3-Г
Літературне читання
(за підручником М.Чумарної)
(І семестр – 3,5 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
ДЯКУЄМО ЛІТУ ЗА ЩАСЛИВІ ДНІ |
|||
1 |
Літо – чудова пора! Марія Чумарна «Ми знову стрілися у школі» с. 4 |
|
|
2 |
Як без сонечка жити? Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшники» с. 5,6 |
|
|
3 |
Краплинки-росинки. Василь Сухомлинський «Краплина роси» с. 8 |
|
|
4 |
Мандруємо Україною. Легенди «Хто дні стер?», «Кий, що заснував Київ» с. 9 |
|
|
5 |
Урок позакласного читання «Осінь золотая тихо-ніжно ходить» |
|
|
6 |
Перевір свої досягнення. Підсумок розділу «Дякуємо літу за щасливі дні», «Літо». Акровірш с. 10 |
|
|
ОСІНЬ СВІТ ПОЗОЛОТИЛА |
|||
7 |
Настала осіння пора. Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло», Марія Іваненко «Казкова осінь світ позолотила». Вірш напам`ять с. 11 |
|
|
8 |
Летять у вирій журавлі. «Всесвітній день журавля» (стаття) с. 12 |
|
|
9 |
Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі. Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній» с. 12, 13 |
|
|
10 |
Осінь у свої права вступає. «Здвиження» за Василем Скуратівським с. 14 |
|
|
11 |
Урок позакласного читання «Книги, які ми читаємо» |
|
|
12 |
Хто влітку скаче, той взимку плаче. Леонід Глібов «Коник-стрибунець» с. 15,16 |
|
|
13 |
Мурашка-трудівниця. «Дуже різні мурахи» (за матеріалами «Вікіпедії») с. 16,17 |
|
|
14 |
Його щоки – маленькі комірчики. Марія Іваненко «Хто це?». Народні прикмети. Підсумок за темою с. 18 Діагностувальна робота: читання мовчки |
|
|
СЛОВО ТВОРИТЬ І ГОВОРИТЬ |
|||
15 |
Яке прекрасне рідне слово! Коли народилося слово. Марія Чумарна «Дерево мови» с.19,20 |
|
|
16 |
Урок позакласного читання «Моя рідна мова» |
|
|
17 |
Матінка Мови. «Казка – матінка Мови» (стаття) с. 21 |
|
|
18 |
Мова барвиста, мова багата. Володимир Забаштанський «Як нема без зірок небозводу», Павло Тичина «Слово» с. 22 |
|
|
19 |
Чи є у звірів рідна мова? Марія Іваненко «Тук-тук». Підсумок за темою с. 23 Діагностувальна робота: аудіювання |
|
|
20 |
Слово – то мудрості промінь. Марія Чумарна «Вірші-загадки» с. 24 |
|
|
КАЗКА КАЗОК |
|||
21 |
Казки чарівний клубок. Марія Чумарна «Чарівний клубок». «З уст і до серця» (стаття) с. 25,26 |
|
|
22 |
Казки чарівний клубок. Марія Чумарна «Чарівний клубок». «З уст і до серця» (стаття) с. 25,26 |
|
|
23 |
Урок позакласного читання «Казка – це диво, сповнене краси» |
|
|
24 |
Світ чарівної казки «Красносвіт» (українська народна казка) с. 26-30 |
|
|
25 |
Світ чарівної казки «Красносвіт» (українська народна казка) с. 26-30 |
|
|
26 |
Уміти бачити серцем. «Ключі до таємниць» (стаття). Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» (уривки) с. 30-34 |
|
|
27 |
Уміти бачити серцем. «Ключі до таємниць» (стаття). Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» (уривки) с. 30-34 |
|
|
28 |
А вдома найкраще. Галина Малик «Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома» с. 35-39 |
|
|
29 |
А вдома найкраще. Галина Малик «Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома» с. 35-39 |
|
|
30 |
Урок позакласного читання «Життя дано людині на добрі справи» |
|
|
31 |
Незвичні листи. «Малюнкове письмо» (стаття). «Листи-подарунки» (стаття). С. 40-42 |
|
|
32 |
Незвичні листи. «Малюнкове письмо» (стаття). «Листи-подарунки» (стаття). С. 40-42 |
|
|
33 |
Перші писані книги. «Перші писані тексти та книги» (стаття) с. 42-44 |
|
|
34 |
Як з`явилася перша книга. «Перші друковані книги» (стаття). Підсумок за темою с. 45,46 |
|
|
БАЙКА-РОЗПОВІДАЙКА |
|||
35 |
Друзі пізнаються в біді. «Що таке байка» (стаття). «Про дружбу», «Як миша віддячила левові» (байки) с. 47-49 |
|
|
36 |
Друзі пізнаються в біді. «Що таке байка» (стаття). «Про дружбу», «Як миша віддячила левові» (байки) с. 47-49 |
|
|
37 |
Цар звірів. Цікаве про левів (стаття) с. 49,50 |
|
|
38 |
Урок позакласного читання «Казки українських письменників» |
|
|
39 |
Іван Франко «Королик і ведмідь» (байка) с. 51-56 |
|
|
40 |
Іван Франко «Королик і ведмідь» (байка) с. 51-56 |
|
|
41 |
Підсумок за темою «Байки». Діагностувальна робота: навички читання вголос |
|
|
ЩО ЄДНАЄ СВІТ |
|||
42 |
Дивне – поряд! Олександр Копиленко «Дивовижна дружба» с. 57,58 |
|
|
43 |
Людина без друзів,як дерево без коріння. Про друзів і дружбу (стаття). Прислів`я. Притча про дружбу с. 59,60 |
|
|
44 |
Урок позакласного читання «Природа – наш дім» |
|
|
НА ПОРОЗІ РІК НОВИЙ |
|||
45 |
Хитрощі їжачка. Іван Андрусак «Третій сніг» (уривок) с. 61,62 |
|
|
46 |
Хитрощі їжачка. Іван Андрусак «Третій сніг» (уривок) с. 61,62 |
|
|
47 |
Святий Миколай їде, подарунки дітям несе. Віра Паронова «Зустріч з Миколаєм» с. 63 |
|
|
48 |
Діагностувальна робота: усний переказ |
|
|
49 |
Подарунок від Святого Миколая. «Подарунок від Святого Миколая» (казка) за Юлією Хандожинською с. 64-67 |
|
|
50 |
Подарунок від Святого Миколая. «Подарунок від Святого Миколая» (казка) за Юлією Хандожинською с. 64-67 |
|
|
51 |
Урок позакласного читання «Українські народні загадки» |
|
|
52 |
На поріг уже ступає Новий рік. Марія Іваненко «Хто танцює на морозі». Вірш напам`ять с. 68 |
|
|
53 |
З Новим роком вас вітаю. «Дива Нового року» (стаття), «Коза» (новорічна гра), «Новорічне віншування». Підсумок за темою. С. 69-71 |
|
|
3-Г
Українська мова
За підручником Л.Варзацької
(І семестр – 3,5 години тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
ПОВТОРЕННЯ ЗА 2 КЛАС |
|||
1 |
Вступ. Повторення вивченого у 2 класі. Алфавіт. Робота з орфографічним словником |
|
|
2 |
Повторення вивченого про букви і звуки. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів |
|
|
3 |
Поділ слів на склади для переносу. Позначення м`кості приголосних на письмі. Спостереження за словами, і яких звуків менше, ніж букв. Повторення вивченого про звуки і букви |
|
|
4 |
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків. Спостереження за словами, у яких звуків більше, ніж букв. Побудова розповіді за малюнком |
|
|
МОВА Й МОВЛЕННЯ |
|||
5 |
Мова в житті народу с. 4,5, впр. 1-4 |
|
|
6 |
Усне і писемне мовлення с. 5,6, впр. 5-9 |
|
|
7 |
Культура мовлення. Слова ввічливості с. 6,7, впр. 10-13 |
|
|
8 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованими реченнями та текстом |
|
|
СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
|||
9 |
Слова з прямим і переносним значенням с. 8-10, впр. 14-19 |
|
|
10 |
Слова, однакові за звучанням і написанням , але різні за значенням с. 11-12, впр. 20-25 |
|
|
11 |
Слова, близькі за значенням (синоніми) с. 13,14, впр. 26-30 |
|
|
12 |
Слова, протилежні за значенням (антоніми) с. 15,16, впр. 31-35 |
|
|
13 |
Діагностувальна робота: диктант |
|
|
БУДОВА СЛОВА |
|||
14 |
Аналіз діагностичної роботи. Спільнокореневі слова. Корінь слова с. 17-19, впр. 36-41 |
|
|
15 |
Закінчення слова, його роль у реченні с. 20,21, впр. 42-46 |
|
|
16 |
Розвиток зв’язного мовлення Про що говорить заголовок. Складання плану тексту |
|
|
17 |
Вправи на розрізнення спільнокореневих слів та форм того самого слова с. 22,23, впр. 48-51 |
|
|
18 |
Основа слова. Частини основи с. 24-26, впр. 52-57 |
|
|
19 |
Будова слова. Закріплення с. 26,27, впр. 58-62 |
|
|
20 |
Діагностувальна робота: діалог (усно) |
|
|
21 |
Чергування голосних звуків [о, е] – [і] у коренях слів с. 28-30, впр. 63-67 |
|
|
22 |
Розвиток зв’язного мовлення Засоби зв’язку речень у тексті. Складання тексту-розповіді за малюнком і кінцівкою |
|
|
23 |
Чергування голосних звуків [г,к,х] - [з`, ц`, с`] - [ж, ч, щ] у коренях слів с. 30-32, впр. 68-73 |
|
|
24 |
Спостереження за вимовою слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях. Правило написання слів із цими звуками с. 33,34, впр. 74-79 |
|
|
25 |
Перевірка правильності написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и] способом словозміни та добору спільнокореневих слів с. 35,36, впр. 80-85 |
|
|
26 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником с. 37,38, впр. 86-91 |
|
|
27 |
Вимова і правопис соів із дзвінкими і глухими приголосними звуками с. 39,40, впр. 92-96 |
|
|
28 |
Розвиток зв’язного мовлення Складання розповіді про своє місто |
|
|
29 |
Явища заміни у коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки с. 91-102, впр. 41-43 |
|
|
30 |
Вправи на закріплення вимови і правопису слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Приклади перевірки правопису слів типу просьба, нігті с. 43-45, впр. 103-107 |
|
|
31 |
Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів с. 45-47, впр. 108-113 |
|
|
32 |
Префікси і прийменники. Розрізнення значень і написання однозвучних префіксом і прийменників с. 47-49, впр. 114-118 |
|
|
33 |
Правопис префіксів роз-, без- с. 50-52, впр. 120-124 |
|
|
34 |
Розвиток зв’язного мовлення Як писати листи, листівки |
|
|
35 |
Діагностувальна робота: списування |
|
|
36 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Вимова і правопис слів з префіксами з-, с- с. 52-54, впр. 125-129 |
|
|
37 |
Апостроф після префіксів с. 54-56, впр. 130-135 |
|
|
38 |
Закріплення правила вживання апострофа після префіксів с. 56, 57, впр. 136-140 |
|
|
39 |
Розвиток зв’язного мовлення Складання розповіді з елементами опису |
|
|
40 |
Суфікс. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова с. 58,59, впр. 141-145 |
|
|
41 |
Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. Послідовність усного та письмового розбору слів за будовою. С. 59-61, впр. 146-150 |
|
|
42 |
Діагностувальна робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Будова слова |
|
|
ЧАСТИНИ МОВИ |
|||
43 |
Аналіз діагностувальної роботи. Загальне уявлення про частини мови: іменник, прикметник, дієслово, числівник, прийменник с. 63-65, впр. 151-156 |
|
|
44 |
Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за закінченнями, значенням, роллю в реченні та за зв’язком з іншими словами с. 65-67, впр. 157-161
|
|
|
ІМЕННИК |
|||
45 |
Розвиток зв’язного мовлення Складання міркувань |
|
|
46 |
Загальне поняття про іменник (питання, значення, роль та зв'язок з іншими словами у реченні). Іменник – назви істот та неістот. С. 68-70, впр. 162-166 |
|
|
47 |
Закріплення умінь визначати іменники – назви істот та неістот. Їх роль у реченні. Навчальний усний твір с. 70,71, впр. 167-171 |
|
|
48 |
Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках с. 72-74, впр. 172-177 |
|
|
49 |
Діагностувальна робота: переказ (письмово) |
|
|
50 |
Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників та дієслів. Вправи на творення іменників від прикметників і дієслів с. 74-76, впр. 178-182 |
|
|
51 |
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або в множині. С. 76-79, впр. 183-188 |
|
|
52 |
Розвиток зв’язного мовлення Написання привітання, запрошення, інструкції |
|
|
53 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Перевірна робота. Усний твір. С. 79-81, впр. 189-194 |
|
|
54 |
Вправи на визначення роду іменників с. 81-83, впр. 195-199 |
|
|
ГРАФІК
діагностувальних робіт
3 – В клас
І семестр 2021 – 2022 н.р.
Вчитель: Лідія СІКАЛЕНКО
Предмет |
Дата проведення |
Примітка |
Українська мова |
||
Диктант |
23.09 |
|
Мовний діалог (усно) |
07.10 |
|
Списування |
17.11 |
|
Мовна тема |
01.12 |
|
Письмовий переказ |
15.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
||
Уроки розвитку зв’язного мовлення |
15.09 |
|
30.09 |
|
|
13.10 |
|
|
03.11 |
|
|
15.11 |
|
|
24.11 |
|
|
07.12 |
|
|
21.12 |
|
|
Літературне читання |
||
Навички читання мовчки |
28.09 |
|
Аудіювання |
07.10 |
|
Навички читання вголос |
30.11 |
|
Усний переказ твору |
14.12 |
|
Позакласне читання |
||
Уроки позакласного читання |
09.09 |
|
22.09 |
|
|
30.09 |
|
|
18.10 |
|
|
08.11 |
|
|
24.11 |
|
|
06.12 |
|
|
20.12 |
|
ГРАФІК
діагностувальних робіт
3 – Г клас
І семестр 2021 – 2022 н.р.
Вчитель: Лідія СІКАЛЕНКО
Предмет |
Дата проведення |
Примітка |
Українська мова |
||
Диктант |
23.09 |
|
Мовний діалог (усно) |
07.10 |
|
Списування |
17.11 |
|
Мовна тема |
01.12 |
|
Письмовий переказ |
15.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
||
Уроки розвитку зв’язного мовлення |
15.09 |
|
30.09 |
|
|
13.10 |
|
|
03.11 |
|
|
16.11 |
|
|
24.11 |
|
|
07.12 |
|
|
21.12 |
|
|
Літературне читання |
||
Навички читання мовчки |
28.09 |
|
Аудіювання |
07.10 |
|
Навички читання вголос |
30.11 |
|
Усний переказ твору |
14.12 |
|
Позакласне читання |
||
Уроки позакласного читання |
09.09 |
|
22.09 |
|
|
30.09 |
|
|
19.10 |
|
|
09.11 |
|
|
24.11 |
|
|
07.12 |
|
|
20.12 |
|