Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
3 години на тиждень
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
3 години на тиждень
ІІ семестр. Природа і погода |
||||||||||||
48
49 |
15.01
16.01 |
Планета благає про допомогу |
Екологічна безпека: Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
Types of pollution p. 100 |
Modals |
Ex. 4p.101 |
Ex. 6,7p.102 |
Ex. 10 p. 103 |
Ex. 2,3p.100 |
Ex. 9p.102
Ex. 11p.103 |
||
50
51 |
17.01
21.01
|
Природні дива |
|
Articles |
Ex.2 p. 104-105 |
Ex. 1 p. 104 |
Ex. 3p. 105 |
Ex. 5, 6p.106 |
Ex.8,р.107 9 p.107
|
|||
52
53 |
22.01
23.01 |
Наше майбутнє в наших руках |
Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій |
Acid rains, litter, solar panels, factory |
Future Tenses |
Ex.4,5 p. 109 |
Ex.6 p. 109 |
Ex. 10p. 111 |
Ex. 1,2,3p.108 |
Ex.11 p. 111
Ex. 10p.111 |
||
54 |
24.01 |
На межі зникнення |
|
Time Clauses |
Ex.2 p.112 Ex. 5 p. 113 |
|
Ex.7 p. 114 |
Ex. 1p. 112 |
Ex. 11p. 115 |
|||
55 |
29.01 |
Правило 3R; reduce, reuse, recycle |
p.116 |
Word Formation |
Ex. 6 p. 117 |
Ex.12 p.119 |
Ex. 5p.117 |
Ex. 3p.116 |
Ex. 10p.118 |
|||
56
57 |
30.01
31.01 |
Погода |
Rainforest, monsoon, latitude |
A Complex Subject |
Ex. 4p.120 |
|
Ex. 2p.120 |
|
Ex. 7p. 122
Ex. 8p.122 |
|||
58 |
05.02 |
Природа і погода. Підсумковий урок |
Ex.5 p. 125 |
Лексико- граматичний тест |
|
Ex. 10p.123 |
|
Ex. 8p.123 |
Ex. 1,2p. 124 |
|||
59 |
06.02 |
Англійський дім: традиції та звичаї |
|
|
Ex. 3p. 127 |
|
Ex.4,6 p.128 |
Ex.B p.126 |
Ex. 7p. 128 |
|||
Наука і технічний прогрес |
||||||||||||
60
61 |
07.02
12.02 |
Наука – це знання |
;Здоров'я і безпека: Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини. |
p. 130 |
Noun Formation |
Ex. 6p.131-132 |
Ex. 5p.131 |
Ex. 5 p.131 |
Ex. 2, 3p.130 |
Ex. 11p.133
Ex. 10p.133 |
||
62
63 |
13.02
14.02 |
Досягнення технічного прогресу |
Cyberspace, cutting-edge,digital, state-of-the-art |
The Relative Pronoun |
Ex.5 p.135-136 Ex.7 p.136 |
Ex. 10p.137 |
Ex. 6, 11p. 136-137 |
Ex. 8p.137 |
Ex. 11p.137
Ex. 10p.133 |
|||
64
65 |
19.02
20.02 |
Інтернет. Комп’ютерні технології
|
|
The Participle Clauses |
Ex. 7.139-140 |
Ex.5 p.139 |
Ex. 1p. 138 |
Ex. 2, 3p.138-139 |
Ex.10 p.141 Доповнити речення |
|||
66
67 |
21.02
26.02 |
Компютерне обладнання |
Laptop, memory stick, motherboard, link, mouse, head-phones |
Conjunctions |
Ex. 2p. 142 Ex. 4p. 143-144 |
Ex. 6p. 144 |
Ex. 3p.143 |
p.142 Ex. 9p.145 |
Ex.10 p.145
Ex. 11p.145
|
|||
68
69 |
27.02
28.02 |
Винаходи і винахідники |
|
The Passive voice\
|
Ex.1 p. 146-147 |
Ex. 4p. 147 |
Ex. 7, 8p. 149 Pair Work |
Ex. 5p.148 |
Ex.9 p.149
Ex6p.49 |
|||
70
71 |
05.03
06.03 |
Діти-вундеркінди |
Whiz kids, harness, coding,crocheter |
Exclamatory Srtuctures |
Ex. 3 p150-151. |
Ex. 5,6p.152 |
Ex.7 p.152 |
Ex.9 p.152 |
Ex.10 p.152
Ex. 9p.152 |
|||
72
73 |
07.03
12.03 |
Наука і технічний прогрес. Повторення |
|
|
Ex.5p. 155 |
|
Ex.2 p.154 |
Ex.2 p. 154 Ex.3 p.154 |
Ex. Ap.156
Ex. Вp.156 |
|||
74 |
13.03 |
Підсумковий урок |
|
Лексико- граматичний тест |
|
|
|
|
|
Повторити правила |
||
75 |
14.03 |
Великі міста Британії |
|
|
|
Ex.3 p.157-158 |
|
Ex. 6 p. 158 |
Ex.2 p.157 |
Ex. 6p.158 |
||
Шкільне життя |
||||||||||||
76
77 |
19.03
20.03 |
Шкільне життя |
Громадянська відповідальність: Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Фінансова грамотність: Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
Pay course fees, get a grant, graduate, take the register, syllabus |
Modal Verbs of Obligation, Necessity and Permission |
Ex. 4p.161 |
Ex.9,10 p.163 |
Ex.11 p.163 |
Ex. 2p. 160 Ex. 6p.161 |
Ex.8 p.163
Ex. 11p.163
|
||
78
79 |
21.03
02.04 |
Освіта в Україні та за кордоном |
Gap year Ex.1 p.164 |
Do/ Make It’s time/ It’s high time/ It’s about time |
Ex. 3p.165 |
Ex.6 p.166 |
Ex.10 p.167 |
Ex.8, 9 p.167 |
Ex.11 p.167
Ex. 9p.167 |
|||
80
81 |
03.04
04.04 |
Майбутня професія |
p. 168 |
Have something done |
Ex.4 p.169 |
Ex.6 p.170 |
Ex.12 p.171 |
Ex.9 p.171 |
Ex.13 p.171
Ex. 7p.170 |
|||
82
83 |
09.04
10.04 |
Робота моєї мрії |
Job, work, occupation, profession
|
Conditionals |
Ex.3 p.172-173 Ex.4 p. 173 |
Ex.6,7,8 p. 173 |
Ex.15 p.175 |
Ex.10 p.174 Ex.13 p.175 |
Ex.15 p.175
Ex. 5p.173
|
|||
84 |
11.04 |
Амбіції |
|
Wish and If only |
Ex.1 p.176-178 |
Ex.9 p.179 |
Ex.11 p.179 |
Ex.5,6 p.177 |
Ex.12 p.179 |
|||
85 |
16.04 |
Вибір кар’єри
|
p.180 |
Complex object |
Ex.5,6 p.181 |
Ex.11 p.183 |
Ex.12 p.183 |
Ex.8,9 p.182 |
Ex.13 p.183 |
|||
86
87 |
17.04
18.04 |
Освіта та робота. Повторення. |
|
|
Ex.4 p.185 |
|
|
Ex.1 p.184 Ex.2 p. 184
|
Ex.BC p.186 |
|||
88 |
23.04 |
Подорож Великою Британією. |
Громадянська відповідальність: Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
|
|
Ex.2 p.187-188 |
|
|
Ex.4 p.188 |
Ex. 4p.188
|
||
89 |
24.04 |
Україна. Адміністративний та політичний устрій |
Topical Vocabulary |
Conditionals |
Text “Ukraine is Independent State” |
|
Discussion |
Issue on topic |
Prepare a speech for a conference |
|||
90 |
25.04 |
Україна. Природні ресурси |
|
|
|
“Ukraine is rich country’ |
|
Test |
Presentation “My favourite holiday” |
|||
91 |
30.04 |
Україна. Державні свята |
Topical Vocabulary |
|
|
|
Discussion |
|
Find the information about british cities |
|||
92
93 |
02.05
07.05 |
Британія. Природні ресурси. |
|
|
Great Britain. Geographical Outlook |
Listen and tick |
Discussion |
Conditionals (cards) |
Fill in with the words |
|||
94 |
08.05 |
Британія. Державні свята Підсумковий урок |
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
Повторити граматичні правила |
|||
95 |
14.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Поторити тему «Їжа» |
||
96 |
15.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Поторити тему «Мистецтво» |
||
97 |
16.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Поторити тему «Їжа» |
||
98 |
21.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Поторити тему «Природа і погода» |
||
99
100 |
22.05
23.05
|
Аналіз контрольних робіт Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Поторити тему «Шкільне життя» |
||
Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).
1