Календарно-тематичне планування з курсу
«Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)»
6 клас.
Складено відповідно до навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи» (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804)
Складено до підручника: Бандровський О. Г., Власов В. С. Всесвітня історія. Історія України : підручник для 6-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – К. : Генеза, 2014.
Значення кольорів: зеленим кольором виділені практичні заняття, синім кольором – уроки узагальнення, фіолетовий та рожевий кольори – інтегровані та міжпредметні/предметні змістові лінії відповідно.
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
№п/п |
Тема уроку |
Інтегровані змістові лінії |
Міжпредметні та предметні змістові лінії |
Дата |
Примітки |
|||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Культурна самосвідомість |
Інформаційне середовище |
Цінності й моральність |
|||||||||||
6 - А |
6 - Б |
6 - В |
|||||||||||||
|
|
Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
1. |
Вступ до історії стародавнього світу
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
||||
2. |
Практичне заняття «Лічба часу в історії стародавнього світу» [завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою шкали часу); збудувати та зіставити археологічну й історичну часові шкали; визначити (за датою), до якого періоду належить подія (з допомогою археологічної та історичної часових шкал)]. |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
3. |
Теорії походження життя на Землі. Найдавніші людиноподібні істоти.
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
||||
4. |
Життя неандертальців. Поява «людини розумної»
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|||||
5. |
Зародження мистецтва та релігійних вірувань
|
|
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|||||
6. |
Заняття та спосіб життя первісних людей в добу палеоліту та мезоліту
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
7. |
Виникнення землеробства, скотарства і ремесел
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
8. |
Суспільна організація та організація влади за первісних часів
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
9. |
Трипільська культура на землях України
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
10. |
Практичне заняття: «Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України»
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
11. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
12. |
Виникнення Єгипетської держави
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||
13. |
Практичне заняття: «Міфи та релігія Давнього Єгипту»
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|||||
14. |
Господарське, суспільне та повсякденне життя давніх єгиптян
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|||||
15. |
Розквіт і занепад Єгипту
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
16. |
Освіта, наукові знання, образотворче мистецтво та архітектура давніх єгиптян
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|||||
17. |
Найдавніші держави Дворіччя
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|||||
18. |
Фінікійські міста-держави
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
19. |
Ізраїльсько-Іудейське царство
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|||||
20. |
Великі імперії Західної Азії |
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
21. |
Кімерія та Скіфія
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
22. |
Практичне заняття: «Історичні джерела про скіфів»
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|||||
23. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
24. |
Природа й населення Давньої Греції
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
||||
25. |
Практичне заняття: «Давньогрецька міфологія та релігія»
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|||||
26. |
Мінойська палацова цивілізація
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
27. |
Ахейська палацова цивілізація
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
28. |
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
29. |
Велика грецька колонізація
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||
30. |
Афінська і Спартанська держави
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|||||
31. |
Практичне заняття: «Побут і виховання спартанців»
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|||||
32. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||