Календарні плани інтегрованого курсу "Мистецтво" (компонент "Музичне мистецтво") для 6 класу на ІІ семестр. Якщо ви працюєте 1 год/тижденьі викладаєте лише компонент "Музичне мистецтво", то вам ідеально підійде це планування. Розроблено за підручником Мистецтво (інтегрований курс), 7 клас, Масол Л. М. ( Видавництво: Світоч)
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу
«Мистецтво», 6 клас. (Музичне мистецтво)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Ключові знання та навички |
Орієнтовний матеріал для сприймання |
Орієнтовний матеріал для співу (за вибором) |
Дата |
|||
|
Клас |
|||||||
6-А |
6-Б |
6-В |
6-Г |
|||||
Світ тварин у мистецтві |
||||||||
16. |
Програмна і непрограмна музика: п'єси-мініатюри. |
Прелюдія, токата, скерцо, Василь Барвінський |
Луі Клод Дакен «Зозуля», Отторіно Респігі Прелюдія, Токата («Зозуля»), Василь Барвінський Прелюдія №2,Гумореска |
І.Островерхий «Сойка» |
|
|
|
|
17. |
Камерно-інструментальні жанри: сюїта. |
Шарль Каміль Сен-Санс, сюїта |
Шарль Каміль Сен-Санс Сюїта «Карнавал тварин» (п'єси на вибір) |
На вибір учителя і учнів. |
|
|
|
|
18. |
Камерно-інструментальні жанри: соната. |
Побудова і драматургія сонатного циклу. Соната |
Дмитро Бортнянський Соната для ф-но до мажор |
Ф.Фінкльштейн «Зайці та ведмідь» |
|
|
|
|
19. |
Камерно-інструментальні жанри: варіації, рондо. |
Варіації, рефрен, рондо |
В.А.Моцарт Соната для ф-но ля мажор№11 |
На вибір учителя і учнів. |
|
|
|
|
Пасторальні настрої |
||||||||
20. |
Ноктюрн. |
Едвард Гріг, ноктюрн |
Едвард Гріг Ноктюрн, Фредерік Шопен Ноктюрн, Петро Чайковський Ноктюрн для віолончелі й фортепіано, Клод дебюсі Ноктюрни для симфонічного оркестру |
Н.Май «Казкові сни» |
|
|
|
|
21. |
Симфонічна музика. |
Симфонія |
Йозеф Гайдн Симфонія «Дитяча» |
Н.Май «Казкові сни» |
|
|
|
|
22. |
Пастораль у музиці |
|
Андре Жоліве Різдвяні пасторалі для флейти, фагота й арфи. Л.В.бетховен Симфонія №6 «Пасторальна» |
Г.Васіна «Пісня про земну красу» |
|
|
|
|
23. |
Пори року: концерт |
Антоніо Лучіо Вівальді, концерт |
Антоніо Лучіо Вівальді Концерти «Весна», «Літо» із циклу «Пори року» |
В.Філіпенко «Веснянка» |
|
|
|
|
24. |
Симфонічні картини й ескізи. |
Ескіз |
Клод Дебюссі Сюїта «Море»: «Від світанку до опівдня на морі», «Гра хвиль», «Розмова вітру з морем» |
В.Філіпенко «Веснянка» |
|
|
|
|
25. |
Фантазії безмежної польоти: симфонічна поема. |
Симфонічна поема |
Олександр Скрябін Симфонічна поема «Прометей» (фрагмент) |
В.Шаповаленко «Пісня про мрію» |
|
|
|
|
У пошуках гармонії |
||||||||
26. |
Музика і театр: увертюра, інтродукція. |
Увертюра, інтродукція |
Фелікс Мендельсон Увертюра «Сон літньої ночі» (фрагмент), Петро Ніщинський «Вечорниці» Інтродукція |
В.Верховинець «Розцвівся пишно» |
|
|
|
|
27. |
Музика і театр: опера, балет. |
Речитатив |
Моріс Жозеф Равель Опера-балет «Дитя і чари» (фрагмент) |
В.Верховинець «Розцвівся пишно» |
|
|
|
|
28. |
Музика і театр: цей завжди неповторний балет. |
Ігор Федорович Стравінський, балет |
Ігор Стравінський Балет «Весна священа» (фрагменти на вібір) |
О.Антоняк «Мамині руки» |
|
|
|
|
Жанри об'єднуються |
||||||||
29. |
Зустріч жанрів у музичному творі: етюд-картина. |
Сергій Васильович Рахманінов, тональність |
Нікколо Поганіні, Ференц Ліст Етюди (за вибором), Сергій Рахманінов Етюд-картина «Червона шапочка і Сірий вовк» у фортепіанному і оркестровому виконанні |
Є.Карпенко «Навчайте мене музики» |
|
|
|
|
«Україна-дивосвіт» |
||||||||
30. |
Музичні фантазії. |
Фантазія |
Станіслав Людкевич Фантазія-увертюра «Веснянки» |
О.Суботіна «Україна – дивосвіт» |
|
|
|
|
Панорама мистецтв: перевіряємо свої досягнення |
||||||||
31. |
Перевіряємо свої досягнення. |
|
На вибір учителя і учнів. |
|
|
|
|
|
32. |
Перевіряємо свої досягнення. |
|
На вибір учителя і учнів. |
|
|
|
|
|
33. |
Перевіряємо свої досягнення. |
|
На вибір учителя і учнів. |
|
|
|
|
|
34. |
Перевіряємо свої досягнення. |
|
На вибір учителя і учнів. |
|
|
|
|
|
35. |
Урок-концерт. |
Урок-концерт. |
|
|
|
|