Математика, 10 клас
{3 години на тиждень, всього 105 годин}
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту //Сайт МОН України, 2018
І семестр
ІІ семестр
№ за переліком |
Зміст матеріалу |
Дата |
Корекція дати |
|
Алгебра { 2 години на тиждень, всього – 38 годин }
|
|
|
|
Тригонометричні функції
|
18 |
|
17 |
Радіанне вимірювання кутів |
|
|
18 |
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Їх основні властивості |
|
|
19 |
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
|
20 |
Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
21 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
22 |
Формули зведення |
|
|
23 |
Формули додавання та наслідки з них |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
|
|
25 |
Формули подвійного та половинного кутів |
|
|
26 |
Формули перетворення суми та різниці у добуток та навпаки |
|
|
27 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
28 |
Основні тригонометричні функції, їх властивості та графіки |
|
|
29 |
Розв’язування вправ |
|
|
30 |
Обернені тригонометричні функції, їх властивості та основні формули |
|
|
31 |
Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
|
|
32 |
Методи розв’язування тригонометричних рівнянь |
|
|
33 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
34 |
Контрольна робота 2
|
|
|
|
Похідна та її застосування
|
20 |
|
35 |
Похідна функції, її властивості, таблиця похідних |
|
|
36 |
Обчислення похідних елементарних функцій |
|
|
37 |
Розв’язування вправ |
|
|
38 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
39 |
Похідна складеної функції |
|
|
40 |
Розв’язування вправ |
|
|
41 |
Дослідження функції на монотонність |
|
|
42 |
Точки екстремума та екстремуми функції |
|
|
43 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
44 |
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
|
45 |
Геометричний зміст похідної. Дотична до графіка функції |
|
|
46 |
Фізичний зміст похідної |
|
|
47 |
Розв’язування вправ |
|
|
48 |
Прикладні екстремальні задачі |
|
|
49 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
50 |
Повне дослідження функцій та побудова графіків |
|
|
51 |
Розв’язування вправ |
|
|
52 |
Контрольна робота 3
|
|
|
53 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
54 |
Урок узагальнення та систематизації матеріалу за рік |
|
|
|
Геометрія { 1 година на тиждень, всього – 19 годин }
|
|
|
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
|
7 |
|
33 |
Кути між прямими, між прямою і площиною, між площинами |
|
|
34 |
Розв’язування задач |
|
|
35 |
Розв’язування задач, самостійна робота |
|
|
36 |
Відстані у просторі |
|
|
37 |
Розв’язування задач |
|
|
38 |
Розв’язування задач, самостійна робота |
|
|
39 |
Контрольна робота 3
|
|
|
|
Координати та вектори у просторі
|
12 |
|
40 |
Прямокутна декартова система координат у просторі |
|
|
41 |
Найпростіші дії в координатах |
|
|
42 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
43 |
Скалярні та векторні величини, основні поняття |
|
|
44 |
Геометричні дії над векторами |
|
|
45 |
Координати вектора. Основні дії в координатах |
|
|
46 |
Розв’язування вправ |
|
|
47 |
Скалярний добуток векторів |
|
|
48 |
Розв’язування вправ, самостійна робота |
|
|
49 |
Розв’язування вправ |
|
|
50 |
Контрольна робота 4
|
|
|
51 |
Урок узагальнення та систематизації матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|