І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматични й матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 1. Я і мої друзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Тобі сподобалися твої канікули? Розвиток нав. говор |
використовувати нові ЛО у мовленні |
go sightseeing, accommodation, to book, a resort |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Підготувати розповідь про літні канікули |
|
||||||||||||||||||||
2. |
|
Літні розваги. Повторення теп. часових форм |
вміти вживати теперішні часи в реченнях |
often, usually, already, yet, now, yesterday, by 3 o’clock, sometimes |
Present Tenses |
|
|
|
|
Перекласти речення |
|
||||||||||||||||||||
3. |
|
Літні канікули мого друга.Повторення мин. часових форм |
вміти вживати минулі часи в реченнях |
kind,reliable,socia-ble, helpful, lazy, understanding, ambitious, strict, honest, fair, friendly |
Past Tenses |
|
|
|
|
Ex.6b, p.11 Ex.8 p.11 |
|
||||||||||||||||||||
4. |
|
Подорожі та відпочинок. Розвиток нав говор та аудіювання |
висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
A holiday, go on holidays, camping, pack loads, travel by plane |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
Ex.3 p.14 (скласти речен з виразами) |
|
||||||||||||||||||||
5. |
|
У літній мовній школі. Розвиток навичок письма |
описувати, розповідати, характеризувати, обмінюватись думками
|
Personal information |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.2 p.15 |
|
||||||||||||||||||||
6. |
|
Характер мого друга. Введення ЛО теми |
описувати характер друга |
brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous, tidy, optimistic, polite |
Adjectives |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова (підготуватися до сл. диктанту) |
|
||||||||||||||||||||
7. |
|
Чи ти хороший друг? Розвиток нав аудіювання |
запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.22 |
|
||||||||||||||||||||
8. |
|
Я і мій найкращий друг. Вживання порівняльних конструкцій:“as…as,not so/as…as” |
правильно вживати порівняльні конструкцій: “as…as, not so/as…as”. |
Ex.2 p.46 |
“as…as, not so/as…as” |
|
Ѵ |
|
|
Описати свого найкращого друга вживаючи порівняльні конструкції |
|
||||||||||||||||||||
9. |
|
Друзі по листуванню. Розвиток навичок читання та письма |
навчитися писати неофіційні листи
|
Informal letter |
Vocabulary box, p.31 |
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.29 |
|
||||||||||||||||||||
10. |
|
Значення дружби. Узагальнення теми |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.6 p.49 |
|
||||||||||||||||||||
ТЕМА 2 . Стиль життя |
|||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Здоровий сон. Розвиток навичок читання. |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Rapid, solve, nightmare, breathe, stage, relax, previous |
Adverbs of manner Articles |
|
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь про сім’ю |
|
||||||||||||||||||||
12. |
|
Здорові звички харчування. Розвиток навичок говоріння |
використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
A flavor, to depend on, fizzy,to be at risk, to skip, to take one’s time |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.7 p.36 |
|
||||||||||||||||||||
13. |
|
Бути здоровим важливо. Розвиток грамат навичок |
вміти вживати Present Cont в реченнях для позначення майбутньої дії |
|
Future Tenses
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.6 p.38 Ex.7 p.39 |
|
||||||||||||||||||||
14. |
|
Розваги. Вдосконалення грам.навичок |
вміти вживати майбутні часи в реченнях |
|
Future Tenses
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Перекласти речення |
|
||||||||||||||||||||
15. |
|
Який ти? Розвиток навичок гов та ауд |
описувати, розповідати, характеризувати , запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3, p. 41 |
|
||||||||||||||||||||
16. |
|
Види дозвілля. Розвиток навичок читання |
розповідати про дозвілля , обмінюватись думками |
Fishing, swimming in the pool, reading, visiting a museum, listening to music |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.7b ст.44 |
|
||||||||||||||||||||
17. |
|
Мій вільний час. Вдосконалення навичок письма |
писати електронного листа про вільний час |
Free time activities |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 3, p. 45 |
|
||||||||||||||||||||
18. |
|
Гарний сон – запорука здоров’я. Розвиток навичок читання. |
висловлювати свої враження від прочитаного, висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Giving advice |
|
|
Ѵ |
|
|
Перекласти речення на англ..мову |
|
||||||||||||||||||||
19. |
|
У тебе здоровий спосіб життя? Вдосконалення монолог мовлення |
аргументувати свій вибір, точку зору надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
Quiz: food and health |
|
|
Ѵ |
|
|
Зробити проект по темі |
|
||||||||||||||||||||
20. |
|
Час для читання. Відданий друг. Вдосконалення навичок читання. |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Devoted, generous, greedy, hard-working, to devote |
|
|
|
|
|
Ex.2 p.55 Ex.7, p. 57 |
|
||||||||||||||||||||
ТЕМА 3. Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Який вигляд має твоя школа? Розвиток навичок аудіювання |
висловлювати свої враження від почутого описувати, розповідати, характеризувати |
A university,to decide,to improve, to memorize,to cheer smb up |
Should may/might |
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.65 |
|
||||||||||||||||||||
22 |
|
Шкільні правила. Вживання модальних дієслів |
використовувати модальні дієслова у мовленні |
|
Should may/might |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити правила Ex. 5 p.66 |
|
||||||||||||||||||||
23 |
|
Школи у Великій Британії. Розвиток навичок читання |
характеризувати школи у Великій Британії, описувати типи шкіл |
An education,a technology,national,primary,secondary |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Вивчити текст по темі |
|
||||||||||||||||||||
24 |
|
Шкільні предмети та шкільне обладнання. Розвиток навичок діалог. мовл. та письма |
розповідати про шкільні предмети/улюблений предмет та обладнання школи, оцінювати стан речей, події, факти |
An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead, dull, awful, useful, interesting |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.4 p. 77
|
|
||||||||||||||||||||
25 |
|
Ви хороша команда? Введення ЛО теми |
використовувати нові ЛО в мовленні
|
Responsible, fair, boring, hard, strict aggressive, patient, |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.4 p. 80
|
|
||||||||||||||||||||
26 |
|
Навчальний персонал. Вдосконал навичок чит та аудіювання |
описувати, розповідати, характеризувати |
а headmaster, an IT teacher, a psychologist, a janitor, a librarian |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.3b, p.82
|
|
||||||||||||||||||||
27 |
|
Шкільні будні. Розвиток грам навичок |
вміти вживати минулий тривалий час в реченнях |
from 5 to 6, all morning/day/night last week, between 5 and 7 pm |
Past Continuous |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.3b p.86 Ex.6 p.87
|
|
||||||||||||||||||||
28 |
|
Професія вчителя – переваги та недоліки. Розвиток нав говор та аудіюв. Контроль аудіювання |
висловлювати свої враження, почуття та емоції, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
Vocabulary box, p.88 |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
Вивчити нові слова |
|
||||||||||||||||||||
29 |
|
Шкільні негаразди Розвиток нав монолог мовлення Контроль читання |
запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками
|
parents’ pressure, bullying, mobile phones in school |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|
||||||||||||||||||||
30 |
|
Шкільні товариші. Повторення лекс-грам матеріалу. Контроль письма |
висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватись думками
|
|
Past Continuous/Past Simple |
|
Ѵ |
|
|
Повторити слова та вивчені теми |
|
||||||||||||||||||||
31 |
|
Школа – наш другий дім. Повторення лекс-грам матеріалу. Контроль говоріння |
висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватись думками
|
|
Past Continuous/Past Simple |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||
32 |
|
Шкільне життя. Узагальнення і систематизація вивченого. |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||
Змістові лінії:
ІІ семестр ТЕМА 4. Засоби масової інформації |
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріл |
Граматичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
|||||||
33 |
|
Книги – наші друзі. Введення нових ЛО |
використовувати нові ЛО в мовленні |
A catalogue, fiction, nonfiction, a title, to consult, to contain, made-up stories, in general |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p.117 Вивчити вірш p.118 |
|
|
34 |
|
Біографії відомих письменників Британії. Розвиток навичок читання |
надавати інформацію про письменників |
Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 8 p.121 |
|
|
35 |
|
Мій улюблений письменник. Вживання активного та пасивного стану дієслів |
утворювати та вживати пасивний стан |
|
Active and Passive Voice |
|
|
|
|
Ex.4 p. 123 |
|
|
36 |
|
У бібліотеці. Вдоскон грам нав. Розвиток навичок аудіюв |
висловлювати свої враження від почутого |
Adverbs of frequency Vocabulary box p.128 |
Active and Passive Voice |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7 p. 125 Ex.4 p. 127 |
|
|
37 |
|
Улюблений літ.герой. Розвиток нав гов та письма |
описувати, розповідати, характеризувати,обмінюватись думками, аргументувати свій вибір, точку зору |
Vocabulary box p.133 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 3 p. 136 |
|
|
38 |
|
Що ти любиш читати? Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО в мовленні, аргументувати свій вибір, точку зору
|
A reporter, a correspondent, a compositor, a news editor
|
A daily, a weekly, a monthly. |
|
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.183 |
|
|
39 |
|
Українська преса. Розвиток навичок читання. |
описувати, розповідати, характеризувати укр. пресу, обмінюватись думками,
|
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal |
Remember, p.184 |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.6 p.188 |
|
|
40 |
|
Друковані видання Великої Британії. Вдосконалення навичок аудіювання |
називати види британських газет |
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.3 p.190 |
|
|
41 |
|
Газетні рубрики. Розвиток грам. навичок |
правильно визначати граматичні часи, їх вживання та утворення
|
|
Mixed tenses |
|
|
|
|
Ex.4 p.192
|
|
|
42 |
|
Періодичні видання. Вдосконалення грам.навичок |
|
Mixed tenses |
|
|
|
|
Ex.6 p.193 |
|
||
43 |
|
Улюблені журнали сучасних підлітків. Розвиток навичок монолог мовлення |
запитувати та надавати інформацію, аргументувати свій вибір, точку зору, обмінюватись думками |
Vocabulary box, p.197 |
Mixed tenses |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.7b p. 197 |
|
|
44 |
|
Улюблені журнали твоєї сім’ї. Розвиток навичок письма |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, просити про допомогу |
|
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.2 p.199 (зробити презентацію) |
|
|
45 |
|
Шкільна газета. Розвиток навичок говоріння |
описувати, розповідати, характеризувати, обмінюватись думками |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Зробити проект по темі |
|
|
46 |
|
ЗМІ. Узагальнення теми. |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Повторити вивчений матеріал |
|
|
ТЕМА 5. Музика |
||||||||||||
47 |
|
Музичні жанри, інструменти, музиканти. Введення нових ЛО |
називати музичні жанри та інструменти, використовувати нові ЛО у мовленні |
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.3 p.139 Ex.6b p.140 (у.)
|
|
|
48 |
|
На концерті. Музичні стилі. Розвиток навичок читання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
to broadcast, to release, to produce, to relax |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.3,4 p.144 |
|
|
49 |
|
Відомі музиканти. Розвиток грам навичок |
утворювати та вживати Past Simple Passive Voice |
|
Past Simple Passive Voice |
|
|
|
|
Ex.2 p. 147 |
|
|
50 |
|
Улюблені музичні гурти. Вдосконалення грам навичок |
. |
Past Simple Passive Voice |
|
|
|
|
Ex.5 p. 148(5-8реч) Ex.6 p. 148(6-10реч) |
|
||
51 |
|
Легенда рок-музики. Розвиток нав аудіювання |
висловлювати свої враження від почутого |
to bunk off school, to be devastated, to get over smth, argue, cranky |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex. 4 p. 150(у.) Ex.5 p.153(п.) |
|
|
52 |
|
Зірки укр. естради. Розвиток навичок діалогічного мовлення
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, аргументувати свій вибір, точку зору, обмінюватись думками |
to lean over, to give a hand, to walk out |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Ex.8, p. 155
|
|
|
53 |
|
Музика на радіо. Повторення лексико-грам матер |
висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
|
Past Simple Passive Voice |
|
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.164 |
|
|
54 |
|
Про смаки не сперечаються. Повторення лексико-грам матер |
|
Past Simple Passive Voice |
|
Ѵ |
|
|
Ex.8 p.168 |
|
||
55 |
|
Музика у моєму житті. Розвиток навичок монолог мовлення. |
описувати, розповідати, характеризувати, аргументувати свій вибір, точку зору |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст по темі |
|
|
56 |
|
Музика. Узагальнення теми |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
ТЕМА 6. Велика Британія.Україна |
||||||||||||
57 |
|
Країни та континенти. Вживання означ. артиклю з географіч. назвами. |
правильно вживти означений артикль з географічними назвами |
|
Articles with geographical names, p.201 |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити правила Ex.5 p. 202 |
|
|
58 |
|
Ірландія. Розвиток навичок аудіювання |
розповідати про Ірландію |
ЛО теми |
Remember, p.203 |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4а p. 205 |
|
|
59 |
|
Населення Великої Британії. Вдосконалення нав аудіювання та говор |
розповідати про населення Британії |
a fisherman, an industry, an inhabitant, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Вивчити нові слова Ex.6b p.206 |
|
|
60 |
|
Велика Британія на мапі Європи. Розвиток граматичних навичок. |
утворювати та використовувати Present Perfect Passive Voice |
|
Review of Simple Passive Tenses Present Perfect Passive Voice |
|
|
|
|
Ex.4 p.209 |
|
|
61 |
|
Стереотипи про британців. Вдосконалення грам.навичок |
|
Present Perfect Passive Voice |
|
|
|
|
Ex.7 p.210 |
|
||
62 |
|
Об’єднане Королівство: географічне положення та клімат. Розвиток навичок читання |
надавати загальну інформацію про Великобританію |
a climate, a strait, a compass, mild, an island, a zero, to occupy, to separate, to surround; to be situated; to be washed, |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити текст по темі |
|
|
63 |
|
Україна: географічне розташування, клімат. Розвиток навичок читання |
надавати загальну інформацію про Україну |
аn area, a border, a territory, flat, major, mountainous, to border on, to stretch |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Еx.6 p.216(у.) |
|
|
64 |
|
Подорож Британією. Розвиток навичок діалог.мовлення та письма |
описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію
|
|
how to make a report on social studies, p.222 |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
Ex.3 p.224 |
|
|
65 |
|
Шотландія. Розвиток навичок чит та ауд |
надавати загальну інформацію про Шотландію |
|
Present Perfect Passive Voice |
|
Ѵ |
|
|
Ex.8 p.228 |
|
|
66 |
|
Подорож визначними місцями України та Великобританії. Розвиток нав ауд. Контроль аудіювання. |
описувати, розповідати, характеризувати,
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
Повторити лексико-грам матеріал |
|
|
67 |
|
Порівняльна характеристика Британії та України. Розвиток нав гов та письма Контроль письма
|
описувати, розповідати, характеризувати, обмінюватись думками
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Доповнити речення |
|
|
68 |
|
Навколо світу. Вдосконал нав ауд. Контроль читання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації , висловлювати свої враження, почуття та емоції , аргументувати свій вибір, точку зору, обмінюватись думками |
ЛО теми |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ
|
Ѵ |
Повторити вивчені теми |
|
|
|
|
Місце, де ти мрієш побувати. Вдоскон нав монолог мовлен Контроль говоріння |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
Повторити вивчений матеріал |
|
||
70 |
|
Велика Британія. Україна. Узагальнення та систематизація вивченого |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Змістові лінії: