План-конспект уроку №14 інтегрованого курсу "Мистецтво" (Музичне мистецтво) для 6 класу. Матеріал для художньо-творчої діяльності може варіюватися на погляд учителя. Матеріал для сприймання музичного мистецтва з аудіо-записів я часто заміняю відео-записами, так як учні завзятіше сприймають інформацію. Відеоматеріали вибираю з інтернетресурсів. Часто застосовую відеозаписи з власного архіву періоду студентства, педагогічних практик, іншої музичної діяльності, з попередніх років роботи в ЗОШ. Буду вдячна за схвалення, зауваження та іншу критику.
Клас |
6-а |
6-б |
6-в |
6-г |
Дата |
|
|
|
|
Сімаковська Т.В.
учитель інтегрованого курсу «Мистецтво»
(музичне мистецтво)
Кам’янець-Подільського НВК №14
Урок 14.
Тема. Панорама мистецтв: перевіряємо свої досягнення.
Мета: Підвести підсумки по пройденому матерілу в другій чверті, а також в першому семетрі загалом. Застосовуючи завдання вміщені в розробці, зрозуміти на скільки учням подобається даний предмет і що слід змінити або відкорегувати.
Формування ключових компетентностей:
-загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури;
-міжпредметна естетична компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини;
-вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії;
-предметних компетентностей:
-формувати уявлення про музичні інструменти, імітацію, значення голосу людини в розвитку музичного мистецтва.
Розвивати вміння учнів уважно слухати музику та знаходити на слух характерні її ознаки, висловлювати власні музичні враження від прослуханого твору, розвивати вміння на слух впізнавати жанрові ознаки музичного твору й характерні засоби музичної виразності та розвиток музичного образу. Розвивати в учнів здібності щодо образного сприйняття музичних творів та навички виконавського розвитку музики. Розвивати творчі здібності учнів, естетичний смак.
Виховувати інтерес до слухання класичної музики та виконання дитячих пісень різної тематики, виховувати інтерес та любов до музики як виду мистецтва. Через музику виховувати інтерес до інших видів мистецтва, зокрема образотворчого.
Обладнання: фортепіано, дошка, комп’ютер, аудіозаписи, мультимедійна презентація, відеозаписи, ударні інструменти, дитячі шумові інструменти, qr-коди(як роздатковий матеріал або як наочний матеріал), підручники, пісенники.
Тип уроку: урок узагальнення теми.
Хід уроку:
І. Вхід учнів до класу під звучання музики Ірини Білик «А я пливу у човні»
ІІ. Організація класу до уроку.
Музичне вітання.
Перевірка присутніх.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Запитання до учнів:
-У чому особливість музично-театрального жанру оперети?
-Порівняйте жанр оперети і опери.
IV.Мотивація навчальної діяльності.
Повідомлення теми та мети уроку.
Сьогодні ми з вами підсумуємо ті знання, які отримували протягом поточного семестру. Він був насиченим та цікавим. Ви багато чого нового дізналися і навчилися.
V. Бесіда.
Запитання до учнів:
-Які твори вам запам’яталися найбільше з тих, що ми з вами слухали протягом семестру?
-З якими композиторами ми з вами знайомилися?
-Які пісні ми розучили на уроках мистецтва протягом семестру?
-Які знання та навички ви отримали після семестру вивчення даного предмету?
VI. Гра «Продовжіть речення».
Вчитель дає указку учневі, а він повинен продовжити речення «Якби я був учителем музичного мистецтва, я б...». Таким чином він висловлює свою думку і передає указку. Так само робить слідуючий учень і так далі.
VII. Письмове завдання.
(Спрямоване на визначення ставлення учнів до предмету.)
Що вам подобається на уроках музичного мистецтва? |
|
Що вам не подобається на уроках музичного мистецтва? |
|
Що ви б змінили в уроках музичного мистецтва? |
|
Які пісні хотіли б співати на даному уроці? |
|
VIII. Вокально-хорова робота.
Розспівування.
-На одному звуці по півтонах у висідному і нисхідному порядку.
-Мі ме ма мо му. Ді де да до ду. Ті те та то ту. На одному звуці по півтонах у висідному і нисхідному порядку.
-На актикуляцію брі бре бра бро бру. На одному звуці по півтонах у висідному і нисхідному порядку.
-На кількох звуках( до ре мі ре до), (до мі соль мі до). По півтонах у висідному і нисхідному порядку.
Виконання пісні ІриниБілик «А я пливу у човні».
Виконання пісень вивчених протягом семенстру на вибір учителя і учнів.
ІХ.Підсумок уроку.
Х. Домашнє завдання.
Підготовка до уроку-концерту.
ХІ. Вихід учнів з класу під звучання музики Ірини Білик «А я пливу у човні».
1