Діагностувальна робота №5
3 одиниці І розряду, 6 одиниць ІІ розряду, 2 одиниці ІІІ розряду;
5 одиниць І розряду, 4 одиниці ІІІ розряду:
4 одиниці ІІІ розряду, 8 одиниць І розряду.
429 605 830
500 – 30 = 450 + 370 =
830 – 650 = 470 + 80 =
70 * 9 = 420 : 60 =
720 : 8 = 50 * 70 =
18 дм = … см 8 т = … ц
210 мм = …см 2 ц 43 кг = …кг
Катя посадила 6 рядів цибулин тюльпанів, по 9 цибулин у кожному ряді. Сашко посадив 8 рядів цибулин тюльпанів, по 7 цибулин у кожному ряді. Скільки всього цибулин посадили діти? На скільки більше цибулин посадив Сашко, ніж Катя?
______________________________________________________________________
Діагностувальна робота №5
1.Запиши число, яке містить:
3 одиниці І розряду, 6 одиниць ІІ розряду, 2 одиниці ІІІ розряду;
5 одиниць І розряду, 4 одиниці ІІІ розряду:
одиниці ІІІ розряду, 8 одиниць І розряду.
2. Заміни числа сумою розрядних доданків.
429 605 830
3. Знайди значення віразів.
500 – 30 = 450 + 370 =
830 – 650 = 470 + 80 =
4. Знайди значення виразів.
70 * 9 = 420 : 60 =
720 : 8 = 50 * 70 =
5. Заміни одні одиниці вимірювання іншими.
18 дм = … см 8 т = … ц
210 мм = …см 2 ц 43 кг = …кг
Задача.
Катя посадила 6 рядів цибулин тюльпанів, по 9 цибулин у кожному ряді. Сашко посадив 8 рядів цибулин тюльпанів по 7 цибулин у кожному ряді. Скільки всього цибулин посадили діти? На скільки більше цибулин посадив Сашко, ніж Катя?