Календарне планування 4 клас 2 семестер за програмою Савченко

Про матеріал
Календарне планування літературного читання 4 клас за програмою Савченко автор підручника О.Савченко,І.Красуцька
Перегляд файлу

 

уроку

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

Примітка

Пишаємося рідною країною

1

 

Вступ до розділу. Як не любить той край. Володимир Сосюра «Як не любить той край,,,» (напам’ять).  Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна»( С.87-88)

 

2

 

Чарівні рослини. Надія Кир’ян «Євшан». Складання твору за власним задумом(. С.88)

 

3

 

Краса українських водойм. Володимир Лучук «Скільки річок в Україні» (С.89-90)

 

4

 

Будь природі другом. Причина і наслідок. Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело»

(С.90-92)

 

5.

 

Будь природі другом. Причина і наслідок. Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» (продовження)              (С.90-92)

 

6.

 

Рідна мова. Галина Кирга  «Мова моя»  (С.92)

 

7.

 

Робота з дитячою книгою

 

 

8.

 

«Медіавіконце»  Як стати поінформованою людиною?»(С. 93)

 

9.

 

Перевір свої досягнення  Діагностувальна робота. Аудіювання

 

10.

 

Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою  «Пишаємося рідною країною» (С.94)

 

Замислюємося над сторінками книжок українського письменства

11

 

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. Хмаринка слів «Тарас Шевченко». Репродукції  картин О. Шупляка (С.95-97)

 

12.

 

Життя і творчість великого Кобзаря  . Т.Г.Шевченко  «Вітер віє - повіває» (напам’ять) Т.Г.Шевченко  «Вітер з гаєм розмовляє»(с.98-99  

 

13.

 

Життя і творчість великого Кобзаря .Т.Г.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий…»( напам’ять) (С.99-100)

 

14.

 

Робота з дитячою книгою «Мій улюблений український письменник».

 

15.

 

Життя і творчість Івана Франка. Сайт «Франко: наживо» (С.101)

 

16.

 

 Вірші – картини природи. І. Франко  «Дивувалась зима» (С.102)

 

17.

 

Вірші – картини природи. І. Франко «Дрімають села»( С.103)

 

18.

 

Життя і творчість Лесі Українки. Стан природи і настрій людини в поезії Лесі Українки. Л. Українка «Давня весна»              (С.104-105)

 

19.

 

«Медіавіконце»  Вікіпедія і вікіпедісти (С.106)

 

20.

 

Підсумковий урок за темою «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства»  ( с.107) .Діагностувальна робота:  читання мовчки

 

Відкриваємо світ літературних казок, байок і п’єс

21.

 

Вступ до розділу . Байки .  Життя і творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов  «Зозуля й Півень»

 ( напам’ять )  (С.108-111).

 

22.

 

Робота з дитячою книгою

 

 

23.

 

Інсценізація байки. Л. Глібова « Зозуля й Півень». Складання байки з подібною мораллю на сучасний сюжет ( С.111)

 

24.

 

Літературні казки .  Життя і творчість Дж. Р. Кіплінга. Історії із книги джунглів.  Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей»  (С.112-114)

 

25.

 

Історії із книги джунглів.  Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей» (продовження) (С.115-116)

 

26.

 

Історії із книги джунглів.  Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей». Складання плану, переказування тексту ( С.117-118)

 

27.

 

Казки сучасних письменників. Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка» (С.119-120)

 

28.

 

Робота з дитячою книгою.

 

 

29.

 

Казки сучасних письменників. Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка»  ( продовження) (С.121-122)

 

30.

 

Казки сучасних письменників. Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка»  (продовження) Створення ілюстрації до казки .

(С.123-124)

 

31.

 

П’єса-казка. С. Конощук «Обережно, незнайомець!». Дія  перша (скорочено) (С. 125-128)

 

32.

 

П’єса-казка. С. Конощук «Обережно, незнайомець!». Дія  друга (скорочено) (С. 128-131)

 

33.

 

П’єса-казка. С. Конощук «Обережно, незнайомець!». Дія  третя (скорочено) (С. 131-133)

 

34.

 

«Медіавіконце» Буктрейлер. Створення буктрейлера до своєї улюбленої книжки .

 (С.134-135)

 

35.

 

Робота з дитячою книгою.

 

 

36.

 

Підсумок за темою «Відкриваємо світ літературних казок, байок і п’єс» (С.136)

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором

 

Чуємо весняні передзвони

37.

 

Вступ до розділу. Як починається весна.  В. Скомаровський «З чого починається весна»

( С.137-138)

 

38.

 

Впізнаємо весну. Акровірш. Л. Глібов «Хто вона?». А. Камінчук «Лічилка» ( напам’ять). Інсценізування лічилки              (С.138-139)

 

39.

 

Весняні звуки. М. Вінграновський «Грім»

(С.139-140)

 

40

 

Весняні звуки. А. Малишко  «Дощик» С.140-141

 

41.

 

Найдорожчі слова. День матері .Д. Павличко «Мати» (С.141-142)

 

42.

 

Вічний зв’язок. Ф. Петрів  «Що починається з малого?» Доповнення вірша власними прикладами.

(С.142)

 

43.

 

«Медіавіконце» Як відзначити Всесвітній день поезії»  (С.143)

 

44.

 

Робота з дитячою книгою.

 

 

45.

 

Підсумок за темою « Чуємо весняні передзвони»

 ( С. 144)

 

Фантазуємо, творимо і мріємо

46

 

  Вступ до розділу. Фантазери, мрійники люблять змінювати світ.  С. Пушкін « Новинкар»

 (С.145-148)

 

47.

 

Фантазери, мрійники люблять змінювати світ. С. Пушкін « Новинкар»   (С. 145-148)

 

48.

 

Повір у себе. Л. Мовчун «Арфа для павучка»  (С.149- 151)

 

49.

 

Повір у себе. Л. Мовчун «Арфа для павучка»

 ( продовження) ( Проза напам’ять ( С.149-152)

 

50.

 

Мрія .Н. Кир’ян «Жар – пташка»   (С.152-153) 

 

51

 

Міні - проєкт «Хмаринка думок» (С.153)

 

53.

 

Робота з дитячою книгою.

 

 

54.

 

 «Медіавіконце»  Наша випускна стіннівка» Т.Майданова  «Прощавання з початковою школою» (С.154-155)             

 

55.

 

Проект «Медіавіконце» Наша випускна стіннівка»  С.154-155) 

 

56.

 

Діагностична робота. Перевірка читання вголос

 

57

 

Підсумковий  за темою « Фантазуємо, творимо і мріємо» (С.156)

 

58.

 

 

 

59.

 

 

 

60.

 

Робота з дитячою книгою

 

61.

 

 

 

62.

 

Що цікавого прочитав у 2 семестрі?

 

63.

 

Знайомство з художньою літературою 5 класу . Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
1152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку