3 клас (35 годин, 1 година на тиждень)
№ |
|
|
Тема уроку |
Дата |
|||||
3-А |
3-Б |
3-В |
|||||||
П |
Ф |
П |
Ф |
П |
Ф |
||||
Тема 1. ІнТЕРНЕТ (6 годин) |
|||||||||
1 |
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. ЛЮДИНА ТА ІНФОРМАЦІЯ (5 годин) |
|||||||||
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
|
|
|
|
|
Тема 3. ГРАФІКА (5 годин) |
|||||||||
12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур. |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ (6 годин) |
|||||||||
17 |
|
|
Інструктаж з БЖД. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічне слідування. |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. ТЕКСТ (6 годин) |
|||||||||
23 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
|
|
|
|
|
Тема 6. ПРЕЗЕНТАЦІЇ (7 годин) |
|||||||||
29 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище створення презентацій. |
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|