Календарне планування

Про матеріал

Календарно - тематичне планування для індивідуального навчання учнів 0,5 години на тиждень. Підходить до підручників Попель П.П., Крикля Л.С., Григорович О.В.

Перегляд файлу

Календарне планування вивчення хімії в 9 класі

За підручником Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 9 клас. 2017 р.

18 год, 0.5 год на тиждень

  1. _______________
  2. _______________
  3. _______________
  4. _______________

 

Дата

Тема уроку

Примітки

 

Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу (3 години)

1.

 

Склад і властивості основних класів неорганічних сполук

Хімічний зв’язок і будова речовини

Розв’язування вправ та задач

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 1. Розчини (22 години)

2.

 

Поняття про дисперсні системи, колоїдні та істинні розчини. Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. Насичені й ненасичені, концентровані й розведені. Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико-хімічний процес.  

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Розв’язування задач за рівнянням реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

Електролітична дисоціація. Електроліти та неелектроліти. Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти. Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу Практична робота 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

Практична робота 2. Розв’язування експериментальних задач

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Хімічні реакції (13 годин)

6.

 

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці. Екзотермічні й ендотермічні реакції. Оборотні й необоротні реакції. Швидкість хімічної реакції.

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

Практична робота 3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій. Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки (25 годин)

9.

 

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени. Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводнів. Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їх молекулярні і структурні формули та назви. Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники насичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості. Реакція приєднання для етену й етину. Горіння вуглеводнів. Поняття про полімери на прикладі поліетилену.

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

Застосування поліетилену. Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів. Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

12

 

Оксигеновмісні органічні речовини. Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні формули, фізичні властивості. Горіння етанолу. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості, xімічні властивості. Застосування етанової кислоти.

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова.

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. Мило, його склад, мийна дія.

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти.

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. Значення природних і синтетичних органічних сполук.Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Роль хімії в житті суспільства (7 годин)

17.

 

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Контрольна робота №2

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.

Хімічна наука і виробництво в Україні.

Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки.

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
До підручника
Хімія 9 клас (Григорович О.В.)
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
2161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку