Календарне планування уроків математики у 4 класі
«Математика»
(підручник, зошит, збірники тематичних робіт)
автора Н. П. Листопад
5 годин на тиждень
ІІ семестр (95 год)
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Дроби. Швидкість (70 год) |
|||||
№
|
Тема уроку |
№ у підручнику |
№ у зошиті |
№ роботи МД |
Примітка |
81 |
Сутність дії множення. Переставний і сполучний закони дії множення. Задачі на знаходження ціни, кількості, вартості. |
1 – 11 |
с. 35 |
|
|
82 |
Розподільний закон дії множення |
12 – 23 |
с. 36 |
|
|
83 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Залежність добутку від зміни одного із множників |
24 – 32 |
с.37, № 1, 2 |
|
|
84 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у першому множнику |
33 – 42
|
с.37, № 3 |
|
|
85 |
Множення багатоцифрового числа на розрядне, розрядного на одноцифрове число |
43 – 52
|
|
|
|
86 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості, на одноцифрове число |
53 – 63
|
с. 38, № 1, 2 |
|
|
87 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, на одноцифрове число |
64 – 73 |
с.38, № 2 |
|
|
88 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси, на одноцифрове число |
74 – 83 |
с.38, № 2 |
|
|
89 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Самостійна робота |
84 – 93 |
|
СР № 11 |
|
90 |
Дія ділення. Властивості дії ділення |
94 – 105 |
с.39,№ 1,2 |
|
|
91 |
Перевірка ділення з остачею |
106 – 117 |
|
|
|
92 |
Ділення суми на число |
118 – 128 |
с.39,№ 3 |
|
|
93 |
Ділення добутку на число. Задачі подвійне зведення до одиниці |
129 – 139 |
с.39,№ 4,5 |
|
|
94 |
Усне ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
140 – 150 |
|
|
|
95 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
151 –159 |
с. 40 |
|
|
96 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці |
160 – 170
|
с. 41 |
|
|
97 |
Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці |
171 –181 |
|
|
|
98 |
Залежність зміни частки від зміни діленого. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове |
182 – 193 |
с. 42 |
|
|
99 |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове |
194 –203 |
с.43 |
|
|
100 |
Повторення вивченого |
|
с. 44 - 45 |
СР № 12 |
|
101 |
Урок узагальнення знань |
|
с. 46 |
|
|
102 |
Діагностувальна робота № 5 |
|
|||
103 |
Аналіз діагностичної роботи. Усунення прогалин |
|
|
|
|
104 |
Дроби. Порівняння дробів |
204 – 216 |
с. 47, № 1-3 |
|
|
105 |
Знаходження дробу від числа |
217 – 227 |
с. 47, № 4, 5 |
|
|
106 |
Знаходження числа за його дробом. Робота з діаграмами |
228 – 237 |
|
|
|
107 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом. Самостійна робота |
238 – 247 |
|
СР № 13 |
|
108 |
Швидкість. Знаходження швидкості |
248 – 258 |
с. 48 |
|
|
109 |
Знаходження відстані |
259 – 268 |
с. 49 |
|
|
110 |
Знаходження часу |
269 – 278 |
|
|
|
111 |
Формули швидкості, відстані, часу. |
279 – 288 |
с. 50 |
|
|
112 |
Формули швидкості, відстані, часу. Самостійна робота |
|
|
СР № 14 |
|
113 |
Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні |
289 – 298 |
с. 51, № 1 |
|
|
114 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на знаходження швидкості, відстані, часу |
299 – 308 |
с. 51, № 2, 3 |
|
|
115 |
Задачі на зустрічний рух |
309 – 317 |
с.52, № 1 |
|
|
116 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на зустрічний рух. Діаграми |
318 – 325 |
с.53, № 1, 2 с. 52 № 2 |
|
|
117 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. |
326 – 334 |
с. 53, № 3 |
|
|
118 |
Задачі на зустрічний рух |
335– 342 |
|
|
|
119 |
Повторення вивченого |
|
|
СР № 15 |
|
120 |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
121 |
Діагностувальна робота № 6 |
Тематична робота № 6 із збірника «Мої досягнення» |
|||
122 |
Аналіз діагностичної роботи. Усунення прогалин |
|
|
|
|
123 |
Множення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на зустрічний рух |
343 – 352 |
с. 54 |
|
|
124 |
Задачі на рух в протилежних напрямках |
353 – 362 |
|
|
|
125 |
Множення круглого багатоцифрового числа на двоцифрове. Залежність часу руху від швидкості |
|
|
|
|
126 |
Множення багатоцифрового на двоцифрове. Задачі на рух в протилежних напрямках . Самостійна робота |
|
|
СР № 16 |
|
127 |
Ознайомлення із множенням на трицифрове. Залежність швидкості від часу руху |
373 – 381 |
с. 55 |
|
|
128 |
Ознайомлення із множенням на трицифрове у випадку нулів у другому множнику |
382 – 393 |
с. 56 |
|
|
129 |
Задача на пропорційне ділення |
394 – 402 |
с. 57 |
|
|
130 |
Ділення на двоцифрове число |
403 – 412 |
с. 58 |
|
|
131 |
Ділення на двоцифрове число |
413 - 421 |
с. 59 |
|
|
132 |
Множення і ділення на двоцифрове число. Самостійна робота |
|
|
СР № 17 |
|
133 |
Ділення на двоцифрове число |
422 – 431 |
|
|
|
134 |
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у кінці частки |
|
|
|
|
135 |
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у частці. Знаходження невідомого за двома різницями |
442 – 449 |
с. 60 |
|
|
136 |
Ділення на двоцифрове число |
|
|
|
|
137 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрове число |
450 – 459 |
с. 61 |
|
|
138 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. |
|
|
|
|
139 |
Ділення на двоцифрове число. Самостійна робота |
|
с. 62 – 63 |
СР № 18 |
|
140 |
Ознайомлення із задачами на рух наввипередки |
|
|
|
|
141 |
Ознайомлення із способами ділення на трицифрове число. Задачі на спільну роботу |
478 – 488 |
с. 64 |
|
|
142 |
Ділення на трицифрове число |
489 – 498 |
с. 65 |
|
|
143 |
Ділення на трицифрове число. Робота з діаграмами |
|
|
|
|
144 |
Задачі на спільну роботу |
510 – 519 |
|
СР № 19 |
|
145 |
Задачі на спільну роботу |
|
|
|
|
146 |
Повторення вивченого |
|
с.70 |
|
|
147 |
Повторення вивченого |
|
с. 66 |
|
|
148 |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
149 |
Діагностувальна робота № 7 |
Тематична робота № 7 із збірника «Мої досягнення» |
|||
150 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин |
|
|
|
|
Повторення за рік (22 год) |
|||||
151 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Розв’язування задач |
с. 113, №1 – 4, с. 118, № 30 |
с. 67 |
|
|
152 |
Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач |
с. 113, № 5 – 9, с. 115, № 19 |
с.68 |
|
|
153 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач |
с. 114, № 10 – 14, с.116, № 20, 21 |
с. 69 |
|
|
155 |
Задачі на визначення тривалості події. Знаходження значень виразів |
с. 115, №15 – 18 |
|
|
|
156 |
Розв’язування рівнянь і нерівностей |
с. 116, № 22 – 25 |
с.74 |
|
|
157 |
Дроби. Знаходження частини числа. Розвязування задач |
с. 117, № 25 – 29 |
с. 71 |
|
|
158 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
с. 119, № 31, 32 |
с. 72-73 |
|
|
159 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
с. 119, № 33, 34 |
|
|
|
160 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
с. 119, № 35 - 37 |
с. 75 |
|
|
161 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
с.120, №38 – 40 |
|
|
|
162 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
с. 120, № 41- 42 |
|
|
|
163 |
Знаходження площі. Переведення одиниць площі з більших в менші і навпаки. Задачі, які містять одиниці площі. |
с. 120, № 43 – 46 |
|
|
|
164 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
с. 121, № 47 – 50 |
|
|
|
165 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів |
|
с. 78 – 80 |
|
|
166 |
Діагностувальна робота № 8 |
Тематична робота № 8 із збірника «Мої досягнення» |
|||
167 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
168 |
Діагональ прямокутника /квадрата. Властивості діагоналі |
с. 122, № 51 – 56 |
|
|
|
169 |
Куб, елементи куба. Розгортка куба. Паралелепіпед, елементи паралелепіпеда |
с. 123, № 57 – 61
|
|
|
|
170 |
Класифікація трикутників за кутами і сторонами |
с. 125, № 62 – 64 |
|
|
|
171 |
Одиниця об’єму рідин - мілілітр |
с. 126, № 65 – 71 |
|
|
|
172 |
ДПА |
|
|
|
|
173 |
Аналіз робіт з ДПА |
|
|
|
|
174 |
Розв’язування логічних задач |
С. 110- 112 |
с. 76 - 77 |
|
|
175 |
Проведення квестів |
|
|
|
|