Календарне планування 7 клас. Алгебра

Про матеріал

I семестр —45 годин, 3 год. на тиждень. Програма: Математика 5-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Затверджена Наказом Міністерства науки і освіти України від 07.06.2017 № 804

Підручник: «Алгебра» 7 клас. Гімназія, 2020. Авт Мерзляк А.Г.

Перегляд файлу

 

Календарне планування алгебра 7 клас

(I семестр —45 годин, 3 год. на тиждень), 2023-2024 навчальний рік.

Програма: Математика 5-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Затверджена Наказом Міністерства науки і освіти України від 07.06.2017 № 804

Підручник:  «Алгебра» 7 клас. Гімназія, 2020. Авт Мерзляк А.Г.

Повторення за збірником: «Математика 6 клас А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, Ю.М. Рабінович, М.С. Якір . Збірник задач і контрольних робіт »

                              

 

 

 

уроку

 

 

Зміст матеріалу

Дата уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Наскрізні лінії

Домашнє завдання

Повторення за курс 6-го класу (7 год)

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками»

 

Розв’язання проблемних ситуацій; планує розв’язування задачі;

створює математичну модель

задачі; досліджує різні шляхи

розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані;

обирає раціональний шлях

розв’язання проблемних

ситуацій з огляду на наявні

дані;перевіряє достовірність отри-

маного розв’язку та його відповідність змісту задачі.

 

 

 

Підприємливість і фінансова

грамотність

Виконати завдання: збірник ст.9 № 40, ст 10 № 53, ст 11 № 58(3,4).

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Множення та ділення дробів»

 

Виконати завдання: збірник ст.12 № 65, ст 14 № 86, ст 15 № 95.

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки »

 

Виконати завдання: збірник ст.17 № 116, ст 18 № 127.

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Додавання і віднімання раціональних чисел »

 

Виконати завдання: збірник ст.24 № 180, ст 26 № 188.

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Множення  і ділення раціональних чисел »

 

Виконати завдання: збірник ст.27 № 199, ст 28 № 205.

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Рівняння » 

 

Виконати завдання: збірник ст 28 № 209, ст.29 № 214.

  1.  

Діагностична контрольна робота

 

Виконати завдання в зошиті

Лінійне рівняння з однією змінною ( 9 год)

 

  1.  

Лінійне рівняння з однією змінною

 

Наводять приклади рівняння з однією змінною; лінійних рівнянь з однією змінною;

формулюють означення лінійних рівнянь з однією змінною;

складають рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язують лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою

лінійних рівнянь з однією змінною;

Компетенції, що формуються: математична-уміння розв’язувати математичні задачі, зокрема такі,що моделюють реальні життєві ситуації; спілкування державною мовою-розуміти зміст, пояснювати  і перетворювати тексти математичних задач(усно і письмово), чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;інформаційно-цифрова-структурувати дані, діяти за алгоритмом при розв’язування задач,визначати достатність даних для розв’язування задачі; соціальна і громадянська-аргументувати та відстоювати свою позицію

Екологічна безпека

і сталий розвиток

 Опрацювати § 1 ст. 13-15. Виконати № 36, 39.

  1.  

Рівносильні рівняння

 

Повторити § 1 ст. 13-15. Виконати № 44, 46.

  1.  

Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них

 

Повторити § 1 ст. 13-15. Виконати № 50, 52, 54.

  1.  

Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них

 

Повторити § 1 ст. 13-15. Виконати № 63, 65, 67.

  1.  

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота №1

 

Опрацювати § 1 ст. 20- 22. Виконати № 91,  93, 116.

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Лінійне рівняння з однією змінною»

 

Повторити § 1 ст. 20- 22. Виконати № 114,  122,123

  1.  

Розв’язування вправ та задач із теми «Лінійне рівняння з однією змінною»

 

Повторити § 1 ст. 20- 22. Виконати № 1-12 ст. 29.

  1.  

Контрольна робота №1 з теми «Лінійне рівняння з однією змінною»

 

Виконати паралельний варіант контрольної роботи

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

Виконати завдання в зошиті

Цілі вирази

Тотожності . Одночлени. Многочлени ( 15 год)

  1.  

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Тотожність.

 

Наводять приклади числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснюється

·   як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;

·   що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулюють

·  означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена;

·   властивості степеня з натуральним показником;

·  правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати числовою інформацією; інформаційно цифрова-структурувати дані, діяти за алгоритмом та складати алгоритми розв’язування вправ; уміння вчитися впродовж життя-відбирати й застосовувати потрібні знання в конкретній ситуації; ініціативність і підприємливість використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності й точності, з метою найкращого вибору

Громадянська

відповідальність

Опрацювати § 2 ст. 31-34. Виконати № 141,  143, 144.

  1.  

Розв’язування вправ на доведення тотожностей

 

Повторити § 2 ст. 31-34. Виконати № 146, 150.

  1.  

Степінь з натуральним показником

 

Опрацювати § 2 ст. 37-39. Виконати № 168,  170, 175.

  1.  

Степінь з натуральним показником

 

Повторити § 2 ст. 37-39. Виконати № 174(5-8),  194.

  1.  

Властивості степеня з натуральним показником

 

Опрацювати § 2 ст. 45- 48. Виконати № 228,  230, 234.

  1.  

Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота №2

 

Повторити § 2 ст. 45-48. Виконати № 244, 249, 253.

  1.  

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена

 

Опрацювати § 2 ст. 53- 55. Виконати № 279,  280.

  1.  

Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня

 

Повторити § 2 ст. 53- 55. Виконати № 282,  285,289.

  1.  

Розв’язування вправ та задач

 

Повторити § 2 ст. 53- 55. Виконати № 292,  298.

  1.  

Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота № 3

 

Повторити § 2 ст. 53- 55. Виконати № 297,  299, 306.

  1.  

Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення

 

Опрацювати § 2 ст. 61- 63. Виконати № 320,  323.

  1.  

Додавання і віднімання многочленів

 

Опрацювати § 2 ст. 66- 67. Виконати № 344,  348.

  1.  

Розв’язування вправ та задач

 

Повторити § 2 ст. 31- 67. Виконати № 352, ст 73 № 6-10

  1.  

Контрольна робота № 2 з теми «Тотожності . Одночлени. Многочлени»

 

Виконати паралельний варіант контрольної роботи

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

Виконати завдання в зошиті

Множення одночлена на многочлен. множення многочлена на многочлен. розкладання многочленів на множники (16год)

  1.  

Множення одночлена на многочлен

 

Наводить приклади многочленів і многочленів стандартного вигляду;

уміє зводити подібні члени многочлена;

визначає степінь многочлена;

застосовує дії з многочленами для спрощення виразів, доведення тотожностей, розв’язування рівнянь та задач на подільність цілих чисел;

розпізнає многочлени, для перетворення яких можна застосовувати формули, які вказано в змісті;

застосовує формули, які вказано в змісті, для спрощення виразів, доведення тотожностей, обчислення значень виразів,розв’язування рівнянь і задачьна подільність цілих чисел;

розуміє, у чому полягає задача розкладання многочлена на множники; володіє різними прийомами розкладання многочленів на множники (винесення спільного множника за дужки, метод групування);

застосовує розкладання многочленів на множники для спрощення виразів, доведення

тотожностей, обчислення значень виразів, розв’язуваннярівнянь та задач на подільність цілих чисел.

Здоров’я і безпека

Опрацювати § 2 ст. 74 - 76. Виконати № 398,  400.

  1.  

Розв’язування вправ на множення одночлена на многочлена

 

Повторити § 2 ст. 74- 76. Виконати № 412,  413(5-8).

  1.  

Множення многочлена на многочлен

 

Опрацювати § 2 ст. 81 - 82. Виконати № 437,  439.

  1.  

Розв’язування вправ на множення многочленів

 

Повторити § 2 ст. 81 - 82. Виконати № 452.

  1.  

Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота № 4

 

Повторити § 2 ст. 74 - 82. Виконати № 446, 448

  1.  

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки

 

Опрацювати § 2 ст. 87 - 90. Виконати № 490,  492.

  1.  

Розв’язування вправ на розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки

 

Опрацювати § 2 ст. 87 - 90. Виконати № 498,  505.

  1.  

Розкладання многочленів на множники способом групування

 

Опрацювати § 2 ст. 87 - 90. Виконати № 530,  532.

  1.  

Розв’язування вправ на розкладання многочлена на множники способом групування. Самостійна робота № 5

 

Повторити § 2 ст. 74 – 90. Виконати завдання в зошиті

  1.  

Розв’язування вправ та задач

 

Повторити § 2 ст. 74 – 90. Виконати завдання в зошиті

  1.  

Розв’язування вправ та задач

 

Повторити § 2 ст. 74 - 90. Виконати № 1-12 ст. 100

  1.  

Контрольна робота № 3 з теми «Множення одночлена, многочлен та розкладання многочленів на множники»

 

Виконати паралельний варіант контрольної роботи

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

Виконати завдання в зошиті

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр

 

Виконати завдання в зошиті

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
19 липня 2023
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку