Календарно тематичне планування при дисграфії, дислексії.
№ з/п |
Тема заняття |
Лексичні та граматичні теми, що використовуються |
Кіль-кість го-дин |
дата |
примітка |
||||
І семестр |
|||||||||
|
Обстеження мовлення дітей |
|
|
|
|||||
Голосні звуки |
|||||||||
|
Основні органи мовлення |
Словосполучення, речення. Просте і складне речення |
|
|
|
||||
|
Голосні звуки, позначення їх буквами, їх диференціація |
Звертання, вставні слова |
|
|
|
||||
|
Приголосні звуки |
Фразеологізми |
|
|
|
||||
|
Позначення на письмі м’якості приголосних звуків буквою -ь |
Збагачення словникового запасу. Суфіксальне словотворення |
|
|
|
||||
|
Позначення м’якості приголосних звуків буквою -і |
Збагачення словникового запасу. Префіксальне словотворення |
|
|
|
||||
|
Позначення на письмі м’якості приголосних звуків буквою –я |
Збагачення словникового запасу. Споріднені слова |
|
|
|
||||
|
Позначення на письмі м’якості приголосних звуків буквою –ю |
Збагачення словникового запасу. Споріднені слова |
|
|
|
||||
|
Позначення на письмі м’якості приголосних звуків буквою -є |
Збагачення словникового запасу. Синоніми. |
|
|
|
||||
|
Сполучення букв -ьо, -йо |
Збагачення словникового запасу. Антоніми |
|
|
|
||||
Глухі та дзвінкі приголосні звуки та їх диференціація |
|||||||||
|
Диференціація звуків [п-б]і букв -П, Б |
Слова, словосполучення, речення. |
|
|
|
||||
|
Диференціація звуків [т,т’- д,д’] і букв –Т, Д |
Речення і слова. Аналіз речень. |
|
|
|
||||
|
Диференціація звуків [к-ґ, х-г] і букв – К, Ґ, Г, Х |
Речення і слова. Аналіз речень. |
|
|
|
||||
|
Диференціація звуків [с,с’- з, з’] і букв - С, З |
Прийменники. |
|
|
|
||||
ІІ семестр |
|||||||||
|
Диференціація звуків [ш-ж] і букв – Ш, Ж |
Використання прийменників у самостійному мовленні |
|
|
|
||||
Диференціація свистячих та шиплячих звуків |
|||||||||
|
Звуки [c,c’ - ш] і букви – С, Ш |
Префікси |
|
|
|
||||
|
Звуки [з,з’ - ж] і букви – З, Ж |
Розрізнення прийменників і префіксів |
|
|
|
||||
|
Звуки [дз, дз’ - дж] і буквосполучення - Дз, Дж |
Узгодження в роді та числі різних частин мови |
|
|
|
||||
|
Звуки [ц,ц’ - ч] і букви –Ц,Ч |
Узгодження в роді та числі різних частин мови |
|
|
|
||||
|
Звуки [с,с’ - ч] і букви –С, Ч |
Узгодження в роді та числі різних частин мови |
|
|
|
||||
|
Звук [ч], звукосполучення [шч], і букви – Ч, Щ |
Змінювання іменників і прикметників за відмінками, узгодження їх із дієсловами у роді та числі |
|
|
|
||||
|
Звуки [л,л’ – р,р’] і букви – Л, Р |
Змінювання іменників і прикметників за відмінками, узгодження їх із дієсловами у роді та числі |
|
|
|
||||
|
Звуки [ф, в] і букви –Ф, В |
Закріплення відмінювання іменників та прикметників |
|
|
|
||||
Корекційна робота з подолання графічних помилок на заміну рукописних букв |
|||||||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з одна-кових елементів, але по різному розташовані в просторі в - д |
Робота з деформованим текстом. Поділ тексту на речення. |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з одна-кових елементів, але по різному розташовані в просторі т- ш |
Робота з деформованим текстом. Побудова тексту з окремих речень |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з одна-кових елементів, але по різному розташовані в просторі б - д |
Робота з деформованим текстом. Запис тексту з деформованих речень |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з одна-кових елементів, але відрізняються додатковими елементами п- т |
Складання тексту за серією малюнків |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з одна-кових елементів, але відрізняються додатковими елементами и - ш |
Складання тексту за серією малюнків |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з однакових елементів, але відрізняються додатковими елементами х - ж |
Складання тексту за малюнком, планом та опорними словами й словосполученнями |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з однакових елементів, але відрізняються додатковими елементами р - п |
Складання тексту за планом та опорними словами й словосполученнями |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з однакових елементів, але відрізняються додатковими елементами л - м |
Складання тексту- опису за малюнком та опорними словами й словосполученнями |
|
|
|
||||
|
Графічно подібні малі рукописні букви, які складаються з однакових елементів, але відрізняються додатковими елементами и - у |
Складання тексту за поданим початком |
|
|
|
||||
|
Пропуск елементів при з’єднанні букв, які містять однакові елементи |
Написання переказу |
|
|
|
||||
|
Повторення |
Диктант |
|
|
|
||||