№ уроку |
ДАТА |
ТЕМА УРОКУ |
Примітка |
|
Пишаємося рідною країною |
||||
1 |
|
Вступ до розділу. Як не любить той край. Володимир Сосюра «Як не любить той край,,,» (напам’ять). Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна»( С.87-88) |
|
|
2 |
|
Чарівні рослини. Надія Кир’ян «Євшан». Складання твору за власним задумом(. С.88) |
|
|
3 |
|
Краса українських водойм. Володимир Лучук «Скільки річок в Україні» (С.89-90) |
|
|
4 |
|
Будь природі другом. Причина і наслідок. Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» (С.90-92) |
|
|
5. |
|
Будь природі другом. Причина і наслідок. Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» (продовження) (С.90-92) |
|
|
6. |
|
Рідна мова. Галина Кирга «Мова моя» (С.92) |
|
|
7. |
|
Робота з дитячою книгою
|
|
|
8. |
|
«Медіавіконце» Як стати поінформованою людиною?»(С. 93) |
|
|
9. |
|
Перевір свої досягнення Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
10. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Пишаємося рідною країною» (С.94) |
|
|
Замислюємося над сторінками книжок українського письменства |
||||
11 |
|
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. Хмаринка слів «Тарас Шевченко». Репродукції картин О. Шупляка (С.95-97) |
|
|
12. |
|
Життя і творчість великого Кобзаря . Т.Г.Шевченко «Вітер віє - повіває» (напам’ять) Т.Г.Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє»(с.98-99 |
|
|
13. |
|
Життя і творчість великого Кобзаря .Т.Г.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий…»( напам’ять) (С.99-100) |
|
|
14. |
|
Робота з дитячою книгою «Мій улюблений український письменник». |
|
|
15. |
|
Життя і творчість Івана Франка. Сайт «Франко: наживо» (С.101) |
|
|
16. |
|
Вірші – картини природи. І. Франко «Дивувалась зима» (С.102) |
|
|
17. |
|
Вірші – картини природи. І. Франко «Дрімають села»( С.103) |
|
|
18. |
|
Життя і творчість Лесі Українки. Стан природи і настрій людини в поезії Лесі Українки. Л. Українка «Давня весна» (С.104-105) |
|
|
19. |
|
«Медіавіконце» Вікіпедія і вікіпедісти (С.106) |
|
|
20. |
|
Підсумковий урок за темою «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства» ( с.107) .Діагностувальна робота: читання мовчки |
|
|
Відкриваємо світ літературних казок, байок і п’єс |
||||
21. |
|
Вступ до розділу . Байки . Життя і творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Зозуля й Півень» ( напам’ять ) (С.108-111). |
|
|
22. |
|
Робота з дитячою книгою
|
|
|
23. |
|
Інсценізація байки. Л. Глібова « Зозуля й Півень». Складання байки з подібною мораллю на сучасний сюжет ( С.111) |
|
|
24. |
|
Літературні казки . Життя і творчість Дж. Р. Кіплінга. Історії із книги джунглів. Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей» (С.112-114) |
|
|
25. |
|
Історії із книги джунглів. Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей» (продовження) (С.115-116) |
|
|
26. |
|
Історії із книги джунглів. Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей». Складання плану, переказування тексту ( С.117-118) |
|
|
27. |
|
Казки сучасних письменників. Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка» (С.119-120) |
|
|
28. |
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
29. |
|
Казки сучасних письменників. Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка» ( продовження) (С.121-122) |
|
|
30. |
|
Казки сучасних письменників. Г. Гузовська – Корицька «Лисичка – комерсантка» (продовження) Створення ілюстрації до казки . (С.123-124) |
|
|
31. |
|
П’єса-казка. С. Конощук «Обережно, незнайомець!». Дія перша (скорочено) (С. 125-128) |
|
|
32. |
|
П’єса-казка. С. Конощук «Обережно, незнайомець!». Дія друга (скорочено) (С. 128-131) |
|
|
33. |
|
П’єса-казка. С. Конощук «Обережно, незнайомець!». Дія третя (скорочено) (С. 131-133) |
|
|
34. |
|
«Медіавіконце» Буктрейлер. Створення буктрейлера до своєї улюбленої книжки . (С.134-135) |
|
|
35. |
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
36. |
|
Підсумок за темою «Відкриваємо світ літературних казок, байок і п’єс» (С.136) Діагностувальна робота. Робота з літературним твором |
|
|
Чуємо весняні передзвони |
||||
37. |
|
Вступ до розділу. Як починається весна. В. Скомаровський «З чого починається весна» ( С.137-138) |
|
|
38. |
|
Впізнаємо весну. Акровірш. Л. Глібов «Хто вона?». А. Камінчук «Лічилка» ( напам’ять). Інсценізування лічилки (С.138-139) |
|
|
39. |
|
Весняні звуки. М. Вінграновський «Грім» (С.139-140) |
|
|
40 |
|
Весняні звуки. А. Малишко «Дощик» С.140-141 |
|
|
41. |
|
Найдорожчі слова. День матері .Д. Павличко «Мати» (С.141-142) |
|
|
42. |
|
Вічний зв’язок. Ф. Петрів «Що починається з малого?» Доповнення вірша власними прикладами. (С.142) |
|
|
43. |
|
«Медіавіконце» Як відзначити Всесвітній день поезії» (С.143) |
|
|
44. |
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
45. |
|
Підсумок за темою « Чуємо весняні передзвони» ( С. 144) |
|
|
Фантазуємо, творимо і мріємо |
||||
46 |
|
Вступ до розділу. Фантазери, мрійники люблять змінювати світ. С. Пушкін « Новинкар» (С.145-148) |
|
|
47. |
|
Фантазери, мрійники люблять змінювати світ. С. Пушкін « Новинкар» (С. 145-148) |
|
|
48. |
|
Повір у себе. Л. Мовчун «Арфа для павучка» (С.149- 151) |
|
|
49. |
|
Повір у себе. Л. Мовчун «Арфа для павучка» ( продовження) ( Проза напам’ять ( С.149-152) |
|
|
50. |
|
Мрія .Н. Кир’ян «Жар – пташка» (С.152-153) |
|
|
51 |
|
Міні - проєкт «Хмаринка думок» (С.153) |
|
|
53. |
|
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
54. |
|
«Медіавіконце» Наша випускна стіннівка» Т.Майданова «Прощавання з початковою школою» (С.154-155) |
|
|
55. |
|
Проект «Медіавіконце» Наша випускна стіннівка» С.154-155) |
|
|
56. |
|
Діагностична робота. Перевірка читання вголос |
|
|
57 |
|
Підсумковий за темою « Фантазуємо, творимо і мріємо» (С.156) |
|
|
58. |
|
|
|
|
59. |
|
|
|
|
60. |
|
Робота з дитячою книгою |
|
|
61. |
|
|
|
|
62. |
|
Що цікавого прочитав у 2 семестрі? |
|
|
63. |
|
Знайомство з художньою літературою 5 класу . Підсумок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|