Урок інформатики на тему "Мови програмування і середовище програмування Scretch. Робота в середовищі Scratch"

Про матеріал
Урок інформатики на тему: "Мови програмування і середовище програмування Scretch. Робота в середовищі Scratch", мета якого ознайомити учнів із середовищем програмування Scratch, навчити відкривати середовище програмування Scratch і запускати на виконання проекти в ньому
Перегляд файлу

Клас: 3.

Предмет: Інформатика.

Тема: Мови програмування і середовище програмування Scretch. Робота в середовищі Scratch.

Мета: ознайомити учнів із середовищем програмування Scratch, навчити відкривати середовище програмування Scratch і запускати на виконання проекти в ньому.

Обладнання: підручник, зошит з друкованою основою, навчальне відео, комп’ютери.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Перевірка раніше засвоєних знань.

  1. Фронтальне опитування.
    • Що таке команда? (Це чіткий наказ виконати певну дію)
    • Хто такий виконавець команд? (Це той, хто розуміє і може виконати дані команди)
    • Що таке алгоритм? (Це послідовність команд для виконавця)
    • Коли виконавець не може виконати команду? (Коли команда подана не коректно або такої команди немає в СКВ)
    • У якому вигляді можна подавати алгоритм? (У словесному вигляді, у вигляді схем, формул, малюнків тощо).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми і мети уроку.

- На сьогоднішньому уроці ми з вами ознайомимося із середовищем програмування Scratch, навчимося відкривати середовище програмування Scratch.

ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

  1. Перегляд навчального відеоролика.
  2. Робота з підручником (с. 127-129)

V. Практична робота.

  1. Повторення правил роботи за комп’ютером.
  2. Пояснення вчителя.
  • Зараз ви сядете за комп’ютери, вам потрібно відкрити програму Scratch, для цього ви повинні на робочому столі знайти ярлик, на якому зображений рудий кіт та двічі клацнути по ньому лівою кнопкою миші. Тоді у вас на моніторі відкриється вікно програми Scratch. Ви повинні відкрити вже існуючий у Скретчі проект Акваріум, для цього вам потрібно: меню Файл→Відкрити; клацнути кнопку Зразки→AnimationAquariumГаразд. Потім клацнути зелений прапорець.
  1. Робота за комп’ютером.

VІ. Підсумок уроку.

  • Що таке команда? (Це чіткий наказ виконати певну дію)
  • Хто такий виконавець команд? (Це той, хто розуміє і може виконати дані команди)
  • Що таке алгоритм? (Це послідовність команд для виконавця)
  • Коли виконавець не може виконати команду? (Коли команда подана не коректно або такої команди немає в СКВ)
  • У якому вигляді можна подавати алгоритм? (У словесному вигляді, у вигляді схем, формул, малюнків тощо).
  • Хто є виконавцем в Скретчі? (Рудий кіт)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пасічняк Олександр
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
doc
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
956
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку