Календарне планування 6 клас НУШ І І семестр

Про матеріал
Міністерство освіти і науки України Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)

Досліджуємо історію та суспільство

Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

ІІ семестр

Контрольні роботи - 2

Практичні роботи - 3

 

Тема

Дата

Домашнє завдання

РОЗДІЛ 4. ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ

33

Вплив природно-географічних умов на спосіб життя та заняття населення Стародавнього Риму та його сусідів

24.01

 

34

Що відомо про заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е.

 

26.01

 

35

Практичне заняття. Як утворилась Римська середземноморська держава

31.01

 

36

Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е.

02.02

 

37

Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е.

07.02

 

38

Практичне заняття. Чому Гай Юлій Цезар залишається відомою і шанованою людиною сьогодні

09.02

 

39

Як і коли в Римі розпочався період імперії

14.02

 

40

Якими були вірування і традиції Стародавніх римлян

16.02

 

41

Яким було повсякденне життя римлян

21.02

 

42

У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст.

23.02

 

43

Коли і як виникло християнство

28.02

 

44

У чому цінність культури Стародавнього Риму

01.03

 

45

Чому занепала Західна Римська імперія

06.03

 

46

Навчальний проєкт «Зробімо це»

08.03

 

47

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

13.03

 

48

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

15.03

 

49

Узагальнення з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ”

20.03

 

50

Тематичне оцінювання з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ”

22.03

 

РОЗДІЛ V. ЛЮДИНА У ДОВКІЛЛІ, СУСПІЛЬСТВІ, ДЕРЖАВІ В МИНУЛОМУ І ТЕПЕР

51

Як співіснують людина і природа  від минулого дотепер

27.03

 

52

Як співіснують людина і природа  від минулого дотепер

29.03

 

53

Практичне заняття. Як особисто долучитися до сталого розвитку

10.04

 

54

Яка роль громади в житті людей і суспільства

12.04

 

55

Як живе шкільна спільнота

17.04

 

56

права Чому права людини є цінністю

19.04

 

57

Чому права людини є цінністю

24.04

 

58

Як живе різноманітне суспільство

26.04

 

59

Проєкт “Машина часу”

01.05

 

60

Узагальнення з теми “ЛЮДИНА У ДОВКІЛЛІ, СУСПІЛЬСТВІ, ДЕРЖАВІ В МИНУЛОМУ І ТЕПЕР

03.05

 

61

Тематичне оцінювання “ЛЮДИНА У ДОВКІЛЛІ, СУСПІЛЬСТВІ, ДЕРЖАВІ В МИНУЛОМУ І ТЕПЕР

08.05

 

Повторення вивченого матеріалу

62

Повторення теми “Людина і суспільство у первісні часи”

10.05

 

63

Уявна/віртуальна екскурсія трипільським поселенням : Гра «Як облаштувати суспільне життя на безлюдному острові»

15.05

 

64

Повторення теми “Людина і суспільство Давнього Сходу”

17.05

 

65

Уявний репортаж про повсякденне життя представників різних верств населення держав Давнього Сходу (на прикладі однієї держави на вибір)

22.05

 

66

Повторення теми “Людина і суспільство за Античної Греції”

24.05

 

67

Уявне інтерв’ю з історичною особою Стародавньої Греції, тогочасним мешканцем Афінського полісу

29.05

 

68

Повторення теми “Людина і суспільство за Стародавнього Риму ”

31.05

 

69

Військове мистецтво давніх римлян і слов’ян

05.06

 

70

Повторення теми “Людина у довкіллі, суспільстві, державі в минулому і тепер”

07.06

 

 

 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку