Календарне планування 9 клас факультатив "Настав час вибору"

Про матеріал
Календарне-тематичне планування факультативу «Настає час вибору» для 9 класу ( 35год, 1 год на тиждень)
Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування факультативу

«Настає час вибору»

для 9 класу ( 35год, 1 год на тиждень)

№ уроку

дата

Зміст факультативного заняття

Завдання додому

І семестр

Розділ 1.  Людина і професія.

1.

 

Вступ. Професійна діяльність людини.                   

 

2.

 

Професійна діяльність людини. Предмет, мета, засоби і умови праці.

 

3.

 

Професія і спеціальність, кваліфікація і посада. Види професій.

 

4.

 

Вимоги професії до людини. Здоров’я та професійна придатність.

 

5.

 

Класифікація професій. Державний класифікатор професій України.

 

6.

 

Типи професій. Особливості предмету, мети, засобів і умов праці кожного типу професій

 

7.

 

Типи професій. «Людина-людина», «людина-техніка».

 

8.

 

Типи професій.  «Людина-природа», «людина-знакова система».

 

9.

 

Типи професій.   «Людина-художній образ»

 

10.

 

Професійне самовизначення особистості.

 

11.

 

Прийняття людиною рішення про вибір професії. Співвідношення „хочу”, „можу”, „маю”, „потрібно” при виборі професії.

 

12.

 

Професійний план. Резервний професійний план.

 

  13.

 

Підсумкове заняття. Уточнення та перевірка отриманих знань.

 

Розділ 2.  Загальне поняття про індивідуально – психологічні особливості особистості.

14.

 

Індивідуально – психологічні особливості особистості

 

15.

 

Темперамент. Типи темпераменту.

 

16.

 

Врахування  особливостей темпераменту у професійній діяльності.

 

17

 

Характер. Врахування особливостей характеру при виборі майбутньої професії. Самовиховання.

 

18

 

Увага. Види уваги.

 

19

 

Увага і професійна діяльність людини. Розвиток уваги.

 

20

 

Воля. Сила волі.

 

21

 

Волові якості особистості. Розвиток сили волі

 

22

 

Пам’ять. Види пам’яті.

 

23

 

Раціональні прийоми запам’ятовування.

 

24

 

Самооцінка. Самооцінка і вибір майбутнього профілю навчання.

 

25

 

Підсумкове заняття. Уточнення та перевірка отриманих знань.

 

 

Розділ 3.  Профільне навчання у  школі.

26

 

Профільне навчання. Сутність, мета і принципи організації.

 

27

 

Напрями профільного навчання у старшій школі. Профільні проби та основні етапи їх проведення.

 

28

 

Характеристика напрямів профільного навчання у старшій школі

 

29

 

Вимоги до навчальних та особистісних досягнень учня кожного з напрямів профільного навчання та їх зв’язок з визначеними сферами професійної діяльності.

 

30

 

Підсумкове заняття. Уточнення та перевірка отриманих знань.

 

Розділ 4.  Вибір напряму профільного навчання у школі.

31

 

Ринок освітніх послуг. Значення набуття визначеного профілю для подальшого здобуття освіти.

 

32

 

Послідовність дій, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення про вибір профілю

 

33

 

Профільні проби.

 

34

 

Підсумковий урок. Аналіз результатів профільних проб.

 

35

 

Узагальнення даних про навчальні та особистісні досягнення учня.

 

 

docx
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку