I семестр —45 годин, 3 год. на тиждень. Програма: Математика 5-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Затверджена Наказом Міністерства науки і освіти України від 07.06.2017 № 804
Підручник: «Алгебра» 7 клас. Гімназія, 2020. Авт Мерзляк А.Г.
Календарне планування алгебра 7 клас
(I семестр —45 годин, 3 год. на тиждень), 2023-2024 навчальний рік.
Програма: Математика 5-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Затверджена Наказом Міністерства науки і освіти України від 07.06.2017 № 804
Підручник: «Алгебра» 7 клас. Гімназія, 2020. Авт Мерзляк А.Г.
Повторення за збірником: «Математика 6 клас А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, Ю.М. Рабінович, М.С. Якір . Збірник задач і контрольних робіт »
№ уроку
|
Зміст матеріалу |
Дата уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Наскрізні лінії |
Домашнє завдання |
Повторення за курс 6-го класу (7 год) |
|||||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками» |
|
Розв’язання проблемних ситуацій; планує розв’язування задачі; створює математичну модель задачі; досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані; обирає раціональний шлях розв’язання проблемних ситуацій з огляду на наявні дані;перевіряє достовірність отри- маного розв’язку та його відповідність змісту задачі.
|
Виконати завдання: збірник ст.9 № 40, ст 10 № 53, ст 11 № 58(3,4). |
|
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Множення та ділення дробів» |
|
Виконати завдання: збірник ст.12 № 65, ст 14 № 86, ст 15 № 95. |
||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки » |
|
Виконати завдання: збірник ст.17 № 116, ст 18 № 127. |
||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Додавання і віднімання раціональних чисел » |
|
Виконати завдання: збірник ст.24 № 180, ст 26 № 188. |
||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Множення і ділення раціональних чисел » |
|
Виконати завдання: збірник ст.27 № 199, ст 28 № 205. |
||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Рівняння » |
|
Виконати завдання: збірник ст 28 № 209, ст.29 № 214. |
||
|
Діагностична контрольна робота |
|
Виконати завдання в зошиті |
||
Лінійне рівняння з однією змінною ( 9 год)
|
|||||
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
Наводять приклади рівняння з однією змінною; лінійних рівнянь з однією змінною; формулюють означення лінійних рівнянь з однією змінною; складають рівняння за умовою текстової задачі; розв’язують лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; Компетенції, що формуються: математична-уміння розв’язувати математичні задачі, зокрема такі,що моделюють реальні життєві ситуації; спілкування державною мовою-розуміти зміст, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач(усно і письмово), чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;інформаційно-цифрова-структурувати дані, діяти за алгоритмом при розв’язування задач,визначати достатність даних для розв’язування задачі; соціальна і громадянська-аргументувати та відстоювати свою позицію |
Опрацювати § 1 ст. 13-15. Виконати № 36, 39. |
|
|
Рівносильні рівняння |
|
Повторити § 1 ст. 13-15. Виконати № 44, 46. |
||
|
Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них |
|
Повторити § 1 ст. 13-15. Виконати № 50, 52, 54. |
||
|
Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них |
|
Повторити § 1 ст. 13-15. Виконати № 63, 65, 67. |
||
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота №1 |
|
Опрацювати § 1 ст. 20- 22. Виконати № 91, 93, 116. |
||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Лінійне рівняння з однією змінною» |
|
Повторити § 1 ст. 20- 22. Виконати № 114, 122,123 |
||
|
Розв’язування вправ та задач із теми «Лінійне рівняння з однією змінною» |
|
Повторити § 1 ст. 20- 22. Виконати № 1-12 ст. 29. |
||
|
Контрольна робота №1 з теми «Лінійне рівняння з однією змінною» |
|
Виконати паралельний варіант контрольної роботи |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
Виконати завдання в зошиті |
||
Цілі вирази Тотожності . Одночлени. Многочлени ( 15 год) |
|||||
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Тотожність. |
|
Наводять приклади числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснюється · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулюють · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати числовою інформацією; інформаційно цифрова-структурувати дані, діяти за алгоритмом та складати алгоритми розв’язування вправ; уміння вчитися впродовж життя-відбирати й застосовувати потрібні знання в конкретній ситуації; ініціативність і підприємливість використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності й точності, з метою найкращого вибору |
Опрацювати § 2 ст. 31-34. Виконати № 141, 143, 144. |
|
|
Розв’язування вправ на доведення тотожностей |
|
Повторити § 2 ст. 31-34. Виконати № 146, 150. |
||
|
Степінь з натуральним показником |
|
Опрацювати § 2 ст. 37-39. Виконати № 168, 170, 175. |
||
|
Степінь з натуральним показником |
|
Повторити § 2 ст. 37-39. Виконати № 174(5-8), 194. |
||
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
Опрацювати § 2 ст. 45- 48. Виконати № 228, 230, 234. |
||
|
Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота №2 |
|
Повторити § 2 ст. 45-48. Виконати № 244, 249, 253. |
||
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
Опрацювати § 2 ст. 53- 55. Виконати № 279, 280. |
||
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
Повторити § 2 ст. 53- 55. Виконати № 282, 285,289. |
||
|
Розв’язування вправ та задач |
|
Повторити § 2 ст. 53- 55. Виконати № 292, 298. |
||
|
Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота № 3 |
|
Повторити § 2 ст. 53- 55. Виконати № 297, 299, 306. |
||
|
Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення |
|
Опрацювати § 2 ст. 61- 63. Виконати № 320, 323. |
||
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
Опрацювати § 2 ст. 66- 67. Виконати № 344, 348. |
||
|
Розв’язування вправ та задач |
|
Повторити § 2 ст. 31- 67. Виконати № 352, ст 73 № 6-10 |
||
|
Контрольна робота № 2 з теми «Тотожності . Одночлени. Многочлени» |
|
Виконати паралельний варіант контрольної роботи |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
Виконати завдання в зошиті |
||
Множення одночлена на многочлен. множення многочлена на многочлен. розкладання многочленів на множники (16год) |
|||||
|
Множення одночлена на многочлен |
|
Наводить приклади многочленів і многочленів стандартного вигляду; уміє зводити подібні члени многочлена; визначає степінь многочлена; застосовує дії з многочленами для спрощення виразів, доведення тотожностей, розв’язування рівнянь та задач на подільність цілих чисел; розпізнає многочлени, для перетворення яких можна застосовувати формули, які вказано в змісті; застосовує формули, які вказано в змісті, для спрощення виразів, доведення тотожностей, обчислення значень виразів,розв’язування рівнянь і задачьна подільність цілих чисел; розуміє, у чому полягає задача розкладання многочлена на множники; володіє різними прийомами розкладання многочленів на множники (винесення спільного множника за дужки, метод групування); застосовує розкладання многочленів на множники для спрощення виразів, доведення тотожностей, обчислення значень виразів, розв’язуваннярівнянь та задач на подільність цілих чисел. |
Опрацювати § 2 ст. 74 - 76. Виконати № 398, 400. |
|
|
Розв’язування вправ на множення одночлена на многочлена |
|
Повторити § 2 ст. 74- 76. Виконати № 412, 413(5-8). |
||
|
Множення многочлена на многочлен |
|
Опрацювати § 2 ст. 81 - 82. Виконати № 437, 439. |
||
|
Розв’язування вправ на множення многочленів |
|
Повторити § 2 ст. 81 - 82. Виконати № 452. |
||
|
Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота № 4 |
|
Повторити § 2 ст. 74 - 82. Виконати № 446, 448 |
||
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки |
|
Опрацювати § 2 ст. 87 - 90. Виконати № 490, 492. |
||
|
Розв’язування вправ на розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
Опрацювати § 2 ст. 87 - 90. Виконати № 498, 505. |
||
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
Опрацювати § 2 ст. 87 - 90. Виконати № 530, 532. |
||
|
Розв’язування вправ на розкладання многочлена на множники способом групування. Самостійна робота № 5 |
|
Повторити § 2 ст. 74 – 90. Виконати завдання в зошиті |
||
|
Розв’язування вправ та задач |
|
Повторити § 2 ст. 74 – 90. Виконати завдання в зошиті |
||
|
Розв’язування вправ та задач |
|
Повторити § 2 ст. 74 - 90. Виконати № 1-12 ст. 100 |
||
|
Контрольна робота № 3 з теми «Множення одночлена, многочлен та розкладання многочленів на множники» |
|
Виконати паралельний варіант контрольної роботи |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
Виконати завдання в зошиті |
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр |
|
Виконати завдання в зошиті |