засобами ігрових технологійкорекційній роботі логопедадіяльнісногоРеалізація системно-підходу в
Діяльнісний підхід – це метод навчання, при якому дитина не
отримує знання у готовому вигляді, а видобуває їх сам у процесі
власної навчально-пізнавальної діяльності.
Учні стають маленькими вченими, які роблять своє власне відкриття!
У своїй роботі широко використовую ігрові технології.
Зробити заняття з дітьми цікавим, але не розважальним, ефективним, а не ефектним, навчати, граючи, а не просто грати –
ті головні проблеми, які необхідно вирішувати логопеду в роботі з дітьми.
А р т и к у л я ц і й н а г і м н а с т и к а - ц е
спецально пдбран вправи, як сприяють м язовому змцненню артикуляцйного апарату дитини, а також розвитку спритност диференцйованост сили рухв цього органу.
Артикуляцйна гмнастика -це не тльки "нструмент " в робот логопеда!!
1. Урок навчання грамоти - звертається увага на артикуляцю того чи ншого звука
2. Письмо пд диктовку якщо спотворюється або замнюється звук це вдображається при письм .
3. Покращення дикц ї.
Правила проведення |
1. проводити щоденно
2. через 1 годину п сля прийому їж
3.
контролювати
як сть виконання 5. хвалити в
4. виконувати будь- якому раз повльно плавно,
але точно!
Як
урзномантнити
гмнастику, якщо вправи одн й тж сам ????
Мовленнєве
дихання
Мовленнєве дихання – це можливсть
людини виконувати короткий глибокий вдих розподляти повтря при видиху з одночасним промовлянням рзних звукосполучень.
Запропонуйте дитин подути на
пр'я губами, складеними в дудочку.
При цьому слд стежити за тим, щоб губи малюка не напружувалися, плеч не пднмалися, щоки не роздувати.
Вправа "Згрємо ручки"
Запропонуйте дитин скласти долоньки
разом, вдихнути повтря через нс видихнути в долон , промовляючи
звук [х].
У своїй робот я дотримуюсь правил: не проходити програму, а
домагатися її засвоєння. Тому
заняттям надаю легкого, ц кавого
характеру, доступного сприйняттю д тей. Уникаю низьких оц нок на
адресу д тей завжди пам'ятаю про те, що дитина має в дчувати психолог чну захищен сть.