Календарне планування

Про матеріал
Літературне читання для 3 класів (за підручником М.Чумарної) (І семестр – 3,5 години на тиждень)
Перегляд файлу

3-Г

Літературне читання

(за підручником М.Чумарної)

(І семестр – 3,5 години на тиждень)

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Прим.

ДЯКУЄМО ЛІТУ ЗА ЩАСЛИВІ ДНІ

1

Літо – чудова пора!  Марія Чумарна «Ми знову стрілися у школі» с. 4

 

 

2

Як без сонечка жити?

Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшники» с. 5,6

 

 

3

Краплинки-росинки. Василь Сухомлинський «Краплина роси» с. 8

 

 

4

Мандруємо Україною.

Легенди «Хто дні стер?», «Кий, що заснував Київ» с. 9

 

 

5

Урок позакласного читання  «Осінь золотая тихо-ніжно ходить»

 

 

6

Перевір свої досягнення.

Підсумок розділу «Дякуємо літу за щасливі дні», «Літо». Акровірш с. 10

 

 

ОСІНЬ СВІТ ПОЗОЛОТИЛА

7

Настала осіння пора. Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло», Марія Іваненко «Казкова осінь світ позолотила». Вірш напам`ять с. 11

 

 

8

Летять у вирій журавлі. «Всесвітній день журавля» (стаття)  с. 12

 

 

9

Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі.  Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній» с. 12, 13

 

 

10

Осінь у свої права вступає.

«Здвиження» за Василем Скуратівським с. 14

 

 

11

Урок позакласного читання «Книги, які ми читаємо»

 

 

12

Хто влітку скаче, той взимку плаче.

Леонід Глібов «Коник-стрибунець» с. 15,16

 

 

13

Мурашка-трудівниця.

«Дуже різні мурахи» (за матеріалами «Вікіпедії») с. 16,17

 

 

14

Його щоки – маленькі комірчики. Марія Іваненко «Хто це?». Народні прикмети. Підсумок за темою с. 18

Діагностувальна робота: читання мовчки

 

 

СЛОВО ТВОРИТЬ І  ГОВОРИТЬ

15

Яке прекрасне рідне слово!

Коли народилося слово. Марія Чумарна  «Дерево мови» с.19,20

 

 

16

Урок позакласного читання «Моя рідна мова»

 

 

17

Матінка Мови. «Казка – матінка Мови» (стаття) с. 21

 

 

18

Мова барвиста,  мова багата. Володимир Забаштанський  «Як нема без зірок небозводу», Павло Тичина  «Слово» с. 22

 

 

19

Чи є у звірів рідна мова?  Марія Іваненко «Тук-тук». Підсумок за темою с. 23 Діагностувальна робота: аудіювання

 

 

20

Слово – то мудрості промінь. Марія Чумарна  «Вірші-загадки» с. 24

 

 

КАЗКА КАЗОК

21

Казки чарівний клубок.

Марія Чумарна «Чарівний клубок». «З уст і до серця» (стаття) с. 25,26

 

 

22

Казки чарівний клубок.

Марія Чумарна «Чарівний клубок». «З уст і до серця» (стаття) с. 25,26

 

 

23

Урок позакласного читання «Казка – це диво, сповнене краси»

 

 

24

Світ чарівної казки «Красносвіт» (українська народна казка) с. 26-30

 

 

25

Світ чарівної казки «Красносвіт» (українська народна казка) с. 26-30

 

 

26

Уміти бачити серцем. «Ключі до таємниць» (стаття). Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» (уривки) с. 30-34

 

 

27

Уміти бачити серцем. «Ключі до таємниць» (стаття). Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» (уривки) с. 30-34

 

 

28

А вдома найкраще. Галина  Малик «Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома» с. 35-39

 

 

29

А вдома найкраще. Галина  Малик «Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома» с. 35-39

 

 

30

Урок позакласного читання «Життя дано людині на добрі справи»

 

 

31

Незвичні листи.

«Малюнкове письмо» (стаття). «Листи-подарунки» (стаття). С. 40-42

 

 

32

Незвичні листи.

«Малюнкове письмо» (стаття). «Листи-подарунки» (стаття). С. 40-42

 

 

33

Перші писані книги. «Перші писані тексти та книги» (стаття) с. 42-44

 

 

34

Як з`явилася перша книга. «Перші друковані книги» (стаття). Підсумок за темою с. 45,46

 

 

БАЙКА-РОЗПОВІДАЙКА

35

Друзі пізнаються в біді. «Що таке байка» (стаття).

«Про дружбу», «Як миша віддячила левові» (байки) с. 47-49

 

 

36

Друзі пізнаються в біді. «Що таке байка» (стаття).

«Про дружбу», «Як миша віддячила левові» (байки) с. 47-49

 

 

37

Цар звірів. Цікаве про левів (стаття) с. 49,50

 

 

38

Урок позакласного читання «Казки українських письменників»

 

 

39

Іван Франко «Королик і ведмідь» (байка) с. 51-56

 

 

40

Іван Франко «Королик і ведмідь» (байка) с. 51-56

 

 

41

Підсумок за темою «Байки». Діагностувальна робота: навички читання вголос

 

 

ЩО ЄДНАЄ СВІТ

42

Дивне – поряд! Олександр Копиленко «Дивовижна дружба» с. 57,58

 

 

43

Людина без друзів,як дерево без коріння.

Про друзів і дружбу (стаття). Прислів`я. Притча про дружбу с. 59,60

 

 

44

Урок позакласного читання «Природа – наш дім»

 

 

НА ПОРОЗІ РІК НОВИЙ

45

Хитрощі їжачка. Іван Андрусак «Третій сніг» (уривок) с. 61,62

 

 

46

Хитрощі їжачка. Іван Андрусак «Третій сніг» (уривок) с. 61,62

 

 

47

Святий Миколай їде, подарунки дітям несе.

Віра Паронова «Зустріч з Миколаєм» с. 63

 

 

48

Діагностувальна робота: усний переказ

 

 

49

Подарунок від Святого Миколая.

«Подарунок від Святого Миколая» (казка) за Юлією Хандожинською с. 64-67

 

 

50

Подарунок від Святого Миколая.

«Подарунок від Святого Миколая» (казка) за Юлією Хандожинською с. 64-67

 

 

51

Урок позакласного читання «Українські народні загадки»

 

 

52

На поріг уже ступає Новий рік.

Марія Іваненко «Хто танцює на морозі». Вірш напам`ять с. 68

 

 

53

З Новим роком вас вітаю. «Дива Нового року» (стаття), «Коза» (новорічна гра), «Новорічне віншування». Підсумок за темою. С. 69-71

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-Г

Українська мова

За підручником Л.Варзацької

(І семестр – 3,5 години тиждень)

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Прим.

ПОВТОРЕННЯ ЗА 2 КЛАС

1

Вступ. Повторення вивченого у 2 класі. Алфавіт. Робота з орфографічним словником

 

 

2

Повторення вивченого про букви і звуки. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів

 

 

3

Поділ слів на склади для переносу. Позначення м`кості приголосних на письмі. Спостереження за словами, і яких звуків менше, ніж букв. Повторення вивченого про звуки і букви

 

 

4

Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків. Спостереження за словами, у яких звуків більше, ніж букв. Побудова розповіді за малюнком

 

 

МОВА Й МОВЛЕННЯ

5

Мова в житті народу с. 4,5, впр. 1-4

 

 

6

Усне і писемне мовлення с. 5,6, впр. 5-9

 

 

7

Культура мовлення. Слова ввічливості с. 6,7, впр. 10-13

 

 

8

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованими реченнями та текстом

 

 

СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

9

Слова з прямим і переносним значенням с. 8-10, впр. 14-19

 

 

10

Слова, однакові за звучанням і написанням , але різні за значенням с. 11-12, впр. 20-25

 

 

11

Слова, близькі за значенням (синоніми) с. 13,14, впр. 26-30

 

 

12

Слова, протилежні за значенням (антоніми) с. 15,16, впр. 31-35

 

 

13

Діагностувальна робота: диктант

 

 

БУДОВА СЛОВА

14

Аналіз діагностичної роботи. Спільнокореневі слова. Корінь слова с. 17-19, впр. 36-41

 

 

15

Закінчення слова, його роль у реченні с. 20,21, впр. 42-46

 

 

16

Розвиток зв’язного мовлення Про що говорить заголовок. Складання плану тексту

 

 

17

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів та форм того самого слова с. 22,23, впр. 48-51

 

 

18

Основа слова. Частини основи с. 24-26, впр. 52-57

 

 

19

Будова слова. Закріплення с. 26,27, впр. 58-62

 

 

20

Діагностувальна робота: діалог (усно)

 

 

21

Чергування голосних звуків [о, е] – [і] у коренях слів с. 28-30, впр. 63-67

 

 

22

Розвиток зв’язного мовлення Засоби зв’язку речень у тексті. Складання тексту-розповіді за малюнком і кінцівкою

 

 

23

Чергування голосних звуків [г,к,х] -  [з`, ц`, с`] -  [ж, ч, щ] у коренях слів с. 30-32, впр. 68-73

 

 

24

Спостереження за вимовою слів із ненаголошеними [е],  [и] в коренях. Правило написання слів із цими звуками с. 33,34, впр. 74-79

 

 

25

Перевірка правильності написання слів з ненаголошеними голосними [е],  [и] способом словозміни та добору спільнокореневих слів с. 35,36, впр. 80-85

 

 

26

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е],  [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником с. 37,38, впр. 86-91

 

 

27

Вимова і правопис соів із дзвінкими і глухими приголосними звуками с. 39,40, впр. 92-96

 

 

28

Розвиток зв’язного мовлення Складання розповіді про своє місто

 

 

29

Явища заміни у коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки с. 91-102,  впр. 41-43

 

 

30

Вправи на закріплення вимови і правопису слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Приклади перевірки правопису слів типу просьба, нігті с. 43-45, впр. 103-107

 

 

31

Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів с. 45-47, впр. 108-113

 

 

32

Префікси і прийменники. Розрізнення значень і написання однозвучних префіксом і прийменників с. 47-49, впр. 114-118

 

 

33

Правопис префіксів роз-, без- с. 50-52, впр. 120-124

 

 

34

Розвиток зв’язного мовлення Як писати листи, листівки

 

 

35

Діагностувальна робота: списування

 

 

36

Аналіз діагносту вальної роботи. Вимова і правопис слів з префіксами з-, с- с. 52-54, впр. 125-129

 

 

37

Апостроф після префіксів с. 54-56, впр. 130-135

 

 

38

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів с. 56, 57, впр. 136-140

 

 

39

Розвиток зв’язного мовлення Складання розповіді з елементами опису

 

 

40

Суфікс. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова с. 58,59, впр. 141-145

 

 

41

Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. Послідовність усного та письмового розбору слів за будовою. С. 59-61, впр. 146-150

 

 

42

Діагностувальна робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Будова слова

 

 

ЧАСТИНИ МОВИ

43

Аналіз діагностувальної роботи. Загальне уявлення про частини мови: іменник, прикметник, дієслово, числівник, прийменник с. 63-65, впр. 151-156

 

 

44

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за закінченнями, значенням, роллю в реченні та за зв’язком з іншими словами с. 65-67, впр. 157-161

 

 

 

ІМЕННИК

45

Розвиток зв’язного мовлення Складання міркувань

 

 

46

Загальне поняття про іменник (питання, значення, роль та зв'язок з іншими словами у реченні). Іменник – назви істот та неістот. С. 68-70, впр. 162-166

 

 

47

Закріплення умінь визначати іменники – назви істот та неістот. Їх роль у реченні. Навчальний усний твір с. 70,71, впр. 167-171

 

 

48

Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках с. 72-74, впр. 172-177

 

 

49

Діагностувальна робота: переказ (письмово)

 

 

50

Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників та дієслів. Вправи на творення іменників від прикметників і дієслів с. 74-76, впр. 178-182

 

 

51

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або в множині. С. 76-79, впр. 183-188

 

 

52

Розвиток зв’язного мовлення Написання привітання, запрошення, інструкції

 

 

53

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Перевірна робота. Усний твір. С. 79-81, впр. 189-194

 

 

54

Вправи на визначення роду іменників с. 81-83, впр. 195-199

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРАФІК

діагностувальних робіт

3 – В клас

І семестр 2021 – 2022 н.р.

 

Вчитель: Лідія СІКАЛЕНКО

 

Предмет

Дата проведення

Примітка

Українська мова

Диктант

23.09

 

Мовний діалог (усно)

07.10

 

Списування

17.11

 

Мовна тема

01.12

 

Письмовий переказ

15.12

 

Розвиток зв’язного мовлення

Уроки розвитку зв’язного мовлення

15.09

 

30.09

 

13.10

 

03.11

 

15.11

 

24.11

 

07.12

 

21.12

 

Літературне читання

Навички читання мовчки

28.09

 

Аудіювання

07.10

 

Навички читання вголос

30.11

 

Усний переказ твору

14.12

 

Позакласне читання

Уроки позакласного читання

09.09

 

22.09

 

30.09

 

18.10

 

08.11

 

24.11

 

06.12

 

20.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРАФІК

діагностувальних робіт

3 – Г клас

І семестр 2021 – 2022 н.р.

 

Вчитель: Лідія СІКАЛЕНКО

 

Предмет

Дата проведення

Примітка

Українська мова

Диктант

23.09

 

Мовний діалог (усно)

07.10

 

Списування

17.11

 

Мовна тема

01.12

 

Письмовий переказ

15.12

 

Розвиток зв’язного мовлення

Уроки розвитку зв’язного мовлення

15.09

 

30.09

 

13.10

 

03.11

 

16.11

 

24.11

 

07.12

 

21.12

 

Літературне читання

Навички читання мовчки

28.09

 

Аудіювання

07.10

 

Навички читання вголос

30.11

 

Усний переказ твору

14.12

 

Позакласне читання

Уроки позакласного читання

09.09

 

22.09

 

30.09

 

19.10

 

09.11

 

24.11

 

07.12

 

20.12

 

 

doc
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
2376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку