календарне планування

Про матеріал
Календарне планування до підручника Літературне читання М. Чумарна 3 клас
Перегляд файлу

3 клас

українська мова

за підручником Лариси Варзацької та Тамари Трохименко (3,5 год/тиждень)

Номер

уроку

Дата

Тема уроку

 

Примітки

І семестр

Повторення та закріплення вивченого у 2 класі.

1.

 

Вступ. Повторення вивченого у 2 класі. Алфавіт. Робота з орфографічним словником.Мова в житті народу.

 

2.

 

Повторення вивченого про букви і звуки. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Звуко-буквенний аналіз слів,

 

3.

 

Поділ слів на склади для переносу. Позначення м якості приголосних на письмі. Спостереження за словами, в яких звуків менше, ніж букв.

 

4.

 

Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків. Спостереження за словами, у яких звуків більше, ніж букв.

 

                                   Мова й мовлення

5.

 

Мова в житті народу.

 

6.

 

Усне та писемне мовлення.

 

7.

 

Урок розвитку зв язного мовлення.Робота з деформованими реченнями та текстом.

 

8.

 

Культура мовлення. Слова ввічливості.

 

                                 Слово. Значення слова

9.

 

Слова з прямим і переносним значенням.

 

10.

 

Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

 

11.

 

Слова, близькі за значення (синоніми).

 

12.

 

Слова, протилежні за значенням (антоніми)

 

                                     Будова слова

13.

 

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

 

14.

 

Урок розвитку зв язного мовлення.  Про що говорить заголовок. Складання плану тексту.

 

15.

 

Закінчення слова, його роль у реченні.

        

16.

 

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів та форм того самого слова.

 

17.

 

Основа слова. Частини основи.

 

18.

 

Будова  слова. Закріплення.

 

19.

 

Досліджую чергування голосних [о], [а] з [і] у коренях слів.

 

20

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

 

21

 

Урок розвитку зв язного мовлення. Засоби  зв язку речень у тексті. Складання тексту- розповіді за  малюнком і кінцівкою.

 

22.

 

Усвідомлення знань про чергування голосних та приголосних звуків. Вправи на застосування отриманих знань.

Закріпл. У підручнику не має

23.

 

Спостереження за вимовою слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях. Правило написання слів із цими звуками.

 

24.

 

Перевіряю слова із ненаголошеними [е], [и] способом словозміни та добору спільнокореневих слів.

 

24.

 

Діагностична робота. Диктант.

 

25.

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.

 

26.

 

Вимова і правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.

 

27.

 

Явища заміни у коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки.

 

28.

 

Урок розвитку зв язного мовлення.  Складання розповіді про своє місто (село).

 

29.

 

Вправина закріплення вимови і правопису слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Приклади перевірки правопису слів типу просьба, нігті.

 

30.

 

Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів.

 

31.

 

Префікси й прийменники. Розрізнення значень і написання однозвучних префіксів і прийменників.

 

32.

 

Правопис префіксів роз-, без-

 

33.

 

Вимова і правопис слів з префіксами з-,с-

 

34.

 

Апостроф після префіксів.

 

35.

 

Урок розвитку зв язного мовлення. Складання розповіді  з елементами опису.

 

36.

 

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів.

 

37.

 

Суфікс. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова.

 

38.

 

Закріплення  поняття про суфікс та його словотворчу роль.послідовність усного та письмового розбору слів за будовою.

 

39.

 

Діагностична робота. Мовна тема.  Слово. Значення слова. Будова слова.

 

                                   Частини мови

40.

 

Аналіз діагностичної роботи.  Загальне поняття про частини мови: іменник, прикметник, дієслово,  числівник, прийменник.

 

41.

 

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за закінченнями, значенням, роллю в реченні та за зв язком з іншими словами.

 

42.

 

Урок розвитку зв язного мовлення.  Складання міркувань.

 

                                       Іменник

43.

 

Загальне поняття про іменник (питання, значення, роль та з вязок з іншими словами у реченні). Іменники – назви істот та неістот.

 

44.

 

Закріплення умінь визначати іменники – назви істот та неяістот, їх роль у реченні. Навчальний усний твір.

 

45.

 

Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

 

46.

 

Поняття про предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників та дієслів. Вправи на творення іменників від прикметників і дієслів.

 

47.

 

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або в множині.

 

48.

 

Діагностична робота. Диктант.

 

49.

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.

 

50.

 

Вправи на визначення роду іменників.

 

51.

 

Урок  розвитку зв язного мовлення. Написання  привітання, запрошення, інструкції.

 

52.

 

Змінювання іменників за питаннями.

 

53.

 

Діагностична робота. Списування.

 

54.

 

Роль іменників у реченні. Зв язок  іменників з іншими словами в реченні за допомогою  закінчень та прийменників.

 

55.

 

Урок розвитку  зв язного мовлення.  Як  писати листи.

 

56.

 

Повторення вивченого.

 

 

 

              ІІ СЕМЕСТР

 

                                   Прикметник

57.

 

Загальне поняття про прикметник . Значення прикметників у мовленні.

 

58.

 

Зв язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення з вязку прикметників з іменниками.

 

59.

 

Змінювання прикметників за числами та питаннями.

 

60.

 

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.

 

61.

 

Впраи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники- антоніми.

 

62.

 

Вправи на визначення роду  і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми.

 

63.

 

Спостереження за вживанням прикметників у прямому і переносному значеннях.

 

64.

 

Узагальнення  й закріплення  знань про прикметник.

 

65.

 

Урок розвитку зв язного мовлення.  Написання  переказу оповідання за колективно складеним планом.

 

                                   Числівник

66.

 

Формування поняття про числівник.

 

67.

 

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні.

 

68.

 

Вимова і правопис числівників.

 

69.

 

Діагностична робота. Перевірка знань з мови. Прикметник. Числівник.

 

                                    Дієслово

70.

 

Аналіз діагностичної роботи.  Загальне поняття про дієслово.

 

71.

 

Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення з вязку дієслів з іменниками у тексті.

 

72.

 

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Розрізнення дієслів у реченні.

В підручнику не має теми.

72.

 

Змінювання дієслів за числами.

 

73.

 

Змінювання дієслів за часами.

 

74.

 

Урок розвитку зв язного мовлення.  Складання  тексту за початком.

 

74.

 

Вправи на розрізнення часових форм дієслів.

 

75.

 

Змінювання дієслів за числами.

 

76.

 

Діагностична робота. Письмовий переказ.

 

77.

 

Змінювання дієслів за часами.

 

78.

 

Закріплення знань про часові форми дієслова.

 

79.

 

Написання не з дієсловами.

 

80.

 

Діагностична робота. Диктант.

 

                                       Речення

81.

 

Види речень за метою висловлювання. Звертання. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками.

 

82.

 

Урок розвитку зв язного мовлення. Складання розповіді з елементами опису. Діагностична робота. Усний твір.

 

83.

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

 

84.

 

Зв язок слів у реченні.

 

85.

 

Узагальнення  знань за розділом.  Діагностична робота. Діалог.

 

                                         Текст

86.

 

Розвиток уявлень про текст.

 

87.

 

Найважливіші в тексті слова.

 

88.

 

Тема і головна думка (мета) тексту.

 

89.

 

Текст-розповідь.

 

90.

 

Діагностична робота. Списування.

 

91.

 

Урок розвитку зв язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки.

 

92.

 

Текст-опис.

 

93.

 

Текст-міркування.

 

94.

 

Есе.

 

95.

 

Спостереження за ознаками художніх та наукових текстів.

 

96.

 

Діагностична робота. Дієслово. Речення. Текст .

 

97.

 

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого матеріалу.

 

                     Повторення вивченого за рік

98.

 

Повторення  та закріплення вивченого.

 

99.

 

Діагностична робота. Диктант.

 

100.

 

Повторення вивченого за рік . текст. Спільнокореневі слова.

 

101.

 

Урок розвитку зв язного мовлення. Складання казки за уявою.

 

102.

 

Повторення. Алфавіт. Частини мови.

 

100.

 

Підсумковий урок за рік.

 

101.

 

 

 

102.

 

 

 

103.

 

 

 

104.

 

 

 

105.

 

 

 

106.

 

 

 

107.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

121.

 

Написання есе «Я успішно закінчив 3 клас»

 

122.

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додано
16 червня 2021
Переглядів
2272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку