Календарно-тематичне планування для вивчення англійської мови з учнем 7 класу у відповідності з висновками комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
із ЗПР .
№ |
Дата
|
Зміст уроку |
Педагогічні технології,спрямовані на досягнення мети |
Завдання додому |
|
Я,моя сім’я і друзі .Помешкання |
|||||
1 |
05.09 |
Типи будинків. |
Ілюстративне навчання,ігрові технології. |
Повторити слова до теми “Сім’я ”. |
|
2 |
07.09 |
У місті. |
Залучення до групової роботи,розвиток позитивної мотивації для спілкування. |
Тренувати читання і вимову нових слів. |
|
3 |
12.09 |
Переїзд у нову кварт. |
Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись про друга. |
Вивчити слова |
|
4 |
14.09 |
Моя кімната. |
Ілюстративне навчання. Розвиток зорової уваги,запам’ятовування предметів у певній послідовності. |
Тренувати читання і вимову нових слів. |
|
5 |
19.09 |
Зовнішність і характери. |
Формувати мовне чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший та утримувати її. |
Вивчити слова. |
|
6
|
21.09 |
Риси характеру |
Введення нових лексичних одиниць. |
ПК |
|
7 |
26.09 |
Китайський гороскоп |
Активізація лексичних одиниць. |
Тренувати читання і вимову нових слів.
|
|
8 |
28.09 |
Китайський гороскоп |
Повторення вивчених лексичних одиниць. |
Повторити слова |
|
9 |
03.10 |
Підсумковий урок. |
|||
|
Харчування. Одяг. |
||||
10
|
05.10 |
Шопінг |
Введення нових лексичних одиниць. |
Тренувати читання і вимову нових слів.
|
|
11 |
10.10 |
Предмети одягу. |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови |
ПК |
|
12 |
12.10
|
Види одягу. |
Залучення до групових видів активності |
Вивчити слова. |
|
13 |
17.10 |
Продавці у магазинах |
Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись про своє хобі. |
Скласти діалог за зразком. |
|
14 |
19.10 |
Види магазинів |
Ілюстративне навчання. Розвиток зорової уваги,запам’ятовування. |
Тренувати вимову нових слів. |
|
15 |
31.10
|
У магазині |
Залучення до роботи в парах. |
ПК |
|
16 |
02.11
|
Українські страви |
Розвивати здатність аналізувати. |
Прочитати діалог. |
|
17 |
07.11
|
Українська кухня. |
Розвиток слухо-зоро сприйняття по темі і формування вимови.
|
ПК |
|
18 |
09.11
|
Улюблений ресторан. |
Залучення до групової роботи,розвиток позитивної мотивації для спілкування. |
Скласти діалог |
|
19 |
14.11
|
Підсумковий урок |
|||
Шкільне життя |
|||||
20 |
16.11 |
Моя школа. |
Розвиток слухо-зоро сприйняття по темі і формування вимови.
|
Тренувати вимову нових слів. |
|
21 |
21.11
|
Шкільні предмети. |
Залучення до групової роботи,розвиток позитивної мотивації для спілкування. |
Описати свого друга. |
|
22 |
23.11
|
Розклад уроків. |
Залучення до групової роботи,розвиток позитивної мотивації для спілкування. |
Називати усіх членів своєї родини. |
|
23 |
28.11
|
Дії на уроках. |
Ігрові технології навчання соціальним навичкам поведінки при виконанні домашніх обов’язків через наслідування і залучення до групових видів активності. |
Вивчити слова. |
|
24 |
30.11 |
Урок англійської мови. |
Введення нових лексичних одиниць. |
Тренувати читання і вимову нових слів.
|
|
25 |
05.12
|
Комп’ютер. |
Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись про своє хобі. |
Скласти діалог за зразком. |
|
26 |
07.12 |
Шкільна система у Британії. |
Залучення до роботи в парах. |
ПК |
|
27 |
12.12 |
Підсумковий урок |
|||
28 |
14.12 |
Контроль письма |
|||
29 |
19.12 |
Контроль аудіювання |
|||
30 |
21.12 |
Контроль читання |
|||
31 |
26.12 |
Контроль говоріння |
|||
32 |
28.12 |
Підсумковий урок |
|||