Затверджено
Директор КЗ «…………………………………..»
_______________ ………………….
____________________________
Погоджено
Заступник директора з НВР
____________ …………….
_________________________
Індивідуальні навчальні програми
з української мови, математики,
інтегрованого курсу «Я досліджую світ»,
«Мистецтво: образотворче мистецтво»
учениці 1 класу
КЗ «Білоколодязький ліцей»
…………………………………………………………………..на 2021/2022 навчальний рік
Вчитель ……………………………………..
І. Пояснювальна записка
Календарно-тематичне планування уроків з предметів «Українська мова», «Математика», «Я досліджую світ», «Мистецтво: образотворче мистецтво курсу інваріантної складової Річного навчального плану КЗ «Білоколодязький ліцей» у 1 класі на 2021/2022 навчальний рік складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас (затверджена, наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»), рекомендованою для використання листом Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”
УКРАЇНСЬКА МОВА
Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:
-з допомогою вчителя розпізнає звуки і букви української мови;
- разом з вчителем вправляється у правильному вживанні слів;
- намагається повторювати звуки за вчителем;
- намагається сприймати усні репліки співрозмовника;
– з допомогою вчителя розпізнає розповідну, питальну, окличну та спонукальну інтонації;
- елементарно орієнтується у змісті предмету мовлення, не розуміє причинно-наслідкових зв’язків. Сприймає допомогу вчителя у вигляді навідних запитань та ілюстрацій. Потребує постійної підтримки та стимулювання діяльності.
ІІ. Зведена підсумкова таблиця
№ з/п |
Назви розділів і тем |
Кількість годин за програмою |
Кількість годин за індивідуальною програмою |
||
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
||
1 |
Добуквений період |
30 |
|
2 |
|
2 |
Буквений період |
93 |
|
14 |
|
3 |
Післябуквений період |
|
|
|
|
ІІІ. Календарно - тематичне планування
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скориг. дата |
Примітки |
Добуквений період |
||||
1 |
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці. |
01.09. |
|
|
2 |
Письмове приладдя. Правила користування письмовими приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). |
03.09 |
|
|
3 |
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Навчальне приладдя. |
08.09 |
|
|
4 |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). |
10.09 |
|
|
Буквений період |
||||
5 |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками. |
15.09 |
|
|
6 |
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. |
17.09 |
|
|
7 |
Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів. |
22.09 |
|
|
8 |
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
24.09 |
|
|
9 |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
29.09 |
|
|
10 |
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
01.10 |
|
|
11 |
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. |
06.10 |
|
|
12 |
Письмо букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв. |
08.10 |
|
|
13 |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква і в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою |
13.10 |
|
|
14 |
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень. Розвиток зв’язного мовлення. Овочі і фрукти. |
15.10 |
|
|
15 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
20.10 |
|
|
16 |
Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. |
22.10 |
|
|
17 |
Звуки [л], [л`], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. Читання складів. |
03.11 |
|
|
18 |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л. |
05.11 |
|
|
19 |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання розповіді за малюнком. |
10.11 |
|
|
20 |
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. |
12.11 |
|
|
21 |
Звуки [с], [с`], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами. |
17.11 |
|
|
22 |
Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
19.11 |
|
|
23 |
Звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Читання складів і слів. Читання і доповнення речень. |
24.11 |
|
|
24 |
Письмо малої букви н, складів та слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
26.11 |
|
|
25 |
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів і слів із вивченими буквами. |
01.12 |
|
|
26 |
Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. |
03.12 |
|
|
27 |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. |
08.12 |
|
|
28 |
Письмо малої букви в. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
10.12 |
|
|
29 |
Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень. |
15.12 |
|
|
30 |
Письмо малої букви п. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Складання і записування слів із вивчених букв |
17.12 |
|
|
31 |
Звуки [р], [р`], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень. |
22.12 |
|
|
32 |
Письмо малої букви р. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
24.12 |
|
|
МАТЕМАТИКА
Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:
- з допомогою вчителя об’єднує об’єкти у групи за певною ознакою;
- за допомогою вчителя фрагментарно впізнає цифри;
- намагається виконати елементарні практичні дії;
- фрагментарно, неточно відтворює окремі математичні елементи, ознаки об’єкта вивчення;
- з допомогою вчителя виконує окремі дії, елементарні завдання;
- ставлення до навчання слабко виразне-позитивне;
-потребує контролю, допомоги та стимулювання з боку вчителя.
ІІ. Зведена підсумкова таблиця
№ з/п |
Назви розділів і тем |
Кількість годин за програмою |
Кількість годин за індивідуальною програмою |
||
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
||
1 |
Властивості і відношення предметів. Лічба. |
9 |
|
2 |
|
2 |
Числа 1–10 |
20 |
|
7 |
|
3 |
Додавання і віднімання в межах 10 |
33 |
|
6 |
|
ІІІ. Календарно - тематичне планування
Математика
( 4 години на тиждень)
І семестр - годин
За підручником «Математика»
Авт. Н. П. Листопад
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скориг. дата |
Примітки |
Властивості і відношення предметів. Лічба. |
||||
1 |
Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба об’єктів. Геометричні фігури. |
06.09. |
|
|
2 |
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об’єднання об’єктів у групи за певною ознакою. |
13.09 |
|
|
3 |
Числа 1–10. Число і цифра 1. Поняття «один – багато», «перший». Число і цифра 2. Поняття «другий». Пряма, промінь, відрізок.Написання цифр 1,2. |
20.09 |
|
|
4 |
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. Поняття «третій». Порівняння чисел. Рівність. Знак «=».Число і цифра 4. Поняття «четвертий».Написання цифр 3, 4.Складання нерівностей за малюнком. |
27.09 |
|
|
5 |
Число і цифра 5. Поняття «п’ятий». Кількісна і порядкова лічба.. Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, >. Написання цифри 5. |
04.10 |
|
|
6 |
Число і цифра 6. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6. Число і цифра 7. Склад числа 7. Поняття «сьомий». Дні тижня. |
11.10 |
|
|
7 |
Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжини відрізків. Число і цифра 9. Поняття «дев’ятий» Склад числа 9. Написання цифри 9. Додавання чисел. Знак + . |
18.10 |
|
|
8 |
Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об’єктів. Написання цифри 10. Віднімання чисел. Знак «–«. |
01.11 |
|
|
9 |
Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об’єктів. |
08.11 |
|
|
10 |
Додавання і віднімання в межах 10 Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками. Додавання і віднімання числа 0. Додавання і віднімання числа 1. |
15.11 |
|
|
11 |
Додавання і віднімання числа 2. Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. |
22.11. |
|
|
12 |
Додавання і віднімання чисел 4,5 Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. |
29.11 |
|
|
13 |
Додавання і віднімання чисел 6,7. Порівняння числа і виразу. |
06.12 |
|
|
14 |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9 |
13.12 |
|
|
15 |
Додавання і віднімання в межах 10. |
20.12 |
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:
ІІ. Зведена підсумкова таблиця
№ з/п |
Назви розділів і тем |
Кількість годин за програмою |
Кількість годин за індивідуальною програмою |
||
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
||
1 |
Я і моя школа Я – школяр. Я – школярка. |
7 |
|
1 |
|
2 |
Я і мої можливості |
19 |
|
2 |
|
3 |
Моя школа |
11 |
|
2 |
|
4 |
Я і навколишній світ Як я досліджую навколишній світ |
8 |
|
2 |
|
5 |
Я дослідник. Я дослідниця. |
8 |
|
2 |
|
6 |
Світ, який нас оточує |
9 |
|
6 |
|
ІІІ. Календарно - тематичне планування
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скориг. дата |
Примітки |
1 |
Я – школяр. Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня. Охайність та особиста гігієна |
07.09 |
|
|
2 |
Я і мої можливості. Хто я? Який я? Як я росту. Як я пізнаю навколишній світ. Органи чуття – наші помічники. |
14.09 |
|
|
3 |
Очі – орган зору. Вуха – орган слуху. Шкіра – орган дотику. Ніс – орган нюху. Язик – орган смаку. |
21.09 |
|
|
4 |
Моя школа. Безпечна дорога до школи. Я – пішохід. Прогулянка шкільним подвір’ям. |
28.09 |
|
|
5 |
Як доглядати за кімнатними рослинами.Оздоблення горщика для кімнатних рослин. |
05.10 |
|
|
6 |
Як я досліджую навколишній світ.Для чого проводити спостереження.Спостереження за домашніми тваринами. |
12.10 |
|
|
7 |
Для чого ми проводимо досліди? Практична робота-дослід «Лимон, що плаває». |
19.10 |
|
|
8 |
Я дослідник. Досліджуємо властивості повітря,води. |
02.11 |
|
|
9 |
Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи |
09.11 |
|
|
10 |
Світ, який нас оточує.Природа навколо нас. Нежива й жива природа. |
16.11 |
|
|
11 |
Сонце – джерело світла й тепла Аплікація «Сонце нашого класу» |
23.11 |
|
|
12 |
Світ живої природи. Практикум «Що необхідно організмам для життя». |
30.11 |
|
|
13 |
Світ живої природи. Практикум «Що необхідно організмам для життя». |
07.12 |
|
|
14 |
Різноманітність рослин. Їх будова. |
14.12 |
|
|
15 |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні і хвойні рослини |
21.12 |
|
|
Мистецтво: образотворче мистецтво
Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:
ІІ. Зведена підсумкова таблиця
№ з/п |
Назви розділів і тем |
Кількість годин за індивідуальною програмою |
|
І сем. |
ІІ сем. |
||
1 |
Перший раз у перший клас. |
1 |
|
2 |
Світ навколо тебе. |
1 |
|
3 |
Осінній ярмарок. |
1 |
|
4 |
Зимові свята. |
1 |
|
ІІІ. Календарно - тематичне планування
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скориг. дата |
Примітки |
1 |
Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти, якими працюють художники. Крапка, лінія як засоби створення образів. Виконання ліній-образів, різних за характером: малювання шкільного дзвоника або рюкзака (фломастери) |
09.09. |
|
|
2 |
Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (гуаш, акварель) |
07.10 |
|
|
3 |
Осінній ярмарок. Правила роботи з ножицями. Аплікація. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Виконання аплікації «Урожай» (кольоровий папір) |
11.11 |
|
|
4 |
Зимові свята. Малювання новорічної ялинки відбитками пальчиків. |
09.12 |
|
|
Мистецтво: музичне мистецтво
Орієнтовні навчальні досягнення учениці на кінець року:
ІІ. Зведена підсумкова таблиця
№ з/п |
Назви розділів і тем |
Кількість годин за індивідуальною програмою |
|
І сем. |
ІІ сем. |
||
1 |
Перший раз у перший клас. |
1 |
|
2 |
Світ навколо тебе. |
1 |
|
3 |
Осінній ярмарок. |
1 |
|
4 |
Зимові свята. |
1 |
|
ІІІ. Календарно - тематичне планування
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скориг. дата |
Примітки |
1 |
Перший раз у перший клас. Звуки: шумові,музичні.Мелдія .Слухання М. Скорик «Мелодія». |
23.09. |
|
|
2 |
Світ навколо тебе. Осінній ярмарок. Властивості музичних звуків.Гра «Луна» («Ау») Слухання В.Барвінковський «Жучок і жучиха». |
21.10 |
|
|
3 |
Осінній ярмарок. В. Кузнецов. «Український ярмарок» (гурт «Дзвони»).Український народний танець «Козачок» |
25.11 |
|
|
4 |
Зимові свята . Дж. Л. П’єрпонт «Дзвіночки дзвенять» |
23.12 |
|
|