Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.
Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 10.01 |
Вівторок 11.01 |
Середа 12.01 |
Українська мова |
|
Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів. |
Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів |
Літературне читання |
Легенди рідного краю Народна легенда «Легенда про мак» |
Народна легенда «Легенда про сон-траву» |
Ф.Мамчур «Бузина» |
Математика |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. (с.4-5) |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків. (с.6-7). |
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.8-9). |
Я досліджую світ |
Яку будову має наше тіло (с. 3-6). |
Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12). |
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14 |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Мешканці зимового лісу. Виконати твір за уявою, обрати тварин для зображення, |
«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г
«Інформатика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (авт.
Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)
|
Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ“ |
|
Назва предмета |
Четвер 13.01 |
П'ятниця 14.01 |
Українська мова |
Правопис слів із префіксами роз-, без-. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Вже й зима підійшла, засніжила |
Математика |
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.10). |
Досліджуємо задачі . (с.11-12). |
Я досліджую світ |
Що утворює опорно-рухову систему (с. 15-19). |
Пташки взимку. Виготовлення синички і снігура за зразком.(с. 20, альб.с.51,55-56) |
Інформатика |
|
Основні команди редагування: вирізати, |
|
|
|
придумати композицію (с. 55-56) |
|
Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ“ |
||
Назва предмета |
Понеділок 17.01 |
Вівторок 18.01 |
Середа 19.01 |
Українська мова |
|
Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-. |
Діагностувальна робота Списування “Верба” |
Літературне читання |
Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» |
Діагностувальна робота Аудіювання “Цвіркун” А. Литвин |
Аналіз діагностувальної роботи Наші проєкти: легенди |
Математика |
Розв’язуємо задачі. (с.13) |
Перевіряємо свої досягнення (с.14). |
Перевіряємо свої досягнення (с.14). |
Я досліджую світ |
Як ми пересуваємося (с. 19-21). |
Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу (с. 22-25). |
Як берегти і зміцнювати серце (с. 25-26). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Ранкова прогулянка. Побутовий жанр. Створення сюжетної композиції (фарби або кольорові олівці) (с. 65-67). |
|
|
копіювати, вставити, видалити |
Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ“ |
||
Назва предмета |
Четвер 20.01 |
П'ятниця 21.01 |
Українська мова |
Правило вживання апострофа після префіксів. |
РЗМ Твір-розповідь ”Лижні змагання” |
Математика |
Діагностувальна робота № 5 |
Аналіз діагностувальної роботи Навчальнийпроєкт « Яка користь від математики?» |
Я досліджую світ |
Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27) |
Зимова казка. Виготовлення аплікації «Зимова казка за зразком. (с. 34, альб.с.52-56) |
Інформати ка |
|
Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта |
|
Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ “ |
||
Назва предмета |
Понеділок 24.01 |
Вівторок 25.01 |
Середа 26.01 |
Українська мова |
|
Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом. |
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. |
Літературне читання |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю». |
Читаю байку для науки Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» |
Л.Глібов «Коник-стрибунець» |
Математика |
Розділ ІІІ. Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу. (с.16-17) |
Знайомимось з лічильною одиницею — сотня. (с.16-17). |
Одержуємо трицифрові числа. Читаємо і записуємо трицифрові числа. (с.18) |
Я досліджую світ |
Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання (с. 28-29). |
Як перетравлюється їжа (с. 31-32). |
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі (с. 33-34) |
|
|
(колір тексту, шрифт, накреслення) |
|
Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ“ |
|
Назва предмета |
Четвер 27.01 |
П'ятниця 28.01 |
Українська мова |
Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Казки українських письменників |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. (с.19-20) |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.21). |
Я досліджую світ |
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с. 34-36). |
Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива за зразком. (с. 76–77, альб.с.55,58) |
Інформати ка |
|
Доповнення текстів |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Вечір. Вечірня музика. Абрис. Створення силуетної композиції «Мандрівка навколо світу» (с. 70-71 |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТ НЕВИДИМИЙ “ |
||
Назва предмета |
Понеділок 31.01 |
Вівторок 01.02 |
Середа 02.02 |
Українська мова |
|
Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса) |
Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою. |
Літературне читання |
П.Глазовий «Жолудь» (напам’ять) |
Наші проєкти: байки |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки». |
Математика |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток. (с.22). |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.23-24) |
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду. (с.25-26). |
Я досліджую світ |
Як роль органів чуття (с. 41-43). |
Збереження органів чуття. Створення |
Чому кожний з нас неповторний. Розвиток |
|
|
зображеннями |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ“ |
|
Назва предмета |
Четвер 03.02 |
П'ятниця 04.02 |
Українська мова |
Діагностувальна робота Диктант “Ластівки” |
Аналіз діагностувальної роботи РЗМ Творення віршів |
Математика |
Порівнюємо трицифрові числа. (с.27-28). |
Досліджуємо задачі. (с. 29-30). |
Я досліджую світ |
Чому кожний з нас неповторний (с. 47-49). |
Восьминіг та рибки. Виготовлення восьминога та рибок у техніці оригамі(с. 60, альб.с.59-61). |
Інформати ка |
|
Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі |
|
|
плаката на тему «Органи чуття мої помічники» (с. 43-44). |
людини протягом життя: від малюка до дорослої людини (с. 45-46). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Дитячі колисанки. Створення сюжетної композиції (с. 74-75). |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ “ |
||
Назва предмета |
Понеділок 07.02 |
Вівторок 08.02 |
Середа 09.02 |
Українська мова |
|
Поняття про іменник як частину мови. |
Іменники - назви істот та неістот. |
Літературне читання |
Квітує радісно весна С.Черкасенко «Зима і весна» |
С.Мацюцький «У гостях у весни» |
Л.Костенко «Вербові сережки», «Берізка по коліна у воді» (напам'ять) |
Математика |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. (с.31-32). |
Множимо і ділимо круглі числа використовуючи пройом укрупненням розрядних одиниць. (с.33-34) |
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного. (с.35-36). |
Я досліджую світ |
Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я — неповторний / неповторна» (с. 49). |
Діагностувальна робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини» |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
об’єкта за заданими властивостями. |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ“ |
|
Назва предмета |
Четвер 10. 02 |
П'ятниця 11.02 |
Українська мова |
Власні й загальні іменники. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Літературні казки зарубіжних письменників |
Математика |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км. (с.37-38). |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна. (с.39-40) |
Я досліджую світ |
Здоровий спосіб життя Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя |
Жабенятко. Виготовлення жабенятки за зразком. |
|
|
|
|
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Портрет у мистецтві. Портрет. Створення портрету близької людини або друга/подруги (с. 78-80). |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ “ |
||
Назва предмета |
Понеділок 14.02 |
Вівторок 15.02 |
Середа 16. 02 |
Українська мова |
|
Велика буква у власних іменниках. |
Іменники, утворені від прикметників і дієслів. |
Літературне читання |
В.Скомаровський «Місяць-квітника » |
Н.Козленко «Не зривайте первоцвіти» |
О.Копиленко «Найвеселіший місяць» |
Математика |
Використовуємо прийом послідовного множення та ділення. (с.41-42). |
Множимо і ділимо на кругле число послідовно. (с.43). |
Діагностувальна робота № 6 |
Я досліджую світ |
Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54). |
Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61). |
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63). |
|
(с. 50-52). |
(альб.с.62-64) |
Інформати ка |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації. |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ “ |
|
Назва предмета |
Четвер 17.02 |
П'ятниця 18.02 |
Українська мова |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. |
РЗМ Складання загадок |
Математика |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. (с.44) |
Навчальнийпроєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?» |
Я досліджую світ |
Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок (с. 64-66). |
День-ніч. Виготовлення об’ємної аплікації за зразком (альб.с.63-67) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Ігри та іграшки. Колективне або індивідуальне створення іграшки з різних матеріалів (с. 82-83). |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ“ |
||
Назва предмета |
Понеділок 21.02 |
Вівторок 22.02 |
Середа 23.02 |
Українська мова |
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. |
Визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників. |
Літературне читання |
Наші проєкти: весна. |
Діагностувальна робота Читання мовчки ( письмово) “Крила” Ок. Сенатович |
Аналіз діагностувальної роботи Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна». |
Математика |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.45-46). |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.49-50). |
Інформати ка |
|
Редагування презентацій. Утворення нового слайду. |
|
Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ “ |
|
Назва предмета |
Четвер 24.02 |
П'ятниця 25.02 |
Українська мова |
Змінювання іменників за числами. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Вірші про світ природи і дитинства |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа двома способами. (с.51). |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно. (с.52-53). |
Я досліджую світ |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, |
Як красиво скласти серветки. Королівська |
|
|
(с.47-48). |
|
Я досліджую світ |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68) |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68). |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу (с. 69-70). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
ю(чому не Весни? авт.) (с.86). |
Місяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ “ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 28.02 |
Вівторок 01.03 |
Середа 02.03 |
Українська мова |
|
Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множин |
Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні. |
Літературне читання |
Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає Л.Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки» |
Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає Л.Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки» |
Т.Шевченко «Зацвіла в долині», «Тече вода з-під явора» (напам'ять) |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа |
Розв’язуємо задачі на знаходження |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа. |
|
в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки (с. 70-71). |
лілія. Ірис. Листок.(с. 67, альб.с.68) |
Інформати ка |
|
Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом. |
Місяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ “ |
||
Назва предмета |
Четвер 03.03 |
П'ятниця 04.03 |
Українська мова |
Діагностувальна робота Робота з мовною одиницею “Іменник” |
Аналіз діагностувальної роботи РЗМ Твір-розповідь “Твоя заповітна мрія” |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с. 59). |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.60-61). |
Я досліджую світ |
Як харчування впливає на здоров’я людини. |
Співуча пташка. Виготовлення пташок |
|
трьома способами.(с.54) |
четвертого пропорційного. (с.55-56). |
(с.57-58). |
Я досліджую світ |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами (с. 71-73). |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» (с. 76-77). |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» (с. 78-79). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Афіша й плакат. Створення ескізу афіші до улюбленої вистави (с.88-89). |
|
Місяць 7 |
Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ “ |
|||
Назва предме та |
Середа 09.03 |
|
Четвер 10.03 |
П'ятниця 11.03 |
Субота 12. 03 |
Україн ська мова |
Поняття про прикметник як частину мови. |
|
Зв’язок прикметників з іменниками. |
|
|
Літера турне читан ня |
Діагностувальна робота Робота з літературним твором “ Найда” М. Павленко |
|
|
Робота з дитячою книгою. Шевченкове слово |
Т.Шевченко «Зацвіла в долині», «Тече вода з-під явора» (напам'ять) |
Матем атика |
Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням. (с.62). |
|
Досліджуємо задачі. (с.63). |
Виконуємо письмове додавання і віднімання. (с.64). |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами. (с.65-66). |
|
Міні-проєкт «Старовинні українські страви» (с. 80-81). |
у техніці оригамі. (с. 94–95, альб.с.69-71) |
Інформати ка |
|
Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації. |
Місяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ “ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 14.03 |
Вівторок 15.03 |
Середа 16.03 |
Українська мова |
|
Узгодження прикметника з іменником у різних формах. |
Діагностувальна робота Диктант “Рідна земля” |
Літературне читання |
О.Олесь «Степ» |
Г.Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук» |
Г.Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?», «Мій зореліт» |
Математика |
Розв’язуємо задачі. (с.67). |
Розв’язуємо задачі. (с.68). |
Розв’язуємо задачі. (с.69). |
Я дослід жую світ |
Чим корисна їжа (с. 81-83). |
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування (с. 84-85). |
Піаніно. Виготовлення піаніна у техніці оригамі.(с. 100, альб.с.72,75-76) |
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб (с. 86- 87). |
Мисте цтво: образо творч е мисте цтв |
Театр ляльок. Колективна робота в групах: створення макету сцени, задників для лялькової вистави та ляльок (с. 91-92). |
|
Створення власної комп’ютерної презентації |
|
Місяць 7 Тема “ ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ“ |
||
Назва предмета |
Четвер 17.03 |
П'ятниця 18.03 |
Українська мова |
Аналіз діагностувальної роботи.Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників. |
РЗМ Твір-опис “Надійшла весна прекрасна” |
Математика |
Діагностувальна робота №7 |
Аналіз діагностувальної роботи.Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, |
Я досліджую світ |
Як захиститися від інфекційних хвороб (с. 88-89) |
Діагностувальна робота з теми «Здоровий спосіб життя» |
Аналіз діагностувальної роботи. Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати (с. 90-92). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
На гостини до театру. Опера. Художник-декоратор. Декорація. Намалювати декорації до опери «Коза-Дереза» (с. 94-95). |
М |
ісяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ “ |
||
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Українська мова |
|
Визначення роду і числа прикметників за іменниками. |
Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням,поставле ним питанням, займенником, з яким він зв’язаний. |
Літературне читання |
С.Дерманський «Кого беруть у космонавти |
В.Кириленко «Випливає з-за гори», Л.Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». В.Довжик. Акровірші. Д.Білоус. Акровірш |
А.Костецький «Новенька» |
|
|
робота на картках тощо). |
Я досліджую світ |
Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс (с. 92-95). |
Кульбабки. Виготовлення композиції з кульбабок.(с. 134, альб.с.73,75-76) |
Інформати ка |
|
Тема 4. Лінійні алгоритми Команди і виконавці, алгоритми |
|
Місяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ “ |
|
Назва предмета |
Четвер |
П'ятниця |
Українська мова |
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Справи твоїх ровесників |
Математика |
Вивчаємо ділення з остачею. (с.76-77). |
Перевіряємо ділення з остачею. (с.78-79). |
Я досліджую світ |
Хто вони — творці української держави (с. 109-112) |
Курчатко із сюрпризом. Виготовлення листівки у техніці оригамі за зразком. |
Математика |
Навчальний проєкт «Мій бюджет». |
Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення. Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення. (с.72-73). |
Знайомимось із діленням з остачею. (с.74-75). |
Я досліджую світ |
Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава. Хто такі земляни (с. 96-98). |
Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» (с. 98-99). |
Із чого все починалося (с. 104-107). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
На гостини до театру. Балет. Виконати ескізи театральних костюмів своїх улюблених персонажів (с. 98-99). |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
||
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Українська мова |
|
Вправляння у розборі прикметника як частини мови. |
Закріплення й узагальнення знань про прикметник як частину мови. |
Літературне читання |
А.Костецький «Як захочеш – буде все!» |
Г.Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати |
Наші проєкти: Письменники та поети мого краю |
Математика |
Узагальнюємо вивчене про ділення з |
Досліджуємо ділення з остачею. (с.82-83). |
Вивчаємо правило множення суми на число. (с.84-85). |
|
|
(с. 128, альб.с.74). |
Інформати ка |
|
Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
|
Назва предмета |
Четвер |
П'ятниця |
Українська мова |
Загальне поняття про числівник. |
РЗМ Переказ із творчим доповненням |
Математика |
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.86-87). |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове. (с.88-89). |
|
остачею. (с.80-81). |
|
|
Я досліджую світ |
Як знайти Україну на карті світу (с. 113-114). |
Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою та контурною картою України (с. 114-115). |
Хто є громадянами України (с. 118-122). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Чарівний світ кіно. Створення образу улюбленого супергероя/ супергероїні (матеріал та техніка виконання на вибір) (с. 102-103 |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
||
Назва предмета |
Понеділок 11.04 |
Вівторок 12.04 |
Середа 13.04 |
Українська мова |
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників. |
Правильне прочитання числових виразів. |
Літературне читання |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає». |
Читаю оповідання про дітей А.Григорук «Льодохід» |
А.Григорук «Гра в шашки» |
Я досліджую світ |
Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128). |
Смачне чаювання. Виготовлення аплікації в техніці оригамі за зразком. (с. 65, альб.с.80-84). |
Інформати ка |
|
Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми. |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
|
Назва предмета |
Четвер 14.04 |
П'ятниця 15.04 |
Українська мова |
Діагностувальна робота Письмовий переказ “Совеня” Закріплення знань про числівник. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Із весною світ вітаєм |
Математика |
Вивчаємо правило ділення суми на число. (с.90-91). |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.92-93). |
Ділимо трицифроіе число на одноцифрове. (с.94-95). |
Я досліджую світ |
Створення символа / герба для свого класу (о. 128). |
Діагностувальна робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава» |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Весняні замальовки. Замальовка (начерк). Створення сюжетної композиції «Весняні робóти» (фломастери або кольорові олівці, або фарби) (с. 106-107). |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
||
Назва предмета |
Понеділок 18.04 |
Вівторок 19.04 |
Середа 20.04 |
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні. |
Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні. |
Літературне читання |
В.Чухліб «Дикі каченята» |
Діагностувальна робота Читання вголос (усно) “Калина” Б. Харчук А.Туз «Новий планшет» |
Аналіз діагностувальної роботи Д.Мур-Маллінос «Вирішуємо |
Математика |
Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число. (с.96). |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число. (с.97-98). |
Я досліджую світ |
Наш рідний край За що ми любимо наш рідний край (с. 129-130) |
Рамочка для фото. Виготовлення рамочки для фотографії за зразком. (альб.с.85-87). Незвичайна фотосесія. Виготовлення аксесуарів для фотосесії за зразком. (с. 106, альб.с.90-92) |
Інформати ка |
|
Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
|
Назва предмета |
Четвер 21.04 |
П'ятниця 22.04 |
Українська мова |
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
РЗМ Творення казки |
Математика |
Діагностувальна робота № 8 |
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
конфлікти» |
Математика |
Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.99) |
Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. (с.100-101) |
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами. (с. 102-103). |
Я досліджую світ |
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті (с. 130-131). |
Де працюють наші земляки (с. 132-135). |
Чого нас навчають свята (с. 139-143). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Світле свято Великодня. Писанка, писачка. Створення тематичної композиції «Писанки» (с. 109-111). |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
|
Назва предмета |
Вівторок 26. 04 |
Середа 27.04 |
Українська мова |
Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми. |
Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. |
Літературне читання |
Наші проєкти: оповідання. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». |
Україна – це я, це ти, це ми! М.Савка «Україна», Є. Гуменко «Наша країна – Україна» (напам'ять) |
|
|
(с.104). |
Я досліджую світ |
Чим славиться наш рідний край (с. 143-146). |
Подарунок до Великодня. Виготовлення сувенірної писанки та подарункової коробочки за зразком (с.120,альб.с.77-79). |
Інформати ка |
|
Створення зображень за власними алгоритмами. |
|
Місяць 8 Тема “ ПОГОДА “ |
|
Назва предмета |
Четвер 28.04 |
П'ятниця 29.04 |
Українська мова |
Час дієслів |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. У світі прози |
Математика |
Навчальний проєкт «Задачі навколо нас». |
Виконуємо ділення на кругле число. (с.105). |
Я досліджую світ |
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення (с. 147). |
Чим славна Україна (с. 151-154). |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
Витоки народного мистецтва. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку) (с. 113-115). |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
||
Назва предмета |
Вівторок 03.05 |
Середа 04.05 |
Четвер 05.05 |
П'ятниця 06.05 |
Українська мова |
Змінювання дієслів за часами. |
Закріплення знань про часові форми дієслова. |
Написання не з дієсловами |
РЗМ Створення історії |
Математика |
Виконуємо ділення на кругле число. (с.106.) |
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число. (с.107-108). |
Я досліджую світ |
Діагностувальна робота з теми «Наш рідний край» |
Аналіз діагностувальної роботи. Сердечко. Виготовлення двох різних сердечок із дроту за зразком. (с. 76, альб.с.88). |
Інформати ка |
|
Логічні висловлювання |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
||
Назва предмета |
Вівторок 10.05 |
Середа 11.05 |
Четвер 12.05 |
П'ятниця 13.05 |
Українська мова |
Вправляння у розборі дієслова як частини |
Діагностувальна робота. Робота з мовними |
Аналіз діагностувальн ої роботи Узагальнюваль |
|
Літературне читання |
За М.Магерою «Чубчик» |
За М.Магерою «Чубчик» (уривок напам’ять) |
|
|
Математика |
Знайомимось із задачами на спільну роботу. (с.109-110) |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу. (с.111). |
Досліджу ємо задачі на спільну роботу. (с.112-113 ). |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.114). |
Я досліджую світ |
Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158). |
Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158). |
Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158). |
Брелок-смайли к. Виготовлення брелка за зразком. (с. 92, альб.с.89) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
Пам’ятки архітектури. Створення малюнку обраної пам’ятки архітектури (кольорові олівці або фарби) (с. 117-119) |
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
|
Назва предмета |
Понеділок 16.05 |
Вівторок 17.05 |
Середа 18.05 |
Українська мова |
|
Підсумкове (річне) оцінювання |
Повторення матеріалу з розділу «Слово. Значення слова». |
|
мови. |
одиницями “Дієслово” |
ний урок із теми «Дієслов» |
|
Літературне читання |
Г.Павлиши н «Економія слів» |
Г.Павлишин «Економія слів» |
|
Робота з дитячою книгою. Кожне відкриття -це чиясь мрія |
Математика |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число.(с.11 5-116). |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.117). |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. (с.118). |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50. (с.119) |
Я досліджую світ |
Узагальнен ня і систематиз ація знань учнів. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Підсумкове (річне) оцінювання |
Рудий клоун Бім. Виготовлення веселого клоуна з пластиліну за зразком. (с. 138, альб.с.93.) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
Мультфільми. Створення декоративної сюжетної композиції за мотивами творчості Марії Примаченко |
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
Назва предмета |
Четвер 19.05 |
П'ятниця 20.05 |
Українська мова |
Повторення матеріалу з розділу «Будова слова». |
РЗМ Стислий переказ |
Літературне читання |
Підсумкове (річне) оцінювання |
З.Мензатюк «Квіти з Петриківки |
Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах» |
Математика |
Знайомимось із нерівностями зі змінною. (с.120-121.) |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. (с.122) |
Підсумкове (річне) оцінювання |
Я досліджую світ |
Підсумковий урок за семестр |
Підсумковий урок за семестр |
Підсумковий урок за семестр |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Літо зустрічаймо! Картина «Літо» (с. 124-125). |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
|
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Українська мова |
|
Повторення матеріалу з розділу «Частини мови» |
Узагальнювальний урок за семестр. |
Математика |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25. (с.123). |
Розв’язуємо нерівності зі змінною. (с.124-125). |
Я досліджую світ |
Підсумковий урок за семестр |
На полонині. Виготовлення композиції за зразком. (альб.с.94-96) |
Інформати ка |
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
Назва предмета |
Четвер |
П'ятниця |
Українська мова |
Узагальнювальний урок за семестр. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книгою. Цікава книга природи |
Математика |
Множимо на 11, 99. (с.129). |
Множимо на 11, 99. (с.129). |
Я досліджую світ |
Підсумковий урок за семестр |
Виготовлення композиції за зразком. (альб.с.94-96) |
Інформати ка |
|
Презентація навчальних проєктів |
|
Місяць 9 |
Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
|
Назва предмета |
Понеділок |
Вівторок |
|
Середа |
Літературне читання |
О.Ємченком «Перший космонавт незалежної України» |
Наші проєкти: Україна. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна – це я, це ти, це ми!». |
Підсумковий урок за семестр. |
Математика |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101. (с.126). |
Розв’язуємо задачі на час. (с.127). |
Дізнаємось про спосіб множення на 9; 99. (с.128). |
Я досліджую світ |
Підсумковий урок за семестр |
Підсумковий урок за семестр |
Підсумковий урок за семестр |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». |
|
Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА “ |
|
Назва предмета |
Четвер |
П'ятниця |
Українська мова |
Узагальнювальний урок за рік. |
РЗМ Узагальнювальний урок за рік. |
Математика |
Навчальний проєкт «Математична газета» |
Узагальнювальний урок за рік. |
Я досліджую світ |
Узагальнювальний урок за рік. |
Узагальнювальний урок за рік. |
Інформати ка |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
Українська мова |
|
Узагальнювальний урок за рік. |
Узагальнювальний урок за рік. |
Літературне читання |
Підсумковий урок за семестр. |
Підсумковий урок за рік |
Підсумковий урок за рік |
Математика |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130). |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130). |
Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. (с.131-132). |
Я досліджую світ |
Підсумковий урок за рік. |
Узагальнювальний урок за рік. |
Узагальнювальний урок за рік. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Узагальнювальний урок за рік. |