Календарне планування 5 клас ооп 2год.

Про матеріал
Календарне планування зі зменшеною к-тю годин(2год.) Для дітей з ООП (без інтелектуальних порушшень).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу

за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова)

2 годин на тиждень

І семестр

Дата

Корекція дати

Тема

Примітка

І СЕМЕСТР

ТЕМА 1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ І ОПОРНИХ ЗНАНЬ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ

Наводить приклади: натуральних чисел до мільйону; об’єктів довкілля, що мають форму

геометричних фігур, вказаних у змісті.

Має уявлення про: геометричні фігури, вказані у змісті;довжину, час, швидкість, масу,

температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо;  взаємозв’язок місткості та об’єму.

Розрізняє: плоскі і об’ємні геометричні фігури; числові і буквені вирази. рівняння і

нерівності. величини та одиниці величин.

Конструює геометричні фігури.

Будує у зошиті плоскі геометричні фігури.

Виконує дії з натуральними числами в межах мільйону.

Розв’язує найпростіші рівняння;

Складає вирази для розв’язування задач життєвого змісту.

Помічає закономірності, утворює та доповнює числові послідовності.

Знаходить значення числових і буквених виразів.

Оперує терезами чи їх малюнками як моделлю розв’язування рівнянь і нерівностей.

Вимірює величин у довкіллі стандартними і нестандартними одиницями.

  1.  

04.09.2023

 

 

Геометричні фігури. Конструювання геометричних фігур.

 

  1.  

07.09.2023

 

Числові і буквені вирази. Складання і розв’язування задач життєвого змісту.

 

ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, ВЕЛИЧИНИ, РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ

Наводить приклад та має уявлення про: цифри; натуральні числа; число 0; шкалу; координатний промінь; числовий та буквений вираз; парні і непарні числа;  умови, за яких сума, різниця чи добуток чисел буде парним; прості і складені числа; степінь числа з натуральним показником; рівняння; нерівності; комбінаторні задачі.

Розпізнає числа, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

Розрізняє: цифри і числа; мільйон та мільярд; числові і буквені вирази; прості і складені числа; квадрат і куб натурального числа; рівняння і нерівності.

Читає і записує:  натуральні числа в межах мільярда; числові і буквені вирази; координати точок на координатному

промені; степінь числа з натуральним показником.

Знає: назви розрядів і класів натуральних чисел в межах мільярда; правила порівняння і округлення натуральних чисел; властивості арифметичних дій з натуральними числами; як знайти невідомі компоненти дій.

Формулює ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.

Зображує: координатний промінь, натуральні числа на координатному промені.

Вміє: додавати, віднімати, множити, ділити, порівнювати натуральні числа; виконувати ділення з остачею; округлювати натуральні числа; встановлювати правильний порядок дій у виразах; підставляти у формули відомі

значення величин; розв’язувати рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; розв’язувати текстові задачі, зокрема комбінаторні; перевірити чи є розв’язком нерівності задане число; підібрати декілька розв’язків нерівності; розв’язувати комбінаторні задачі на основі логічних міркувань.

Розв’язує завдання, що передбачають:  запис числа у вигляді суми розрядних доданків;  піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником;  обчислення значень числових і буквених виразів,  використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; застосування відомих формул (периметр і площа прямокутника і квадрата, швидкість-відстань-час тощо).

Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної

 

ТЕМА 2.1 ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ

  1.  

11.09.2023

 

Натуральні числа і цифри. Мільйон.

 

  1.  

14.09.2023

 

Порівняння натуральних чисел. Нерівності.

 

  1.  

18.09.2023

 

Додавання натуральних чисел. Закони додавання.

 

  1.  

21.09.2023

 

Віднімання натуральних чисел.

 

  1.  

25.09.2023

 

Розв’язування задач і вправ.

 

ТЕМА 2.2.МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. КООРДИНАТНІ ПРОМЕНІ І ШКАЛИ

  1.  

28.09.2023

 

Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини.

 

  1.  

02.10.2023

 

Координатні промені і шкали.

 

  1.  

05.10.2023

 

Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів.

 

  1.  

09.10.2023

 

Взаємне розміщення прямих.

 

  1.  

12.10.2023

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

16.10.2023

 

Множення натуральних чисел.

 

  1.  

19.10.2023

 

Закони множення.

 

ТЕМА 2.3. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ОЗНАКИ ПОДІЛЬНОСТІ. СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ

  1.  

30.10.2023

 

Ділення натуральних чисел.

 

  1.  

02.11.2023

 

Ділення з остачею.

 

  1.  

06.11.2023

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

09.11.2023

 

Ознаки подільності на 2, 5, 10, 3 і 9.

 

  1.  

13.11.2023

 

Числові й буквені вирази. Порядок дій у виразах. Формули.

 

  1.  

16.11.2023

 

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

  1.  

20.11.2023

 

Розв’язування задач і вправ.

 

ТЕМА 3. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ВЕЛИЧИНИ

Наводить приклади: об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті; об’єктів довкілля, що мають вісь симетрії чи центр симетрії.

Має уявлення: на наочно-оперативному рівні про вказані у змісті фігури та їх властивості; про рівні фігури; про градусну міру кута;  про нерівність трикутника; про суму кутів трикутника; нерівність чотирикутника; суму кутів чотирикутника; про різні форми запису одиниць

швидкості (м/с, м, с); взаємозв’язок між дм3 і л.; про різні види симетрії; центр симетрії та вісь симетрії геометричної фігури.

Розрізняє: замкнуті на незамкнуті ламані; паралельні і перпендикулярні прямі; гострі, прямі, тупі і розгорнуті кути; різносторонні і рівнобедрені трикутники; величини та їх одиниці.

Знаходить на малюнках:  відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; фігури, що мають вісь симетрії чи

центр симетрії.

Знає:  назви геометричних фігур, вказаних у змісті, та їх основних елементів; види кутів; види трикутників; такі величини як довжина, міра кута, швидкість, час, маса, вартість, периметр, площа, об’єм та відповідні їм

одиниці; формули периметра і площі для прямокутника і квадрата.

Вміє:  розпізнавати зазначені у змісті геометричні фігури; вимірювати і порівнювати довжини

відрізків; вимірювати і порівнювати градусні міри кутів; знаходити периметр многокутника; знаходити площу прямокутника і квадрата; вміє застосовувати формули до розв’язування прикладних задач; розпізнавати чи є фігура симетричною відносно прямої чи точки.

Класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів.

Будує: паралельні і перпендикулярні прямі;  геометричні фігури за допомогою лінійки і косинця; відрізок даної довжини; кут даної градусної міри за допомогою транспортиру.

Розв’язує завдання, що передбачають: створення моделей у вигляді геометричних фігур; текстові задачі, зокрема задачі, в яких фігурують такі величини як довжина, маса, вартість, температура, швидкість, час, площа тощо

  1.  

23.11.2023

 

Многокутники. Трикутники і чотирикутники.

 

  1.  

27.11.2023

 

Кути трикутника і чотирикутника.

 

  1.  

30.11.2023

 

Величини та їх значення.

 

  1.  

04.12.2023

 

Розв’язування задач і вправ.

 

ТЕМА 4. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

Наводить приклади:  звичайних дробів (правильних і неправильних; скоротних і нескоротних); мішаних чисел.

Розрізняє:  правильні і неправильні дроби; скоротні і нескоротні дробів; задачі на дріб від числа та числа за значенням його дробу.

Пояснює, що таке:  чисельник і знаменник дробу; мішане число.

Читає і записує: звичайні дроби; мішані числа.

Формулює означення правильного і неправильного дробу;  основну властивість дробу.

Розв’язує завдання, що передбачають:  порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;  перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; скорочення дробів знаходження дробу від числа та числа за його дробом (на основі означення дробу).

  1.  

07.12.2023

 

Дробові числа і звичайні дроби.

 

  1.  

11.12.2023

 

Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу.

 

  1.  

14.12.2023

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

  1.  

18.12.2023

 

Розв’язування задач і вправ.

 

ТЕМА 5. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ

Розв’язує: текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури; задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур; текстові задачі на подільність чисел текстові задачі, в яких фігурують звичайні дроби; задачі на знаходження дробу від числа та на знаходження числа за значенням його дробу (на основі означення дробу ).

Створює моделі для ілюстрації звичайних дробів.

Складає свої власні задачі.

  1.  

21.12.2023

 

Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач.

 

 

Календарне планування для учнів з ООП. Адаптоване для потреб учнів. *Очікувані результати наведені зі стандартної навчальної програми.

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Інкл
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку