№ п/п |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар
|
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||||||||
ІІ семестр |
|||||||||||||||||||||
Кіно і театр |
|||||||||||||||||||||
46 |
|
12.01 |
|
Наш вільний час
|
Визначає власні уподобання та потреби. |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
Present past simple |
Впр.5, с.82 |
|||||||||||||
47 |
|
13.01 |
|
Дивимося кіно |
Дискутує з приводу жанрів кіно |
An action film, an adventure film, a comedy, |
|
Впр.6, с.84 |
|||||||||||||
51 |
|
15.01 |
|
Улюблені фільми
|
Аналізує улюблений фільм |
a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
So/ so that |
Впр.5, с.84 |
|||||||||||||
52 |
|
19.01 |
|
Перегляд фільму у кінотеатрі
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
Present simple? continious |
Впр.5, с.87 |
|||||||||||||
53 |
|
20.01 |
|
Кінотеатр «Україна» |
Обговорює розмаїття спадщини кінематографа |
|
|
Впр.2, с.88
|
|||||||||||||
54 |
|
22.01 |
|
Про фільм |
Обговорює сюжет фільму |
|
|
Впр.7, с.89 |
|||||||||||||
55 |
|
26.01 |
|
Театр
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, |
Present perfect |
Впр.2, с.90 |
|||||||||||||
56 |
|
27.01 |
|
Відвідування театру |
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience,
|
|
Впр.6, с.94 |
|||||||||||||
57 |
|
29.01 |
|
Відвідування театру |
Надає рекомендації щодо вибору вистави |
a balcony, the stalls, the usher a programme, a ticket |
|
Впр.6, с.96 |
|||||||||||||
58 |
|
02.02 |
|
Кіностудія О.Довженка |
Робить повідомлення про історію українського кінематографа |
|
|
Впр.7, с.96 |
|||||||||||||
59 |
|
03.02 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
Впр.5, с.100 |
|||||||||||||
Спорт |
|||||||||||||||||||||
60 |
|
05.02 |
|
Спорт в нашому житті |
Усвідомлює важливість занять спортом |
|
|
Впр.5, с.105 |
|||||||||||||
61 |
|
09.02 |
|
Спорт в нашому житті |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами. |
|
|
Впр.2, с.106
|
|||||||||||||
62 |
|
10.02 |
|
Як довго ти займаєшся спортом
|
Надає рекомендації щодо здорового способу життя |
|
Present , past continious |
Впр.5, с.108 |
|||||||||||||
63 |
|
12.02 |
|
У спортивному центрі |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
|
Впр.5, с.110 |
|||||||||||||
64 |
|
16.02 |
|
Ми займаємося спортом |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Види спорту |
|
Впр.6, с.111 |
|||||||||||||
65 |
|
17.02 |
|
Ми займаємося спортом |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
|
Впр.2, с.112 |
|||||||||||||
66 |
|
19.02 |
|
Золоті правила спорту |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни та золотих правил спорту |
|
|
Впр.7, с.113 |
|||||||||||||
67 |
|
23.02 |
|
Глядачі |
Пояснює правила поведінки на стадіоні |
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement |
So/ neither do I |
Впр.6, с.115 |
|||||||||||||
68 |
|
24.02 |
|
Відомі спортсмени |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
Впр.4, с.117
|
|||||||||||||
69 |
|
26.02 |
|
Відомі спортсмени |
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. |
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
|
Впр.6, с.117 |
|||||||||||||
70 |
|
02.03 |
|
Спорт |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
dead, the competive spirit, blood |
article |
Впр.2, с.118 |
|||||||||||||
71 |
|
03.03 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
Впр.5, с.119 |
|||||||||||||
Велика Британія: Лондон |
|||||||||||||||||||||
72 |
|
05.03 |
|
Лондон – столиця Великої Британії |
Порівнює столиці України та Британії |
|
|
Впр.7, с.125 |
|||||||||||||
73 |
|
09.03 |
|
Лондон – столиця Великої Британії |
|
|
|
Впр.7, с.129 |
|||||||||||||
74 |
|
10.03 |
|
Визначні місця Лондона |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
Впр.1, с.130
|
|||||||||||||
75 |
|
12.03 |
|
Це – Лондон |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» |
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments |
|
Впр.7, с.132 |
|||||||||||||
76 |
|
16.03 |
|
Лондон |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
a fabulous collection, monarchs |
pronouns |
Розповідати про Лондон |
|||||||||||||
77 |
|
17.03 |
|
Музеї Лондона |
Висловлює враження про музеї Лондона |
|
|
Впр.5, с.136 |
|||||||||||||
78 |
|
19.03 |
|
Визначні пам’ятки Лондона |
Обговорює розмаїття архітектурних споруд |
|
|
Впр.2, с.137
|
|||||||||||||
79 |
|
30.03 |
|
Визначні місця Лондона |
Виконує проект |
|
Presenr perfect, simple |
Впр.5, с.138 |
|||||||||||||
80 |
|
31.03 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|||||||||||||
Україна: Київ |
|||||||||||||||||||||
81 |
|
02.04 |
|
Київ в мініатюрі |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
|
Впр.6, с.144 |
|||||||||||||
82 |
|
06.04 |
|
Визначні місця Києва |
Порівнює Лондон і Київ |
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Впр.5, с.147 |
|||||||||||||
83 |
|
07.04 |
|
Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом. |
Виконує проект |
|
|
Впр.6, с.149 |
|||||||||||||
84 |
|
09.04 |
|
Старовинний Київ: Поділ |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
Впр.9, с.150 |
|||||||||||||
85 |
|
13.04 |
|
Серце столиці – Хрещатик |
Планує краєзнавчу подорож |
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|
Впр.7, с.153 |
|||||||||||||
86 |
|
14.04 |
|
Хрещатик
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
|
|
Розповідь про Хрещатик |
|||||||||||||
87 |
|
16.04 |
|
Майдан Незалежності |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
Впр.7, с.155 |
|||||||||||||
88 |
|
20.04 |
|
Україна. Київ
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Впр.4, с.157 |
|||||||||||||
89 |
|
21.04 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|||||||||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||
90 |
|
23.04 |
|
Шкільне життя |
|
|
|
Впр.7, с.165 |
|||||||||||||
91 |
|
27.04 |
|
Шкільне життя |
Обговорює шкільні правила. |
|
|
Впр.3, с.166
|
|||||||||||||
92 |
|
28.04 |
|
Вільний час |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
|
Впр.7, с.168 |
|||||||||||||
93 |
|
30.04 |
|
Соціальні проекти |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
|
Впр.8, с.172 |
|||||||||||||
94 |
|
04.05 |
|
Соціальні проекти |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі. |
|
|
Впр.7, с.172 |
|||||||||||||
95 |
|
05.05 |
|
Англійська мова – мова спілкування |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» |
|
|
Впр.8, с.175 |
|||||||||||||
96 |
|
07.05 |
|
Позашкільна діяльність |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
Irregular verbs |
Впр.6, с.177 |
|||||||||||||
97 |
|
11.05 |
|
Шкільне життя |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|||||||||||||
98 |
|
12.05 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
Впр.8. ст. 178 |
|||||||||||||
99 |
|
14.05 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|||||||||||||
100 |
|
18.05 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|||||||||||||
101 |
|
19.05 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|||||||||||||
102 |
|
21.05 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|||||||||||||
103 |
|
25.05 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|||||||||||||
104 |
|
26.05 |
|
Мої літні канікули |
|
|
|
|
|||||||||||||
105 |
|
28.05 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|||||||||||||