Календарне планування

Про матеріал

Календарне планування для 2 класу на 1 семестр до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.)

Перегляд файлу

 

Календарне планування для 2 класу на 1 семестр
до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.)
5 годин на тиждень
80 години -  І семестр 
95 годин - ІІ семестр
175 годин -  рік

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Очікуваний результат

Примітка

Тема № 1. Мова і мовлення

  1.  

 

Я вивчаю українську мову

-          сприймає усні репліки, реагує на усну інформацію

-          звертається, вітається, прощається, дотримуючись мовленнєвого етикету;

-          розігрує вітання в парі;

 

  1.  

 

Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього»

-          читає вголос вірш, називає тему і головну думку;

-          відповідає на питання за змістом прочитаного;

-          записує окремі слова та речення;

 

  1.  

 

Мова і мовлення.

-          пояснює відмінність між усним і писемним мовленням на основі вивченого правила;

-          списує рукописний текст, дотримуючи правил оформлення письмової роботи;

 

  1.  

 

Книга — кращий друг.

-          самостійно обирає книгу для читання на дозвіллі;

-          передбачає зміст книги за заголовком; визначає тему і головну думку;

-          розповідає про книгу, яку читав  влітку;

 

  1.  

 

Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадки. Звуко - буквений аналіз слова.

-          сприймає усне повідомлення, переказуючи зміст почутого;

-          знайомиться з усною народною творчістю (лічилки, пісні, скоромовки, прислів’я, казки);

-          відгадує зашифровані вірші, називає їх загадками;

-          читає загадки, відгадує їх за допомогою малюнків;

-          списує текст, робить звуко-буквений аналіз слова;

 

  1.  

 

Розвиток мовлення. Загадка. Складання загадки за схемою.

-          складає загадку за схемою;

-          записує її; виправляє помилки з допомогою вчителя;

-          зачитує загадку своїм однокласникам;

 

  1.  

 

Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення.

-          порівнює скоромовки; робить висновок, для чого вони призначені;

-          розповідає, як читати скоромовки користуючись схемою;

-          складає скоромовку із пропонованих слів, записує її;

 

  1.  

 

Лічилка. Пісня-потішка.

-          виразно читає подані правила;

-          за допомогою схеми порівнює лічилку і пісню-потішку;

-          списує речення дотримуючись правил оформлення письмової роботи;

 

  1.  

 

Письмо як засіб спілкування

-          розрізняє факти і думки; наводить власні приклади;

-          виразно читає текст замінюючи піктограми словами відповідно до змісту тексту;

-          розшифровує текст за допомогою піктограм;

-          за зразком створює речення, зашифровує його;

 

  1.  

 

Письмо як засіб спілкування

-          виразно читає текст; визначає тему і головну думку;

-          передбачає події в тексті, на основі прочитаної інформації;

за допомогою схеми складає повідомлення про передавання інформації в давнину і теперішній час; записує його;

 

  1.  

 

Розвиток мовлення. Лист. Написання листа за схемою.

-          сприймає усне повідомлення, переказуючи зміст почутого;

-          за зразком пише лист для друга, відправляє його, користуючись шкільною поштою;

 

  1.  

 

Монолог і діалог. Репліка. Правило записування діалогу.

-          сприймає усне повідомлення, переказуючи зміст почутого у вигляді монологу;

-          вступає в діалог з однокласниками на задачу вчителем тему;

-          за допомогою пропонованих вправ розрізняє монологічне і діалогічне мовлення;

-          списує рукописний текст, дотримуючись правил оформлення письмової роботи;

 

  1.  

 

Діалог. Українська народна казка. «півник і двоє мишенят». Списування реплік діалогу.

-          прогнозує зміст тексту за заголовком, ілюстраціями;

-          читає виразно тест; пояснює вчинки персонажів казки;

-          імпровізує над закінченням казки підбираючи відповідну інтонацію, міміку, жести;

-          списує виділений друкований текст, дотримуючись правил оформлення письмової роботи;

 

  1.  

 

Діалог. Українська народна пісня. «Ходить гарбуз по городу.». Театралізування.

-          прогнозує зміст тексту за заголовком, ілюстраціями;

-          читає виразно тест; пояснює вчинки персонажів пісні;

-          театралізують твір «Ходить гарбуз по городу»;

 

  1.  

 

Повторюємо. Слово. Складання речень із поданих слів. Г. Фалькович «Варення»

-          називає предмет, ознаку і дію словами ставлячи до них відповідні питання;

-          складають і записують речення за зразком;

-          визначають тему і головну думку вірша;

 

  1.  

 

Повторюємо. Речення. Вірш-небелиця. Складання речень із поданих слів. П. Воронько «Картина ».

-          розрізняють записані слова і речення, як окрему мовну одиницю;

-          читає подані речення, обирає одне з них для написання, пояснює свій вибір;

-          складає речення з поданих слів;

-          читає виразно вірш; аналізує малюнок до нього; порівнює вірш і малюнок;

 

  1.  

 

Повторюємо. Текст. Робота з деформованим текстом. О. Мамчин «В ліс метелики летіли». Порівняння творів.

-          читає текст, самостійно визначає тему тексту; добирає заголовок;

-          складає текст з речень, визначає зайві подані речення;

-          читає вірш, висловлює думку щодо емоцій, які виникли під час читання;

-          ознайомлюється з поняттям редагування;

-          редагує речення, записує його;

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за темою «Мова і мовлення». Діагностична робота.

-          виконує тестову роботу, обираючи одну правильну відповідь;

-          складає речення з поданих слів;

-          робить звуко-буквений аналіз слова;

-          встановлює послідовність речень так, щоб утворився текст;

-          читає виразно скоромовку і загадку, розрізняє що є що.

 

Тема №2. . Звуки і букви

 

  1.  

 

Звуки. Казки народів світу

-          вимовляє звуки в кожному слові; записує звукову схему;

-          виразно читає текст; називає тему і головну думку;

-          розповідає з яких частин складається текст( зачин, основна частина, кінцівка);

-          переказує текст, користуючись поданою схемою;

 

  1.  

 

Звуки і букви. Абетка. Складання діалогів. Записування слів за абеткою. Г.Демченко «Юрасева іграшка»

-          вимовляє звуки в кожному слові; записує звукову схему;

-          розуміє, що букви записані в певному порядку, називає їх кількість;

-          записує імена дітей в алфавітному порядку;

-          напам’ять розповідає абетку;

 

  1.  

 

Абетка. Словники. Редагування речень. Записуваня слів за абеткою.

-          розуміє, що букви записані в певному порядку, називає їх кількість;

-          напам’ять розповідає абетку;

-          записує невідомі слова в алфавітному порядку;

-          знаходить значення цих слів в словнику;

-          розрізняє орфографічний і тлумачний словник;

 

  1.  

 

Казки народні та авторські. «Лисичка і Журавель» (за І. Франком). Театралізування.

-          записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх користуючись орфографічними словником;

-          поповнює власний словниковий запас;

-          виразно читає казки; розрізняє авторські  і народні;

-          театралізує казку відтворюючи емоції персонажів;

 

  1.  

 

Абетка. Авторська казка «Хвалькувата миша» за ДЖ. Родарі. Переказування казки.

-          записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх користуючись орфографічними словником;

-          поповнює власний словниковий запас;

-          читає виразно в особах, казку;

-          відтворює емоції персонажів за допомогою міміки і жестів;

 

  1.  

 

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами. Звуко-буквений аналіз слів.

-          називає голосні і приголосні звуки;

-          позначає голосні і приголосні звуки на письмі буквами;

-          вчить правило коли букви я, ю, є,  позначають два звуки на письмі;

-          робить звуко-буквений аналіз слова;

 

  1.  

 

Буква ї. П.Сорока. «Каже білочці їжак…» . Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень.

-          аналізує і робить висновок, що буква ї завжди позначає два звуки;

-          виразно читає вірш, називає головних героїв;

-          робить звуко-буквену схему слова в якому є буква ї;

-          складає і записує речення за зразком;

 

  1.  

 

Склад. Наголос . наголошені і ненаголошені склади. «Жила у пустелі мала черепаха…»

-          творить нові слова на основі запропонованих;

-          аналізує звуковий склад слова;

-          за допомогою схеми і правила, пояснює як визначити наголос у слові;

-          виразно читає вірш, переказує його своїми словами;

 

  1.  

 

Склад. Наголос . Абзац.  План. Будова тексту. Д. Кузьменко «Мій домашній улюбленець.»

-          прогнозує зміст тексту за ілюстраціями;

-          читає виразно текст, дає відповіді на запитання за змістом; 

-          списує слова, ставить наголос;

-          перевіряє правильність виконання завдань, користуючись правилом;

 

  1.  

 

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. В. Сухомлинський «Добре, що сонечко сяє» .

-          інтонаційно читає текст;

-          прогнозує зміст тексту за заголовком;

-          передбачає події, які будуть відбуватися;

-          розповідає про свої враження;

-          знайомиться з видом твору таким як оповідання;

-          складає план до тексту, користуючись зразком;

-          переносить слова з рядка в рядок, пояснюючи правильність своїх дій;

 

  1.  

 

Приголосні звуки. Тверді і м’які  Г. Фалькович «Хоробрі хробаки»

-          досліджує приголосні тверді і м’які звуки;

-          вчиться позначати приголосні м’які звуки на письмі відповідним знаком;

-          інтонаційно читає текст;

-          прогнозує зміст тексту за заголовком;

 

  1.  

 

Казки. Абзац.  План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм). Складання речень.

-          інтонаційно читає текст;

-          прогнозує зміст тексту за заголовком;

-          вчиться виділяти абзаци в тексі;

-          складає план до тексту, користуючись зразком;

-          називає частини тексту;

-          записує речення доповнюючи їх пропонованими словами;

-          редагує речення, пояснює хід своїх дій;

 

  1.  

 

Пом’якшені приголосні звуки. Поділ слів для переносу. Д.Кузьменко «Дракон»

-          переносить слова з рядка в рядок, пояснюючи правильність своїх дій;

-          поділяє слова для переносу, на основі вивченого правила;

-          знайомиться з поняттям медіа; досліджує його за допомогою інтернет ресурсів;

-          інтонаційно читає текст;

-          прогнозує зміст тексту за заголовком;

 

  1.  

 

Перенос слів з ь і ьо. Звуко-буквений аналіз слів. Утворення і записування речень.

-          записує слова з ь, ьо під диктовку;

-          переносить слова з рядка в рядок з буквами ь, ьо, пояснюючи правильність своїх дій;

-          перевіряє чи в написаному тексті немає помилок, виправляючи їх;

-          удосконалює з допомогою вчителя, власний текст з утворених речень, записує їх;

 

  1.  

 

Вірш. Рима. А.Костецький «Дивна звичка»

-          прогнозує зміст тексту за темою;

-          виразно читає текст, переказує;

-          пояснює вчинки персонажів; словесно моделює сласну поведінку на прикладі вчинків персонажів;

-          пояснює зв'язок змісту тексту з власним досвідом;

 

  1.  

 

Буква й. Перенос слів із буквою й.  Опрацювання тексту «Йогурт». Складання кінцівки тексту.

-          аналізує звуковий склад слова;

-          записує букви на позначення звуків на письмі, враховуючи твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й ]у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-          переносить слова з рядка в рядок з буквою й, пояснюючи правильність своїх дій;

-          визначає послідовність подій у художньому тексті;

-          називає тему і головну думку тексту; складає кінцівку;

 

  1.  

 

Буквосполучення йо та ьо. Редагування тесту. Дискусія «Чи потрібно тримати птахів у клітці?»

-          за допомогою схеми пояснює, коли писати йо, а коли ьо;

-          редагує текст; виправляє орфографічні помилки, користуючись словником;

-          дискутує з однокласниками, висловлюючи власну думку щодо проблемного питання;

 


 


 


 


 

 

М’який подовжений приголосний звук. Текст –опис. Опрацювання тесту «Латаття біле»

-          Записує слова з м’яким подовженим звуком під диктовку. Перевіряє чи в написаному немає помилок, виправляючи їх.

-          Визначає послідовність подій у художньому тексті.

-          Називає тему і головну думку тексту. Добирає тексти на запропоновану тему.

 

  1.  

 

Перенос слів із м’яким подовженим приголосним. Звуко-буквенний аналіз слів. Списування речень.

-          Аналізує звуковий склад слова. Записує букви на позначення звуків на письмі, враховуючи твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й ]у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків.

 

  1.  

 

Розвиток мовлення. Оголошення. Написання оголошень за схемою.
Самостійна робота.

-          Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.

-          Поповнює власний словниковий запас. Читає виразно.

-          Удосконалює з допомогою вчителя, власне оголошення написане за схемою.

 

  1.  

 

Апостроф. Звуко-буквенний аналіз слів. Записування і складання речень.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Записує слова з апострофом та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.

 

  1.  

 

Апостроф. Перенос слів. Звуко-буквенний аналіз слів. Редагування речень.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Записує слова з апострофом та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами. Редагує речення.

 

  1.  

 

Апостроф. Перенос слів. Звуко-буквенний аналіз слів. Написання записки одному з членів речення.
Діагностична робота.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Записує слова з апострофом та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.

 

  1.  

 

Оповідання. Заголовок. Передбачення за заголовком. «Моя бабуся - супергероїня» (за М. фон Лон)

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

  1.  

 

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Правильна вимова приголосних у словах.

-          Творить нові слова на основі запропонованих, замінює приголосні звуки .

-          Читає виразно вголос текст.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки в словах.

 

  1.  

 

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Редагування речень. Написання розповіді про свою улюблену справу або гру.
Самостійна робота.

-          Творить нові слова на основі запропонованих, замінює приголосні звуки .

-          Читає виразно вголос текст.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки в словах.

 

  1.  

 

Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. О. Мамчик «Котик пік оладки»

-          Відновлює деформований текст

-          Перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх.

 

  1.  

 

Звуки [дж], [дз], [дз’]. Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз. Складання речень. Опрацювання тексту «Велетенське дзеркало»

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Записує слова з [дж], [дз], [дз’], переносить слова з даними звуками.

-          Читає виразно вголос текст.

-          Визначає послідовність подій у художньому тексті.

-          Називає тему і головну думку тексту. Добирає тексти на запропоновану тему.

 

  1.  

 

Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Н. Мелетич). Театралізуємо.

-          Називає тему і головну думку тексту.

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

-          Переказує текст за планом.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченого матеріалу «Звуки і букви». Самооцінювання.
Діагностична робота.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.

-          Називає тему і головну думку тексту.

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

 

  Тема №3. Слово. Значення слова

 

  1.  

 

Слово. Лексичне значення слова. Редагування речень.

-          Творить нові слова на основі запропонованих;

-          Аналізує звуковий склад слова.

 

  1.  

 

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. М. Сингаївський «Що воно за диво?». Редагування тексту.

-          Імпровізує з інтонацією , тембром, силою голосу відтворюючи репліки вірша.

-          Описує власні почуття під час відтворення вірша.

-          Відновлює деформований текст.

 

  1.  

 

Слова з прямим і переносним значенням. Опрацювання вірша «Голодна кишеня». Утворення і записування речень.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Відновлює деформований текст.

-          Імпровізує з інтонацією , тембром, силою голосу відтворюючи репліки вірша.

 

  1.  

 

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за О.Кротюк). Переказування оповідання користуючись малюнками.
Самостійна робота.

-          Називає тему і головну думку тексту.

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

-          Переказує текст за планом.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

  1.  

 

Слова однозначні й багатозначні. Доповнення речень. Текст –опис.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль багатозначних слів.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Розрізняє текс-опис і пояснює його призначення.

 

  1.  

 

Омоніми. Списування речень. Переносне значення слів.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль омонімів.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

 

  1.  

 

Багатозначні слова і омоніми. Грицько Бойко «Носить піник співунець…» «Приклад списував у кого?..» Доповнення речень.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль багатозначних слів і омонімів.

-          Творить  речення доповнюючи їх новими словами.

-          Імпровізує з інтонацією , тембром, силою голосу відтворюючи репліки вірша

 

  1.  

 

Оповідання. Казка. «Урятував сонечко». (за В.Сухомлинським). «Сонечко» (за О.Іваненко). Порівняння оповідання і казки. Складання речень.
Самостійна робота.

-          Називає тему і головну думку тексту.

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

-          Переказує текст за планом.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

  1.  

 

Слова, близькі за значенням. Порівняння текстів. Списування тексту, добираючи з дужок потрібні слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль близьких за значенням  слів.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Відновлює і списує деформований текст.

 

  1.  

 

Слова, протилежні за значенням. Опрацювання діалогу. Прислів’я.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль протилежних за значенням  слів.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Складає і розігрує діалог на запропоновану тему

 

  1.  

 

Слова, протилежні за значенням. «Так багато книжок!» (за Ж.Тібо). Складання списку книг.
Самостійна робота.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль протилежних за значенням  слів.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Складає і записує список книг.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  Самооцінювання з теми«Слово. Значення слова».

Діагностична робота.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль багатозначних слів, омонімів, протилежних і близьких за значенням  слів.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Відновлює і списує деформований текст.

 

Тема №4. Будова слова – 7 год.

 

  1.  

 

Будова слова. Закінчення. Основа. Робота з деформованими реченнями.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення і основу.

-          Читає , виправляє і записує деформовані речення.

 

  1.  

 

Будова слова. Закінчення. Основа. Робота з деформованими реченнями.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення і основу.

-          Читає , виправляє і записує деформовані речення.

 

  1.  

 

Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за А.Григоруком)

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення і основу.

-          Читає з відповідною інтонацією текст.

 

  1.  

 

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Інструкція.

-          Аналізує звуковий склад слова.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів.

-          Висловлює думку про те, як інструкція може допомогти в реальних життєвих ситуаціях.

 

  1.  

 

Комікс. Театралізуємо. Створення власного коміксу.

-          Використовує голос міміку, жести, рухи для відтворення емоцій персонажів коміксу.

-          Називає « комікс», створює власний.

 

  1.  

 

Корінь. Споріднені слова. Опрацювання тексту «Родинна вечеря»

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів.

-          Називає тему, головну думку тексту.

 

  1.  

 

Корінь. Споріднені слова. Є. Гуцало «Лис зустрів у лісі лиса». Театралізуємо. Лічилка.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів.

-          Використовує голос міміку, жести, рухи для відтворення емоцій персонажів казки.

 

  1.  

 

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа : дитяча газета.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів.

-          Висловлює думку з приводу прочитаної дитячої газети.

 

  1.  

 

Споріднені слова. «Як ми з татом будували хатинку» (за А.Обіолс). Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів, синонімів.

 

  1.  

 

Форма слова і споріднені слова. Т. Коломієць «Снігова казка». Переказування твору своїми словами.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів., синонімів.

 

  1.  

 

Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні. Зв'язок слів у реченні.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів, синонімів.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Будова слова».
Діагностична робота.

-          Утворює відповідні граматичні форми слів.

-          Називає будову слова, виділяючи закінчення, основу і корінь слова.

-          Знаходить у висловленні і пояснює роль споріднених слів, синонімів.

 

  1.  

 

Зимові свята. Колядки, щедрівки. Г.Фалькович «Зимові канікули…».
Підсумок за семестр.

-          Вивчає колядку щедрівку.

-          Називає важливість проведення новорічних свят у колі родини, сім’ї друзів.

 

 

 

  1.  

 

 

-           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Причепа Надія
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку