Календарне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу до підручника Несвіт А. М. для 7 класу на 2 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на ІІ семестр для 7 класу

Дата уроку

Тематика спілкування

Лексика

Очікувані результати

Граматика

Аудіювання

Читання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 5. Спорт (13 годин)

 

48 (1)

11.01

Спорт у на­шому житті. Введення нових ЛО

 

Впр.1ст.104

Утворити питання за темою уроку

Тепер.неозн.час

 

Впр. 2 (с. 104)

 

Впр. 2 (с. 104)

Впр.3 (с. 105)

Утворити запитання за темою уроку

Впр. 5 (c. 105)

49 (2)

13.01

Як довго ви тренуєтеся? Активізація вивчених ЛО

 

 

Запитувати та відповідати на запитання

Теперішній доконаний тривалий час

 

Впр. 2 (с. 106-107)

Впр. 4 (с. 108)

Впр. 3(a) (с. 107)

Впр. 5 (c. 108)

50 (3)

15.01

Як довго ви тренуєтеся? Спеціальні запитання

 

 

Скласти 10 запитань за темою

 

Впр. 2 (с. 106-107)

 

Впр. 3 (с. 107)

 

Скласти 10 запитань за темою

51 (4)

18.01

Як довго ви тренуєтеся? Активізація вивчених ЛО

 

Розповідати про улюблений вид спорту

Теперішній доконаний тривалий час

Впр.1 (с. 106)

 

Впр. 3 (с. 107)

Скласти речення за темою уроку

Розповідь про улюблений вид спорту

52 (5)

20.01

У спортив­ному центрі. Контрастування різних видо-часових форм

 

Розпізнавати різні видо-часові форми

Теперішній доконаний тривалий час

Впр. 3а (с. 109)

 

Впр. 1 с.108, 2,3(с. 109) 4(с. 110)

Граматич­ні вправи

Впр. 5 (c. 110)

53 (6)

25.01

Ми займає­мося спор­том. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

Види спорту

Написати листа другові про спортивну події

 

 

Впр. 2а (с. 110)

Впр.1,3,4,5, 2(b) (с. 110)

Впр. 5 (с. 111)

Написати лист другові про спортивну подію

54 (7)

27.01

Золоті пра­вила спорту. Контрастування різних видо-часових форм

Види спорту

Розпізнавати різні видо часові форми

Контрастуван­ня часів: тепе­р докон та тепер доконан трив

Впр. 1(a)ст.111

Впр. 2 ст.112

 

 

Впр. 3 (с. 112)

Впр. 4ст.112

 

Впр. 6 (с. 113)

Впр. 5 (с. 112)

Вивчити ЛО теми

55 (8)

29.01

Золоті пра­вила спорту. Контрастування різних видо-часових форм

 

Розпізнавати різні видо часові форми

Контрастуван­ня часів: тепе­р докон та тепер докон тривалого

 

 

Впр.8 (с. 113)

Впр. 7(с. 113), граматичні вправи

Впр.9(с. 113)

56 (9)

01.02

Спортивне обладнання. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

Види спортивного обладнання

Запитувати та відповідати на запитання

 

Впр.2 (с. 114)

Впр.3 (с. 114-115)

Впр.1 (с. 114)

граматичні вправи

Вивчити діалог ст.114-115, впр.3

57 (10)

03.02

Глядачі. Порядок слів у розповідному реченні

 

Написати про спортивну подію

Порядок слів у розповідно­му реченні

 

 

Впр. 5, 4 (с. 115)

Writing Lab: a Re­port about a Sporting Events

Написати про спортивну подію

58 (11)

05.02

Відомі спортсмени. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

 

A cinch

Скласти 10 запитань до тексту

 

Впр. 1 (с. 116)

Впр. 2 (с. 116)

Впр. 1 b (с. 116)

Робота з картками

10 запитань до тексту

59 (12)

08.02

Відомі спортсмени

України. Порядок слів у розповідному реченні

 

To be well-known, to be famous for, to have a great interest in, a strong will to win, to set realistic goals, to take part in sporting competitions

Скласти проект

Порядок слів у розповідно­му реченні

Текст «Спорт у нашому житті»

Впр. 3(с. 117)

Впр. 4,

с. 117

5 (с. 117)

Робота з картками

Проектна робота “Sports star”

60 (13)

10.02

Узагальнення знань з теми

 

 

 

 

 

Впр. 3,4 (с. 118-119)

Впр. 1,2 (с. 118)

Тренувальні вправи

 

Повторити лексичний матеріал

Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність, здоров’я і безпека

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Порядок слів у розповідному реченні»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання.

 

Тема 6. Визначні місця Великої Британії (11 годин)

61 (1)

12.02

Велика Британія. Введення нових ЛО

 

Визначні місця

Читати та перекладати текст

 

Впр. 2(с. 123)

 

Впр. 3 (с. 123)

Впр. 1a,b (с. 122)

Граматичні вправи

Впр. 4 (с. 124)

62 (2)

15.02

Лондон. Активізація вивчених ЛО

 

 

Розповідати про визначні місця Лондона

Will or to be going to

 

Впр. 7 (с. 125)

Впр. 6 (с. 124)

Впр. 5 (с. 124)

Розповідати про визначні місця Лондона

63 (3)

17.02

З історії Лондона. Конструкція: So do l/ Neither do I

 

Скласти 10 речень з конструкцією

Конструкція: So do l/ Neither do I

 

 

Впр. 1 (c. 126)

Впр. 5 (c. 129)

10 речень з конструкцією

64 (4)

19.02

З історії Лондона. Конструкція: So do l/ Neither do I

 

Знайти цікавий факт з історії Лондона

Конструкція: So do l/ Neither do I

 

Впр. 2 (c. 126-127)

 

Впр. 3 (c. 128)

Знайти цікавий факт з історії Лондона

65 (5)

22.02

З історії Лондона.  Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

 

Скласти 10 речень за темою

Конструкція: So do l/ Neither do I

 

Впр. 3 (c. 128)

Впр. 2 (c. 126-127)

 

10 речень за темою

66 (6)

24.02

Лондон. Конструкція: Sodol/ Neither do I

 

Скласти план до тексту

Конструкція: Sodol/ Neither do I

Впр. 4(с. 128)

 

Впр. 6 (c. 129)

Впр. 7 (c. 129)

Скласти план до тексту впр.2 ст.126

67 (7)

26.02

Визначні місця Лондона. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

 

 

Запитувати та відповідати на запитання

 

Впр. 4 (с. 131)

Впр. 2 (с. 130-131)

Впр. 1 (с. 130)

План до тексту

Впр.7 (с. 132)

68 (8)

01.03

 Визначні місця Лондона. Контрастування різних видо-часових форм

 

Cathedrals,built

The English Baroque style,

Skyline,feature, read about

Розрізняти різні видо-часові форми

Контрастуван­ня часів: тепе­рішнього до­конаного та теперішнього доконаного тривалого

Впр. 3 (с. 134)

Впр. 2 (с. 133-134)

Впр. 4(с. 135)

Впр. 1 (с. 133)

Впр. 5 (с. 136)

Describing place

Описати визначне місце в Лондоні.

69 (9)

03.03

Опис місцевості. Контрастування різних видо-часових форм

 

Розповідати про Будинок Парламенту

Контрастування часів

 

Впр. 4(с. 135)

Впр. 1 (с. 133)

 

Розповідь про Будинок Парламенту

70 (10)

05.03

Велика Британія:

Лондон. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

 

Виготовити проект

 

 

Тексти про визначні місця Лондона

 

Граматичні вправи

Проект

Впр.5 ст.138

71 (11)

10.03

Узагальнення знань з теми

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити лексичний матеріал

Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність, підприємливість та фінансова грамотність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Минулі часи дієслів»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання.

Тема 7. Визначні місця України (12 годин)

72 (1)

12.03

Визначні місця Києва. Введення нових ЛО

Впр. 1 (c. 142)

Читати та перекладати текст

So,as,so that

 

Впр. 3 (c. 143)

Впр. 1(c. 142)

Граматичні вправи

Впр. 4 (с. 143)

73 (2)

15.03

Визначні місця Києва. Активізація вивчених ЛО

 

Запитувати та відповідати на запитання

So,as,so that

 

 

Впр. 5 (c. 144)

Впр. 6(a) (c. 144)

Впр. 6(b) (c. 144)

74 (3)

17.03

Київ. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

Впр. 1 (c. 144)

Описувати визначні місця Києва

 

Впр. 2 (c. 145)

Впр. 4 (c. 145)

Впр. 3 (c. 145)

 

Впр. 5 (с. 147)

Опис за пла-

ном атрак-

ціони в Києві

75 (4)

19.03

Київ. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

 

Запитувати та відповідати на запитання

 

 

 

 

Робота з картками

Повторити лексичний матеріал

76 (5)

29.03

Поділ, прикраса Києва. Спеціальні запитання, числівники

Впр. 1 (c. 147)

Скласти 10 запитань до тексту

Спеціальні запитання, числівники

 

Впр. 4 (c. 148)

Впр. 1, 2, (с. 147)

Граматичні вправи

Скласти 10 запитань до тексту

77 (6)

31.03

Поділ, прикраса Києва. Спеціальні запитання, числівники

 

Переказувати текст

Спеціальні запитання, числівники

 

Впр. 5 (с. 143-149)

Впр.3 (с.148)

 

Переказувати текст

78 (7)

02.04

Поділ, прикраса Києва. Спеціальні запитання, числівники

 

Опрацювати спеціальні запитання

Спеціальні запитання, числівники

 

Впр. 6 (с. 149)

Впр. 7 (с. 149)

Впр. 8 (с. 150)

Граматичні вправи

Впр. 9(с. 150)

79 (8)

05.04

Серце столиці – Хрещатик. Контрастування різних видо-часових форм

 

Розрізняти різні видо-часові форми

Used to be

Впр. 4 (с. 152)

Впр. 2 (с. 151)

Впр. 1 (с. 150)

Впр.3 (с. 151)

Граматичні вправи

Впр. 5(с. 152)

80 (9)

07.04

Майдан Незалежності

Розвиток навичок аудіювання

 

Запитувати та відповідати на запитання

Used to be

Впр. 2 (с. 153-154)

 

Впр. 3 (c. 154)

Впр. 4 (c. 155 )

Впр. 6 (с. 155)

81 (10)

09.04

Майдан Незалежності. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення

 

Розповідь про Майдан Незалежності

 

Впр. 2 (c. 153-154)

 

Впр.5 (c. 155 )

Граматичні вправи

Розповідь про Майдан незалежності

82 (11)

12.04

Проектна робота

 

Створити проект

 

 

 

Впр. 7 (с. 158)

Робота з картками

Проект на тему «Київ-столиця України»

83 (12)

14.04

Узагальнення знань з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Числівники»; граматична таблиця «Спеціальні запитання»; тексти для аудіювання.

Тема 8. Шкільне життя (12 годин)

84 (1)

16.04

Позашкільна діяльність учнів. Введення нових ЛО

Впр. 1 (с. 162)

Переказувати текст

Теперішній доконаний тривалий час

 

Впр. 3 (с. 163-164)

Впр. 1,2 (c. 162-163)

 

Впр. 3 (с. 163-164)

Переказ тексту

85 (2)

19.04

Позашкільна діяльність учнів. Активізація вивчених ЛО

 

Впр. 1 (с. 162)

Запитувати та відповідати на запитання

 

Впр.6 (с. 165)

 

Впр. 4 (c. 164)

Впр. 5 (c. 164-165)

Впр. 7 (с. 165)

86 (3)

21.04

Дозвілля. Конструкції To be fond of

Would like to

To be fond of

Would like to

Опрацювати конструкцію

So and such

Впр.2, 3 (с. 166-167)

Впр. 3 (с. 166)

 

Впр.5 (c. 167)

Впр. 7 (с. 168)

87 (4)

23.04

Дозвілля. Контрастування різних видо-часових форм

To be fond of

Would like to

Розрізняти різні видо-часові форми

 

Впр.2 (с. 166)

 

Впр. 3 (c. 166)

Впр. 6(с. 168)

Скласти 10 речень у різних часах за темою

88 (5)

26.04

Проектна діяльність у школі Спеціальні запитання

Впр. 1 (с. 169)

Скласти 10 запитань до тексту

Спеціальні запитання

 

Впр.4 (с. 170-171)

Впр. 1,2 (c. 169-170)

Впр. 5 (c. 171)

10 запитань до тексту

Ст.170-171

89 (6)

28.04

Проектна діяльність у школі. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

 

Запитувати та відповідати на запитання

 

 

 

Впр. 7 (с. 172)

Впр. 6 (с. 171)

Впр. 8(c. 172)

90 (7)

30.04

Мовна школа. Альтернативні запитання

 

Підготу­вати роз­повідь про вивчення іноземних мов

 

Альтернативні запитання

 

Впр. 1(с. 172-173)

Впр. 3 (с. 173)

Впр. 4 (с. 173)

Підготу­вати роз­повідь про вивчення іноземних мов

91 (8)

05.05

Вивчаємо англійську мову. Спеціальні запитання до підмета

 

Скласти 10 запитань

Спеціальні запитання до підмета

"why is it good to know English"

 

Впр.5 (с. 174)

Впр.7 (с. 175)

Впр. 5 (с. 174)

Впр. 8 (с.175)

92 (9)

07.05

Вивчаємо англійську мову. Розвиток навичок аудіювання

 

Скласти діалог

Порядок речень у діалозі

 

 

 

Робота з картками

Скласти діалог

93 (10)

12.05

Урок-проект

 

Підготувати проект

 

 

Впр. 3 (с. 176-177)

Впр. 2 (с. 176)

Впр. 4 (с. 177)

Підготувати проект

94 (11)

14.05

Домашнє читання

 

Читати та перекладати тексти

 

 

Тексти

 

 

Повторити вивчені ЛО

95 (12)

17.05

Узагальнення знань з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

96

19.05

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

97

 

21.05

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

98

24.05

Контроль  письма

 

 

 

 

 

 

 

Повторити всі мовні теми

99

 

26.05

Контроль мовлення

 

 

 

 

 

 

 

Повтор всі граматичні теми

100

 

28.05

Узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальне завдання на канікули

Інтегровані змістовні лінії: здоров’я і безпека.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Спеціальні запитання»; граматична таблиця «Альтернативні запитання»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пишна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Лень Ольга
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
7791
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку