Календарне планування 2 клас "Розвиток мовлення"

Про матеріал
Розвиток мовлення та пізнавальної діяльності за рахунок уточнення і розширення уявлень про навколишню дійсність, формування вміння супроводжувати мовою дії, що виконуються. - Розвиток загальної та артикуляційної моторики, рухів кистей рук, пальців. - Засвоєння звуків і букв українського алфавіту * диференціація не мовленнєвих звуків оточуючого середовища; * розвиток фонематичного слуху на основі ігор, ігрових дій і вправ; * формування найпростіших вмінь звукового аналізу. - Розвиток графічних умінь в ході виконання різних за характером вправ: малювання, розфарбовування, обведення шаблонів та ін..
Перегляд файлу

1

 

 

Комунальний заклад «Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр» Харківської обласної ради

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з  розвитку мовлення курсу корекційної складової навчального плану у

 2 класі на 2022/2023 навчальний рік

 

                                                          Учитель початкових класів

                                                           другої кваліфікаційної категорії

                                                           Орищенко Людмила Олександрівна

 

 

                                                            Розглянуто

                                                            на засіданні методичної кафедри

                                                            вчителів початкових класів

                                                            від __________ 2022, протокол №1

 

 

                                                            ПОГОДЖЕНО

                                                            Заступник директора з навчальної роботи

                                                             ________________І.В.Нестеренко

 

                                                             ___________2022

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сахновщина 2022

 

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            Розвиток мовлення

(4 години на тиждень)

І семестр

№ з/п

Зміст корекційно-логопедичної роботи

Лексично-граматична тема

Кількість годин

Дата проведення

Примітка

 

 

 

 

 

 

17

Діагностичний етап. Обстеження усіх сторін мовлення дітей, стійкості уваги, працездатності, спостережливості, ставлення до свого дефекту. Збір анамнезу даних про ранній розвиток, захворювання. Дослідження не мовленнєвих психічних функцій. Стан звуковимови. Анатомічна будова артикуляційного апарату. Артикуляційна моторика. Стан дихання і голосової функції. Відтворювання звукоскладової структури слова. Стан фонематичного аналізу і синтезу. Дослідження розуміння мовлення. Дослідження етапу лексичної і граматичної будови експресивного мовлення. Стан зв’язного мовлення. Дослідження навичок письма, читання. Логопедичний висновок

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

Протягом вересня 2022

року

 

1.Формування уявлень про сім’ ю, найближчих родичів, родину, про культуру поведінки серед людей

18.

Сім’ я. Родичі. Родина. Розгляд картинок про сім’ ю

Письмо великого овалу, паличок

 

1

03.10

 

19.

 

Сім’ я. Родичі. Родина. Розгляд картинок про сім’ ю

Розвиток зорово-мовленнєвої уваги і пам яті

 

     1

04.10

 

20.

 

Вивчення словникових слів – назв членів родини. Імена батьків, дідусів та бабусь. Формування навичок побудови словосполучень виду тато Сергій, мама Тамара, бабуся Ліда, дідусь Іван

Розвиток тактильно –кінестетичних відчуттів

 

     1

05.10

 

21.

Вивчення словникових слів – назв членів родини. Імена батьків, дідусів та бабусь. Формування навичок побудови словосполучень виду тато Сергій, мама Тамара, бабуся Ліда, дідусь Іван

Знайомство з органами артикуляційного апарату

 

  1

06.10

 

22.

Вивчення словникових слів – назв членів родини. Імена батьків, дідусів та бабусь. Робота з реченнями ( підписи під малюнками)

Слова, що означають назви предметів

 

    1

10.10

 

23.

Вивчення словникових слів – назв членів родини. Імена батьків, дідусів та бабусь. Робота з реченнями ( підписи під малюнками); добір речень до малюнків; конструювання речень з розрізних слів за зразком

Слова, що означають назви предметів

 

      1

 

11.10

 

24.

Робота з словами – назвами членів родини. Імена батьків, дідусів та бабусь. Вивчення лічилки « Моя родина» з опорою на картинку та жести

Заміна слів – назв за зразком один- багато. Звук « а», букви Аа

 

    1

12.10

 

25.

Формування словника за темою

Утворення слів – назв із зменшувально-пестливими суфіксами. Звук «а». букви Аа

 

 

 

  1

13.10

 

26.

Формування словника за темою

Узагальнення знань про слова- назви. Звук «а». букви Аа

   

   1

17.10

 

27.

Практичне вживання займенників: я, ти, ми, він, вона з опорою на малюнкові зображення, піктограми

Слова, які означають дію. Звук «у», буквиУу

 

  1

 

18.10

 

28.

Практичне вживання займенників: я, ти, ми, він, вона з опорою на малюнкові зображення, піктограми

Слова, які означають дію. Звук «у», буквиУу

 

   1

19.10

 

29.

Практичне вживання займенників: я, ти, ми, він, вона з опорою на малюнкові зображення, піктограми

Слова, які означають дію. Звук «у», буквиУу

 

  1

20.10

 

30.

Практичне вживання займенників: я, ти, ми, він, вона з опорою на малюнкові зображення, піктограми

Слова, які означають дію. Звуки «м», буква «ем»

 

   1

24.10

 

31.

Практичне вживання займенників: я, ти, ми, він, вона з опорою на малюнкові зображення, піктограми

Слова, які означають дію. Звуки «м», буква «ем»

 

  1

25.10

 

32

Культура поведінки. Формування уявлень про слова ввічливості та практичне застосування таких слів у мовленні

Складання речень за малюнками і поданими дієсловами. Звуки «м», буква «ем»

 

 

  1

26.10

 

33

Культура поведінки. Формування уявлень про слова ввічливості та практичне застосування таких слів у мовленні. Вивчення вірша « Доброго ранку» з опорою на картинку та жести

 

Слова, що  означають дію. Звук «о», букви Оо

 

  1

27.10

 

 

2. Формування уявлень про осінь, ознаки осені, осінні місяці, збір урожаю

34

Формування уявлень про осінь, ознаки осені

Слова, які означають ознаки предметів. Звук «о», букви Оо

 

  1

 

07.11

 

35.

Формування уявлень про осінні місяці, збір урожаю

Складання словосполучень. Звук «о», букви Оо

 

    1

08.11

 

36.

 

Віртуальна екскурсія в шкільний сквер з метою спостереження за змінами в живій та не живій природі. Розгляд «Скринька осені»

Слова- ознаки з протилежними значеннями. Звук «о», букви Оо

 

   1

09.11

 

37.

 

Доповнення « Скриньки осені» спогадами про екскурсію

Слова- ознаки з пестливим значенням. Звуки «с» «с’», буква «ес»

 

   1

10.11

 

38.

 

Формування вмінь слухати та переказувати розповідь про осінь, відповідати на питання, шукати знайомі слова у тексті

Слова- ознаки з пестливим значенням. Звуки «с» «с’», буква «ес»

 

  1

14.11

 

39.

 

Формування вмінь слухати та переказувати розповідь про осінь, відповідати на питання, шукати знайомі слова у тексті

Слова- ознаки. Звуки «с» «с’», буква «ес»

 

  1

15.11

 

40.

 

Формування вмінь слухати та переказувати розповідь про осінь, відповідати на питання, шукати знайомі слова у тексті

Слова – ознаки. Звук «х», буква «ха»

 

  1

 

16.11

 

41.

 

Формування вміння чути та повторювати віршовані рядки з опорою на картинку або рухи

Слова – ознаки. Звук «х», буква «ха»

 

  1

 17.11

 

42.

 

Формування вміння чути та повторювати віршовані рядки з опорою на картинку або рухи

Узагальнення знань про слово. Звук «х», буква «ха»

 

  1

21.11

 

43.

 

Формування уявлень про сад восени та фрукти; вмінь співвідносити слово з картинкою

Поняття про речення. Різниця між поняттями слово і речення. Звук « и», буква и

 

   1

22.11

 

44.

 

Формування уявлень про сад восени та фрукти; вмінь співвідносити слово з картинкою

Складання речень з трьох слів. Звук « и», буква и

 

  1

23.11

 

45

 

Формування уявлень про город восени та овочі. Робота з реченням. Добір малюнків до речень

Складання речень з трьох слів. Звук « ш», букви Шш

 

  1

24.11

 

46

 

Формування уявлень про город восени та овочі. Робота з реченням. Добір малюнків до речень

Складання речень з трьох слів. Звук « ш», букви Шш

 

  1

28.11

 

47

 

Узагальнення та систематизація уявлень про сад, город восени, овочі та фрукти

Складання речень з трьох слів. Звуки « р», букви Рр

 

  1

29.11

 

48

 

Формування словника: осінь, пора року, вересень, жовтень, листопад, похолодання, дощ, туман, заморозки, відліт птахів, листя, в’януть трави, в’януть квіти, з’являється насіння, теплі краї, вирій, з’являються плоди

Речення. Звуки « р», букви Рр

 

  1

30.11

 

49

 

Формування словника: осінь, пора року, вересень, жовтень, листопад, похолодання, дощ, туман, заморозки, відліт птахів, листя, в’януть трави, в’януть квіти, з’являється насіння, теплі краї, вирій, з’являються плоди

Речення. Звуки « р», букви Рр

 

     1

01.12

 

50

Конструювання речень про осінь, її ознаки. Робота з текстом

Речення. Звук «п», букви Пп

      1

05.12

 

51

Конструювання з розрізних слів (способом накладання, за зразком)

Складання реченьза картинками. Звук «п», букви Пп

 

    1

06.12

 

52

 Вивчення вірша « Осінь» І. Блажкевич. Конструювання вірша шляхом накладання віршованих рядків              

Утворення словосполучень. Звук «п», букви Пп

 

   1

07.12

 

 

3. Формування уявлень про зиму, зимові місяці

53

Формування уявлень про зиму, зимові місяці, зимові розваги дітей. Засвоєння слів з теми. Добір картинки до слова

Складання речень за картинками. Звук «н», букви Нн

 

  1

08.12

 

54

Формування уявлень про зиму, зимові місяці, зимові розваги дітей. Засвоєння слів з теми. Добір картинки до слова

Складання речень за картинками. Звук «н», букви Нн

 

  1

 

12.12

 

55

Формування вміння конструювати словосполучення з поданими словами; відгадування загадок про зиму, сніг, снігову бабу з опорою на зображення

Складання речень за картинками. Звук «н», букви Нн

 

   1

13.12

 

56

Віртуальна екскурсія до шкільного скверу з метою спостереження за змінами в живій та не живій природі.  Активізація знань дітей про зимові розваги

Складання речень за картинками. Закріплення вивчених літер

 

  1

14.12

 

57

Складання скриньки « Зима». Формувати вміння виділяти словникові слова зі змісту тексту (речення). Добір картинки до речення

Складання речень за картинками. Звук «л», букви Лл

 

  1

15.12

 

58

Складання скриньки « Зима». Формувати вміння виділяти словникові слова зі змісту тексту (речення). Добір картинки до слова

Називання імен членів сім’ї за картками- планами (піктограми) Звук «л», букви Лл

 

 

  1

19.12

 

59

Складання скриньки « Зима». Формувати вміння виділяти словникові слова зі змісту тексту (речення). Вивчення вірша про зиму за картинкою та жестами

Називання імен членів сім’ї за картками- планами (піктограми) Звук «л», букви Лл

 

 

  1

20.12

 

60

Складання опису з урахуванням причинно- наслідкових зв’язків. Зимові місяці

Називання імен членів сім’ї за картками- планами (піктограми) Звук «к», букви Кк

 

 

  1

21.12

 

4. Формування уявлень про зимові свята

61

Новий рік. Зимовий одяг та взуття. Вправи на читання

Називання імен членів сім’ї за картками- планами (піктограми) Звук «к», букви Кк

 

 

  1

22.12

 

62

Новий рік. Звуковий та звуко- буквенний аналіз слова

Складання речень за малюнком; конструювання речень з розрізних слів за зразком. Звук «к», букви Кк

 

 

  1

26.12

 

63

Звуковий та звуко- буквенний аналіз слова

Складання речень за малюнком. Звуки «е», букви Ее

 

  1

27.12

 

64

Звуковий та звуко- буквенний аналіз слова

Вживання прийменників: на, за. Звуки «е», букви Ее

 

  1

28.12

 

65

Складання речень

Вживання прийменників: на, за. Звуки «е», букви Ее

 

  1

 

29.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50

 

51

 

52

 

53

 

54

 

55

 

56

 

57

 

58

 

59

 

60

 

61

 

62

 

63

 

64

 

65

 

 

 

 

 

 

 

 

37

 

38

 

39

 

40

 

41

 

42.

 

43

 

44

 

45

 

46

 

47

 

48

 

49

50

 

51

 

52

 

53

 

54

 

55

 

56

 

57

 

58

 

59

 

60.

 

61

 

62

 

63

 

64

 

65

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
31 січня 2023
Переглядів
1895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку