Календарне планування 5 клас

Про матеріал
Календарне планування для 5 класу із зарубіжної літератури з корекційно - розвитковою роботою по адаптованомузмісту навчання.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

із зарубіжної літератури у 5 класі на ІІ семестр

             Навчальна програма укладена на основі модельної навчальної програми «Зарубіжна література. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ МОН № 795 від 12.07.2021).Зміст навчальної програми забезпечує підручник «Зарубіжна література. 5 клас» (авт. О. М. Ніколенко, Л. В. Мацевко-Бекерська, Н. П. Рудніцька, Л.Л. Ковальова, О.В. Орлова, Л. П. Юлдашева, В. Г. Туряниця, Д. О. Лебедь; ВЦ «Академія», 2022) та онлайн-платформа до нього «Друзі Полліанни» (ВЦ «Академія», 2022).

(наказ Міністерстваосвіти і науки Українивід 03 серпня 2022 року № 698)

Тема

К-сть

год

    Дата

При-

мітки

Корекційно -розвиткова робота по модифікаційному змісту навчання

 

Слухаємо голоси природи

27

Джозеф-Редьярд Кіплінг  «Мауглі». Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення  в них людських рис.

1

 

 

Учень знає цікаві факти про життя і творчість Редьярда Кіплінга. Переказує зміст художнього тексту у різний спосіб відповідно до завдання. Порівнює художні та науково-популярні тексти про тварин і явища природи, виявляючи в них певні мовні ознаки.

28

Джозеф-Редьярд Кіплінг  «Мауглі» . Закони джунглів і цінності людського життя.

1

 

 

28

Редьярд Кіплінг «Мауглі». Ідея відповідальності людини за природний світ.

1

 

 

29

Ернест Сетон-Томпсон «Лобо».  Авторські спостереження за світом природи.

1

 

 

Висловлює в усній формі власні почуття, враження, викликані прочитаним/почутим художнім текстом/медіатекстом, своє ставлення до зображених утексті людей, подій, ситуацій, явищ тощо.

30

Ернест Сетон-Томпсон «Лобо». Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках.

1

 

 

31

Ернест Сетон-Томпсон «Лобо». Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин.

1

 

 

32

Розвиток мовлення (усно).  Переказ уривку з оповідання Ернеста Сетона-Томпсона «Лобо».

1

 

 

Переказує уривок прочитаного тексту, відтворює усно зазначені, ситуації, використовує художні засоби для втілення власних творчих намірів.

33

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи» (різнорівневі завдання)

1

 

 

Демонструє прогрес набуття знань і компетентностей із зазначених тем (письмово)

СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ

34

Льюїс Керролл  «Аліса в Країні Див» (2-3 розділи за вибором учителя). Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди.

1

 

 

Знає цікаві факти про життя і творчість Ернста-Теодора-Амадея Гофмана. Переказує зміст художнього тексту. Записує власні міркування про прочитані твори та інформацію про них, порівнює літературних персонажів за
визначеними ознаками, зокрема характеризує їхні вчинки, ставлення до інших, особливості їхньої мови

 

35

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див».  Персонажі, які оточують героїню.

1

 

 

36

 Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див» Утілення ідеї особистої свободи, вільного мислення й творчого ставлення до життя.

1

 

 

37

Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див» Особливості художньої мови твору.

Ознаки казки.

1

 

 

38

Елеонор Портер  «Полліанна» (3-4 розділи за вибором учителя).

Щирість, мужність і оптимізм  Полліанни.

1

 

 

Аргументовано зіставляє почуте та прочитане із життєвим досвідом; виявляє взаємозв’язок змісту або інших компонентів
літературного твору.

Розповідає про власний емоційний стан під час сприймання художнього тексту. Висловлює в усній формі власні почуття, враження, викликані прочитаним

39

Елеонор Портер «Полліанна». Творча фантазія головної героїні. Її позитивний вплив на життя міста, долю інших людей.

1

 

 

40

Елеонор Портер «Полліанна» . Зміни у внутрішньому світі й житті інших

персонажів після зустрічі з Полліанною.

1

 

 

41

Елеонор Портер  «Полліанна». Ідея відчуття радості життя, що змінює

світ на краще.

1

 

 

42

Художні засоби розкриття образу Полліанни у творі Елеонор Портер  «Полліанна».

1

 

 

                                                                                                     У вирі захопливих пригод

43

Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» (2-3 розділи за вибором учителя). Світ дитинства в романі. Том Соєр і Гекльберрі Фінн. Том Соєр і Беккі Тетчер

1

 

 

Розпізнає в почутому або прочитаному художньому тексті/медіатексті факти,   судження та аргументи; використовує елементи конспектування .Розкриває актуальність літературного твору у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб. Відтворює основні думки і факти, окремі висловлювання персонажів у літературному творі, що розкривають зміст почутого та прочитаного повідомлення; визначає спільне і різне в повідомленнях літературних персонажів

44

Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» Життя містечка і пригоди юних друзів.

1

 

 

45

Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» . Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися.  Риси характеру Тома , що розкриваються в стосунках з іншими.

1

 

 

46

Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» Риси характеру Тома , що розкриваються в стосунках з іншими.

1

 

 

47

Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і  людянішим.

1

 

 

48

Розвиток мовлення (письмово).  Сміливість і заповзятливість Тома Соєра/Полліанни та їхніх товаришів.  Лист Томові Соєру/Лист Полліанні

1

 

 

Порівнює літературних персонажів за визначеними ознаками, зокрема характеризує  їхні вчинки, ставлення до інших, особливості їхньої мови.

49

Туве Янсон «Капелюх чарівника». Життя і творчість фінської художниці та казкарки . Робота над змістом казки .

1

 

 

Знає цікаві факти про життя і творчість Туве Янсон. Розкриває актуальність літературного твору у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб. Переказує (стисло) зміст художнього тексту в різний спосіб відповідно до завдання, формулює тему та основну думку художнього тексту, характеризує героїв

50

Туве Янсон – авторка творів про дивовижних істот мумі-тролів. «Капелюх чарівника». Пригоди мешканців Долини Мумі у повісті-казці

1

 

 

51

Туве Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

1

 

 

52

Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей  у казці «Капелюх чарівника».

1

 

 

53

Урок позакласного читання. Ліндгрен А. «Малюк і Карлсон»

1

 

 

54

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Сила творчої уяви», «У вирі захопливих пригод» (різнорівневі завдання)

1

 

 

Демонструє прогрес набуття знань і компетентностей із зазначених тем (письмово)

ПІДСУМКИ

55

Художні твори класики й сучасності, прочитані протягом навчального року. Актуальні теми, ідеї, сюжети творів. Улюблені літературні персонажі, герої/героїні. Ознаки окремих жанрів (народна казка, літературна казка, оповідання, повість, вірш та ін.). Українські перекладачі творів зарубіжних письменників. Враження про сучасні медіатексти за прочитаними творами.

 

1

 

 

Створює самостійно (або спільно з іншими) усне повідомлення на обрану тему на підставі зібраної інформації, розрізняє відому і нову
для себе інформацію, її користь для себе й співрозмовників; наводить аргументи і приклади, доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Середа Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олександрівна Олена
    Добрий день! Чи є планування для І семестру?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
4468
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку