Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з математики для 6 класу за підручником авторів Н.А.Тарасенкова та ін. Формат А5
Перегляд файлу

Комунальний заклад

 «Середня загальноосвітня школа № 10»

Кам’янської  міської ради

 

                                                                   ПОГОДЖЕНО:   

                                                                   Директор КЗ «СЗШ № 10»              

                                                                    _________   

                                                                   «_____»  вересня  2019 року

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне

планування з  математики

на 2019 -2020 навчальний рік.

 

 

 

                             Вчитель: Подберезна І.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт

Кількість тематичних оцінювань

І

64

4

1+5

3

II

76

4

5+1

2

Усього

140

4

10+2

5

Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», 

затверджена  Наказом МОН України від 07.06.2017 №804.   

Укладачі програми (2012 р.): Бурда М.І., Мальований Ю.І. , Нелін Є.П., Номіровський Д.А., Паньков А.В., Тарасенкова Н.А., Чемерис М.В.,  Якір М.С.

Розвантаження програми (2015 р.):  Бурда М.І.,  Паньков А.В.,   Якір М.С., Номіровський Д.А.

Оновлення програми (2017 р.):  Бурда М.І.,  Кудренко Б.В., Біляніна О.Я., Азаренкова А.І., Буковська О.І., Кіндюх Т.С., Лисенко О.Є., Миляник А.В., Панова Н.В.,  Паньков А.В.

Підручник:  Математика: підручник  для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова,  О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. – Київ: Видавничий дім «Освіта», 2014.

 


І семестр

Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ

 ( 10год +2год із резерву =12год )

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Учень/учениця:

наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа;

формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10;

розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста

 

Дільники та кратні натурального числа.

 

Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.

 

Прості та складені числа.

 

Розкладання чисел на прості множники.

 

Найбільший спільний дільник.

 

Найменше спільне кратне

 

 

 

Номер уроку

Дата

уроку

Можливе коригув.

Тема уроку

Примітки

1

 

 

Повторення матеріалу, вивченого в 5 класі.

 

2

 

 

Діагностична контрольна робота.

 

3

 

 

Дільники та кратні натурального числа

 

4

 

 

Ознаки подільності на 2, 5 і 10

 

5

 

 

Ознаки подільності на 3 і 9

 

6

 

 

Самостійна робота № 1

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники

 

7

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

8

 

 

Найбільший спільний дільник

 

9

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

10

 

 

Найменше спільне кратне

 

11

 

 

Самостійна робота № 2.

Узагальнення і систематизація знань

 

12

 

 

Контрольна робота 1: «Подільність натуральних чисел»

 

Тематична

Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

(26 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Учень/учениця:

наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;

розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

читає і записує: нескінченні періодичні дроби;

розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом;

формулює основну властивість дробу;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом

 

Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів.

Арифметичні дії зі звичайними дробами.

 

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

 

Перетворення звичайних дробів у десяткові.

 

Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткові наближення звичайного дробу

Тема 2.1 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ ( 13 год)

Номер уроку

Дата

уроку

Можливе коригув.

Тема уроку

Примітки

13

 

 

Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу. Скорочення дробу

 

14

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

15

 

 

Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника.

 

16

 

 

Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника.

 

ЗОШИТ

17

 

 

Порівняння дробів. Розв'язування задач і вправ

 

18

 

 

 Додавання та віднімання звичайних дробів.

 

19

 

 

Арифметичні дії зі звичайними Додавання та віднімання звичайних дробів.

Самостійна робота № 3

 

20

 

 

Додавання та віднімання мішаних чисел

 

21

 

 

Додавання та віднімання мішаних чисел

 

22

 

 

Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби.

 

23

 

 

Десяткове наближення звичайного дробу. Самостійна робота № 4

 

24

 

 

Узагальнення і систематизація знань

 

25

 

 

Контрольна робота № 2: «Додавання та віднімання звичайних дробів»

 

Тема 2.2 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ.МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ ( 13 год)

26

 

 

Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів

 

27

 

 

Множення звичайних дробів

 

 

 

 

 

28

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

29

 

 

Знаходження дробу від числа

 

30

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 5

 

31

 

 

Ділення звичайних дробів

 

32

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

ЗОШИТ

33

 

 

Знаходження числа за його дробом

 

34

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

35

 

 

Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами.

Самостійна робота № 6

 

36

 

 

Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами

 

37

 

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

38

 

 

Контрольна робота № 3 «Множення і ділення звичайних дробів»

 

Тематична

Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ

(24год + 2год із резерву=26год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм;

розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма;

формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції;

зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ

Відношення. Пропорція. Основна властивість пропорції. Пряма та обернена пропорційна залежність. Поділ числа у даному відношенні.

 

Масштаб.

 

Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки

 

Коло. Довжина кола. Круг.

 

Площа круга. Круговий сектор. Стовпчасті та кругові діаграми

 

Тема 3.1 ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (10 год)

Номер уроку

Дата

уроку

Можливе коригув.

Тема уроку

Примітки

39

 

 

Аналіз контрольної роботи. Відношення. Основна властивість відношення

 

40

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

41

 

 

Пропорція. Основна властивість пропорції

 

42

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

43

 

 

Пряма пропорційна залежність. Самостійна робота № 7

 

44

 

 

Обернена пропорційна залежність.

 

45

 

 

Поділ числа у даному відношенні.

 

46

 

 

Масштаб

 

47

 

 

Розв'язування задач і вправ

Самостійна робота № 8

 

48

 

 

Контрольна робота № 4 «Відношення і пропорції»

 

ЗОШИТ

Тема 3.2 КОЛО. КРУГ. ВІДСОТКОВІ РОЗРАХУНКИ. (16 год)

49

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Коло. Довжина кола

 

50

 

 

Круг. Круговий сектор. Площа круга

 

51

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

52

 

 

Стовпчасті та кругові діаграми

 

53

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 9

 

54

 

 

Знаходження відсотка від числа

 

55

 

 

Знаходження числа за його відсотком

 

56

 

 

Відсоткове відношення двох чисел

 

57

 

 

Відсоткові розрахунки.

 

58

 

 

Відсоткові розрахунки. Самостійна робота № 10

 

59

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

 

60

 

 

Контрольна робота № 5

 «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки»

 

61

 

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань

 

62

 

 

Розв’язування сюжетних задач на розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо).

 

63

 

 

Захист проектів

 

64

 

 

Розв’язування сюжетних задач на розрахунок власних та родинних фінансів, вміння розпоряджатись власними коштами.

 

ЗОШИТ

Тематична

 І СЕМЕСТР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр  

Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ

 (40год + 21год із резерву=61год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Учень/учениця:

наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки;

будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття

дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);

розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь

 

Додатні та від’ємні числа, число нуль.

Координатна пряма.

Протилежні числа. Модуль числа.

Цілі числа. Раціональні числа.

Порівняння раціональних чисел.

Арифметичні дії з раціональними числами.

Властивості додавання і множення раціональних чисел.

Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення.

Рівняння. Основні властивості рівнянь.

Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.

Координатна площина. Приклади графіків залежностей між величинами

Тема 4.1  РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ.

 ПОРІВНЯННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 11 год)

Номер уроку

Дата

уроку

Можливе коригув.

Тема уроку

Примітки

65

 

 

Додатні та від’ємні числа. Число нуль

 

66

 

 

Координатна пряма, координата точки. Протилежні числа.

 

67

 

 

Модуль числа

 

68

 

 

Застосування модуля числа. Відстань між точками на координатній прямій

 

69

 

 

Цілі числа. Раціональні числа

 

70

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 11

 

71

 

 

Порівняння раціональних чисел

 

72

 

 

Порівняння раціональних чисел

 

73

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 12

 

74

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

 

75

 

 

Контрольна робота № 6  «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел»

 

ЗОШИТ

Тема 4.2 ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ( 9 год)

76

 

 

Аналіз контрольної роботи.  Додавання двох від’ємних раціональних чисел з однаковими знаками

 

77

 

 

Додавання двох  раціональних чисел з різними знаками

 

78

 

 

Властивості додавання раціональних чисел

 

79

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 13

 

80

 

 

Арифметичні дії з раціональними числами. Віднімання раціональних чисел

 

81

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

82

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 14

 

83

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

 

84

 

 

Контрольна  робота № 7 «Додавання і віднімання раціональних чисел»

 

Тема 4.3  МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ  РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ( 11 год)

85

 

 

Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел з різними  знаками

 

86

 

 

Множення раціональних чисел з однаковими  знаками

 

 

 

 

 

87

 

 

Властивості множення раціональних чисел

 

88

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 15

 

ЗОШИТ

89

 

 

 Ділення раціональних чисел

 

90

 

 

Ділення раціональних чисел

 

91

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

92

 

 

Розв'язування задач і вправ

Самостійна робота № 16

 

93

 

 

Узагальнення і систематизація знань

 

94

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

 

95

 

 

Контрольна робота № 8 за «Множення та ділення раціональних чисел»

 

Тематична

Тема 4.4  ВИРАЗИ ТА ЇХ СПРОЩЕННЯ. РІВНЯННЯ (18 год)

96

 

 

Аналіз контрольної роботи. Коефіцієнт буквеного виразу

 

97

 

 

Розподільна властивість множення Розкриття дужок

 

98

 

 

Винесення спільного множника за дужки

 

99

 

 

Правила розкриття дужок

 

100

 

 

Подібні доданки та їх зведення

 

101

 

 

Спрощення виразів

 

102

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 17

 

103

 

 

Рівняння. Основна властивість рівнянь

 

104

 

 

Рівняння. Основна властивість рівнянь

 

105

 

 

Розв'язування рівнянь

 

106

 

 

Розв’язування  рівнянь

 

107

 

 

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

108

 

 

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

109

 

 

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

 

110

 

 

Розв’язування  рівнянь та текстових задач за допомогою рівнянь

 

111

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 18

 

112

 

 

Узагальнення і систематизація знань

 

113

 

 

Контрольна робота № 9  «Вирази та їх спрощення. Рівняння»

 

Тема 4.5  ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ І ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ.

 КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА (12 год)

114

 

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами

 

115

 

 

Перпендикулярні прямі

 

116

 

 

Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих

 

117

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 19

 

118

 

 

Координатна площина

 

119

 

 

Координатна площина

 

120

 

 

Розв'язування задач і вправ

 

121

 

 

Приклади графіків залежності між величинами

 

122

 

 

Графіки залежності між величинами

 

ЗОШИТ

123

 

 

Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 20

 

124

 

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

125

 

 

Контрольна робота № 10 «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»

 

Тематична

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ(10 год)

126

 

 

Аналіз контрольної роботи. Подільність натуральних чисел.

 

127

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

128

 

 

Перетворення виразів

 

129

 

 

Перетворення виразів

 

130

 

 

Розв'язування текстових задач

 

131

 

 

Розв’язування  текстових задач

 

132

 

 

Розв’язування  завдань геометричного змісту

 

133

 

 

Розв’язування  завдань геометричного змісту

 

134

 

 

Розв’язування рівнянь

 

135

 

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

136

 

 

Аналіз контрольної роботи. Систематизація знань здобутих за рік

 

137

 

 

Захист проектів

 

138

 

 

Захист проектів

 

139

 

 

Розв’язування сюжетних задач на прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок комунальних платежів.

 

140

 

 

Підсумковий урок

 

ЗОШИТ

 

 

Узагальнення і систематизація знань.

 ІІ СЕМЕСТР

 

 

Аналіз контрольної роботи.Систематизація знань здобутих за рік

Річна

 

 

Підсумковий урок


 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку