Календарне планування 4 клас ІІ семестр. до підруника Л. Оляницька ( видавництво "Грамота") 4 години на тиждень.
Календарне планування з математики
до підручника Л. Оляницької
ІІ семестр ( 4 год на тиждень)
|
|||||||
№ |
Тема уроку |
Дата |
Сторінка у підручнику |
Примітки |
|||
Усні прийоми множення та ділення багатоцифрових чисел ( продовження)
|
|||||||
65 |
Множення на 1000, 10000. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
С. 3 |
|
|||
66 |
Ділення на 1000, 10 000. Розв’язування задач вивчений типів. |
|
С.4 |
|
|||
67 |
Множення круглого числа на одноцифрове. 50 000*5, 3600*3. Задачі на рух. |
|
С.6 |
|
|||
68 |
Ділення круглого числа на одноцифрове ( 8000:4, 64000 :4. Задачі на рух. |
|
С.7 |
|
|||
69 |
Множення та ділення круглого числа на одноцифрове. Задачі на рух. |
|
С.8 |
|
|||
70 |
Множення та ділення круглого числа на одноцифрове. Задачі на рух. |
|
С. 9 |
|
|||
71 |
Ділення круглого числа на кругле ( 8000:400, 8400:400. Задачі на рух. |
|
С. 11 |
|
|||
72 |
Ділення круглого числа на двоцифрове. 6400:16. Задачі на рух. |
|
С 12 |
|
|||
73 |
Прийом и множення та ділення круглих чисел. Задачі на рух. |
|
С. 14 |
|
|||
74 |
Прийом и множення та ділення круглих чисел. Задачі на рух. |
|
С. 15 |
|
|||
75 |
Діагностувальна робота 5 |
|
|
|
|||
Арифметичні дії з багатоцифровими числами. Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел |
|||||||
76 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Складні задачі, які є комбінацією вивчених типів простих задач. |
|
С.18 |
|
|||
77 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Складні задачі, які є комбінацією вивчених типів простих задач |
|
С.19 |
|
|||
78 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. Розв’язування задач вивчених типів |
|
С.20 |
|
|||
79 |
Письмове додавання трьох доданків. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
С.22 |
|
|||
80 |
Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
С. 23 |
|
|||
81 |
Перевірка правильності виконання дій додавання. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
С. 24 |
|
|||
82 |
Перевірка правильності виконання дій додавання. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями. |
|
С.25 |
|
|||
83 |
Додавання та віднімання іменованих чисел. Задачі на знаходження невідомого за різницями. |
|
С. 27 |
|
|||
84 |
Закріплення письмових прийомів додавання та відання багатоцифрових чисел. |
|
С.28 |
|
|||
85 |
Закріплення письмових прийомів додавання та відання багатоцифрових чисел. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
С. 29 |
|
|||
86 |
Діагностувальна робота 6 |
|
|
|
|||
|
Письмове множення та ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
||||||
87 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задачі вивчених типів. |
|
С.32 |
|
|||
88 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задачі вивчених типів. |
|
С. 33 |
|
|||
89 |
Площі. Порівняння об’єктів за площею. Задачі вивчених типів. |
|
С. 34 |
|
|||
90 |
Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр,. Задачі вивчених типів. |
|
С. 36 |
|
|||
91 |
Знаходження площі прямокутника. Формула площі прямокутника. |
|
С. 38 |
|
|||
92 |
Формула площі квадрата. Одиниці площі. Квадратний метр, квадратний кілометр, ар, гектар. |
|
С. 40 |
|
|||
93 |
Знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. |
|
С. 42 |
|
|||
94 |
Задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них. |
|
С. 44 |
|
|||
95 |
Вимірювання площі палеткою. Задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них. |
|
С.45 |
|
|||
96 |
Множення круглого числа на одноцифрове. Розв’язання практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта. |
|
С.47 |
|
|||
97 |
Множення круглого числа на одноцифрове. Розв’язання практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта. |
|
С. 49 |
|
|||
98 |
Множення чисел, які містять нуль у середині запису . Задачі вивчених типів. |
|
С. 50 |
|
|||
99 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
|
С. 52 |
|
|||
100 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
|
С. 53 |
|
|||
101 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нуль. Задачі на пропорційне ділення. |
|
С. 55 |
|
|||
102 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Ділення іменованого числа на одноцифрове. |
|
С. 56 |
|
|||
103 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нуль (5648:8) |
|
С. 58 |
|
|||
104 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Ділення іменованого числа на одноцифрове. |
|
С. 59 |
|
|||
105 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. |
|
С. 60 |
|
|||
106 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Задачі вивчених типів. |
|
С. 62 |
|
|||
107 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Перевірка дії ділення. Задачі вивчених типів. |
|
С.63 |
|
|||
108 |
Письмове ділення на одноцифрове число з остачею. |
|
С. 64 |
|
|||
109 |
Ділення з остачею. Перевірка правильності виконання дій ділення з остачею. |
|
С. 65 |
|
|||
110 |
Закріплення письмових прийомів множення та ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. |
|
С. 66 |
|
|||
111 |
Самостійна робота. |
|
С.67 |
|
|||
112 |
Письмове множення на трицифрове число. Задачі вивчених типів. |
|
С. 69 |
|
|||
113 |
Письмове множення на трицифрове число, коли другий множник містить нуль у середині запису. Задачі вивчених типів. |
|
С. 70 |
|
|||
114 |
Письмове множення на трицифрове число. Задачі вивчених типів. |
|
С. 71 |
|
|||
115 |
Письмове множення на трицифрове число. |
|
С. 72 |
|
|||
116 |
Письмове множення на трицифрове число. Задачі вивчених типів. |
|
С. 73 |
|
|||
117 |
Письмове ділення на трицифрове число, коли в записі частки є нуль. |
|
С. 75 |
|
|||
118 |
Перетворення більших одиниць вимірювання величин на менші та навпаки. Арифметичні дії з іменованими числами. |
|
С. 76 |
|
|||
119 |
Одиниці часу. Співвідношення між одиницям часу. Визначення часу за годинником. |
|
С. 77 |
|
|||
120 |
Співвідношення між одиницям часу. Арифметичні дії з іменованими числами, вираженими одиницями часу. |
|
С. 79 |
|
|||
121
|
Одиниці вартості. Співвідношення між одиницями вартості. Арифметичні дії з іменованими числами. |
|
С. 81 |
|
|||
122 |
Арифметичні дії з іменованими числами. |
|
С. 82 |
|
|||
123 |
Діангостувальна робота 7 |
|
|
|
|||
124 |
Аналіз діагносту вальної роботи. |
|
|
|
|||
Дроби
|
|||||||
125 |
Поняття «Дріб» Чисельний і знаменник дробу. Читання та запис дробів. Порівняння дробів. |
|
С. 86 |
|
|||
126 |
Порівняння дробів. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
С. 88 |
|
|||
127 |
Дроби, які дорівнюють одиниці. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
С. 89 |
|
|||
128 |
Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа. |
|
С. 91 |
|
|||
129 |
Знаходження числа за величиною його дробу. |
|
С. 93 |
|
|||
130 |
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, куб |
|
С. 95 |
|
|||
131 |
Геометричні фігури. |
|
С. 97 |
|
|||
132 |
Закріплення вивченого. Складені задачі, які є комбінацією вивчених типів простих задач на дії різних ступенів. |
|
С. 99 |
|
|||
133 |
Самостійна робота. |
|
|
|
|||
Повторення вивченого за рік |
|||||||
134 |
Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел |
|
104 |
|
|||
135 |
Розрядні числа. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Співвідношення між одиницями вимірювання. |
|
106 |
|
|||
136 |
Множення та ділення круглого числа на одноцифрове. Круглого числа на кругле. Задачі на рух. |
|
107 |
|
|||
137 |
Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Складені задачі, які є комбінацією вивчених типів. |
|
109 |
|
|||
138 |
Діаностувальна робота 8 |
|
|
|
|||
139 |
Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання. Множення та ділення багатоцифрових чисел. |
|
112 |
|
|||
140 |
Дроби. Закріплення та повторення вивченого. |
|
114 |
|
|||