Календарно-тематичне планування для учнів 4 класу з помірною розумовою відсталістю на 2 семестр
УКРАЇНСЬКА МОВА
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
100-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
101-Ч. |
Читання складів, слів, речень і текстів |
|
|
102-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
103-Ч. |
Відпрацювання умінь читати слова з вивченими буквами |
|
|
104-П. |
Списування друкованих букв. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
105-Ч. |
Відпрацювання умінь читати слова з вивченими буквами |
|
|
106-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
107-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
108-Ч. |
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова і читання слів з апострофом |
|
|
109-П. |
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки). Письмо слів з апострофом |
|
|
110-Ч. |
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова і читання слів з апострофом |
|
|
111-П. |
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки). Письмо слів з апострофом |
|
|
112-Ч. |
Вимова і читання слів з апострофом |
|
|
113-П. |
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки). Письмо слів з апострофом |
|
|
114-П. |
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки). Письмо слів з апострофом |
|
|
115-Ч. |
Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ям |
|
|
116-П. |
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту |
|
|
117-Ч. |
Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ям |
|
|
118-П. |
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту |
|
|
119-Ч. |
Удосконалення навичок читання. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлювання |
|
|
120-П. |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Складання слів із букв, записування. Диктант букв, складів |
|
|
121-П |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Складання слів із букв, записування. Диктант букв, складів |
|
|
122-Ч. |
Удосконалення навичок читання. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлювання |
|
|
123-П. |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Складання слів із букв, записування. Диктант букв, складів |
|
|
124-Ч. |
Повторення вивчених букв. Удосконалення навичок читання |
|
|
125-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквам |
|
|
126-Ч. |
Повторення вивчених букв. Удосконалення навичок читання |
|
|
127-П. |
Письмо букв під диктовку. Записування букв у вказаній послідовності |
|
|
128-П. |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Диктант букв, складів |
|
|
129-Ч. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
130-П. |
Написання малих букв. Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
131-Ч. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
132-П. |
Написання малих букв. Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
133-Ч. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
134-П. |
Письмо великих букв. Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
135-П. |
Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
136-Ч. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
137-П. |
Письмо великих букв. Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
138-Ч. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
139-П. |
Порівняння великої букви Я з великими буквами Л, М, Г. Письмо великих букв. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів |
|
|
140-Ч. |
Розрізнення подібних за звучанням голосних (а-я, у-ю, е-є, и-і) та приголосних (с-ш, с-з, б-п, д-т), складання з ними під керівництвом учителя слів з розрізної абетки після звукобуквеного аналізу |
|
|
141-П. |
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення |
|
|
142-П. |
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення |
|
|
143-Ч. |
Подвоєння букв у словах. Читання слів з подвоєними буквами |
|
|
144-П. |
Написання слів з подвоєними буквами |
|
|
145-Ч. |
Подвоєння букв у словах. Читання слів з подвоєними буквами |
|
|
146-П. |
Написання слів з подвоєними буквами |
|
|
147-Ч. |
Подвоєння букв у словах. Читання слів з подвоєними буквами |
|
|
148-П. |
Написання слів з подвоєними буквами |
|
|
149-П. |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Списування речень. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
150-Ч. |
Закріплення вивчених букв на букварних текстах та текстах Супутника букваря. |
|
|
151-П. |
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення |
|
|
152-Ч. |
Тарас Григорович Шевченко — великий український поет. Читання вірша поета |
|
|
153-П. |
Велика буква в іменах людей та кличках тварин. Написання слів з великої букви |
|
|
154-Ч. |
Іван Якович Франко — великий український письменник. Опрацювання казки Івана Франка «Лисичка і Рак» |
|
|
155-П. |
Велика буква в іменах людей та кличках тварин. Написання слів з великої букви |
|
|
156-Ч. |
Леся Українка — велика українська поетеса. Читання вірша поетеси |
|
|
157-П. |
Велика буква в іменах людей та кличках тварин. Написання слів з великої букви |
|
|
158-Ч. |
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов'язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
159-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
160-Ч. |
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов'язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
161-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
162-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
163-Ч |
Вправи на звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень |
|
|
164-П. |
Найпростіші випадки переносу слів з рядка в рядок. |
|
|
165-Ч. |
Вправи на звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень |
|
|
166-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова та речення з ними. Перенос слів з рядка на рядок |
|
|
167-Ч. |
Вправи на звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень |
|
|
168-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова та речення з ними. Перенос слів з рядка на рядок |
|
|
169-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова та речення з ними. Перенос слів з рядка на рядок |
|
|
170-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
171-П. |
Письмо за слухом слів і коротких речень після звукового або складового аналізу |
|
|
172-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
173-П. |
Письмо за слухом слів і коротких речень після звукового або складового аналізу |
|
|
174-Ч. |
Закріплення вивчених букв. Читання речень, текстів |
|
|
175-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
176-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
177-Ч. |
Закріплення вивчених букв. Читання речень, текстів |
|
|
178-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
179-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
180-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
181-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
182-П. |
Письмо буквосполучень, слів і речень. Самодиктант |
|
|
183-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
184-Ч. |
Складання слів з букв розрізної азбуки, їх читання |
|
|
185-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
186-Ч. |
Закріплення вивчених букв. Читання текстів |
|
|
187-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
188-Ч. |
Складання слів з букв розрізної азбуки, їх читання |
|
|
189-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
190-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
191-П. |
Письмо за слухом слів і коротких речень після звукового або складового аналізу |
|
|
192-Ч. |
Закріплення вивчених букв та звуків. Читання текстів |
|
|
193-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
194-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
195-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
196-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
197-Ч. |
Чітке поскладове читання речень з таблиць, карток, виготовлених учителем |
|
|
198-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
199-Ч. |
Чітке поскладове читання речень з таблиць, карток, виготовлених учителем |
|
|
200-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
201-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
202-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
203-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
204-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
205-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
206-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
207-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
208-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
209-П. |
Письмо за слухом слів і коротких речень після звукового або складового аналізу |
|
|
210-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами. Упорядкування деформованих речень |
|
|
211-П. |
Письмо за слухом слів і коротких речень після звукового або складового аналізу |
|
|
212-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами. Упорядкування деформованих речень |
|
|
213-П. |
Письмо за слухом слів і коротких речень після звукового або складового аналізу |
|
|
214-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами. Упорядкування деформованих речень |
|
|
215-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
216-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
217-Ч |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами. Упорядкування деформованих речень |
|
|
218-П |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
219-Ч |
Усне складання речень за малюнками, серіями малюнків, ілюстраціями, опорними слова, правильно його структуруючи |
|
|
220-П |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
221-Ч |
Усне складання речень за малюнками, серіями малюнків, ілюстраціями, опорними слова, правильно його структуруючи |
|
|
222-П |
Списування з друкованого тексту |
|
|
223-П. |
Списування з друкованого тексту |
|
|
224-Ч. |
Усне складання речень за малюнками, серіями малюнків, ілюстраціями, опорними слова, правильно його структуруючи |
|
|
225-П. |
Списування з друкованого тексту |
|
|
226-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
227-П. |
Списування з друкованого тексту |
|
|
228-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
229-П. |
Списування з друкованого тексту |
|
|
МАТЕМАТИКА
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
57. |
Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
58. |
Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
59. |
Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
60. |
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
|
61. |
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
|
62. |
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
|
63. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 11. Написання числа 11 |
|
|
64. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 11. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
65. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 12. Написання числа 12 |
|
|
66. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 12. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
67. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 13. Написання числа 13 |
|
|
68. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 13. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
69. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 14. Написання числа 14 |
|
|
70. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 14. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
71. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 15. Написання числа 15 |
|
|
72. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 15. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
73. |
Складання і розв’язування прикладів та задач на додавання і віднімання. Самостійна робота |
|
|
74. |
Складання і розв’язування прикладів та задач на додавання і віднімання |
|
|
75. |
Контрольна робота |
|
|
76. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
77. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 16. Написання числа |
|
|
78. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 16. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
79. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 17. Написання числа |
|
|
80. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 17. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
81. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 18. Написання числа |
|
|
82. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число18. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
83. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 19. Написання числа |
|
|
84. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 19. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
85. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 20. Написання числа |
|
|
86. |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Число 20. Розв'язування прикладів та задач |
|
|
87. |
Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Самостійна робота |
|
|
88. |
Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць |
|
|
89. |
Контрольна робота |
|
|
90. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
91. |
Розуміння понять «важкий», «легкий». Лічба в межах 20. Розв’язування задач |
|
|
92. |
Розуміння понять «важкий», «легкий». Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Побудова відрізка |
|
|
93. |
Формування поняття про міру ваги –кілограм. Лічба в межах 20. Розв’язування задач |
|
|
94. |
Формування поняття про міру ваги –кілограм. Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць |
|
|
95. |
Формування поняття про міру ваги –кілограм. Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць |
|
|
96. |
Вміння записувати позначення ваги – кг. Письмова нумерація чисел 11 – 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
97. |
Вміння записувати позначення ваги – кг. Письмова нумерація чисел 11 – 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
98. |
Вміння записувати позначення ваги – кг. Письмова нумерація чисел 11 – 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
99. |
Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13+1, 15 – 1 |
|
|
100. |
Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13+1, 15 – 1 |
|
|
101. |
Лічба в межах 20. Додавання і віднімання виду: 10+3, 13 – 10 |
|
|
102. |
Лічба в межах 20. Додавання і віднімання виду: 10+3, 13 – 10 |
|
|
103. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Розв’язування задач |
|
|
104. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Розв’язування задач |
|
|
105. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Розв’язування задач |
|
|
106. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Формування уявлення про відрізок |
|
|
107. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Формування уявлення про відрізок |
|
|
108. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Формування уявлення про відрізок. |
|
|
109. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Вміння розрізнювати пряму лінію та відрізок. Розв’язування задач |
|
|
110. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Вміння розрізнювати пряму лінію та відрізок. Розв’язування задач |
|
|
111. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Вміння розрізнювати пряму лінію та відрізок. Самостійна робота |
|
|
112. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Розв’язування задач. Креслення відрізків |
|
|
113. |
Контрольна робота |
|
|
114. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
115. |
Утворювання, називання і письмо цифр в межах 20. Креслення прямих, кривих, ламаних ліній, відрізків |
|
|
116. |
Утворювання, називання і письмо цифр в межах 20. Креслення прямих, кривих, ламаних ліній, відрізків |
|
|
117. |
Письмова нумерація чисел 11 – 20. Розв’язування прикладів і задач |
|
|
118. |
Письмова нумерація чисел 11 – 20. Розв’язування прикладів і задач |
|
|
119. |
Письмова нумерація чисел 11 – 20. Розв’язування прикладів і задач |
|
|
120. |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
121. |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
122. |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
123. |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
124. |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів. Самостійна робота |
|
|
125. |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
126. |
Контрольна робота |
|
|
127. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
128. |
Розв’язування прикладів та задач. Креслення прямих, кривих, ламаних ліній, відрізків |
|
|
129. |
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
|
30. |
Водойми України. Річки (Дніпро, Дунай, Дністер) |
|
|
|
31. |
Водойми України. Річки (Дніпро, Дунай, Дністер) їх позначення на фізичній карті України |
|
|
|
32. |
Охорона води від забруднення. Практичні робота «Малювання озера» |
|
|
|
33. |
Повітря навколо нас. Значення повітря для людей, тварин, рослин. Чистота повітря. Практична робота «Вимірювання температури повітря» |
|
|
|
34. |
Рух повітря – вітер. Напрямок вітру. Флюгер. Практична робота «Визначення напрямку вітру» |
|
|
|
35. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
|
|
|
36. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
37. |
Жива природа. Життя рослин Рослини – живі організми. Необхідні умови для життя рослин – світло, тепло, волога |
|
|
|
38. |
Рослини півдня і півночі |
|
|
|
39. |
Сільськогосподарські рослини. Зернові – ознайомлення, значення, використання. Бур’яни |
|
|
|
40. |
Овочеві рослини – ознайомлення, значення, використання |
|
|
|
41. |
Технічні рослини – ознайомлення, значення, використання |
|
|
|
42. |
Плодові, ягідні рослини– ознайомлення, значення, використання |
|
|
|
43. |
Живлення, розмноження рослин. Пристосування рослин у природі (зовнішній вигляд рослин у різні пори року, розмноження рослин) |
|
|
|
44. |
Охорона рослин. Практична робота «Проведення дослідів, що показують роль світла, тепла, води у житті рослини» |
|
|
|
45. |
Охорона рослин. Знайомство з Червоною книгою України. Рослини занесені до червоної книги України |
|
|
|
46. |
Охорона рослин. Знайомство з Червоною книгою України. Рослини занесені до червоної книги України |
|
|
|
47. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
|
|
|
48. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
49-50. |
Життя тварин Різноманітність тваринного світу. Звірі |
|
|
|
51-52. |
Різноманітність тваринного світу. Птахи |
|
|
|
53. |
Різноманітність тваринного світу. Плазуни |
|
|
|
54. |
Різноманітність тваринного світу. Риби |
|
|
|
55-56. |
Різноманітність тваринного світу. Комахи |
|
|
|
57. |
Спільні і відмінні риси: розмір (великі, середні, дрібні), частини тіла( голова, тулуб, верхні та нижні кінцівки, хвіст), чим вкрите тіло. Необхідні умови існування фауни – наявність світла, тепла, води, повітря, їжі |
|
|
|
58. |
Тварини півдня і півночі |
|
|
|
59. |
Живлення тварин. Групи тварин, які різняться за способом живлення: хижі, травоїдні, усеїдні |
|
|
|
60. |
Групи тварин, які різняться за способом живлення: хижі, травоїдні, усеїдні |
|
|
|
61. |
Взаємозв’язок у природі: рослинний і тваринний світ. Пристосування тварин у природі |
|
|
|
62. |
Охорона тварин. Знайомство з Червоною книгою України. Тварини занесені до червоної книги України |
|
|
|
63. |
Охорона тварин. Знайомство з Червоною книгою України. Тварини занесені до червоної книги України |
|
|
|
64. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
|
|
|
65. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
66. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
15. |
Безпечна поведінка у школі. Конфлікт. Виникнення конфліктної ситуації в учнівському колективі. Причини виникнення конфлікту та способи його уникання. Вирішення конфлікту без застосування фізичної сили |
|
|
16. |
Бійка – причина травматизму. Поведінка у випадках вимагань з боку старших школярів |
|
|
17. |
Безпека пішоходів Односторонній та двосторонній дорожній рух. Розділова смуга, її призначення |
|
|
18. |
Правила переходу дороги з одностороннім та двостороннім рухом |
|
|
19. |
Перехрестя (регульовані й нерегульовані). Типи перехресть (тристоронні, чотиристоронні, складні). Правила безпечного переходу перехресть |
|
|
20. |
Попереджувальні звукові та світлові сигнали автомобілів. Що означають світлові покажчики повороту |
|
|
21. |
Спеціальні машини (машини швидкої медичної допомоги, міліцейські, пожежної служби, аварійної служби газу). Проблисковий маячок та звуковий сигнал спеціальних машин. Право проїзду службових машин на червоне світло. Поведінка пішохода під час проїзду спеціальних машин |
|
|
22. |
Безпека у населеному пункті Вибухонебезпечні предмети (аерозольні балончики, петарди, ракетниці тощо). Застережні написи («Берегти від вогню!», «Не проколювати після використання!», «Не розпилювати поблизу відкритого вогню!» тощо) та застережні знаки («легкозаймиста речовина», «вибухова речовина», «отруйна речовина») |
|
|
23. |
Вибухівки (бомби, гранати, міни, патрони, снаряди). Місця небезпечних знахідок (поле, яр, ліс, котлован на будівництві тощо). Правила поведінки за умов небезпечної знахідки. Попередження дорослих про небезпечну знахідку |
|
|
24. |
Безпека пасажирів. Підземний транспорт – метрополітен (метро). Правила користування метрополітеном. Станція метро (двері, ескалатор, східці, платформа, турнікет). Правила безпечної поведінки на ескалаторі, на платформі під час очікування поїзда. Правила посадки та висадки пасажирів. Допомога чергових по станції метро. Безпечна поведінка у салоні поїзда |
|
|
25. |
Безпека вдома Небезпечні ситуації, пов’язані з пошкодженням електричної мережі (загорання або пошкодження електропроводки, несправна розетка, оголені дроти). Причини пошкодження електромережі (користування несправними електроприладами, вмикання одночасно багатьох електроприладів в одну розетку тощо). Правила поведінки у випадку появи електричної іскри, запаху горілої гуми, диму, полум’я |
|
|
26. |
Особиста безпека Ключі від житла, їх зберігання. Дії у разі втрати ключів від житла. Самостійні прогулянки у незнайомими вулицями у пізній час. Небезпека нападу зловмисників. Правила поведінки у разі переслідування та загрозі нападу зловмисників |
|
|
27. |
Природні стихійні лиха Землетрус, буря, шторм. Землетрус. Причини землетрусів, їх сила. Руйнівні наслідки під час сильних землетрусів. Місцевість, де найчастіше виникають землетруси. Передбачення землетрусів (за допомогою спеціальних приладів або, спостерігаючи за поведінкою тварин). Попередження про наближення землетрусу. Правила безпечної поведінки під час землетрусу вдома, у школі, на вулиці. Небезпечні місця під час землетрусу |
|
|
28. |
Буря. Шкода яку завдає буря природі та людині. Попередження про наближення бурі. Правила безпечної поведінки під час бурі вдома, на вулиці, у полі, у лісі |
|
|
29. |
Шторм. Сила шторму, небезпека під час шторму. Штормове попередження. Правила безпечної поведінки під час шторму. Допомога рятувальних служб. Порятунок (евакуація) людей. Паніка та її негативні наслідки. Правила поведінки, які дозволяють уникнути паніки |
|
|
30. |
Стихійні лиха, що характерні для місця проживання учнів |
|
|
31. |
Аварійні ситуації Аварії на підприємствах (пожежі, вибухи, хімічні та радіаційні аварії.) Вплив наслідків аварійних ситуацій на здоров’я людини. Допомога рятувальних служб, міліції, пожежної охорони, медичної служби, аварійної служби газу. Виконання рекомендацій рятувальних служб |
|
|
32. |
Правила поведінки під час аварії. Паніка, запобігання проявам паніки. Підприємства, розташовані поблизу місця проживання учнів |
|
|
33. |
Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Првед. факт. |
16. |
Інструктаж із БЖД. Малювання з натури Малювання казкового будиночка |
|
|
17. |
Малювання іграшки-рибки |
|
|
18. |
Малювання іграшки-кораблика |
|
|
19. |
Малювання іграшки -машини |
|
|
20. |
«Півник - золотий гребінчик» |
|
|
21. |
Малювання іграшки-курчатка |
|
|
22. |
Малювання комах (сонечка, жука) |
|
|
23. |
«Веселе (похмуре) обличчя» |
|
|
24. |
«Посадимо квіти». Малювання весняних квітів |
|
|
25. |
«Букет для мами». Малювання вази з тюльпанами |
|
|
26. |
Малювання писанки і святкової паски |
|
|
27. |
Інструктаж із БЖД. Тематичне малювання «Ромашки гарно зацвіли над річкою в рясній траві» |
|
|
28. |
«Рибки в акваріумі» |
|
|
29. |
«Квочка з курчатами» |
|
|
30. |
«Моя вулиця» |
|
|
31. |
Мій будинок» |
|
|
32. |
Малювання ілюстрації за мотивами народних казок |
|
|
33. |
Малювання ілюстрації за мотивами народних казок. Виставка дитячих робіт |
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
15. |
Інструктаж із БЖД. Робота з папером і картоном. Складання паперу для витинанки. Витинанки – сніжинки |
|
|
16. |
Складання паперу для витинанки. Витинанки – сніжинки |
|
|
17. |
Накладання та обведення шаблону. Вирізування візерунка. Витинанки-закладки |
|
|
18. |
Накладання та обведення шаблону. Вирізування візерунка. Витинанки-закладки |
|
|
19. |
Інструктаж із БЖД. Робота з текстильним матеріалом. Виконання навскісних стібків на картоні по проколу, по розмітці на папері, на тканин |
|
|
20. |
Вирізування деталей м’якої іграшки за шаблоном. М'які іграшки плоскі «Пташка» та об'ємні (за вибором учителя) |
|
|
21. |
М'які іграшки плоскі «Пташка» та об'ємні (за вибором учителя) |
|
|
22. |
М'які іграшки плоскі «Пташка» та об'ємні (за вибором учителя) |
|
|
23. |
Інструктаж із БЖД. Елементарне конструювання . З'єднання деталей. Предмети із паперу, тканини та різних природних матеріалів |
|
|
24. |
Інструктаж із БЖД. Елементи сільськогосподарської роботи. Відбір насіння квітів та овочів. Пророщування насіння. Висівання насіння у ящики, горщики |
|
|
25. |
Відбір насіння квітів та овочів. Пророщування насіння. Висівання насіння у ящики, горщики |
|
|
26. |
Інструктаж із БЖД. Робота з папером і картоном. Коробочки з тонкого паперу |
|
|
27. |
Розмітка за шаблоном, вирізування, згинання паперу, склеювання. Іграшки-сувеніри із смужок паперу |
|
|
28. |
Розмітка за шаблоном, вирізування, згинання паперу, склеювання. Іграшки-сувеніри із смужок паперу |
|
|
29. |
Інструктаж із БЖД. Робота з текстильними матеріалами. Матеріали для іграшок-сувенірів. Іграшки-сувеніри з тканини |
|
|
30. |
Іграшки-сувеніри з тканини |
|
|
31. |
Виготовлення китиць. Іграшки-сувеніри з ниток |
|
|
32. |
Виготовлення китиць. Іграшки-сувеніри з ниток |
|
|
Я У СВІТІ
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
15. |
Людина у суспільстві. Права та обов’язки громадянина |
|
|
16. |
Права споживача |
|
|
17. |
Охорона культурних пам’яток (результатів людської праці) рідного краю |
|
|
18. |
Рідний край. Рідний край на карті України. Місто / село, де ми живемо |
|
|
19. |
Основні пам’ятні місця рідного краю (пам’ятники, парки тощо) |
|
|
20. |
Головні заклади міста / села: бібліотеки, музеї театри тощо |
|
|
21. |
Населення твого краю. Видатні люди |
|
|
22. |
Професії людей зайнятих на будівництві, на заводах, фабриках, у сфері обслуговування, в сільському господарстві. Машини, які полегшують працю людей. Транспорт міста / села |
|
|
23-24. |
Екскурсія до підприємств, установ, та інших закладів міста / села |
|
|
25. |
Людина і світ. Україна на карті світу |
|
|
26. |
Україна – європейська держава |
|
|
27-28. |
Різноманітність народів у світі, їх культур і звичаїв |
|
|
29-30. |
Цікаві винаходи людства |
|
|
31. |
Українці у світовій культурі, науці, спорті |
|
|
32. |
Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
|