календарне планування

Про матеріал
календарне планування для 7 класу за підручником А.М. Несвіт 2020/2021 навчальний рік 2 семестр
Перегляд файлу

 

 

 

№ п/п

№скор

Дата

Дата скік.

 

 

Тематика ситуативного спілкування

 

 

Змістові лінії

 

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

Лексика 

Граматика

ІІ семестр

Кіно і театр

46

 

12.01

 

Наш вільний час

 

Визначає власні уподобання та потреби.

A theatre, a cinema, an opera, a ballet

Present past simple

Впр.5, с.82

47

 

13.01

 

Дивимося кіно

Дискутує з приводу жанрів кіно

An  action film, an adventure film, a comedy,

 

Впр.6, с.84

51

 

15.01

 

Улюблені фільми

 

Аналізує улюблений фільм

a fantasy, a horror film, a romance, a science  fiction film, a thriller

So/ so that

Впр.5, с.84

52

 

19.01

 

Перегляд фільму у кінотеатрі

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

Present simple? continious

Впр.5, с.87

53

 

20.01

 

Кінотеатр «Україна»

Обговорює розмаїття спадщини кінематографа

 

 

Впр.2, с.88

 

54

 

22.01

 

Про фільм

Обговорює сюжет фільму

 

 

Впр.7, с.89

55

 

26.01

 

Театр

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage,

Present perfect

Впр.2, с.90

56

 

27.01

 

Відвідування театру

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience,

 

 

Впр.6, с.94

57

 

29.01

 

Відвідування театру

Надає рекомендації щодо вибору вистави

a balcony, the stalls, the usher

a programme, a ticket

 

Впр.6, с.96

58

 

02.02

 

 Кіностудія О.Довженка

 Робить повідомлення про історію українського кінематографа

 

 

Впр.7, с.96

59

 

03.02

 

Підсумкова робота

 

 

 

Впр.5, с.100

Спорт

60

 

05.02

 

Спорт в нашому житті

Усвідомлює важливість занять спортом

 

 

Впр.5, с.105

61

 

09.02

 

Спорт в нашому житті

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами.

 

 

Впр.2, с.106

 

62

 

10.02

 

Як довго ти займаєшся спортом

 

 

Надає рекомендації щодо здорового способу життя

 

Present , past continious

Впр.5, с.108

63

 

12.02

 

У спортивному центрі

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

 

 

Впр.5, с.110

64

 

16.02

 

Ми займаємося спортом

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

Види спорту

 

Впр.6, с.111

65

 

17.02

 

Ми займаємося спортом

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

 

Впр.2, с.112

66

 

19.02

 

Золоті правила спорту

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни та золотих правил спорту

 

 

Впр.7, с.113

67

 

23.02

 

Глядачі

Пояснює правила поведінки на стадіоні

Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement

So/ neither do I

Впр.6, с.115

68

 

24.02

 

Відомі спортсмени

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

 

 

Впр.4, с.117

 

69

 

26.02

 

Відомі спортсмени

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.

An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition

 

Впр.6, с.117

70

 

02.03

 

Спорт

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

dead, the competive spirit, blood

 article

Впр.2, с.118

71

 

03.03

 

Підсумкова робота

 

 

 

Впр.5, с.119

Велика Британія: Лондон

72

 

05.03

 

Лондон – столиця Великої Британії

Порівнює столиці України та Британії

 

 

Впр.7, с.125

73

 

09.03

 

Лондон – столиця Великої Британії

 

 

 

Впр.7, с.129

74

 

10.03

 

Визначні місця Лондона

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Впр.1, с.130

 

75

 

12.03

 

Це – Лондон

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech»

Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments

 

Впр.7, с.132

76

 

16.03

 

Лондон

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

a fabulous collection, monarchs

pronouns

Розповідати про Лондон

77

 

17.03

 

Музеї Лондона

Висловлює враження про музеї Лондона

 

 

Впр.5, с.136

78

 

19.03

 

Визначні пам’ятки Лондона

Обговорює розмаїття архітектурних споруд

 

 

Впр.2, с.137

 

79

 

30.03

 

Визначні місця Лондона 

Виконує проект

 

Presenr perfect, simple

Впр.5, с.138

80

 

31.03

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

Україна: Київ

81

 

02.04

 

Київ в мініатюрі

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings

 

Впр.6, с.144

82

 

06.04

 

Визначні місця Києва

Порівнює Лондон і Київ

Boast, attraction, contains, frescoes

 

Впр.5, с.147

83

 

07.04

 

Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом.

Виконує проект

 

 

Впр.6, с.149

84

 

09.04

 

Старовинний Київ: Поділ

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

 

 

Впр.9, с.150

85

 

13.04

 

Серце столиці – Хрещатик

Планує краєзнавчу подорож

Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy

 

Впр.7, с.153

86

 

14.04

 

Хрещатик

 

Аналізує наслідки порушення правил

дорожнього руху

 

 

Розповідь про Хрещатик

87

 

16.04

 

Майдан Незалежності

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Впр.7, с.155

88

 

20.04

 

Україна.  Київ

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах

 

 

Впр.4, с.157

89

 

21.04

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

Шкільне життя

90

 

23.04

 

Шкільне життя

 

 

 

Впр.7, с.165

91

 

27.04

 

Шкільне життя

Обговорює шкільні правила.

 

 

Впр.3, с.166

 

92

 

28.04

 

Вільний час

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

Впр.7, с.168

93

 

30.04

 

Соціальні проекти

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

 

Впр.8, с.172

94

 

04.05

 

Соціальні проекти

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.

 

 

Впр.7, с.172

95

 

05.05

 

Англійська мова – мова спілкування

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech»

 

 

Впр.8, с.175

96

 

07.05

 

Позашкільна діяльність 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

Irregular verbs

Впр.6, с.177

97

 

11.05

 

Шкільне життя

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

98

 

12.05

 

Підсумкова робота

 

 

 

Впр.8. ст. 178

99

 

14.05

 

Контроль письма

 

 

 

 

100

 

18.05

 

Контроль читання

 

 

 

 

101

 

19.05

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

102

 

21.05

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

103

 

25.05

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

104

 

26.05

 

Мої літні канікули

 

 

 

 

105

 

28.05

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
4334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку