Календарно-тематичне планування на ІІ семестр для 7 класу |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата уроку |
Тематика спілкування |
Лексика |
Очікувані результати |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||
Тема 5. Спорт (13 годин) |
|
|||||||||||||||||||
48 (1) |
11.01 |
Спорт у нашому житті. Введення нових ЛО
|
Впр.1ст.104 |
Утворити питання за темою уроку |
Тепер.неозн.час
|
Впр. 2 (с. 104)
|
Впр. 2 (с. 104) |
Впр.3 (с. 105) |
Утворити запитання за темою уроку |
Впр. 5 (c. 105) |
||||||||||
49 (2) |
13.01 |
Як довго ви тренуєтеся? Активізація вивчених ЛО
|
|
Запитувати та відповідати на запитання |
Теперішній доконаний тривалий час |
|
Впр. 2 (с. 106-107) |
Впр. 4 (с. 108) |
Впр. 3(a) (с. 107) |
Впр. 5 (c. 108) |
||||||||||
50 (3) |
15.01 |
Як довго ви тренуєтеся? Спеціальні запитання
|
|
Скласти 10 запитань за темою |
|
Впр. 2 (с. 106-107) |
|
Впр. 3 (с. 107) |
|
Скласти 10 запитань за темою |
||||||||||
51 (4) |
18.01 |
Як довго ви тренуєтеся? Активізація вивчених ЛО |
|
Розповідати про улюблений вид спорту |
Теперішній доконаний тривалий час |
Впр.1 (с. 106) |
|
Впр. 3 (с. 107) |
Скласти речення за темою уроку |
Розповідь про улюблений вид спорту |
||||||||||
52 (5) |
20.01 |
У спортивному центрі. Контрастування різних видо-часових форм |
|
Розпізнавати різні видо-часові форми |
Теперішній доконаний тривалий час |
Впр. 3а (с. 109) |
|
Впр. 1 с.108, 2,3(с. 109) 4(с. 110) |
Граматичні вправи |
Впр. 5 (c. 110) |
||||||||||
53 (6) |
25.01 |
Ми займаємося спортом. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
Види спорту |
Написати листа другові про спортивну події |
|
|
Впр. 2а (с. 110) |
Впр.1,3,4,5, 2(b) (с. 110) |
Впр. 5 (с. 111) |
Написати лист другові про спортивну подію |
||||||||||
54 (7) |
27.01 |
Золоті правила спорту. Контрастування різних видо-часових форм |
Види спорту |
Розпізнавати різні видо часові форми |
Контрастування часів: тепер докон та тепер доконан трив |
Впр. 1(a)ст.111 Впр. 2 ст.112
|
|
Впр. 3 (с. 112) Впр. 4ст.112
|
Впр. 6 (с. 113) |
Впр. 5 (с. 112) Вивчити ЛО теми |
||||||||||
55 (8) |
29.01 |
Золоті правила спорту. Контрастування різних видо-часових форм |
|
Розпізнавати різні видо часові форми |
Контрастування часів: тепер докон та тепер докон тривалого |
|
|
Впр.8 (с. 113) |
Впр. 7(с. 113), граматичні вправи |
Впр.9(с. 113) |
||||||||||
56 (9) |
01.02 |
Спортивне обладнання. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
Види спортивного обладнання |
Запитувати та відповідати на запитання |
|
Впр.2 (с. 114) |
Впр.3 (с. 114-115) |
Впр.1 (с. 114) |
граматичні вправи |
Вивчити діалог ст.114-115, впр.3 |
||||||||||
57 (10) |
03.02 |
Глядачі. Порядок слів у розповідному реченні |
|
Написати про спортивну подію |
Порядок слів у розповідному реченні |
|
|
Впр. 5, 4 (с. 115) |
Writing Lab: a Report about a Sporting Events |
Написати про спортивну подію |
||||||||||
58 (11) |
05.02 |
Відомі спортсмени. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення
|
A cinch |
Скласти 10 запитань до тексту |
|
Впр. 1 (с. 116) |
Впр. 2 (с. 116) |
Впр. 1 b (с. 116) |
Робота з картками |
10 запитань до тексту |
||||||||||
59 (12) |
08.02 |
Відомі спортсмени України. Порядок слів у розповідному реченні
|
To be well-known, to be famous for, to have a great interest in, a strong will to win, to set realistic goals, to take part in sporting competitions |
Скласти проект |
Порядок слів у розповідному реченні |
Текст «Спорт у нашому житті» |
Впр. 3(с. 117) |
Впр. 4, с. 117 5 (с. 117) |
Робота з картками |
Проектна робота “Sports star” |
||||||||||
60 (13) |
10.02 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
Впр. 3,4 (с. 118-119) |
Впр. 1,2 (с. 118) Тренувальні вправи
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність, здоров’я і безпека Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Порядок слів у розповідному реченні»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання.
|
||||||||||||||||||||
Тема 6. Визначні місця Великої Британії (11 годин) |
||||||||||||||||||||
61 (1) |
12.02 |
Велика Британія. Введення нових ЛО
|
Визначні місця |
Читати та перекладати текст |
|
Впр. 2(с. 123) |
|
Впр. 3 (с. 123) Впр. 1a,b (с. 122) |
Граматичні вправи |
Впр. 4 (с. 124) |
||||||||||
62 (2) |
15.02 |
Лондон. Активізація вивчених ЛО
|
|
Розповідати про визначні місця Лондона |
Will or to be going to |
|
Впр. 7 (с. 125) |
Впр. 6 (с. 124) |
Впр. 5 (с. 124) |
Розповідати про визначні місця Лондона |
||||||||||
63 (3) |
17.02 |
З історії Лондона. Конструкція: So do l/ Neither do I |
|
Скласти 10 речень з конструкцією |
Конструкція: So do l/ Neither do I |
|
|
Впр. 1 (c. 126) |
Впр. 5 (c. 129) |
10 речень з конструкцією |
||||||||||
64 (4) |
19.02 |
З історії Лондона. Конструкція: So do l/ Neither do I |
|
Знайти цікавий факт з історії Лондона |
Конструкція: So do l/ Neither do I |
|
Впр. 2 (c. 126-127) |
|
Впр. 3 (c. 128) |
Знайти цікавий факт з історії Лондона |
||||||||||
65 (5) |
22.02 |
З історії Лондона. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
|
Скласти 10 речень за темою |
Конструкція: So do l/ Neither do I |
|
Впр. 3 (c. 128) |
Впр. 2 (c. 126-127) |
|
10 речень за темою |
||||||||||
66 (6) |
24.02 |
Лондон. Конструкція: Sodol/ Neither do I |
|
Скласти план до тексту |
Конструкція: Sodol/ Neither do I |
Впр. 4(с. 128) |
|
Впр. 6 (c. 129) |
Впр. 7 (c. 129) |
Скласти план до тексту впр.2 ст.126 |
||||||||||
67 (7) |
26.02 |
Визначні місця Лондона. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення
|
|
Запитувати та відповідати на запитання |
|
Впр. 4 (с. 131) |
Впр. 2 (с. 130-131) |
Впр. 1 (с. 130) |
План до тексту |
Впр.7 (с. 132) |
||||||||||
68 (8) |
01.03 |
Визначні місця Лондона. Контрастування різних видо-часових форм
|
Cathedrals,built The English Baroque style, Skyline,feature, read about |
Розрізняти різні видо-часові форми |
Контрастування часів: теперішнього доконаного та теперішнього доконаного тривалого |
Впр. 3 (с. 134) |
Впр. 2 (с. 133-134) Впр. 4(с. 135) |
Впр. 1 (с. 133) |
Впр. 5 (с. 136) Describing place |
Описати визначне місце в Лондоні. |
||||||||||
69 (9) |
03.03 |
Опис місцевості. Контрастування різних видо-часових форм |
|
Розповідати про Будинок Парламенту |
Контрастування часів |
|
Впр. 4(с. 135) |
Впр. 1 (с. 133) |
|
Розповідь про Будинок Парламенту |
||||||||||
70 (10) |
05.03 |
Велика Британія: Лондон. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
|
Виготовити проект |
|
|
Тексти про визначні місця Лондона |
|
Граматичні вправи |
Проект Впр.5 ст.138 |
||||||||||
71 (11) |
10.03 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність, підприємливість та фінансова грамотність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Минулі часи дієслів»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання. |
||||||||||||||||||||
Тема 7. Визначні місця України (12 годин) |
||||||||||||||||||||
72 (1) |
12.03 |
Визначні місця Києва. Введення нових ЛО |
Впр. 1 (c. 142) |
Читати та перекладати текст |
So,as,so that |
|
Впр. 3 (c. 143) |
Впр. 1(c. 142) |
Граматичні вправи |
Впр. 4 (с. 143) |
||||||||||
73 (2) |
15.03 |
Визначні місця Києва. Активізація вивчених ЛО |
|
Запитувати та відповідати на запитання |
So,as,so that |
|
|
Впр. 5 (c. 144) |
Впр. 6(a) (c. 144) |
Впр. 6(b) (c. 144) |
||||||||||
74 (3) |
17.03 |
Київ. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
Впр. 1 (c. 144) |
Описувати визначні місця Києва |
|
Впр. 2 (c. 145) |
Впр. 4 (c. 145) Впр. 3 (c. 145) |
|
Впр. 5 (с. 147) |
Опис за пла- ном атрак- ціони в Києві |
||||||||||
75 (4) |
19.03 |
Київ. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
|
Запитувати та відповідати на запитання |
|
|
|
|
Робота з картками |
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
76 (5) |
29.03 |
Поділ, прикраса Києва. Спеціальні запитання, числівники |
Впр. 1 (c. 147) |
Скласти 10 запитань до тексту |
Спеціальні запитання, числівники |
|
Впр. 4 (c. 148) |
Впр. 1, 2, (с. 147) |
Граматичні вправи |
Скласти 10 запитань до тексту |
||||||||||
77 (6) |
31.03 |
Поділ, прикраса Києва. Спеціальні запитання, числівники |
|
Переказувати текст |
Спеціальні запитання, числівники |
|
Впр. 5 (с. 143-149) |
Впр.3 (с.148) |
|
Переказувати текст |
||||||||||
78 (7) |
02.04 |
Поділ, прикраса Києва. Спеціальні запитання, числівники |
|
Опрацювати спеціальні запитання |
Спеціальні запитання, числівники |
|
Впр. 6 (с. 149) |
Впр. 7 (с. 149) Впр. 8 (с. 150) |
Граматичні вправи |
Впр. 9(с. 150) |
||||||||||
79 (8) |
05.04 |
Серце столиці – Хрещатик. Контрастування різних видо-часових форм |
|
Розрізняти різні видо-часові форми |
Used to be |
Впр. 4 (с. 152) |
Впр. 2 (с. 151) |
Впр. 1 (с. 150) Впр.3 (с. 151) |
Граматичні вправи |
Впр. 5(с. 152) |
||||||||||
80 (9) |
07.04 |
Майдан Незалежності Розвиток навичок аудіювання |
|
Запитувати та відповідати на запитання |
Used to be |
Впр. 2 (с. 153-154) |
|
Впр. 3 (c. 154) |
Впр. 4 (c. 155 ) |
Впр. 6 (с. 155) |
||||||||||
81 (10) |
09.04 |
Майдан Незалежності. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення |
|
Розповідь про Майдан Незалежності |
|
Впр. 2 (c. 153-154) |
|
Впр.5 (c. 155 ) |
Граматичні вправи |
Розповідь про Майдан незалежності |
||||||||||
82 (11) |
12.04 |
Проектна робота |
|
Створити проект |
|
|
|
Впр. 7 (с. 158) |
Робота з картками |
Проект на тему «Київ-столиця України» |
||||||||||
83 (12) |
14.04 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Числівники»; граматична таблиця «Спеціальні запитання»; тексти для аудіювання. |
||||||||||||||||||||
Тема 8. Шкільне життя (12 годин) |
||||||||||||||||||||
84 (1) |
16.04 |
Позашкільна діяльність учнів. Введення нових ЛО |
Впр. 1 (с. 162) |
Переказувати текст |
Теперішній доконаний тривалий час |
|
Впр. 3 (с. 163-164) |
Впр. 1,2 (c. 162-163) |
|
Впр. 3 (с. 163-164) Переказ тексту |
||||||||||
85 (2) |
19.04 |
Позашкільна діяльність учнів. Активізація вивчених ЛО
|
Впр. 1 (с. 162) |
Запитувати та відповідати на запитання |
|
Впр.6 (с. 165) |
|
Впр. 4 (c. 164) |
Впр. 5 (c. 164-165) |
Впр. 7 (с. 165) |
||||||||||
86 (3) |
21.04 |
Дозвілля. Конструкції To be fond of Would like to |
To be fond of Would like to |
Опрацювати конструкцію |
So and such |
Впр.2, 3 (с. 166-167) |
Впр. 3 (с. 166) |
|
Впр.5 (c. 167) |
Впр. 7 (с. 168) |
||||||||||
87 (4) |
23.04 |
Дозвілля. Контрастування різних видо-часових форм |
To be fond of Would like to |
Розрізняти різні видо-часові форми |
|
Впр.2 (с. 166) |
|
Впр. 3 (c. 166) |
Впр. 6(с. 168) |
Скласти 10 речень у різних часах за темою |
||||||||||
88 (5) |
26.04 |
Проектна діяльність у школі Спеціальні запитання |
Впр. 1 (с. 169) |
Скласти 10 запитань до тексту |
Спеціальні запитання |
|
Впр.4 (с. 170-171) |
Впр. 1,2 (c. 169-170) |
Впр. 5 (c. 171) |
10 запитань до тексту Ст.170-171 |
||||||||||
89 (6) |
28.04 |
Проектна діяльність у школі. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
|
Запитувати та відповідати на запитання |
|
|
|
Впр. 7 (с. 172) |
Впр. 6 (с. 171) |
Впр. 8(c. 172) |
||||||||||
90 (7) |
30.04 |
Мовна школа. Альтернативні запитання |
|
Підготувати розповідь про вивчення іноземних мов
|
Альтернативні запитання |
|
Впр. 1(с. 172-173) |
Впр. 3 (с. 173) |
Впр. 4 (с. 173) |
Підготувати розповідь про вивчення іноземних мов |
||||||||||
91 (8) |
05.05 |
Вивчаємо англійську мову. Спеціальні запитання до підмета |
|
Скласти 10 запитань |
Спеціальні запитання до підмета |
"why is it good to know English" |
|
Впр.5 (с. 174) Впр.7 (с. 175) |
Впр. 5 (с. 174) |
Впр. 8 (с.175) |
||||||||||
92 (9) |
07.05 |
Вивчаємо англійську мову. Розвиток навичок аудіювання |
|
Скласти діалог |
Порядок речень у діалозі |
|
|
|
Робота з картками |
Скласти діалог |
||||||||||
93 (10) |
12.05 |
Урок-проект |
|
Підготувати проект |
|
|
Впр. 3 (с. 176-177) |
Впр. 2 (с. 176) |
Впр. 4 (с. 177) |
Підготувати проект |
||||||||||
94 (11) |
14.05 |
Домашнє читання |
|
Читати та перекладати тексти |
|
|
Тексти |
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||
95 (12) |
17.05 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||
96 |
19.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||
97
|
21.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||
98 |
24.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити всі мовні теми |
||||||||||
99
|
26.05 |
Контроль мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Повтор всі граматичні теми |
||||||||||
100
|
28.05 |
Узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальне завдання на канікули |
||||||||||
Інтегровані змістовні лінії: здоров’я і безпека. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Спеціальні запитання»; граматична таблиця «Альтернативні запитання»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності.
|
||||||||||||||||||||