Літературне читання
За підручником М. Чумарна
(ІІ семестр – 3,5 години на тиждень)
3-В клас
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
НА ПОРОЗІ РІК НОВИЙ |
|||
|
3 Новим роком вас вітаю. «Дива Нового року» (стаття), «Коза» (новорічна гра), «Новорічне віншування». (с.69-71) |
|
|
|
«Дива Нового року» (стаття), «Коза» (новорічна гра), «Новорічне віншування». Підсумковий урок з теми «На порозі рік новий» (с.69-71). |
|
|
РІЗДВЯНІ ВІЗЕРУНКИ |
|||
|
Ходить зима рідним краєм.Марія Іваненко «Ніжна-білосніжна», Катерина Перелісна «Колядка» (с.72-73) |
|
|
|
Різдвяні дива. Галина Пагутяк «Різдво на хуторі». (с.74-80) |
|
|
|
Урок позакласного читання.Зима. Колядування. Щедрування. |
|
|
|
Галина Пагутяк «Різдво на хуторі» (продовження). Підсумковий урок з теми «Різдвяні візерунки» (с.74-80). Усне опитування. |
|
|
ЗИМІВЛЯ ПРИРОДИ |
|||
|
Наталя Гивель «Коли засинає земля», «Колиска серед снігу» за Анатолієм Давидовим. Загадки (с.81-82). |
|
|
|
Друзі пізнаються в біді.Мирослава Чорна «Друга в скруті пізнаєш» (казка) (с.83-85) |
|
|
|
Мирослава Чорна «Друга в скруті пізнаєш» (казка) (продовження) (с.83-85) |
|
|
|
Зима — важке випробування для пернатих. «Птахи взимку», (журнал «Птах») (с.86-88) |
|
|
|
Урок позакласного читання. Народні свята. |
|
|
|
Друзі наші пернаті. Дмитро Павличко «Синиця». Підсумковий урок з теми «Зимівля природи» (с.88-89). Усне опитування. |
|
|
НАТОМИЛАСЯ ЗИМА |
|||
|
Літо зиму доглядає. Легенда «Літо Зиму доглядає» (с.90-91) |
|
|
|
Зима з літом зустрічається. «Зима з літом зустрічається» (стаття).«Стрітення» за Олексою Воропаєм. (с.91-92) |
|
|
|
«Стрітення» за Олексою Воропаєм (продовження). Народні прикмети (с.91-93) |
|
|
|
Вчитаймося в Лесине слово іскристе.«Леся Українка» (про неї). Олена Пчілка «До діточок» (напам’ять) (с.94)Діагностична робота: навичка читання мовчки (письмово). |
|
|
|
Леся Українка — дітям.Леся Українка «Тішся, дитино», «Була весна» (с.95-96) |
|
|
|
Урок позакласного читання.Час поезії про зиму. Читання, складання віршів. |
|
|
|
Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко «В Палаці Чарівних Казок» (с.96-100) |
|
|
|
Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко «В Палаці Чарівних Казок» (продовження) (с.96-100) |
|
|
|
В Країні Сонячних Зайчиків. Всеволод Нестайко «Братик Сяйвик». (с.100-103) |
|
|
|
В Країні Сонячних Зайчиків. Всеволод Нестайко «Братик Сяйвик»(продовження). Підсумковий урок з теми «Натомилася зима (с.100-103). Тестова перевірка. |
|
|
|
Урок позакласного читання. Моя енциклопедія.
|
|
|
А ВЖЕ ВЕСНА СКРЕСЛА |
|||
|
«Розлилися води». Веснянка (с.104-105)
|
|
|
|
«Чому він Чумацький?», «Задивлений у небо» (с.105-107) |
|
|
|
Там, де залізні стовпи небо підпирають. Оксана Іваненко «Чорний шлях» (уривок з повісті «Тарасові шляхи») (с.108-113) |
|
|
|
Оксана Іваненко «Чорний шлях» (уривок з повісті «Тарасові шляхи») (продовження) (с.108-113). Діагностична робота:робота з літературним твором (письмово). |
|
|
|
Урок позакласного читання.Тарас Шевченко ― великий співець України. |
|
|
|
Козацькому роду — нема переводу. Оксана Сенатович «Малий Віз» (казка). «Гостинець з дороги» (притча) (с.114-117) |
|
|
|
Оксана Сенатович «Малий Віз» (казка). «Гостинець з дороги» (притча). Підсумковий урок з теми «А вже весна скресла» (с.114-117). Тестова перевірка. |
|
|
ЛЕТІТЬ ДОДОМУ, ПТАШЕНЯТА! |
|||
|
«Пташок викликаю з далекого гаю» (стаття). «Жайворонок» (легенда) (с.118-120) |
|
|
|
Марія Чумарна «Коли хто спить» (п’єса на дві дії) (с.120-124) |
|
|
|
Марія Чумарна «Коли хто спить» (п’єса на дві дії) (продовження) (с.120-124) |
|
|
|
Дмитро Павличко «Джміль». Підсумковий урок з теми «Летіть додому, пташенята!» (с.125). Усне опитування. |
|
|
ВЕЛИКОДНЯ ПИСАНКА |
|||
|
Урок позакласного читання.Легенди нашого народу. |
|
|
|
Василь Скуратівський «Ой весно, весно, днем красна», Надія Гуменюк «Писанка» (с.126-128) |
|
|
|
Василь Скуратівський «Ой весно, весно, днем красна», Надія Гуменюк «Писанка» (продовження) (с.126-128) |
|
|
|
Анатолій Костецький «Квіткові сни» (напам’ять), Юрій Ярмиш «Дрібний дощик» (с.129-130). Аудіювання: письмово |
|
|
|
Зустрічаймо весноньку. Леся Українка «Пісенька весняної води», Микола Вінграновський «Грім» (с.130-131) |
|
|
|
Казка не знає кордонів.Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (с.132-141) |
|
|
|
Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (продовження). Підсумковий урок з теми «Великодня писанка» (с.132-141). Творча робота. |
|
|
ДЕНЬ НА ЛІТО ПОВЕРТАЄ |
|||
|
Урок позакласного читання.Все починається з мами. |
|
|
|
«Уроки природи» (стаття). «Як важливо бути терплячим» (стаття).Цікавинка (с.142-144) |
|
|
|
«Уроки природи» (стаття). «Як важливо бути терплячим» (стаття).Цікавинка (с.142-144) |
|
|
|
Диво материнської любові. Василь Сухомлинський «Крила матері» (уривок напам’ять) (с.144-146) |
|
|
|
Василь Сухомлинський «Крила матері» (продовження) (с.144-146) |
|
|
|
Для кожної мами її дитина найгарніша.«Материнська любов» (українська народна казка) (с.146-147) |
|
|
|
Вишиванка — мамин оберіг. «Мамин день в календарі» (стаття). Галина Малик «Хустка». Вадим Крищенко «Вишиванка» (с.148) |
|
|
|
Урок позакласного читання.Усна народна творчість. |
|
|
|
Добре, що ти є. Олександр Дерманський «Теплий віршик для мами». Микола Сингаївський «Найбільше я хочу» (с.149) |
|
|
|
Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько. Марія Пономаренко «Горнятко меду» (с.150-153) |
|
|
|
Марія Пономаренко «Горнятко меду» (продовження) (с.150-153) |
|
|
|
Анатолій Костецький «Все починається з мами» (с.154). Діагностична робота: навичка читання вголос (усно). |
|
|
|
Усе моє, все зветься Україна. Марія Чумарна «Моя свята земля». Надія Гуменюк «Україна» (с.154-155) |
|
|
|
Урок позакласного читання. Мандрівка у цікавий світ навколо нас. |
|
|
|
Як гарно літнього ранку!Леся Пронь «Літній ранок», «Літо» (акровірш)(с.155-156) |
|
|
|
Золоті зернята народної творчості.Народні прислів’я про силу слова (с.156) |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «День на літо повертає». Усна перевірка. |
|
|
|
Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (хр, с. 96-99) Узагальнення і систематизація знань за рік. |
|
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ |
|||
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (с. 96-99) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Тетяна Стус «Як пасує краватка» (с. 32-41) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Тетяна Стус «Як пасує краватка» (с. 32-41) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Тетяна Стус «Як пасує краватка» (с. 32-41) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (с.60-73) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (с.60-73) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (с.60-73) |
|
|
|
Робота з дитячою книгою (хрестоматія) Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (с.60-73) |
|
|