Календарне планування 7 клас 2 семестр 2 години за підручником
Alla Nesvit “We Learn English"(7-й рік навчання )- К. Ґенеза, 2015 рік (Наказ МОН від 20.07.2015 №777)
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
5 – 9 класи. Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 7 КЛАСУ за підручником
Alla Nesvit “We Learn English”(7-й рік навчання )- К. Ґенеза, 2015 рік (Наказ МОН від 20.07.2015 №777)
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
5 – 9 класи. Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
2 семестр(2год)
№ |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
I |
Спорт |
9 |
4 |
II |
Велика Британія |
8 |
|
III |
Україна |
8 |
|
IV |
Шкільне життя |
12 |
№п/п |
Тема |
Мовленнєві функції |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
|||||||||
Спорт ( 9 год.) |
|
|
|
||||||||||||||||||
32 |
|
Спорт в нашому житті, активізація лексичних одиниць |
Складати розповіді за малюнками |
|
|
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
1 |
|
15.01 |
|
|
||||||
33 |
|
Як довго ти займаєшся спортом, розвиток граматичних навичок |
Розповідати про спортивні традиції у родині |
|
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
|
Впр.5, с.108 |
1 |
|
16.01 |
|
|
||||||
34 |
|
У спортивному центрі, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
Висловлювати думку |
|
|
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110
|
|
Впр.5, с.110 |
1 |
|
22.01 |
|
|
||||||
35 |
|
Ми займаємося спортом, активізація лексичних одиниць |
Ділитися інформацією про родинні традиції |
Види спорту |
I go in for… |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110
|
|
Впр.6, с.111 |
1 |
|
23.01 |
|
|
||||||
36 |
|
Золоті правила спорту, розвиток навичок аудіювання
|
Ділитися враженнями від прочитаного |
|
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
1 |
|
29.01 |
|
|
||||||
37 |
|
Глядачі, розвиток навичок писемного мовлення |
Висловлювати думку за отриманою інформацією |
Excited, attend, competition, won a victory, |
A Report about a Sporting Event |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
1 |
|
30.01 |
|
|
||||||
38 |
|
Відомі спортсмени |
Розповідати про відомих спортсменів |
An attacker, defense, goal, save, |
The Present Perfect Continuous |
Впр.2, с.116 Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117 |
|
Впр.6, с.117 |
1 |
|
05.02 |
|
|
||||||
39 |
|
Спорт. |
Вести бесіду за малюнками |
Huge in size, festive rituals, occasion, |
|
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Впр.5, с.119 |
1 |
|
06.02 |
|
|
||||||
40 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
12.02 |
|
|
||||||
Велика Британія ( 8 год.) |
|
|
|
||||||||||||||||||
41
|
|
Це – Лондон, активізація лексичних одиниць |
Обмін інформацією за текстом |
|
|
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
1
|
|
13.02 |
|
|
||||||
42 |
|
Це – Лондон, розвиток навичок читання |
Розповідати про пам’ятки культури |
|
So/ Neither Do I |
Впр.2, с.126 Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
|
Впр.7, с.129 |
1 |
|
19.02 |
|
|
||||||
43 |
|
Це – Лондон, розвиток навичок усного мовлення |
|
Sovereign, residence, ceremonies, |
Present Simple |
Впр.2, с.130 Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
Впр.7, с.132 |
1 |
|
20.02 |
|
|
||||||
44 |
|
Музеї Лондона, розвиток навичок усного мовлення |
Розповідати про музеї |
|
|
Впр.2, с.133 Впр.4, с.135 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Впр.5, с.136 |
1 |
|
26.02 |
|
|
||||||
45 |
|
Визначні місця Лондона, розвиток граматичних навичок |
Обговорювати уподобання |
|
Present Simple |
Впр.2, с.126 Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
|
Впр.7, с.129 |
1 |
|
27.02 |
|
|
||||||
46 |
|
Граматичний довідник
|
|
|
|
|
Впр.4 с.138 |
Впр.1 с.136 |
Впр.2 с.137 Впр.3 с.137 |
Впр.5 с.138 |
1 |
|
05.03 |
|
|
||||||
47 |
|
Велика Британія: Лондон.
|
|
|
|
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
|
|
|
1 |
|
06.03 |
|
|
||||||
48 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Розповідати про традиції |
|
|
|
|
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Впр.5, с.138 |
1 |
|
12.03 |
|
|
||||||
Україна (8 год.) |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||
49 |
|
Київ в мініатюрі, активізація лексичних одиниць |
Вести діалог з використанням вивченої лексики |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
1 |
|
13.03 |
|
|
||||||
50 |
|
Визначні місця Києва, розвиток навичок усного мовлення |
|
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
1 |
|
19.03 |
|
|
||||||
51 |
|
Старовинний Київ: Поділ, розвиток навичок читання |
|
|
|
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148 Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
1 |
|
20.03 |
|
|
||||||
52 |
|
Серце столиці – Хрещатик, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
|
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
1 |
|
02.04 |
|
|
||||||
53 |
|
Майдан Незалежності, розвиток навичок читання |
|
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155 |
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
1 |
|
03.04 |
|
|
||||||
54 |
|
Київ та Лондон, розвиток граматичних навичок |
|
|
|
Впр.5, с.158 |
|
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 Впр.2, с.156 Впр.4, с.157 |
Впр.6, с.158 |
1 |
|
09.04 |
|
|
||||||
55 |
|
Україна: Київ, |
|
ЛО теми |
|
|
Мовлення вчителя та учнів |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
10.04 |
|
|
||||||
56 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
16.04 |
|
|
||||||
Шкільне життя (12 год.)
|
|
|
|
||||||||||||||||||
57 |
|
Шкільне життя, активізація лексичних одиниць |
Вести діалог за малюнками. |
|
So and Such |
Впр.3, с.163 Впр.5, с.164 |
Впр.6, с.165 |
Впр.1, с.162 Впр.4, с.164 |
|
Впр.7, с.165 |
1 |
|
17.04 |
|
|
||||||
58 |
|
Вільний час. |
Описувати побачене. |
С.82 |
Впр.4, с.167 |
Впр.3, с.166 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 |
1 |
|
23.04 |
|
|
||||||
59 |
|
Соціальні проекти, розвиток навичок усного мовлення |
Робити узагальнення отриманої інформації. |
|
|
Впр.4, с.170 Впр.5, с.171 |
|
Впр.1, с.169 Впр.2, с.169 Впр.7, с.172
|
Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 |
1 |
|
24.04 |
|
|
||||||
60 |
|
Англійська мова мова спілкування, розвиток навичок усного мовлення |
|
|
|
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172 Впр.2, с.173 Впр.5, с.174 |
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 |
1 |
|
30.04 |
|
|
||||||
61 |
|
Позашкільна діяльність, розвиток граматичних навичок |
|
|
|
Впр.3, с.176 |
|
Впр.1, с.175 Впр.2, с.176 Впр.4, с.176 |
|
Впр.6, с.177 |
1 |
|
07.05 |
|
|
||||||
62 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
08.05 |
|
|
|||||||
63 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.05 |
|
|
|||||||
64 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
15.05 |
|
|
||||||
65 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
21.05 |
|
|
||||||
66 |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
|
|
Минулий час |
|
Мовлення вчителя та учнів |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Скласти речення ЛО теми |
1 |
|
22.05 |
|
|
||||||
67 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Робити узагальнення отриманої інформації. |
|
Теперішній час |
|
Мовлення вчителя та учнів |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
28.05 |
|
|
||||||
68 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Робити узагальнення отриманої інформації. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
29.05 |
|
|
||||||