Календарне планування з історії України. 9 клас
(1,5 година на тиждень, 52 – на рік)
Складено відповідно до програми: « Історія України. 5-9 класи », затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019р. № 236.
Історія України : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч.
закладів / О. І. Пометун, Н. М. Гупан- К.:УОВЦ «Оріон», 2017 р.
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
Повторення. Вступ |
||||
|
Сутність Нового часу в історії України. |
|
Ст. 7 -13 |
|
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
||||
|
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин |
|
§ 1 |
|
|
Соціально-економічний розвиток |
|
§ 2 |
|
|
Початок українського національного відродження |
|
§ 3 |
|
|
Практичне заняття. Програмові документи Кирило- Мефодіївського братства. |
|
§ 4 |
|
|
Загальноросійські і польські визвольні рухи в першій половині ХІХ ст. |
|
§ 5-6 повтор. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
||||
|
Соціально-економічне становище земель під-австрійської України |
|
§ 7 |
|
|
Початок національного відродження |
|
§ 8 |
|
|
Національний рух у західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії |
|
§ 9 |
|
|
Практичне заняття. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів. |
|
повтор.§ 7-9. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
||||
|
Освіта, наука, музика і театр |
|
§ 11 |
|
|
Розвиток української мови і літератури. Тарас Шевченко |
|
§ 12 |
|
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
§ 13 |
|
|
Практичне заняття. Віртуальна подорож « Пам΄ятки образотворчого мистецтва та архітектури України ХІХ ст» |
|
|
|
|
Практичне заняття. Історичні джерела про повсякденне життя українських селян. |
|
§14.повт. §11-14 |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. |
||||
|
Кримська війна 1853–1856 рр. |
|
§ 15 |
|
|
Реформи 60–70-х рр. ХІХ ст. |
|
§16 |
|
|
Соціально-економічний розвиток проросійської України в другій половині ХІХ ст. |
|
§ 17 |
|
|
Національний рух і суспільно-політичне життя в 50-60-х рр. ХІХ ст. |
|
§ 18 |
|
|
Національний рух і суспільно-політичне життя у 70–80-х рр. ХІХ ст. |
|
§ 19 |
|
|
Суспільно - політичні рухи в Наддніпрянській Україні в 90-х роках. |
|
§ 20 |
|
|
Практичне заняття. Проаналізувати програмні засади й форми організації українського руху на підставі публікацій його лідерів, офіційних документів, спогадів |
|
повтор. § 15-20 |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. |
||||
|
Соціально-економічний розвиток в другій половині ХІХ ст. |
|
§ 22 |
|
|
Українське національне відродження на західноукраїнських землях |
|
§ 23 |
|
|
Суспільно-політичне життя у 80-90 х рр. ХІХ ст. |
|
§ 24 |
|
|
Практичне заняття. Культурне життя поляків/євреїв/німців на території України в ХІХ ст. |
|
§ 26 |
|
|
Радикальний рух і політичні партії в Галичині. |
|
§ 25 |
|
|
Практичне заняття. Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст. |
|
повтор. § 22-25 |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації |
||||
|
Соціально-економічний розвиток в складі Російської імперії |
|
§ 27 |
|
|
Політизація українського національного руху на території Російської імперії |
|
§ 28 |
|
|
Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. |
|
§ 29 |
|
|
Російська революція 1905–1907 рр. на території України |
|
§ 30 |
|
|
Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. |
|
§ 31 |
|
|
Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро - Угорщини |
|
§ 32 |
|
|
Піднесення українського національного руху |
|
§ 33 ст. 227-232 |
|
|
Піднесення українського національного руху |
|
§ 34 ст.232-239 |
|
42 |
Практичне заняття. Аналіз документа товариства « Просвіта» |
|
повтор. § 27-35 |
|
43
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
|
|
|||
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. |
||||
44 |
Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя |
|
§36 |
|
45 |
Література, театр і музичне мистецтво |
|
§ 37 |
|
46 |
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
§ 38 |
|
47 |
Практичне заняття. Традиції і побут української сім΄ї |
|
§ 39 |
|
48 |
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої половини ХІХ – початку ХХ ст. |
|
|
|
49 |
Практичне заняття. «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
повтор. § 36-39 |
|
50 |
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
51 |
Історичні особистості наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ ст. |
|
|
|
52 |
Підсумковий урок |
|
|
|