Календарне планування

Про матеріал
Індивідуальні навчальні програми з української мови, математики, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», «Мистецтво: образотворче мистецтво» учениці 1 класу
Перегляд файлу

 

                                                                                                                                          Затверджено

                       Директор КЗ «…………………………………..»

                                                                                                 _______________ ………………….

                                                                                                    ____________________________

 

 

                                                                                                               Погоджено               

Заступник директора з НВР

 ____________ …………….

                                                                                                                     _________________________

 

 

Індивідуальні навчальні програми

з української мови, математики,

інтегрованого курсу «Я досліджую світ»,

«Мистецтво: образотворче мистецтво»

учениці  1 класу

КЗ «Білоколодязький ліцей»

…………………………………………………………………..на 2021/2022 навчальний рік

 

                Вчитель ……………………………………..

 

І. Пояснювальна записка

Календарно-тематичне планування уроків з предметів «Українська мова», «Математика», «Я досліджую світ», «Мистецтво: образотворче мистецтво курсу інваріантної  складової  Річного навчального плану КЗ «Білоколодязький ліцей» у 1 класі на 2021/2022  навчальний рік  складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас (затверджена, наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272 «Про затвердження типових освітніх  програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»), рекомендованою для використання листом Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:

  -з допомогою вчителя  розпізнає звуки і букви української мови;

 - разом з вчителем вправляється  у правильному вживанні слів;

   - намагається повторювати звуки за вчителем;

   - намагається сприймати усні репліки співрозмовника;

 – з допомогою вчителя розпізнає розповідну, питальну, окличну та спонукальну інтонації;

- елементарно орієнтується у змісті предмету мовлення, не розуміє причинно-наслідкових зв’язків. Сприймає допомогу вчителя у вигляді навідних запитань та ілюстрацій. Потребує постійної підтримки та стимулювання діяльності.

 

ІІ. Зведена підсумкова таблиця

 

з/п

Назви розділів і тем

Кількість годин за програмою

Кількість годин за індивідуальною програмою

І сем.

ІІ сем.

І сем.

ІІ сем.

1

Добуквений період

30

 

2

 

2

Буквений період

93

 

14

 

3

Післябуквений період

 

 

 

 

ІІІ. Календарно - тематичне планування

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориг. дата

Примітки

Добуквений період

1

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці.

01.09.

 

 

2

Письмове приладдя. Правила користування письмовими приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

03.09

 

 

3

Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Навчальне приладдя.

08.09

 

 

4

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

10.09

 

 

Буквений період

5

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками.

15.09

 

 

6

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи.

17.09

 

 

7

Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів.

22.09

 

 

8

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

24.09

 

 

9

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

29.09

 

 

10

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

01.10

 

 

11

Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів.

06.10

 

 

12

Письмо букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв.

08.10

 

 

13

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква і в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою

13.10

 

 

14

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.  Розвиток зв’язного мовлення. Овочі і фрукти.

15.10

 

 

15

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

20.10

 

 

16

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв.

22.10

 

 

17

Звуки [л], [л`], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів.

03.11

 

 

18

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л.

05.11

 

 

19

Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання розповіді за малюнком.

10.11

 

 

20

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.

12.11

 

 

21

Звуки [с], [с`], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами.

17.11

 

 

22

Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

19.11

 

 

23

Звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Читання складів і слів. Читання і доповнення речень.

24.11

 

 

24

Письмо малої букви н, складів та слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

26.11

 

 

25

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів і слів із вивченими буквами.

01.12

 

 

26

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.

03.12

 

 

27

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів.

08.12

 

 

28

Письмо малої букви в. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

10.12

 

 

29

Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень.

15.12

 

 

30

 Письмо малої букви п. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Складання і записування слів із вивчених букв

17.12

 

 

31

Звуки [р], [р`], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень.

22.12

 

 

32

Письмо малої букви р. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

24.12

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:

 

- з допомогою вчителя об’єднує  об’єкти  у групи за певною ознакою;

- за допомогою вчителя фрагментарно впізнає цифри;

- намагається виконати елементарні практичні дії;

- фрагментарно, неточно відтворює окремі математичні елементи, ознаки об’єкта вивчення;

- з допомогою вчителя виконує окремі дії, елементарні завдання;

- ставлення до навчання слабко виразне-позитивне;

-потребує контролю, допомоги та стимулювання з боку вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Зведена підсумкова таблиця

 

з/п

Назви розділів і тем

Кількість годин за програмою

Кількість годин за індивідуальною програмою

І сем.

ІІ сем.

І сем.

ІІ сем.

1

Властивості і відношення предметів. Лічба.

9

 

2

 

2

Числа 1–10

20

 

7

 

3

Додавання і віднімання в межах 10

33

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Календарно - тематичне планування

Математика

( 4 години на тиждень)

І семестр -  годин

За підручником  «Математика»

Авт. Н. П. Листопад

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориг. дата

Примітки

Властивості і відношення предметів. Лічба.

1

Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба об’єктів. Геометричні фігури.

06.09.

 

 

2

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об’єднання об’єктів у групи за певною ознакою.

13.09

 

 

3

Числа 1–10. Число і цифра 1. Поняття «один – багато», «перший». Число і цифра 2. Поняття «другий». Пряма, промінь, відрізок.Написання цифр 1,2.

20.09

 

 

4

Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Порівняння чисел. Рівність. Знак «=».Число і цифра 4. Поняття «четвертий».Написання цифр 3, 4.Складання нерівностей за малюнком.

27.09

 

 

5

Число і цифра 5. Поняття «п’ятий». Кількісна і порядкова лічба.. Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, >. Написання цифри 5.

04.10

 

 

6

Число і цифра 6. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6. Число і цифра 7. Склад числа 7. Поняття «сьомий». Дні тижня.

11.10

 

 

7

Число і цифра 8.  Поняття «восьмий». Склад числа 8.  Порівняння довжини відрізків. Число і цифра 9. Поняття «дев’ятий»  Склад числа 9. Написання цифри 9. Додавання чисел. Знак + .

18.10

 

 

8

Число 10.  Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об’єктів. Написання цифри 10. Віднімання чисел. Знак «–«.

01.11

 

 

9

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об’єктів.

08.11

 

 

10

Додавання і віднімання в межах 10 Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками. Додавання і віднімання числа 0. Додавання і віднімання числа 1.

15.11

 

 

11

 Додавання і віднімання числа 2. Додавання і віднімання числа 3.

Переставний закон додавання.

22.11.

 

 

12

Додавання і віднімання чисел 4,5

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.

29.11

 

 

13

 Додавання і віднімання чисел 6,7.

Порівняння числа і виразу.

06.12

 

 

14

Додавання і віднімання чисел 8 і 9

13.12

 

 

15

Додавання і віднімання в межах 10.

20.12

 

 

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:

 

  • під керівництвом учителя фрагментарно сприймає та відтворює об'єкти природного і суспільного оточення;
  •  допомогу не може сприйняти одразу, потребує детального кількаразового пояснення та стимулювання діяльності ;
  • за словесною інструкцією та за зразком і допомогою вчителя виконує окремі дії здоров’язбережувального змісту;
  •  має слабко виразне позитивне ставлення до навчально-практичної діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Зведена підсумкова таблиця

 

з/п

Назви розділів і тем

Кількість годин за програмою

Кількість годин за індивідуальною програмою

І сем.

ІІ сем.

І сем.

ІІ сем.

1

Я і моя школа

Я – школяр. Я – школярка.

7

 

1

 

2

Я і мої можливості

19

 

2

 

3

Моя школа

11

 

2

 

4

Я і навколишній світ

Як я досліджую навколишній світ

8

 

2

 

5

Я дослідник. Я дослідниця.

8

 

2

 

6

Світ, який нас оточує

9

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Календарно - тематичне планування

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориг. дата

Примітки

1

Я – школяр. Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня. Охайність та особиста гігієна

07.09

 

 

2

Я і мої можливості. Хто я? Який я? Як я росту. Як я пізнаю навколишній світ. Органи чуття – наші помічники.

14.09

 

 

3

Очі – орган зору. Вуха – орган слуху. Шкіра – орган дотику. Ніс – орган нюху.

Язик – орган смаку.

21.09

 

 

4

Моя школа. Безпечна дорога до школи. Я – пішохід. Прогулянка шкільним подвір’ям.

28.09

 

 

5

Як доглядати за кімнатними рослинами.Оздоблення горщика для кімнатних рослин.

05.10

 

 

6

Як я досліджую навколишній світ.Для чого проводити спостереження.Спостереження за домашніми тваринами.

12.10

 

 

7

Для чого ми проводимо досліди? Практична робота-дослід «Лимон, що плаває».

19.10

 

 

8

Я дослідник. Досліджуємо властивості повітря,води.

02.11

 

 

9

Досліджуємо властивості ґрунту.

Значення ґрунту для живої природи

09.11

 

 

10

Світ, який нас оточує.Природа навколо нас.

Нежива й жива природа.

16.11

 

 

11

Сонце – джерело світла й тепла

Аплікація «Сонце нашого класу»

23.11

 

 

12

Світ живої природи.

Практикум «Що необхідно організмам для життя».

30.11

 

 

13

Світ живої природи.

Практикум «Що необхідно організмам для життя».

07.12

 

 

14

Різноманітність рослин. Їх будова.

14.12

 

 

15

Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні і хвойні рослини

21.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:

 

  • під безпосереднім керівництвом учителя фрагментарно сприймає та відтворює окремі фрагменти художніх образів;
  •  потребує детального кількаразового пояснення та стимулювання діяльності;
  • Потребує постійного контролю та стимулювання діяльності з боку вчителя.

 

 

ІІ. Зведена підсумкова таблиця

 

 

з/п

Назви розділів і тем

Кількість годин за індивідуальною програмою

І сем.

ІІ сем.

1

Перший раз у перший клас.

1

 

2

Світ навколо тебе.

1

 

3

Осінній ярмарок.

1

 

4

Зимові свята.

1

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Календарно - тематичне планування

 

 

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориг. дата

Примітки

1

Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти, якими працюють художники. Крапка, лінія як засоби створення образів. Виконання ліній-образів, різних за характером: малювання шкільного дзвоника або рюкзака (фломастери)

09.09.

 

 

2

Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (гуаш, акварель)

07.10

 

 

3

Осінній ярмарок. Правила роботи з ножицями. Аплікація. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Виконання аплікації «Урожай» (кольоровий папір)

11.11

 

 

4

Зимові свята. Малювання новорічної ялинки відбитками пальчиків.

09.12

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво: музичне мистецтво

Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:

  • за допомогою вчителя фрагментарно, не завжди точно відтворює його ознаки;
  • за словесною інструкцією та за зразком і допомогою вчителя виконує окремі дії музично-інтонаційного  змісту;
  •  потребує постійного контролю, значної допомоги та стимулювання з боку вчителя.

 

ІІ. Зведена підсумкова таблиця

з/п

Назви розділів і тем

Кількість годин за індивідуальною програмою

І сем.

ІІ сем.

1

Перший раз у перший клас.

1

 

2

Світ навколо тебе.

1

 

3

Осінній ярмарок.

1

 

4

Зимові свята.

1

 

 

 

 

 

ІІІ. Календарно - тематичне планування

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориг. дата

Примітки

1

Перший раз у перший клас.

Звуки: шумові,музичні.Мелдія .Слухання М. Скорик «Мелодія».

23.09.

 

 

2

Світ навколо тебе. Осінній ярмарок. Властивості музичних звуків.Гра «Луна» («Ау») Слухання В.Барвінковський «Жучок і жучиха».

21.10

 

 

3

Осінній ярмарок. В. Кузнецов. «Український ярмарок» (гурт «Дзвони»).Український народний танець «Козачок»

25.11

 

 

4

Зимові свята . Дж. Л. П’єрпонт «Дзвіночки дзвенять»

23.12

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку