Комунальний заклад
«Середня загальноосвітня школа № 10»
Кам’янської міської ради
ПОГОДЖЕНО:
Директор КЗ «СЗШ № 10»
_________
«_____» вересня 2019 року
Календарно – тематичне
планування з математики
на 2019 -2020 навчальний рік.
Вчитель: Подберезна І.В.
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
64 |
4 |
1+5 |
3 |
II |
76 |
4 |
5+1 |
2 |
Усього |
140 |
4 |
10+2 |
5 |
Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена Наказом МОН України від 07.06.2017 №804. Укладачі програми (2012 р.): Бурда М.І., Мальований Ю.І. , Нелін Є.П., Номіровський Д.А., Паньков А.В., Тарасенкова Н.А., Чемерис М.В., Якір М.С. Розвантаження програми (2015 р.): Бурда М.І., Паньков А.В., Якір М.С., Номіровський Д.А. Оновлення програми (2017 р.): Бурда М.І., Кудренко Б.В., Біляніна О.Я., Азаренкова А.І., Буковська О.І., Кіндюх Т.С., Лисенко О.Є., Миляник А.В., Панова Н.В., Паньков А.В. Підручник: Математика: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. – Київ: Видавничий дім «Освіта», 2014. |
І семестр
Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 10год +2год із резерву =12год ) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
||||||||
1 |
|
|
Повторення матеріалу, вивченого в 5 класі. |
|
||||||||
2 |
|
|
Діагностична контрольна робота. |
|
||||||||
3 |
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
||||||||
4 |
|
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
|
||||||||
5 |
|
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
||||||||
6 |
|
|
Самостійна робота № 1 Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
||||||||
7 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
8 |
|
|
Найбільший спільний дільник |
|
||||||||
9 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
10 |
|
|
Найменше спільне кратне |
|
||||||||
11 |
|
|
Самостійна робота № 2. Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||
12 |
|
|
Контрольна робота № 1: «Подільність натуральних чисел» |
|
||||||||
Тематична |
||||||||||||
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (26 год) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Тема 2.1 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ ( 13 год) |
||||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
||||||||
13 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
|
||||||||
14 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
15 |
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
||||||||
16 |
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||
17 |
|
|
Порівняння дробів. Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
18 |
|
|
Додавання та віднімання звичайних дробів. |
|
||||||||
19 |
|
|
Арифметичні дії зі звичайними Додавання та віднімання звичайних дробів. Самостійна робота № 3 |
|
||||||||
20 |
|
|
Додавання та віднімання мішаних чисел |
|
||||||||
21 |
|
|
Додавання та віднімання мішаних чисел |
|
||||||||
22 |
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
|
||||||||
23 |
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу. Самостійна робота № 4 |
|
||||||||
24 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||
25 |
|
|
Контрольна робота № 2: «Додавання та віднімання звичайних дробів» |
|
||||||||
Тема 2.2 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ.МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ ( 13 год) |
||||||||||||
26 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів |
|
||||||||
27 |
|
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
|
|
||||
28 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
29 |
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
||||||||
30 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 5 |
|
||||||||
31 |
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
||||||||
32 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||
33 |
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
||||||||
34 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
35 |
|
|
Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами. Самостійна робота № 6 |
|
||||||||
36 |
|
|
Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами |
|
||||||||
37 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||||||||
38 |
|
|
Контрольна робота № 3 «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
||||||||
Тематична |
||||||||||||
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (24год + 2год із резерву=26год) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Тема 3.1 ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (10 год) |
||||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
||||||||
39 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Відношення. Основна властивість відношення |
|
||||||||
40 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
41 |
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||||||||
42 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
43 |
|
|
Пряма пропорційна залежність. Самостійна робота № 7 |
|
||||||||
44 |
|
|
Обернена пропорційна залежність. |
|
||||||||
45 |
|
|
Поділ числа у даному відношенні. |
|
||||||||
46 |
|
|
Масштаб |
|
||||||||
47 |
|
|
Розв'язування задач і вправ Самостійна робота № 8 |
|
||||||||
48 |
|
|
Контрольна робота № 4 «Відношення і пропорції» |
|
||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||
Тема 3.2 КОЛО. КРУГ. ВІДСОТКОВІ РОЗРАХУНКИ. (16 год) |
||||||||||||
49 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Коло. Довжина кола |
|
||||||||
50 |
|
|
Круг. Круговий сектор. Площа круга |
|
||||||||
51 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||
52 |
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
||||||||
53 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 9 |
|
||||||||
54 |
|
|
Знаходження відсотка від числа |
|
||||||||
55 |
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
||||||||
56 |
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
||||||||
57 |
|
|
Відсоткові розрахунки. |
|
||||||||
58 |
|
|
Відсоткові розрахунки. Самостійна робота № 10 |
|
||||||||
59 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||||||
60 |
|
|
Контрольна робота № 5 «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки» |
|
||||||||
61 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань |
|
||||||||
62 |
|
|
Розв’язування сюжетних задач на розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо). |
|
||||||||
63 |
|
|
Захист проектів |
|
||||||||
64 |
|
|
Розв’язування сюжетних задач на розрахунок власних та родинних фінансів, вміння розпоряджатись власними коштами. |
|
||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||
Тематична |
||||||||||||
І СЕМЕСТР |
||||||||||||
ІІ семестр
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (40год + 21год із резерву=61год) |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Тема 4.1 РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ. ПОРІВНЯННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 11 год) |
||||||||||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
||||||||||||||
65 |
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
||||||||||||||
66 |
|
|
Координатна пряма, координата точки. Протилежні числа. |
|
||||||||||||||
67 |
|
|
Модуль числа |
|
||||||||||||||
68 |
|
|
Застосування модуля числа. Відстань між точками на координатній прямій |
|
||||||||||||||
69 |
|
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
||||||||||||||
70 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 11 |
|
||||||||||||||
71 |
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
||||||||||||||
72 |
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
||||||||||||||
73 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 12 |
|
||||||||||||||
74 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||||||||||||
75 |
|
|
Контрольна робота № 6 «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел» |
|
||||||||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||||||||
Тема 4.2 ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ( 9 год) |
||||||||||||||||||
76 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання двох від’ємних раціональних чисел з однаковими знаками |
|
||||||||||||||
77 |
|
|
Додавання двох раціональних чисел з різними знаками |
|
||||||||||||||
78 |
|
|
Властивості додавання раціональних чисел |
|
||||||||||||||
79 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 13 |
|
||||||||||||||
80 |
|
|
Арифметичні дії з раціональними числами. Віднімання раціональних чисел |
|
||||||||||||||
81 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||||||||
82 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 14 |
|
||||||||||||||
83 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||||||||||||
84 |
|
|
Контрольна робота № 7 «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
|
||||||||||||||
Тема 4.3 МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 11 год) |
||||||||||||||||||
85 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел з різними знаками |
|
||||||||||||||
86 |
|
|
Множення раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
|
|
|
||||||||||
87 |
|
|
Властивості множення раціональних чисел |
|
||||||||||||||
88 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 15 |
|
||||||||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||||||||
89 |
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
||||||||||||||
90 |
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
||||||||||||||
91 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||||||||
92 |
|
|
Розв'язування задач і вправ Самостійна робота № 16 |
|
||||||||||||||
93 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||||||||
94 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||||||||||||
95 |
|
|
Контрольна робота № 8 за «Множення та ділення раціональних чисел» |
|
||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||
Тема 4.4 ВИРАЗИ ТА ЇХ СПРОЩЕННЯ. РІВНЯННЯ (18 год) |
||||||||||||||||||
96 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Коефіцієнт буквеного виразу |
|
||||||||||||||
97 |
|
|
Розподільна властивість множення Розкриття дужок |
|
||||||||||||||
98 |
|
|
Винесення спільного множника за дужки |
|
||||||||||||||
99 |
|
|
Правила розкриття дужок |
|
||||||||||||||
100 |
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
||||||||||||||
101 |
|
|
Спрощення виразів |
|
||||||||||||||
102 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 17 |
|
||||||||||||||
103 |
|
|
Рівняння. Основна властивість рівнянь |
|
||||||||||||||
104 |
|
|
Рівняння. Основна властивість рівнянь |
|
||||||||||||||
105 |
|
|
Розв'язування рівнянь |
|
||||||||||||||
106 |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
||||||||||||||
107 |
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||||||||||||
108 |
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||||||||||||
109 |
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||||||||||||
110 |
|
|
Розв’язування рівнянь та текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||||||||||||
111 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 18 |
|
||||||||||||||
112 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||||||||
113 |
|
|
Контрольна робота № 9 «Вирази та їх спрощення. Рівняння» |
|
||||||||||||||
Тема 4.5 ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ І ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ. КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА (12 год) |
||||||||||||||||||
114 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
||||||||||||||
115 |
|
|
Перпендикулярні прямі |
|
||||||||||||||
116 |
|
|
Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих |
|
||||||||||||||
117 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 19 |
|
||||||||||||||
118 |
|
|
Координатна площина |
|
||||||||||||||
119 |
|
|
Координатна площина |
|
||||||||||||||
120 |
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||||||||||||||
121 |
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
||||||||||||||
122 |
|
|
Графіки залежності між величинами |
|
||||||||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||||||||
123 |
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 20 |
|
||||||||||||||
124 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||||||||||||||
125 |
|
|
Контрольна робота № 10 «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина» |
|
||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ(10 год) |
||||||||||||||||||
126 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Подільність натуральних чисел. |
|
||||||||||||||
127 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
||||||||||||||
128 |
|
|
Перетворення виразів |
|
||||||||||||||
129 |
|
|
Перетворення виразів |
|
||||||||||||||
130 |
|
|
Розв'язування текстових задач |
|
||||||||||||||
131 |
|
|
Розв’язування текстових задач |
|
||||||||||||||
132 |
|
|
Розв’язування завдань геометричного змісту |
|
||||||||||||||
133 |
|
|
Розв’язування завдань геометричного змісту |
|
||||||||||||||
134 |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
||||||||||||||
135 |
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
||||||||||||||
136 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Систематизація знань здобутих за рік |
|
||||||||||||||
137 |
|
|
Захист проектів |
|
||||||||||||||
138 |
|
|
Захист проектів |
|
||||||||||||||
139 |
|
|
Розв’язування сюжетних задач на прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок комунальних платежів. |
|
||||||||||||||
140 |
|
|
Підсумковий урок |
|
||||||||||||||
ЗОШИТ |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
Аналіз контрольної роботи.Систематизація знань здобутих за рік |
|||||||||||||||
Річна |
|
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||