КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)
Досліджуємо історію та суспільство
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
ІІ семестр
Контрольні роботи - 2
Практичні роботи - 3
№ |
Тема |
Дата |
Домашнє завдання |
|
РОЗДІЛ 4. ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ |
||||
33 |
Вплив природно-географічних умов на спосіб життя та заняття населення Стародавнього Риму та його сусідів |
24.01 |
|
|
34 |
Що відомо про заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е.
|
26.01 |
|
|
35 |
Практичне заняття. Як утворилась Римська середземноморська держава |
31.01 |
|
|
36 |
Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е. |
02.02 |
|
|
37 |
Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е. |
07.02 |
|
|
38 |
Практичне заняття. Чому Гай Юлій Цезар залишається відомою і шанованою людиною сьогодні |
09.02 |
|
|
39 |
Як і коли в Римі розпочався період імперії |
14.02 |
|
|
40 |
Якими були вірування і традиції Стародавніх римлян |
16.02 |
|
|
41 |
Яким було повсякденне життя римлян |
21.02 |
|
|
42 |
У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст. |
23.02 |
|
|
43 |
Коли і як виникло християнство |
28.02 |
|
|
44 |
У чому цінність культури Стародавнього Риму |
01.03 |
|
|
45 |
Чому занепала Західна Римська імперія |
06.03 |
|
|
46 |
Навчальний проєкт «Зробімо це» |
08.03 |
|
|
47 |
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
13.03 |
|
|
48 |
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
15.03 |
|
|
49 |
Узагальнення з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ” |
20.03 |
|
|
50 |
Тематичне оцінювання з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ” |
22.03 |
|
|
РОЗДІЛ V. ЛЮДИНА У ДОВКІЛЛІ, СУСПІЛЬСТВІ, ДЕРЖАВІ В МИНУЛОМУ І ТЕПЕР |
||||
51 |
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
27.03 |
|
|
52 |
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
29.03 |
|
|
53 |
Практичне заняття. Як особисто долучитися до сталого розвитку |
10.04 |
|
|
54 |
Яка роль громади в житті людей і суспільства |
12.04 |
|
|
55 |
Як живе шкільна спільнота |
17.04 |
|
|
56 |
права Чому права людини є цінністю |
19.04 |
|
|
57 |
Чому права людини є цінністю |
24.04 |
|
|
58 |
Як живе різноманітне суспільство |
26.04 |
|
|
59 |
Проєкт “Машина часу” |
01.05 |
|
|
60 |
Узагальнення з теми “ЛЮДИНА У ДОВКІЛЛІ, СУСПІЛЬСТВІ, ДЕРЖАВІ В МИНУЛОМУ І ТЕПЕР” |
03.05 |
|
|
61 |
Тематичне оцінювання “ЛЮДИНА У ДОВКІЛЛІ, СУСПІЛЬСТВІ, ДЕРЖАВІ В МИНУЛОМУ І ТЕПЕР” |
08.05 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
||||
62 |
Повторення теми “Людина і суспільство у первісні часи” |
10.05 |
|
|
63 |
Уявна/віртуальна екскурсія трипільським поселенням : Гра «Як облаштувати суспільне життя на безлюдному острові» |
15.05 |
|
|
64 |
Повторення теми “Людина і суспільство Давнього Сходу” |
17.05 |
|
|
65 |
Уявний репортаж про повсякденне життя представників різних верств населення держав Давнього Сходу (на прикладі однієї держави на вибір) |
22.05 |
|
|
66 |
Повторення теми “Людина і суспільство за Античної Греції” |
24.05 |
|
|
67 |
Уявне інтерв’ю з історичною особою Стародавньої Греції, тогочасним мешканцем Афінського полісу |
29.05 |
|
|
68 |
Повторення теми “Людина і суспільство за Стародавнього Риму ” |
31.05 |
|
|
69 |
Військове мистецтво давніх римлян і слов’ян |
05.06 |
|
|
70 |
Повторення теми “Людина у довкіллі, суспільстві, державі в минулому і тепер” |
07.06 |
|
|