Про матеріал
Загальна тема: Школа.
Тема уроку: Моя школа. Я пишаюся, бо….
Тип уроку : комбінований, проблемно-пошуковий
Сфера спілкування - освітня
Тематика ситуативного спілкування - шкільне життя.
Мовленнєві функції –
• Описувати школу та різні типи навчальних закладів, розповідати про історію школи, навчальну та позаурочну діяльність, відомі особистості серед учнів та педагогів , характеризувати функції школи та завдання здобувачів освіти;
• запитувати та надавати інформацію про навчальний заклад;
• розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
• пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
• висловлювати свої враження, почуття та емоції;
• аргументувати свій вибір, точку зору;
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
• оцінювати стан речей, події, факти;
• обмінюватись думками.
Місце уроку в програмі Учнівство вже опрацювало необхідну лексику про типи шкіл в Україні, види діяльності на уроці та в позаурочний час, школи Великобританії , особливості навчання дітей з особливими потребами, уподобання та несхвалення в сучасній школі (форма, телефон, інтернет, нестандартні уроки і т.і.).правила для учнів, вимоги до вчителів (ідеальний вчитель, ідеальний учень) оснащення сучасної та рідної школи, пропозиції щодо покращення навчального процесу, ………………
Основна мета Розширити словниковий запас для висловлення власної думки після прочитаного тексту, переглянутого ролика, гри «Займи позицію»
Практика усного продукування в парах та монолог.
Допоміжні цілі Використання відповідного мовного матеріалу для опису рідної школи, її історії, досягнень учнів та педколективу, проблем, шляхів усунення, робота в команді, формування іміджу навчального закладу, створення логотипу та реклами рідної школи.