Календарно - тематичне планування з англійської мови 7 клас ( 7-й рік навчання )зі змістовими лініями 2 - й семестр " English " О. Д. Карп'юк ( Видавництво : Астон 2015 )
Календарно - тематичне планування
з англійської мови
7 класу Ніжинської ЗОШ I-III ступенів № 7
1І семестр 2018 – 2019 н. р.
Учитель Жимань Людмила Іванівна
Програма: Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим
вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.
Підручник: «Еnglish 7» авт. О. Д. Карп’юк (Тернопіль «Видавництво «Астон» 2015)
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція
|
Повто рення |
|||||||
Еколо гічна безпека та сталий розви ток |
Громадян ська відповіда льність |
Здоров'я і безпека |
Підприє мливість та фінансо ва грамо тність |
фонети ка |
лексика |
грама тика |
аудію вання |
чита ння |
письмо |
|
|||
34 |
16.01 |
Спорт. Охорона здоров’я Види спорту. ст.92-93 Олімпійські ігри ст.93-97 |
Диску тує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
Обгово рює вибір продуктів, речей корисних для здоров’я. |
Аргумен тує раціональність занять, визначає орієнтов ну вартість, тлумачить функцію грошей у суспіль стві |
Вимова назв видів спорту, інтона ція при переліку |
Wrestling, climbing, figure skating, bobsleigh, ice-hockey, judo, golf, water polo, snowboarding, skateboarding, rugby, cricket, soccer, rowing, cycling, handball, fencing, sailing, high/long jump, horse riding, judo, etc Glory, flame, motto, struggle, mascot, spirit, wheelchair, to compete, to light, to represent, to take part, to take place, across the world; |
Теперішній неозначе ний час |
Запитан ня ст.91 Розпо відь учителя |
Впр.1-3 ст.92-93 Впр.1-5 ст.93-97 |
Впр.3 ст.93 Завдання за текстом |
Назви видів спорту. Олімпійські види спорту |
35 |
18.01 |
Ти захоплюєшся спортом, чи не так? ст.98-99 |
|
|
|
|
Інтона ція розділо вих питань |
Tag-questions, positive/ negative question tags |
Будова розділо вих питань |
Розповіді учнів |
Впр.1-4 ст.98-99 |
Впр.2 ст.99 |
Популярні види спорту в Британії і Україні |
36 |
23.01 |
Заняття в спортивному клубі, секції. Дотримання правил у спорті ст.100-104 |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяри зацію фізичної культури та спорту |
Дає поради щодо техники безпеки під час спортив них занять та змагань |
|
Вимова нових слів |
Champ, competition, freestyle, membership, fabulous, junior, training session Visiting team, attacker, defender, whistle, goal, penalty, referee, goalkeeper, home team, foul, to score, to cheer |
Вжива ння розділо вих питань |
Діалоги учнів Правила змагання (водне поло) Впр.5,6 ст.102-104 |
Впр.5,1-3 ст.100-101 Впр.4-6 ст.102-103 |
Впр.3 ст.101 Впр.5b ст.102 |
Заповне ння анке ти учасни ка клуба Одиниці вимірювання:(кіло) метр, секу нда-година |
37 |
25.01 |
Відомі спортсмени ст.104-106 |
|
|
|
|
Інтона ція питаль них речень |
Quote, participants, spectators, the score, achievements |
|
Діалоги, розповіді учнів |
Впр.7,1-3 ст.104-106 |
Впр.2 ст.106 |
«Спортивні змагання» |
38
|
30.01 |
Терміново лікаря! ст.108-110 |
|
|
Обгово рює шляхи профілак тики захворю вань |
|
Вимова назв захворювань |
Headache, toothache, stomachache, earache, backache, tummy ache, bad leg, cold, to hurt, medicine |
Утворе ння минуло го часу дієслів |
Впр.1 ст.108 |
Впр.1-6 ст.108-110 |
Впр.5 ст.110 |
ІІ форма дієслів Назви частин тіла |
39 |
01.02 |
Якщо ви хворієте.. ст.111-113 |
|
|
|
|
Інтона ція ре чень з if |
Tongue, lungs, heart; Accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular/ly, to make an appointment |
Вживан ня речень з if |
|
Впр.1-2 ст.111-113 |
|
|
40 |
06.02 |
Охорона здоров’я. Медичні заклади ст.113-114 |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
Вимова назв медич них закладів |
|
|
Розповіді учнів |
Впр.3-6 ст.113-114 |
Впр.6 ст.114 |
|
41 |
08.02 |
Проблеми зі здоров’ям ст.115-117 |
|
|
|
|
Вимова ІІІ форми дієслів |
Previous; before, after, already, just, till/ until, when, by, by the time, etc |
Минулий перфект ний час |
Інструк ції вчителя |
Впр.1-3 ст.115-117 |
Впр.2 ст.117 |
ІІІ форма дієслів |
42 |
13.02 |
Викликали лікаря? ст.118-122,124 |
|
|
|
|
Інтона ція питаль них речень і відпові дей |
Catch cold, listen to one’s heart and lungs, prescribe / take medicine, take/ check one’s temperature |
Минулий перфект ний час Would you like…? |
Впр.1-3 ст.119-120 |
Впр.4-7, 1,2 ст.118-119 Впр.1-5 ст.121-122 |
Впр.4,7; ст.118, 2 ст.119-120 Впр.3,1 ст.122,124 |
Назви захворю вань |
43 |
15.02 |
Електронний лист другові. Поради щодо лікування ст.125-127 |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Ambulance, blood, chest, injection, pain, X-ray, to bleed |
Речення з if Минулий час дієслів |
|
Впр.3-5 ст.126-127 |
Впр.2,3 ст.125-126 |
|
44 |
20.02 |
Спорт і здоров'я. |
|
|
|
|
|
Лексика презентацій |
|
Проекти учнів |
|
|
|
45 |
22.02 |
Узагальнююче повторення |
|||||||||||
46 |
27.02 |
Кіно і театр Жанри фільмів, вистав, їх характеристи ка ст.138-141 |
Наво дить прикла ди внеску своєї родини у сталий розви ток |
Визначає власні вподобання |
Пояснює вибір одягу в залежно сті від погоди |
Обгово рює можливо сті замовлен ня квитків онлайн |
Вимова назв жанрів
|
Comedy, science fiction/ action/ historical/ horror/ film, cartoon, thriller, western, to entertain, entertainment, to have leisure; awful, gripping, predictable |
Теперішній неозначене час |
Впр.2 ст.139 Впр.1-4 ст140-141 |
Впр.3,4 ст.141 |
Впр.4 ст.141 |
Улюблені фільми
|
47 |
01.03 |
Фільмографія ст.142-144 |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Character, plot, title, catchy, confusing, convicting, fascinating, spectacular |
|
Впр.6 ст.142 |
Впр.6,7 ст.142; 1-3 ст.142-144 |
Впр.3 ст.144 |
|
48 |
06.03 |
Відвідування кінотеатру ст.145-147 |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Вимова зворот ніх займен ників |
Adventure, documentary, evil, power, romance, teenager, enjoyable |
Who, which, where, зворотні займенники |
Інструк ції |
Впр.4 ст.145 Впр.1-3 ст 146-147 |
Впр.4 ст.145 |
Розпо відь про фільм |
49 |
13.03 |
Театр «Глобус» сьогодні і за часів Шекспіра. Елементи інтер’єру ст.148-149 |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Action, audience, cast, performance, play, scenery, stage, to act, to perform, to stage, rotten |
Минулий час дієслів |
Впр.1 ст.148
|
Біогра фія У.Шекс- піра ст.149 |
Впр.2 ст.149 |
Твори Шекспіра |
50 |
15.03 |
Відвідування театру. Враження від перегляду вистави ст.150-151, 175-176 |
|
|
|
|
Інтона ція речень з мовни ми кліше |
What do you think of…? How do you find…? How do you feel about…? What would you say to…? As for me, I think, on the one hand, it…; on the other hand etc |
|
Діалоги учнів |
Впр.4-7 ст.150-151, Впр.8-10 ст.175-176 |
Впр.6 ст.151 Впр.7 ст.175 |
Висловлення уподо бань |
51 |
20.03 |
У кінотеатрі. Відгук про фільм ст.152 |
|
Оцінює інфраструкутуру дозвілля власної громади |
|
|
|
Hacker, particularly, stunning |
Теперішній неозначе ний час |
Відгук про фільм |
Впр.1 ст.152 |
Впр.1 ст.152 |
Написан ня відгуку про фільм |
52 |
22.03 |
Улюблені вистави, фільми, персонажі, актори |
Диску тує навколо питань екології життя та здоров’я людини |
|
Пояснює правила поведінки в закладах культури |
|
Вимова слів |
Лексика попередніх уроків |
Структу ри поперед ніх уроків |
Біогра фія актора |
Впр.5-6 ст.174-175 |
Дидактичні вправи |
|
53 |
03.04 |
Переваги театрального і кіномистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Презентація |
Тематичний текст |
|
Види мистецтв |
54 |
05.04 |
Узагальнююче повторення |
|||||||||||
55 |
10.04 |
Великобританія. Україна Визначні місця ст.153-154 |
Обгово рює питання, пов’яза нні із збереженням навколишньго середовища у власно му регіоні |
|
Запитує про/пояс нює правила безпеки пересування по країні |
|
Вимова тематичної лексики |
Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, typical |
|
Впр.1 ст.129 |
Впр.1-4 ст.153-154 |
Впр.3 ст.154 |
Назви визначних місць |
56 |
12.04 |
Знайомство з визначними місцями Лондона. ст.155-156 |
|
Робить повідомлення про пам’ятки культури та історії |
Запитує про/пояс нює правила безпеки пересування по місту |
|
Вимова нових слів |
Acoustics, medieval, architect, dome, skyskraper, collapse, destroy, save, whisper, huge, elections, government, law, gherkin |
Теперішній неозначе ний час |
Презента ція |
Впр.1 ст.155-156 |
Дидактичні мате ріали |
«Лондон» |
57 |
17.04 |
Пам’ятки минулого і сьогодення Британії ст.156-157 |
|
|
|
|
Інтона ція загаль них і спеціальних питань |
|
|
Розповіді учнів |
Впр.1,2 ст.156-157 |
Завдання на картках |
|
58 |
19.04 |
Основні пам’ятки історії і культури столиці України ст.158-159 |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість подорожування по місту |
Вимова нових слів |
St = saint, patron saint, cave, to be buried
|
Теперішній неозначе ний час
|
Презента ція
|
|
Впр.7 ст.133 |
Визначні місця Києва |
59 |
24.04 |
Київ – одне з найкрасиві ших європейських міст ст.160-161 |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по країні |
|
Інтона ція розповідних речень |
Slav, face-to-face, cover |
|
Розповіді учнів |
Впр.3-5 ст.160-161 |
Впр.4 ст.161 |
|
60 |
26.04 |
Поіздка до Лондона ст.163-166 |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
|
|
|
Skyward, observation deck, eye view, surrounding |
Минулі часи (порів няння) |
Впр.3,4 ст.163-164 |
Впр.3,4; 1-4 ст.163-166 |
|
Форми дієслів |
61 |
02.05 |
Урок домашнього читання. Деякі визначні місця України, Британії, США cт.167-169 |
Описує види еко-туризму |
Порівнює типові для різніх культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
Визначає орієнтов ну вартість перебування у країні |
Вимова назв ви значних місць, інтона ція питаль них речень |
Observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificent |
Утворення питаль них речень |
Віктори на «Визначні місця Лондо на» |
Впр.1-6 ст.167-169 |
Віктори на про пам’ятки Лондона Впр.3 ст.167 |
|
62 |
04.05 |
Узагальнююче повторення з теми. |
Складає перелік міст для еко-туризму у власній країні |
|
|
Тлу мачить функцію грошей у суспіль стві |
Вивчена лексика |
Вивчені граматичні структури |
Інформа ція учнів |
Bпр.1,2, 1-4 ст.172-173
|
Впр.1,2 ст.171 |
|
|
63 |
08.05 |
Контроль аудіювання |
|||||||||||
64 |
10.05 |
Контроль читання |
|||||||||||
65 |
15.05 |
Контроль письма |
|||||||||||
66 |
17.05 |
Контроль говоріння |
|||||||||||
67 |
22.05 |
Узагальнююче повторення |
|||||||||||
68 |
24.05 |
Узагальнювально- підсумковий урок |