Календарне планування логопедичної роботи в 4 класі
2 год на тиждень
№ тижня |
Тема заняття |
Години |
Дата |
1 |
1.Діагностика мовленнєвого розвитку дитини.
2.Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки. Просте речення.
|
1
1 |
01.09
02.09 |
2 |
3.Звуки я, ю, є, ї.
4.Розвиток усного мовлення. Накопичення активного словникового запасу.
|
1
1 |
08.09
09.09 |
3 |
5. Звук с. Поділ слів на склади.
|
1 |
15.09 |
|
6. Робота з реченнями. Повторення речення за вчителем. Складання речення за малюнком, мнемосхемою.
|
1 |
16.09 |
4 |
7.Наголос. Звук с’ 8. Речення. Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). Відповіді на запитання по змісту прослуханого речення |
1
1 |
22.09
23.09 |
5 |
9.Наголошені і ненаголошені склади с-с’. 10. Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. |
1
1 |
29.09
30.09 |
6 |
11.Перевірка ненаголошених складів. Село-села з.Складання речень. 12. Слово. Виділення на слух з живого мовлення окремих слів. Поділ речень з 2-4 слів на слова. |
1
1 |
06.10
07.10 |
7 |
13.Звук з’. Наголос.
14. Збагачення та накопичення словника на основі розширення знань та уявлень про довкілля.
|
1
1 |
13.10
20.10 |
8 |
15.Диференціація з-з’.
16. Розвиток слухового сприймання та слухової уваги.
|
1
1 |
21.10
03.11 |
9 |
17.Алфавіт. Диференціація с-з
18.Вправи на розвиток фонематичного слуху і правильної вимови вивчених звуків.
|
1
1 |
04.11
10.11 |
10 |
19.Приголосні тверді і м’які. 20.Пом’якшення перед я, ю, є, ї,ь |
1 1 |
11.11 17.11 |
11 |
21.М’який знак в кінці.Складання слів, складів. 22.Звук ш |
1
1 |
18.11
24.11 |
12 |
23.М’який знак в середині. 24.Диференціація с-ш |
1 1 |
25.11 01.12 |
13 |
25.Буквосполучення йо-ьо 26. Удосконалення лексико-граматичного боку мовлення. |
1
1 |
02.12
08.12 |
14 |
27.Диференціація оптично схожих букв. 28. Звукобуквенний аналіз слів |
1
1 |
09.12
15.12 |
15 |
29.Звук н 30. Удосконалення лексико-граматичного боку мовлення. |
1
1 |
16.12
22.12 |
16 |
31.Звук н’. 32. Удосконалення словникового запасу. |
1
1 |
23.12
12.01 |
17 |
33.Диференціація м-н. 34. Словотворення іменників. |
1 1 |
13.01 19.01 |
18 |
35.Звук к 36.Словотворення прикметників |
1 1 |
20.01 26.01 |
19 |
37.Звук х 38.Зіставлення артикуляції парних глухих і дзвінких звуків. |
1
1 |
27.01 02.02
|
20 |
39.Звук г 40. Удосконалення лексико-граматичного боку мовлення. |
1
1 |
03.02
09.02 |
21 |
41.Диференціація г-к-х
42. Словотворення дієслів |
1
1 |
10.02
16.02 |
22 |
43.Звук й 44. Робота над реченням і зв'язним мовленням. |
1
1 |
17.02
23.02 |
23 |
45.Диференціація і-и 46. Морфологічний склад слова. |
1 1 |
24.02 02.03 |
24 |
47.Диференціація л-р 48.Вивчення скоромовок і відтворення іншого мовного матеріалу зі звуком (р). |
1
1 |
03.03
09.03 |
25 |
49.Звук у 50.Вивчення чистомовок і скоромовок. |
1
1 |
10.03
16.03 |
26 |
51.Звук ц’ 52. Монологічне та діалогічне мовлення. |
1
1 |
17.03
23.03 |
27 |
53.Диференціація ц-ц’ 54.Робота з деформованими реченнями. |
1 1
|
24.03
06.04 |
28 |
55.Диференціація дз-дз’ 56. Диференціація вимови слів з апострофом, літерами і, є, ю, я, сполученнями букв йо, ьо. |
1
1 |
07.04
13.04 |
29 |
57.Диференціація л-р 58. Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Відтворення звуків, складів, слів (підбираються слова, близькі за звучанням), називання заданих звуків, складів, слів. |
1
1 |
14.04
20.04 |
30 |
59.Диференціаціял’-p’ 60. Вправи на розпізнавання та розрізнення букв. Розвиток дрібної моторики рук. |
1
1 |
21.04
27.04 |
31 |
61.Диференціація и-і 62. Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Вживання й утворення слів за допомогою пре-, при- |
1
1 |
28.04
04.05 |
32 |
63.Диференціація с-ш 64. Розповідь і опис предметів, тварин у вивчених творах; роздуми про вчинки героїв. |
1
1 |
05.05
11.05 |
33 |
65.Диференціація с-з 66. Диференціація (ч-ц) |
1
1 |
12.05 18.05 |
34 |
67.Диференціація ш-ж 68. Диференціація ч-с |
1 1 |
19.05 25.05 |
35 |
69.Диференціація ч-ш 70. Виконання фонематичного аналізу звуків, складів, слів. |
1 1 |
26.05
01.06 |