Календарне-тематичне планування факультативу
«Настає час вибору»
для 9 класу ( 35год, 1 год на тиждень)
№ уроку |
дата |
Зміст факультативного заняття |
Завдання додому |
|
І семестр |
||||
Розділ 1. Людина і професія. |
||||
1. |
|
Вступ. Професійна діяльність людини. |
|
|
2. |
|
Професійна діяльність людини. Предмет, мета, засоби і умови праці. |
|
|
3. |
|
Професія і спеціальність, кваліфікація і посада. Види професій. |
|
|
4. |
|
Вимоги професії до людини. Здоров’я та професійна придатність. |
|
|
5. |
|
Класифікація професій. Державний класифікатор професій України. |
|
|
6. |
|
Типи професій. Особливості предмету, мети, засобів і умов праці кожного типу професій |
|
|
7. |
|
Типи професій. «Людина-людина», «людина-техніка». |
|
|
8. |
|
Типи професій. «Людина-природа», «людина-знакова система». |
|
|
9. |
|
Типи професій. «Людина-художній образ» |
|
|
10. |
|
Професійне самовизначення особистості. |
|
|
11. |
|
Прийняття людиною рішення про вибір професії. Співвідношення „хочу”, „можу”, „маю”, „потрібно” при виборі професії. |
|
|
12. |
|
Професійний план. Резервний професійний план. |
|
|
13. |
|
Підсумкове заняття. Уточнення та перевірка отриманих знань. |
|
|
Розділ 2. Загальне поняття про індивідуально – психологічні особливості особистості. |
||||
14. |
|
Індивідуально – психологічні особливості особистості |
|
|
15. |
|
Темперамент. Типи темпераменту. |
|
|
16. |
|
Врахування особливостей темпераменту у професійній діяльності. |
|
|
17 |
|
Характер. Врахування особливостей характеру при виборі майбутньої професії. Самовиховання. |
|
|
18 |
|
Увага. Види уваги. |
|
|
19 |
|
Увага і професійна діяльність людини. Розвиток уваги. |
|
|
20 |
|
Воля. Сила волі. |
|
|
21 |
|
Волові якості особистості. Розвиток сили волі |
|
|
22 |
|
Пам’ять. Види пам’яті. |
|
|
23 |
|
Раціональні прийоми запам’ятовування. |
|
|
24 |
|
Самооцінка. Самооцінка і вибір майбутнього профілю навчання. |
|
|
25 |
|
Підсумкове заняття. Уточнення та перевірка отриманих знань.
|
|
|
Розділ 3. Профільне навчання у школі. |
||||
26 |
|
Профільне навчання. Сутність, мета і принципи організації. |
|
|
27 |
|
Напрями профільного навчання у старшій школі. Профільні проби та основні етапи їх проведення. |
|
|
28 |
|
Характеристика напрямів профільного навчання у старшій школі |
|
|
29 |
|
Вимоги до навчальних та особистісних досягнень учня кожного з напрямів профільного навчання та їх зв’язок з визначеними сферами професійної діяльності. |
|
|
30 |
|
Підсумкове заняття. Уточнення та перевірка отриманих знань. |
|
|
Розділ 4. Вибір напряму профільного навчання у школі. |
||||
31 |
|
Ринок освітніх послуг. Значення набуття визначеного профілю для подальшого здобуття освіти. |
|
|
32 |
|
Послідовність дій, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення про вибір профілю |
|
|
33 |
|
Профільні проби. |
|
|
34 |
|
Підсумковий урок. Аналіз результатів профільних проб. |
|
|
35 |
|
Узагальнення даних про навчальні та особистісні досягнення учня. |
|
|