Презентація: "Реалізація системно-діяльнісного підходу в корекційній роботі логопеда засобами ігрових технологій"

Про матеріал
Гра повинна збільшувати потребу дитини у спілкуванні, стимулювати накопичення та розвиток у нього мовленнєвих умінь та навичок. Артикуляційна гімнастика не має залишатися надбанням тільки вчителів — логопедів. Вона повинна бути в арсеналі кожного вихователя, учителя початкових класів, батьків. Але! Це все ж таки одні й ті ж самі вправи і для того щоб дітям вони не набридали проводжу їх в різних ігрових формах.
Перегляд файлу

imageзасобами ігрових технологійкорекційній роботі логопедадіяльнісногоРеалізація    системно-підходу в  

 Діяльнісний підхід – це метод  навчання, при якому дитина не

 отримує знання у готовому вигляді, а  видобуває їх сам у процесі

 власної навчально-пізнавальної  діяльності.

image Учні стають маленькими  вченими, які роблять своє власне  відкриття!

 

 У своїй роботі широко використовую ігрові технології.

image Зробити заняття з дітьми цікавим, але не розважальним, ефективним, а не ефектним, навчати, граючи, а не просто грати –

ті головні проблеми, які необхідно вирішувати логопеду в роботі з дітьми.

image

А р т и к у л я ц і й н а г і м н а с т и к а - ц е

imageспецально пдбран вправи, як сприяють  м язовому змцненню  артикуляцйного апарату дитини, а також розвитку спритност диференцйованост  сили рухв цього органу.


imageАртикуляцйна гмнастика -це  не тльки "нструмент " в робот логопеда!!

1.                                     Урок навчання грамоти - звертається увага на артикуляцю того чи ншого звука

2.                                     Письмо пд диктовку якщо спотворюється або замнюється звук це вдображається при письм .

3.                                     Покращення дикц ї.

Правила проведення

1.                                        imageпроводити щоденно

2.                                        через 1 годину п сля прийому їж

3.

контролювати

як сть виконання              5. хвалити в

4. виконувати   будь- якому раз повльно плавно,

але точно!

 


Як

урзномантнити

imageгмнастику, якщо  вправи  одн й тж сам ????

image

image

image

image

image

image

Мовленнєве

дихання

Мовленнєве дихання – це можливсть

imageлюдини виконувати короткий глибокий вдих  розподляти повтря при видиху з одночасним промовлянням рзних звукосполучень.

image

image

Вправа "Пр'ячко"

Запропонуйте дитин подути на

пр'я губами, складеними в дудочку.

imageПри цьому слд стежити за тим, щоб губи малюка не напружувалися, плеч не пднмалися, щоки не роздувати.

image

imageВправа "Згрємо ручки"

Запропонуйте дитин скласти долоньки

разом, вдихнути повтря через нс  видихнути в долон , промовляючи

звук [х].

У своїй робот я дотримуюсь правил: не проходити програму, а

домагатися її засвоєння. Тому

заняттям надаю легкого, ц кавого

характеру, доступного сприйняттю д тей. Уникаю низьких оц нок на

imageадресу д тей  завжди пам'ятаю про те, що дитина має в дчувати психолог чну захищен сть.

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку