20.01

Вівторок

21.01

Середа

22.01

Четвер

23.01

Пятниця

24.01

Українська

мова

Звук [ґ]. Мала і велика ґ,Ґ. Читання слів, речень з вивченими буквами.

Створення «Таблиця моїх захоплень»

 

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів та речень з вивченими літерами

Я досліджую світ

Велика літера Ж. Бесіда «Як знайти для себе нове захоплення?»

Закріплення вміння читати.

 

Українська

мова

 

Написання малої та великої літери ґ, Ґ. с. 6-7

Створення діаграми «Колекціонерів класу»

 

Написання малої літери ж. с.10-11

Розвиток зв’язного мовлення: Складання та записування листа своїм однолітками з іншої школи

 

 

 

Я досліджую світ

 Написання великої літери Ж  с. 12-13

 

 

Математика

 

Називаємо компоненти та результати віднімання    с.60-61

Вправа «Знайди 10 відмінностей»

 

Додаємо і віднімаємо числа   с.62-63

Дидактична гра «Ми - фокусники»

 

 

Я досліджую світ

Вимірюємо довжини відрізків. Лінійка   с.64-65

Дидактична гра «Ми - дослідники»

 

Будуємо відрізки  с. 66-67

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Органи чуттів. Смак. У кожного свій самк.

Громадянська

Що таке неповторність? Неповторність та унікальність кожного

Природознавство

Світ захоплень

 

Трудове навчання

Ми різні, але ми разом. Створюємо ланцюжок єдності (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Художник, скульптор (повторення).

ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні.

 

 

 

E:\Картинки\професії.jpg 

Тиждень 19 «Світ професій»

Назва предмета

Понеділок

27.01

Вівторок

28.01

Середа

29.01

Четвер

30.01

Пятниця

31.01

Українська

мова

Звук [ш]. Мала буква Ш. Читання слів, речень з вивченими буквами.

Відгадування загадок на знання професій

 

Велика буква Ш. Порівняння професій минулого і майбутнього (створення переліку професій, які зникли з часом)

Я досліджую світ

Буква ь (знак мякшення). Читання слів, речень з вивченими буквами.

Буквосполучення ьо. Добирання протилежних за значенням слів до поданих.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з з віршем Сашка Дерманського «Ким бути?»

Українська

мова

 

Написання малої букви ш. с. 14

Складання речень за поданими схемами на тему «Ким я мрія стати»

Написання великої літери Ш. с.15

Бесіда «Професія мої батьків»

 

 

Я досліджую світ

 Удосконалення вміння писати вивчені букви, буквосполучення та слова  с. 16-17

 

 

Математика

 

Вирази на дві дії    с.68-69

Подорожуємо «Містом майстрів»

 

Додавання і віднімання числа 3   с.70-71

 

 

Я досліджую світ

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3   с.2-3

Дидактична гра «В банку»

 

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3  с. 4-5

Математика у професіях. Дидактична гра «В магазині»

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Професії: хто що робить?  Що для кого?

Основи здоровя

Професії минулого та майбутнього. Дотримання ТБ під час роботи з приладами та інструментами

Природознавство

Творчі професії. Екскурсія до ДДТУ. Знайомство із сучасними енергетичними професіями

 

Трудове навчання

Ми у світ професій. Створюємо капелюх професій  (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Художник, скульптор.

ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери (олівці, фломастери).

 

 

Картинки по запросу картинк маска театра 

Тиждень 20 «Театр відчиняє двері»

 

Назва предмета

Понеділок

03.02

Вівторок

04.02

Середа

05.02

Четвер

06.02

Пятниця

07.02

Українська

мова

Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень з вивченими буквами.

Робота з театральною афішею. Читання і обговорення афіші

 

Велика буква Х. Складання правил поведінки в театрі

Я досліджую світ

Звук [ч], Мала буква ч. Складання сценарію за серією малюнків за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка»

Велика буква Ч. Уявлення про близькі за значенням слова.

 

Українська

мова

 

Написання малої букви х. с. 20-21

Створення стіни слів за темою «Театр»

Написання великої літери Х. с.22-23

Розвиток зв’язного мовлення: Словниковий диктант – вікторина з теми «Театр»

 

 

Я досліджую світ

 Написання малої літери ч. Списування з друкованого тексту.  с. 24-25

 

 

Математика

 

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Підготовка до розвязування задач  с. 6-7

 

Готуємося до вивчення задач   с.8-9

Вправа «Знайди свій ряд і місце».

 

 

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо число 4   с.10-11

Відгадай, хто заховався під маскою

Додаємо і віднімаємо число 4. Робота за схемами   с.12-13

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Що таке театр?  Виникнення театру

Громадянська

Подорож до театру. Ознайомлення з професіями театру, повторення правил поведінки в театрі

Природознавство

Театр пантоміми, театр тіней, ляльковий театр. Створення кожного окремого театру в групах.

 

Трудове навчання

Художники у театрі. Створюємо театральні маски  (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Художник, театральний костюм (повторення).

ХТД: Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза» (олівці,фломастери).

 

 

E:\Картинки\почемучка.jpgТиждень 21 «Ігри – це серйозно»

 

Назва предмета

Понеділок

10.02

Вівторок

11.02

Середа

12.02

Четвер

13.02

Пятниця

14.02

Українська

мова

- Мала буква я. Створення ланцюжка улюблених ігор учнів

- Велика буква Я. Читання слів і речень з вивченими буквами

 

 

- Звук [ц], [ц']. Мала  буква ц. Уявлення про однину і множину іменників без  уживання термінів

- Велика літера Ц. Читання речень з вивченими літерами

Я досліджую світ

Повторення вивченого.

Діалог «Моя улюблена компютерна гра». Ознайомлення з історією створення компютерних ігор

 

Мала буква ю.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з з оповіданням «Найкращий друг». відгадування предметів схованих у чарівній скринці

Українська

мова

 

- Написання великої літери Ч. с. 26-27

- Створення стіни слів за темою «Гра»

- Написання великої літери Я. с.28, 31

- Написання малої літери я

Бесіда «Чому потрібні правила гри?»

 

 

Я досліджую світ

 Написання малої і великої  літери ц. Списування з друкованого тексту.  с. 33-35

 

 

Математика

 

- Знайомство із задачею. Умова, запитання задачі.  

- Складові задачі: числові дані, шукане, розв’язання, відповідь с. 14-17

Досліджуємо задачі. задачі із числовими даними, яких бракує. Задачі із зайвими числовими даними   с.18-19

 

 

Я досліджую світ

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4    с.20-21

 

- Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4 с. 22-23

- Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5 с. 24-2

Я досліджую

світ

Природознавство

Ігрова діяльність учнів в осередках класу. Різновиди ігор.

- «Чому я люблю бавитися в різні ігри?»

Основи здоровя

- Презентація дитячої гри, у яку гралися батьки учнів в шестирічному віці.

- Чому торішні правила гри?

Природознавство

Визначення спільних і відмінних ознак між іграми. Презентація «Моя улюблена іграшка»

 

Трудове навчання

- Інтелектуальні ігри. Створення математичного лото

- Ігри – головоломки. Створення танграму  (кольоровий картон, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Художник-мультиплікатор. ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення (пластилін або олівці, фломастери).

 

E:\Картинки\транспорт.jpgТиждень 22 «Транспорт»

 

Назва предмета

Понеділок

24.02

Вівторок

25.02

Середа

26.02

Четвер

27.02

Пятниця

28.02

Українська

мова

Велика буква Ю. Читання слів і речень з вивченими буквами.

Інтерактивна вправа «Ґронування. Транспорт»

 

 

- Мала буква є.

- Велика буква Є. Читання речень з вивченими літерами

Групування поданим малюнків транспорту за відповідними групами

Я досліджую світ

Мала буква ї. Читання слів, речень з вивченими буквами

 

Велика буква Ї.

Уявна подорож до музею транспорту

Українська

мова

 

- Написання великої літери Ю. с. 39

- Написання малої букви ю с.37

 

- Написання малої літери є с.41

- Написання великої літери Є

Розвиток зв’язного мовлення: Поговоримо про пори року «Яка пора тобі подобається найбільше і чому?»

Я досліджую світ

 Написання малої і великої  літери ї. Списування з друкованого тексту.  с. 45-46

 

 

Математика

 

- Додаємо і віднімаємо число 5.  

- Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5 с. 26-29 Дидактична гра «Припаркуй автомобіль»

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання довжин відрізків   с.30-31

Розрахунок шляху, який долає різний вид транспорту

 

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини    с.32-33

Колаж «Транспорт моєї місцевості»

 

- Досліджуємо таблиці додавання і віднімання чисел другої п’ятірки с. 34-35

- Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 с. 36-37

Я досліджую

світ

Природознавство

Транспорт. Види транспорту

Громадянська

Правила поведінки у громадському транспорті  «Я - пасажир»

Природознавство

- Громадський та спеціалізований транспорт

- Історія виникнення першого автомобіля

 

Трудове навчання

- Ми – водії. Створюємо реактивний двигун  (іграшковий автомобіль, коктейльна трубочка, скотч, повітряна кулька, канцелярські гумки)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Художник-дизайнер. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір).

 

 

E:\Картинки\Картинки для табору\12.jpegТиждень 23 «Наш край»

 

Назва предмета

Понеділок

02.03

Вівторок

03.03

Середа

04.03

Четвер

05.03

Пятниця

06.03

Українська

мова

Звук [ф]. Мала буква ф.

Знайомство з історією назви рідного міста

 

Велика буква Ф. Читання слів, тексту з вивченими буквами

- Уявна мандрівка вулицями рідного міста

Я досліджую світ

Мала буква щ. Читання тексту з вивченими буквами

 

Велика буква Щ.

Робота з дитячою книжкою. Олег Майборода – поет рідного краю.

Українська

мова

 

 Написання малої букви ф, складів, слів, речень з вивченими буквами. Списування з друкованого речення  с.47-48

 

 Написання великої літери Ф

Відновлення деформованих слів, письмо під диктовку с.49-50

Складання речень за поданим початком «Моє улюблене місце відпочинку . . . , тому що . . .»

Я досліджую світ

 Написання малої літери щ. Списування з друкованого тексту.  с. 51-52

 

 

Математика

 

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Робота над задачами с. 38-39

Складаємо короткий запис задач с.40-41

Подорож до Орільського заповідника

 

Я досліджую світ

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 с.42-43

Дидактична гра «Заповни порожні віконця будинків»

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Робота над задачами с. 44-45

Дидактична гра «Вирости клумбу на шкільному подвірї»

Я досліджую

світ

Природознавство

Наш край. Природа рідного краю. Життя у селі та місті

Основи здоровя

Правила поведінки біля водойм рідного краю.

Природознавство

- Видатні люди та визначні місця рідного краю.

 

Трудове навчання

Подарунок для матусі   (кольоровий папір, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Основні та похідні кольори, палітра.

 ХТД: Зображення весняного краєвиду рідного краю (акварель; гуаш і кольоровий папір).

 

 

 

E:\Картинки\07627210.jpg 

Тиждень 24 «Веселка»

 

Назва предмета

Понеділок

09.03

Вівторок

10.03

Середа

11.03

Четвер

12.03

Пятниця

13.03

Українська

мова

ВИХІДНИЙ

 

- Закріплення вміння читати.

- Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз.

Лото «Веселкові кольори»

Я досліджую світ

Звук [дж], буквосполучення дж.

Створюємо «Веселкові стежинки звуків»

 

Закріплення вміння читати

 

Українська

мова

 Написання великої літери Щ. Списування з друкованого тексту, письмо під диктовку   с.53-54

 

 Написання слів з буквосполученням дз. с. 57-58

Розвиток зв’язного мовлення: Складання тексту розповіді: «Пригоди веселки» (усно)

Я досліджую світ

 Написання слів з буквосполученням дж. с. 59-60

 

 

Математика

 

- Складаємо короткий запис задач с.46-47

- Повторення компонентів задачі

 

Я досліджую світ

Знаходимо невідомі зменшуване і відємник  с.48-49

Гра «Веселкова математика»

Віднімаємо число другої пятірки с. 50-51

«Веселкова математична стежинка» - математичні перегони

 

Я досліджую

світ

Громадянська

Рухливі весняні ірги. Кольори веселки. Послідовність.

Природознавство

- Як зявляється веселка?

- Проведення цікавих дослідів для створення веселки.

 

Трудове навчання

Створення колажу «Веселковий настрій». (кольоровий папір, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

Послідовність кольорів веселки.

ХТД: Зображення веселки (на вибір: олівці, крейди, фломастери, акварель, гуаш).

 

 

E:\Картинки\Картинки для табору\14.jpeg 

Тиждень 25 «Мандруємо Україною»

 

Назва предмета

Понеділок

16.03

Вівторок

17.03

Середа

18.03

Четвер

19.03

Пятниця

20.03

Українська

мова

Апостроф. Читання слів і тексту з апострофом.

Збираємося у мандрівку. складаємо рюкзак мандрівника

 

Апостроф.

Знайомство з найбільшими озерами України

Я досліджую світ

Ознайомлення з текстом «Мандрівка Миколки до Києва»

 

Закріплення літер абетки.

 Робота з дитячою книжкою. Легенда «Створення Києва»

Українська

мова

 

 Написання складів, слів з апострофом. Запис слів під диктовку  с.61

Створення стіни – слів «Міста України»

Написання слів з апострофом. Списування з друкованої основи. с. 62

Клубок слів «Видатні українці»

Я досліджую світ

 Списування з друкованого тексту.  с. 63-64

 Складаємо речення «Символи України»

 

Математика

 

Порівнюємо число і математичний вираз  с. 52-53

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки с.54-55

Дидактична гра «Математичний віночок »

 

Я досліджую світ

Порівнюємо число і математичні вирази с.56-57

Дидактична гра «Годинник»

Порівнюємо математичні вирази с. 58-59

Дидактична гра «Проклади шлях до різних тварин у Київському зоопарку»

Я досліджую

світ

Природознавство

Київ – столиця України. Уявна мандрівка до столиці.

Основи здоровя

Якщо ви загубились. Правила поведінки у надзвичайній ситуації. Рольова гра «Я загубився».

Природознавство

Природні зони України. Їх розташування, особливості 

 

Трудове навчання

Виготовляємо рамку для фото   (кришки від коробок різного розміру, кольоровий папір, клей, ножиці, прищепка)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Основні та похідні кольори, палітра.

 ХТД: Малюємо народні символи України (акварель; гуаш і кольоровий папір).

 

 

Картинки по запросу картинк рычкаТиждень 26 «Водний світ»

 

Назва предмета

Понеділок

30.03

Вівторок

31.03

Середа

01.04

Четвер

02.04

Пятниця

03.04

Українська

мова

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)

Мандруємо морськими глибинами

 

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

- Створення ланцюжка слів «Підводні мешканці»

Я досліджую світ

Відгадування загадок про підводних мешканців.

Створення звукових схем поданих слів

 

Читання вірша про пригоди дітей «Де букварик?» Г. Бойко, «Що разом?» Петра Кралюка

 

Українська

мова

 

 Повторення правопису вивчених букв с.1 -3

Побудова речення за поданим початком та схемою.

 

Написання слів з буквою ґ. Розвиток зв’язного мовлення: Робота над деформованими реченнями «Рослинний світ морів»

 

Я досліджую світ

- Перегляд відео «У підводному царстві»

- Складання речень про мешканців морів

 

Математика

 

Маса предметів. Кілограм  с. 60-61

Місткість посудини. Літр. с.62-63

Визначення найглибшого та наймілішого морів у світі

 

Я досліджую світ

Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі. с. 64-65

Розвязування задач про рослини і тварини морів України

Досліджуємо властивості величин с. 66-67

Дидактична гра «Постав відповідний знак. Порівняй морських мешканців»

Я досліджую

світ

Природознавство

Вода навколо нас. Рослини у воді..

Громадянська

Я- частина живої природи. Правила поведінки біля водойм.

Природознавство

Досліджуємо водні глибини. тварини у воді 

 

Трудове навчання

Виготовляємо акваріум   (дві паперові тарілки, клей, ножиці, харчова плівка, кольоровий папір, блакитна фарба, пісок, мушлі)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

  Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на горизонтальному або вертикальному аркуші.

ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого

кольору (гуаш).

 

Похожее изображениеТиждень 27 «У світі тварин»

 

Назва предмета

Понеділок

06.04

Вівторок

07.04

Середа

08.04

Четвер

09.04

Пятниця

10.04

Українська

мова

Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітти.

Щоденник вражень «Хто такі тварини? Що я дізнався про них?»

 

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк Вправа читання з передбаченням

Я досліджую світ

Опрацювання тексту «Фокус - мокус» Дмитра Чередниченка

Бесіда «Чому потрібно берегти тварин?»

 

Робота з дитячою книжкою. Читання в особах. Текст «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

Українська

мова

 

 Написання слів за звуками [дж], [дз], [дз']. Складання і записування речень про тварин

Слова з буквою щ. Вправа «Виправ помилку», «Відгадай, хто я?»

Я досліджую світ

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і схемою.

Робота з фразеологічним зворотами (без уживання термінів)

 

Математика

 

Досліджуємо лічильну одиницю «Десяток»  с. 68-69

Математична гра «Допоможи бобру побудувати хатинку»

Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятками. с.70-71

Математичні завдання від вусатих і хвостатих

 

Я досліджую світ

Круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. с. 2-3

Розвязування завдань від комашок - трудівничок

Досліджуємо одиниці вимірювання довжини «дециметр» с. 4-5

Дидактична гра «Хто швидше бігає?»

Я досліджую

світ

Природознавство

Розвиток тварин. Частини тіла тварин

Основи здоровя

Як поводити себе при зустрічі з дикими тваринами. Дорослі та дитинчата

Природознавство

Що їдять та де живуть тварини? 

 

Трудове навчання

Виготовляємо тваринок  (ком пакт диск, кольоровий папір, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Народні майстри. Українські народні іграшки, свистунці.

ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної казки «Лисичка, Котик і Півник» (пластилін).

 

 

 

E:\Картинки\Весна\10.jpegТиждень 28 «Весна іде, красу несе»

 

Назва предмета

Понеділок

13.04

Вівторок

14.04

Середа

15.04

Четвер

16.04

Пятниця

17.04

Українська

мова

Читання оповідання «Як приходить весна?» (за О.Буценем)

Створення асоціативного куща «Весна»

 

Робота над віршем «Великий і малий» Валентина Бичка

Робота над загадками на  тему «Весна»

Я досліджую світ

Читаю і розповідаю текст «Найкращий день» Марії Бабенко.

Складання вітальних листівок до Великоднього свята

 

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

Бесіда «Які традиції святкування Великодня є в моїй родині?»

Українська

мова

 

 Правопис слів з йо та ьо.

Поділ поданих слів на склади

Поділ слів для переносу

 Розвиток зв’язного мовлення: Робота з прислівями про Великдень

 

Я досліджую світ

Утворення нових слів шляхом зміни та додавання . Робота з деформованими реченнями

 

Математика

 

Утворюємо числа другого десятка  с. 6-9

Складаємо весняну композицію із геометричних фігур

Записуємо числа другого  десятка. Розрядки десятків та одиниць. с.10-11

Математика великоднього кошика

 

Я досліджую світ

Записуємо числа другого десятка. Утворення чисел першої сотні. с. 12-13

Пройди математичний весняний лабіринт

Записуємо числа першої сотні. Робота з таблицями с. 14-15

Дидактична гра «Розфарбуй писанку»

Я досліджую

світ

Природознавство

Як приходить весна? Рослини навесні. Екскурсія в природу

Громадянська освіта

Весняні свята. Традиції святкування Великодня в різних куточка України

Природознавство

Як змінюється життя тварин з приходом весни? 

 

Трудове навчання

Святкуємо Великдень.   (картон, клей, ножиці, намистинки для декорування, мотузочка)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Великдень, писанка, візерунки, знаки.

ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці,

фломастери).

 

 

E:\Картинки\Школа\глобус.jpg 

Тиждень 29 «День Землі»

 

Назва предмета

Понеділок

20.04

Вівторок

21.04

Середа

22.04

Четвер

23.04

Пятниця

24.04

Українська

мова

ВИХІДНИЙ

 

- Робота над виразним читання тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

- Опрацювання вірша Г.Бойко «Здоровим будь!»

Я досліджую світ

Читання в особах тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

 

Робота з дитячою книжкою. Читання оповідання Костянтина Ушинського «Чотири бажання»

Українська

мова

 Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів)

- Сортуємо мовний непотріб

Спостереження за багатозначними словами, складання і записувань речень з ними

 

 

Я досліджую світ

Допоможи дітям посортувати сміття. Як зменшити кількість сміття. знаходження близьких за значенням слів

 

Математика

 

- Порівняння чисел в межах 100. с.16-17

- Додавання і віднімання на основі складу чисел другого десятка с. 18-19

 

 

Я досліджую світ

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні с. 20-21

Розстав знаки і зясуй, якого сміття в природі більше

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні  с. 22 -23

Розв’яжи ланцюжок і з’ясуй скільки кг макулатури зібрали учні

 

Я досліджую

світ

Основи здоровя

День Землі. Зменшення кількості сміття

Природознавство

- Що таке сміття? Забруднення землі і води

- Сортування сміття 

 

Трудове навчання

Створюємо правила друзів Землі   (кольоровий папір, клей, ножиці, заготовки)

Образотворче

мистецтво

 

 

Теплі кольори.

ХТД: Зображення краси Землі (фломастери або олівці).

 

 

 

Картинки по запросу картинк рослини 

Тиждень 30 «Царство рослин»

 

Назва предмета

Понеділок

27.04

Вівторок

28.04

Середа

29.04

Четвер

30.04

Пятниця

01.05

Українська

мова

Робота над усвідомленим читанням «Чий апельсин більший» Віра Карасьова

Складання речень за малюнком рослин. Дидактична гра «Живе - неживе»

 

- Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

- Складання розповіді на тему: «Як я піклуюсь про рослини»

Я досліджую світ

Робота над виразним читанням казки  «Мишка, Кіт і гарбуз» Ено Рауда

 

ВИХІДНИЙ

Українська

мова

 

 Розрізнення слів які відповідають на питання хто? що?

Складання речень «Рослини нашого парку»

Списування з друкованої основи.

 Розвиток зв’язного мовлення: Робота над загадками. Складаємо загадки про рослини

 

Я досліджую світ

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

Математика

 

Додавання і віднімання числа 1. Складене іменоване число  с. 24-25

Математична гра «Квіткова галявина»

- Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. с.26-27

- Узагальнюємо нумерацію чисел першої сотні. с.28-29

 

Я досліджую світ

Узагальнюємо нумерацію чисел першої сотні. Додаємо і віднімаємо одноцифрове число с. 30-33

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Рослини. Будова рослин. Класифікація

Основи здоровя

Дотримання правил поведінки у лісі. Створення попереджувальних знаків «Бережи природу»

Природознавство

Форма листя росли. Досліди з рослинами 

Трудове навчання

Виготовляємо квітку - семиквітку (кольоровий папір, клей, ножиці)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Декоративне зображення.

ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір).

 

 

 

E:\Картинки\Школа\Книги\37824388_266937550777219_2531569400616583168_n.jpg 

Тиждень 31 «Книжковий світ»

 

Назва предмета

Понеділок

04.05

Вівторок

05.05

Середа

06.05

Четвер

07.05

Пятниця

08.05

Українська

мова

Читання за ролями оповідання «Маленький мураха» Василя Шкляра

Вправа «Чарівна скринька»

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

Гра «Не можна - потрібно»

Я досліджую світ

Опрацювання над текстом «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

Вікторина «Жила – була книжечка»

 

Робота з дитячою книжкою. Презентація своєю улюбленої книжки

Українська

мова

 

 Добирання слів які відповідають на питання який? яка? яке? які?

Крісло автора «Навіщо існують книжки?»

Добирання слів які відповідають на питання що робить? що роблять?

Вправа «Шифрувальник»

Я досліджую світ

Розпізнання слів, які відповідають на питання скільки?

Бесіда «Де народжується книжка?»

 

Математика

 

Додаємо і віднімаємо одноцифрові числа. Робота з іменованими числами  с. 34-35

Математична гра «Відгадай героя казки»

Додавання типу 25+30. Віднімання типу 45-20. с.36-37

Вправа «Відкрий дорогу книзі»

 

Я досліджую світ

Закріплення вивчених типів додавання і віднімання. с. 38-39

Математичний лабіринт «Допоможи дітям дійти до бібліотеки»

Досліджуємо задачі. Обернена задача  с. 40-41

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Дослідження «З чого складається книга». Навіщо ми читаємо?

Основи здоровя

Історія виникнення книжки. Бесіда «Якими були книжки раніше»

Природознавство

Якими бувають книжки? Памятка «Як продовжити життя книжок» 

 

Трудове навчання

Виготовляємо книжку    (картон, клей, ножиці, фломастери, роздруківка)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Композиція.

ХТД: Створення ілюстрації до української казки (олівці,фломастери).

 

 

 

E:\Картинки\день сімї.jpg 

Тиждень 32 «День сімї»

 

Назва предмета

Понеділок

11.05

Вівторок

12.05

Середа

13.05

Четвер

14.05

Пятниця

15.05

Українська

мова

ВИХІДНИЙ

 

- Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

- Створення колажу «Наша класна родина»

Я досліджую світ

Робота над оповіданням «Коник і Сонечко» Василя Моргуна

Мої обовязки в родині

 

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику!» Зірки Мензатюк

 

Українська

мова

Складання і записування речень з поданими словами.

Створюємо словничок на тему: «Родина»

Розвиток зв’язного мовлення: Складаємо речення різні за метою висловлювання «Види відпочинку моєї родини»

Я досліджую світ

Побудова, правильне інтонування і записування речень.

Робота із таблицею слів «Сімя»

 

Математика

 

- Знаходимо невідомий відємник і зменшуване с.42-43

- Задачі на знаходження невідомого зменшуваного чи відємника с. 44-45

 

Я досліджую світ

Розвязуємо задачі. Обернені задачі. с. 46-47

Розвяжи математичний пазл

Досліджуємо складові задачі  с. 48-49

 

Я досліджую

світ

Громадянська

Традиції та звичаї моєї родини

Природознавство

- Моя родина. Безпека вдома.

- Якщо трапилась біда 

 

Трудове навчання

Готуємось до Дня сім’ї. Виготовлення родинного дерева    (картон, клей, ножиці, фломастери, роздруківка)

Образотворче

мистецтво

 

 

Розміщення зображення вертикально чи горизонтально відповідно до задуму.

ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди).

 

Похожее изображение 

Тиждень 33 «Свято вишиванки»

 

Назва предмета

Понеділок

18.05

Вівторок

19.05

Середа

20.05

Четвер

21.05

Пятниця

22.05

Українська

мова

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

Вправа «Збери вишиванку»

 

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис – Смирнової

Вікторина «Я люблю Україну»

Я досліджую світ

Знайомство з різновидами вишиванок. Перші спроби пера «Складаємо віршик про вишиванку»

 

Робота з дитячою книжкою. Опрацювання тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис – Смирнової

 

Українська

мова

 

 Читання і записування речень зі знаком оклику.

Робота в групах «Редактор»

Робота над деформованим текстом «Вишиванка»

Я досліджую світ

Розгадування тематичного кросворду . Знайомство з елементами національного одягу чоловіків та жінок

 

Математика

 

Знайомимось із додаванням і відніманням двоцифрових чисел  с. 50-51

Гра «Розмова чисел»

Одиниця вимірювання часу – доба. Вивчаємо час за годинником.. с.52-55

Вправа «Математичний аукціон»

 

Я досліджую світ

Дізнаємось про тривалість доби. Додаємо і віднімаємо числа. с. 56-59

Створи намисто до вишиванки «Порядок чисел першої сотні»

Визначаємо вартість товару. Гривня, копійка  с. 60-61

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Національний одяг українців. Наш рід

Основи здоровя

Друзі з інших країн. Знайомство з національним одягом інших країн

Природознавство

Україна – серце Європи

 

Трудове навчання

Вишиванка – символ Батьківщини. Одягни ляльку    (картон, клей, ножиці,  роздруківка)

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Композиція.

ХТД: Створення творчого проекта «Символи України» (олівці,фломастери).

 

 

 

E:\Картинки\Школа\Осень\43473278_2180896915514920_1154454893830864896_n.jpg 

Тиждень 34 «На порозі літо»

 

Назва предмета

Понеділок

25.05

Вівторок

26.05

Середа

27.05

Четвер

28.05

Пятниця

29.05

Українська

мова

Робота над загадками на тему: «Літо»

 

Читання вірша Н.Забіли «Червень»

Гра «Відгадай»

Я досліджую світ

Читання вірша Т.Коломієць «Липень» Розгадування загадок «Літо – ягідна пора»

 

Підсумковий урок за рік

Українська

мова

 

Письмо під диктовку. Відгадування предметів за їхніми ознаками

Правопис вивчених словникових слів

Розвиток зв’язного мовлення: Складаємо розповідь «Мої плани на канукули»

Я досліджую світ

Вправа «Доповни речення»

 

Математика

 

Одиниця вимірювання метр  с. 62-63

Гра «Допоможи дітям дістатися моря»

Додаємо і віднімаємо числа. Повторення за рік. с.64-65

Вправа «Математична регата»

 

Я досліджую світ

Додавання і віднімання чисел. Повторення . с. 66-67

З’єднай невідомі доданки, збери літній урожай

Підсумковий урок за рік

 

Я досліджую

світ

Природознавство

Як приходить літо. Праця людей влітку

Громадянська

Складаємо правила літнього відпочинку

Природознавство

Рослини і тварини влітку

 

Трудове навчання

Робота над розмальовкою «на лісовій галявині»

Образотворче

мистецтво

 

 

 

Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі і холодні кольори (повторення).

ХТД: Зображення

різнокольорового метелика (олівці, фломастери).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Верховинець Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 липня 2019
Переглядів
20016
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку