Календарне планування 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А. «Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В., «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г «Інформатика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)
Перегляд файлу

Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.

Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ

Назва предмета

Понеділок

10.01

Вівторок

11.01

Середа

12.01

Українська мова

 

Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів.

Префікс як значуща частина слова.

Словотворчі вправляння за допомогою префіксів

Літературне читання

Легенди рідного краю Народна легенда «Легенда про мак»

Народна легенда «Легенда про сон-траву»

Ф.Мамчур «Бузина»

Математика

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. (с.4-5)

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.

(с.6-7).

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.8-9).

Я досліджую

світ

Яку будову має наше тіло (с. 3-6).

Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12).

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Мешканці зимового лісу. Виконати твір за уявою, обрати тварин для зображення,

«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г

«Інформатика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (авт.

Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)

 

Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ

Назва предмета

Четвер 13.01

П'ятниця 14.01

Українська мова

Правопис слів із префіксами роз-, без-.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Вже й зима підійшла, засніжила

Математика

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків.

(с.10).

Досліджуємо задачі .

(с.11-12).

Я досліджую світ

Що утворює

опорно-рухову систему (с. 15-19).

Пташки взимку.

Виготовлення синички і снігура за зразком.(с. 20, альб.с.51,55-56)

Інформатика

 

Основні команди редагування: вирізати,

 

 

 

придумати композицію (с. 55-56)


 

 

Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ

Назва предмета

Понеділок 17.01

Вівторок 18.01

Середа 19.01

Українська мова

 

Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-.

Діагностувальна робота

Списування “Верба”

Літературне читання

Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана

Хмельницького»

Діагностувальна робота Аудіювання

“Цвіркун”

А. Литвин

Аналіз діагностувальної роботи Наші проєкти:

легенди

Математика

Розв’язуємо задачі. (с.13)

Перевіряємо свої досягнення (с.14).

Перевіряємо свої досягнення (с.14).

Я досліджую

світ

Як ми

пересуваємося (с.

19-21).

Яке значення має кровоносна система.

Вимірювання частоти свого пульсу (с. 22-25).

Як берегти і зміцнювати серце (с. 25-26).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Ранкова прогулянка.

Побутовий жанр. Створення сюжетної композиції (фарби або кольорові олівці) (с.

65-67).

 

 

копіювати, вставити, видалити


 

Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ

Назва предмета

Четвер 20.01

П'ятниця 21.01

Українська мова

Правило вживання апострофа після префіксів.

РЗМ Твір-розповідь ”Лижні змагання”

Математика

Діагностувальна робота № 5

Аналіз діагностувальної

роботи

Навчальнийпроєкт

« Яка користь від математики?»

Я досліджую

світ

Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27)

Зимова казка.

Виготовлення аплікації «Зимова казка за зразком. (с. 34, альб.с.52-56)

Інформати ка

 

Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта


 

 

Місяць 5 Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ

Назва предмета

Понеділок 24.01

Вівторок 25.01

Середа 26.01

Українська мова

 

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом.

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова.

Літературне читання

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«Легенди рідного краю».

Читаю байку для

науки Езоп «Двоє приятелів і ведмідь»

Л.Глібов

«Коник-стрибунець»

Математика

Розділ ІІІ. Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо

тисячу. (с.16-17)

Знайомимось з лічильною одиницею — сотня.

(с.16-17).

Одержуємо трицифрові числа. Читаємо і записуємо трицифрові числа. (с.18)

Я досліджую

світ

Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання (с.

28-29).

Як перетравлюється їжа (с. 31-32).

Збереження органів травлення. Правила споживання їжі (с. 33-34)

 

 

(колір тексту, шрифт, накреслення)


 

 

                    Місяць 5       Тема “ СВІТНЕВІДОМИЙ

Назва предмета

Четвер 27.01

П'ятниця 28.01

Українська мова

Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Казки українських письменників

Математика

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. (с.19-20)

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.21).

Я досліджую

світ

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с.

34-36).

Морозиво-ріжок.

Виготовлення морозива за зразком. (с. 76–77, альб.с.55,58)

Інформати ка

 

Доповнення текстів

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Вечір. Вечірня музика. Абрис. Створення силуетної композиції «Мандрівка навколо світу» (с. 70-71


 

 

       Місяць 6    Тема “ СВІТ НЕВИДИМИЙ “

Назва предмета

Понеділок 31.01

Вівторок 01.02

Середа 02.02

Українська мова

 

Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса)

Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори

слів за будовою.

Літературне читання

П.Глазовий

«Жолудь»

(напам’ять)

Наші проєкти:

байки

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки».

Математика

Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток. (с.22).

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.23-24)

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду.

(с.25-26).

Я досліджую

світ

Як роль органів чуття (с. 41-43).

Збереження органів чуття. Створення

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток

 

 

зображеннями


 

 

           Місяць 6       Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Четвер 03.02

П'ятниця 04.02

Українська мова

Діагностувальна робота

Диктант “Ластівки”

Аналіз діагностувальної

роботи

РЗМ Творення віршів

Математика

Порівнюємо трицифрові числа. (с.27-28).

Досліджуємо задачі. (с. 29-30).

Я досліджую

світ

Чому кожний з нас неповторний (с. 47-49).

Восьминіг та рибки. Виготовлення восьминога та рибок у техніці оригамі(с. 60, альб.с.59-61).

Інформати ка

 

Інформаційний об’єкт.

Властивості об'єкта.

Створення моделі

 

 

плаката на тему «Органи чуття мої помічники» (с.

43-44).

людини протягом життя: від малюка до дорослої людини (с. 45-46).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Дитячі колисанки. Створення сюжетної композиції (с. 74-75).


 

 

Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Понеділок 07.02

Вівторок 08.02

Середа 09.02

Українська мова

 

Поняття про іменник як частину мови.

Іменники - назви істот та неістот.

Літературне читання

Квітує радісно весна С.Черкасенко

«Зима і весна»

С.Мацюцький «У гостях у весни»

Л.Костенко «Вербові сережки», «Берізка по коліна у воді» (напам'ять)

Математика

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. (с.31-32).

Множимо і ділимо круглі числа використовуючи пройом укрупненням розрядних одиниць. (с.33-34)

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного.

(с.35-36).

Я досліджую

світ

Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я — неповторний / неповторна» (с.

49).

Діагностувальна робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини»

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

об’єкта за заданими властивостями.


 

 

Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Четвер 10. 02

П'ятниця 11.02

Українська мова

Власні й загальні іменники.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Літературні казки зарубіжних письменників

Математика

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км.

(с.37-38).

Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна.

(с.39-40)

Я досліджую

світ

Здоровий спосіб життя Яка ціна здоров’я.

Здоровий спосіб життя

Жабенятко. Виготовлення жабенятки за зразком.

 

 

 

 

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Портрет у

мистецтві. Портрет. Створення портрету близької людини або друга/подруги (с.

78-80).


 

 

Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Понеділок 14.02

Вівторок 15.02

Середа 16. 02

Українська мова

 

Велика буква у власних іменниках.

Іменники, утворені від прикметників і дієслів.

Літературне читання

В.Скомаровський

«Місяць-квітника

»

Н.Козленко «Не зривайте первоцвіти»

О.Копиленко

«Найвеселіший місяць»

Математика

Використовуємо прийом послідовного множення та ділення. (с.41-42).

Множимо і ділимо на кругле число послідовно. (с.43).

Діагностувальна робота № 6

Я досліджую

світ

Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54).

Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61).

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63).

 

(с. 50-52).

(альб.с.62-64)

Інформати ка

 

Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації.


 

 

Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Четвер 17.02

П'ятниця 18.02

Українська мова

Рід іменників:

чоловічий, жіночий, середній.

РЗМ Складання

загадок

Математика

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел.

(с.44)

Навчальнийпроєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?»

Я досліджую

світ

Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок (с. 64-66).

День-ніч. Виготовлення об’ємної аплікації за зразком (альб.с.63-67)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Ігри та іграшки. Колективне або індивідуальне створення іграшки з різних матеріалів (с. 82-83).


 

 

Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Понеділок 21.02

Вівторок 22.02

Середа 23.02

Українська мова

 

Рід іменників:

чоловічий, жіночий, середній.

Визначення роду іменників.

Спостереження за родовими закінченнями іменників.

Літературне читання

Наші проєкти:

весна.

Діагностувальна робота Читання мовчки ( письмово)

“Крила” Ок. Сенатович

Аналіз діагностувальної роботи Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна».

Математика

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

(с.45-46).

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

(с.49-50).

Інформати ка

 

Редагування презентацій.

Утворення нового слайду.


 

 

Місяць 6 Тема “ СВІТНЕВИДИМИЙ

Назва предмета

Четвер 24.02

П'ятниця 25.02

Українська мова

Змінювання іменників за числами.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Вірші про світ природи і дитинства

Математика

Додаємо і віднімаємо числа двома способами.

(с.51).

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно.

(с.52-53).

Я досліджую

світ

Як дотримуватися правил безпеки в школі,

Як красиво скласти серветки. Королівська

 

 

(с.47-48).

 

Я досліджую

світ

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68)

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68).

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу (с. 69-70).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

ю(чому не Весни? авт.) (с.86).


 

                                       Місяць 7     Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предмета

Понеділок 28.02

Вівторок 01.03

Середа 02.03

Українська мова

 

Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множин

Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні.

Літературне читання

Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає

Л.Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки»

Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає Л.Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки»

Т.Шевченко «Зацвіла в долині», «Тече вода з-під явора» (напам'ять)

Математика

Додаємо і віднімаємо числа

Розв’язуємо задачі на знаходження

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа.

 

в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки (с.

70-71).

лілія. Ірис. Листок.(с. 67, альб.с.68)

Інформати ка

 

Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом.


 

                                Місяць 7       Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предмета

Четвер 03.03

П'ятниця 04.03

Українська мова

Діагностувальна робота Робота з мовною одиницею

“Іменник”

Аналіз діагностувальної

роботи РЗМ

Твір-розповідь “Твоя заповітна мрія”

Математика

Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с. 59).

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.

(с.60-61).

Я досліджую

світ

Як харчування впливає на здоров’я людини.

Співуча пташка.

Виготовлення пташок

 

трьома способами.(с.54)

четвертого пропорційного.

(с.55-56).

(с.57-58).

Я досліджую

світ

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила

безпечної поведінки з тваринами (с.

71-73).

Як харчування впливає на здоров’я людини.

Дослідження: «Послухаємо своє тіло» (с. 76-77).

Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» (с. 78-79).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Афіша й плакат.

Створення ескізу афіші до улюбленої вистави

(с.88-89).


 

 

Місяць 7

Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предме та

Середа 09.03

 

Четвер 10.03

П'ятниця 11.03

Субота 12. 03

Україн ська мова

Поняття про прикметник як частину мови.

 

Зв’язок прикметників з іменниками.

 

 

Літера турне

читан ня

Діагностувальна робота Робота з літературним твором “ Найда” М. Павленко

 

 

Робота з дитячою книгою. Шевченкове слово

Т.Шевченко «Зацвіла в долині», «Тече вода з-під явора»

(напам'ять)

Матем атика

Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням.

(с.62).

 

Досліджуємо задачі. (с.63).

Виконуємо письмове додавання і віднімання.

(с.64).

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами.

(с.65-66).

 

Міні-проєкт

«Старовинні українські страви» (с. 80-81).

у техніці оригамі. (с. 94–95, альб.с.69-71)

Інформати ка

 

Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації.


 

Місяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предмета

Понеділок 14.03

Вівторок 15.03

Середа 16.03

Українська мова

 

Узгодження прикметника з іменником у різних формах.

Діагностувальна робота Диктант “Рідна земля”

Літературне читання

О.Олесь «Степ»

Г.Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук»

Г.Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?»,

«Мій зореліт»

Математика

Розв’язуємо задачі. (с.67).

Розв’язуємо задачі. (с.68).

Розв’язуємо задачі. (с.69).

Я

дослід жую світ

Чим корисна їжа (с.

81-83).

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день.

Рекомендації для правильного харчування (с.

84-85).

Піаніно. Виготовлення піаніна у техніці оригамі.(с. 100, альб.с.72,75-76)

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб (с. 86- 87).

Мисте цтво: образо

творч е

мисте цтв

   Театр      ляльок.

Колективна робота      в        групах: створення макету сцени,        задників для        лялькової вистави та ляльок (с. 91-92).

 

Створення власної комп’ютерної презентації

 


 

Місяць 7 Тема “ ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предмета

Четвер 17.03

П'ятниця 18.03

Українська мова

Аналіз діагностувальної роботи.Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.

РЗМ Твір-опис “Надійшла весна прекрасна”

Математика

Діагностувальна робота

№7

Аналіз діагностувальної роботи.Перевірка навичок усних обчислень

(математичний диктант,

Я досліджую

світ

Як захиститися від інфекційних хвороб (с. 88-89)

Діагностувальна робота з теми «Здоровий спосіб життя»

Аналіз діагностувальної роботи. Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати (с.

90-92).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

На гостини до театру.

Опера.

Художник-декоратор. Декорація. Намалювати декорації до опери «Коза-Дереза» (с.

94-95).


 

М

ісяць 7 Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Українська мова

 

Визначення роду і числа прикметників за іменниками.

Розпізнавання граматичної форми прикметника за родовим закінченням,поставле ним питанням, займенником, з яким він зв’язаний.

Літературне читання

С.Дерманський «Кого беруть у космонавти

В.Кириленко

«Випливає з-за гори», Л.Глібов «Хто вона?», «Хто баба?».

В.Довжик. Акровірші.

Д.Білоус. Акровірш

А.Костецький «Новенька»

 

 

робота на картках тощо).

Я досліджую

світ

Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс (с. 92-95).

Кульбабки. Виготовлення композиції з кульбабок.(с. 134, альб.с.73,75-76)

Інформати ка

 

Тема 4. Лінійні алгоритми Команди і виконавці, алгоритми


 

 

Місяць 7       Тема “ПРИХОВАНІМОЖЛИВОСТІРЕЧЕЙ

Назва предмета

Четвер

П'ятниця

Українська мова

Спостереження за роллю прикметників у мовленні.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Справи твоїх ровесників

Математика

Вивчаємо ділення з остачею. (с.76-77).

Перевіряємо ділення з остачею. (с.78-79).

Я досліджую

світ

Хто вони — творці

української держави (с. 109-112)

Курчатко із сюрпризом. Виготовлення листівки у техніці оригамі за зразком.

Математика

Навчальний проєкт «Мій бюджет».

Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення.

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення.

(с.72-73).

Знайомимось із діленням з остачею.

(с.74-75).

Я досліджую

світ

Земля — наш

спільний дім Україна — європейська держава. Хто такі земляни (с.

96-98).

Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі.

Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» (с. 98-99).

Із чого все починалося (с. 104-107).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

На гостини до театру. Балет. Виконати ескізи театральних костюмів своїх улюблених персонажів (с. 98-99).


 

 

Місяць 8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Українська мова

 

Вправляння у розборі прикметника як частини мови.

Закріплення й узагальнення знань про прикметник як частину мови.

Літературне читання

А.Костецький «Як захочеш – буде все!»

Г.Джемула «Як

Андрійко вчився заощаджувати

Наші проєкти: Письменники та поети мого краю

Математика

Узагальнюємо вивчене про ділення з

Досліджуємо ділення з остачею. (с.82-83).

Вивчаємо правило множення суми на число. (с.84-85).

 

 

(с. 128, альб.с.74).

Інформати ка

 

Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.


 

 

Місяць 8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Четвер

П'ятниця

Українська мова

Загальне поняття про числівник.

РЗМ Переказ із творчим доповненням

Математика

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.86-87).

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове.

(с.88-89).

 

остачею.

(с.80-81).

 

 

Я досліджую

світ

Як знайти

Україну на карті світу (с. 113-114).

Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою та контурною картою України (с.

114-115).

Хто є громадянами

України (с. 118-122).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Чарівний світ кіно. Створення образу улюбленого супергероя/ супергероїні (матеріал та техніка виконання на вибір) (с. 102-103


 

 

Місяць 8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Понеділок 11.04

Вівторок 12.04

Середа 13.04

Українська мова

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників.

Правильне прочитання числових виразів.

Літературне читання

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає».

Читаю оповідання про дітей А.Григорук

«Льодохід»

А.Григорук «Гра в шашки»

Я досліджую

світ

Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128).

Смачне чаювання. Виготовлення аплікації в техніці оригамі за зразком.

(с. 65, альб.с.80-84).

Інформати ка

 

Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми.


 

 

Місяць 8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Четвер 14.04

П'ятниця 15.04

Українська мова

Діагностувальна робота Письмовий переказ “Совеня” Закріплення знань про числівник.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Із весною світ вітаєм

Математика

Вивчаємо правило ділення суми на число. (с.90-91).

Відкриваємо спосіб

ділення двоцифрового числа на одноцифрове.

(с.92-93).

Ділимо трицифроіе число на одноцифрове.

(с.94-95).

Я досліджую

світ

Створення символа / герба для свого класу (о.

128).

Діагностувальна робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава»

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Весняні замальовки. Замальовка (начерк). Створення сюжетної композиції «Весняні робóти» (фломастери або кольорові олівці, або фарби) (с. 106-107).


 

 

Місяць 8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Понеділок 18.04

Вівторок 19.04

Середа 20.04

Українська мова

 

Аналіз діагностувальної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні.

Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні.

Літературне читання

В.Чухліб «Дикі каченята»

Діагностувальна робота Читання вголос

(усно) “Калина”

Б. Харчук А.Туз

«Новий планшет»

Аналіз діагностувальної роботи

Д.Мур-Маллінос

«Вирішуємо

Математика

Розв’язуємо задачі.

Виконуємо ділення на кругле число. (с.96).

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число.

(с.97-98).

Я досліджую

світ

Наш рідний край За що ми любимо наш

рідний край (с. 129-130)

Рамочка для фото. Виготовлення рамочки для фотографії за зразком. (альб.с.85-87). Незвичайна фотосесія. Виготовлення аксесуарів для фотосесії за зразком. (с. 106, альб.с.90-92)

Інформати ка

 

Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами


 

 

                                Місяць 8      Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Четвер 21.04

П'ятниця 22.04

Українська мова

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

РЗМ     Творення казки

Математика

Діагностувальна робота № 8

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

 

 

 

конфлікти»

Математика

Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.99)

Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. (с.100-101)

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами. (с.

102-103).

Я досліджую

світ

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті (с.

130-131).

Де працюють наші земляки (с. 132-135).

Чого нас навчають свята (с. 139-143).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Світле свято Великодня. Писанка, писачка. Створення тематичної композиції «Писанки» (с.

109-111).


 

 

Місяць 8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Вівторок 26. 04

Середа 27.04

Українська мова

Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми.

Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях.

Літературне читання

Наші проєкти: оповідання. Узагальнення і

систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей».

Україна – це я, це ти, це ми!

М.Савка «Україна», Є. Гуменко

«Наша країна – Україна»

(напам'ять)

 

 

(с.104).

Я досліджую

світ

Чим славиться наш рідний край (с.

143-146).

Подарунок до Великодня. Виготовлення сувенірної писанки та подарункової коробочки за зразком (с.120,альб.с.77-79).

Інформати ка

 

Створення зображень за власними алгоритмами.


 

 

                               Місяць      8 Тема “ ПОГОДА

Назва предмета

Четвер 28.04

П'ятниця 29.04

Українська мова

Час дієслів

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. У світі прози

Математика

Навчальний проєкт «Задачі навколо нас».

Виконуємо ділення на кругле число.

(с.105).

Я досліджую

світ

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення (с. 147).

Чим славна Україна (с. 151-154).

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

Витоки народного мистецтва. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку) (с.

113-115).


 

 

Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА

 

Назва предмета

Вівторок 03.05

Середа 04.05

Четвер

05.05

П'ятниця 06.05

Українська мова

Змінювання дієслів за часами.

Закріплення знань про часові форми дієслова.

Написання не з дієсловами

РЗМ

Створення

історії

Математика

Виконуємо ділення на кругле число. (с.106.)

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число.

(с.107-108).

Я досліджую

світ

Діагностувальна робота з теми «Наш рідний край»

Аналіз діагностувальної роботи. Сердечко. Виготовлення двох різних сердечок із дроту за зразком. (с. 76, альб.с.88).

Інформати ка

 

Логічні висловлювання


 

 

Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА

 

Назва предмета

Вівторок

10.05

Середа

11.05

Четвер 12.05

П'ятниця

13.05

Українська мова

Вправляння у розборі дієслова як частини

Діагностувальна робота. Робота з мовними

Аналіз діагностувальн ої роботи Узагальнюваль

 

Літературне читання

За М.Магерою «Чубчик»

За М.Магерою

«Чубчик» (уривок напам’ять)

 

 

Математика

Знайомимось із задачами на спільну роботу. (с.109-110)

Розв’язуємо задачі на спільну роботу.

(с.111).

Досліджу ємо задачі на спільну роботу. (с.112-113

).

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.114).

Я досліджую

світ

Пізнаємо Україну.

Груповий проект «Ми любимо

нашу Україну!» (с. 158).

Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу

Україну!» (с.

158).

Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158).

Брелок-смайли

к.

Виготовлення брелка за зразком. (с. 92, альб.с.89)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

Пам’ятки архітектури. Створення малюнку обраної пам’ятки архітектури (кольорові олівці або фарби) (с. 117-119)

 

Створення власного проєкту в середовищі Скретч


 

 

Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА

 

Назва предмета

Понеділок 16.05

Вівторок 17.05

Середа 18.05

Українська мова

 

Підсумкове (річне) оцінювання

Повторення матеріалу з розділу «Слово. Значення слова».

 

мови.

одиницями “Дієслово”

ний урок із теми «Дієслов»

 

Літературне читання

Г.Павлиши н

«Економія слів»

Г.Павлишин «Економія слів»

 

Робота з дитячою книгою. Кожне відкриття -це чиясь мрія

Математика

Вивчаємо ділення на двоцифрове число.(с.11 5-116).

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.117).

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами.

(с.118).

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5;

50. (с.119)

Я досліджую

світ

Узагальнен ня і систематиз ація знань учнів.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумкове

(річне) оцінювання

Рудий клоун Бім. Виготовлення веселого клоуна з пластиліну за зразком.

(с. 138, альб.с.93.)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

Мультфільми. Створення декоративної сюжетної композиції за мотивами творчості Марії

Примаченко

 

Створення власного проєкту в середовищі

Скретч


 

 

                Місяць       9 Тема “ Я—ЛЮДИНА

Назва предмета

Четвер 19.05

П'ятниця 20.05

Українська мова

Повторення матеріалу з розділу «Будова слова».

РЗМ Стислий переказ

Літературне читання

Підсумкове

(річне) оцінювання

З.Мензатюк «Квіти з Петриківки

Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах»

Математика

Знайомимось із нерівностями зі змінною.

(с.120-121.)

Дізнаємось про спосіб

множення і ділення на

25. (с.122)

Підсумкове (річне) оцінювання

Я досліджую

світ

Підсумковий урок за семестр

Підсумковий урок за семестр

Підсумковий урок за семестр

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Літо зустрічаймо!

Картина «Літо» (с.

124-125).


 

 

Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА

 

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

Середа

Українська мова

 

Повторення матеріалу з розділу «Частини мови»

Узагальнювальний урок за семестр.

Математика

Множимо і ділимо на 5;

20; 25. (с.123).

Розв’язуємо нерівності зі змінною.

(с.124-125).

Я досліджую

світ

Підсумковий урок за семестр

На полонині. Виготовлення композиції за зразком. (альб.с.94-96)

Інформати ка

 

Створення власного проєкту в середовищі Скретч


 

 

                         Місяць 9        Тема “ Я—ЛЮДИНА

Назва предмета

Четвер

П'ятниця

Українська мова

Узагальнювальний урок за семестр.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книгою. Цікава книга природи

Математика

Множимо на 11, 99. (с.129).

Множимо на 11, 99. (с.129).

Я досліджую

світ

Підсумковий урок за семестр

Виготовлення композиції за зразком. (альб.с.94-96)

Інформати ка

 

Презентація навчальних проєктів

 

Місяць 9

Тема “ Я—ЛЮДИНА

 

Назва предмета

Понеділок

Вівторок

 

Середа

Літературне читання

О.Ємченком «Перший космонавт незалежної України»

Наші проєкти: Україна. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна – це я, це ти, це ми!».

Підсумковий урок за семестр.

Математика

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101.

(с.126).

Розв’язуємо задачі на час. (с.127).

Дізнаємось про спосіб множення на 9; 99. (с.128).

Я досліджую

світ

Підсумковий урок за семестр

Підсумковий урок за семестр

Підсумковий урок за семестр

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв».


 

 

Місяць 9 Тема “ Я—ЛЮДИНА

Назва предмета

Четвер

П'ятниця

Українська мова

Узагальнювальний урок за рік.

РЗМ Узагальнювальний урок за рік.

Математика

Навчальний проєкт «Математична газета»

Узагальнювальний урок за рік.

Я досліджую

світ

Узагальнювальний урок за рік.

Узагальнювальний урок за рік.

Інформати ка

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Українська мова

 

Узагальнювальний урок за рік.

Узагальнювальний урок за рік.

Літературне читання

Підсумковий урок за семестр.

Підсумковий урок за рік

Підсумковий урок за рік

Математика

Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130).

Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130).

Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення.

(с.131-132).

Я досліджую

світ

Підсумковий урок за рік.

Узагальнювальний урок за рік.

Узагальнювальний урок за рік.

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Узагальнювальний урок за рік.

 


 

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
21 липня 2023
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку