Календарне планування 9 клас Геометрія

Про матеріал
Геометрія 9клас (2 год. на тиждень, усього 70 год.) Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2017. Підручник. А.Г Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір. Геометрія : Підручник для 9класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К: Видавничий дім «Освіта», 2017.
Перегляд файлу

 

Геометрія

 

9клас

(2 год. на тиждень, усього 70 год.)

  Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.   Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України. – Київ, 2017.

  Підручник.  А.Г Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір. Геометрія : Підручник

  для 9класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К: Видавничий дім «Освіта»,

  2017.

Тематичний план

 

 

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою 

за планом

1

Повторення

 

6

вхідна

2

Координати на площині.

8

10

1

3

Вектори на площині.

12

14

1

4

Розв’язування трикутників.

10

12

1

5

Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.

8

10

1

6

Геометричні переміщення.

6

6

1

7

Резерв

24

 

 

8

Повторення і систематизаія

навчального матеріалу

 

12

1

 

Усього

70

70

6 + вхідна

 

Календарне планування

уроку

Тема уроку

Дата

Примітка

проведення

скоригована

Повторення навчального матеріалу з геометрії 8 класу ( 6 год.)

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:

відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·   координати середини відрізка;

·   відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

 

1

Чотирикутники

 

 

 

2

Подібність трикутників

 

 

 

3

Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

4

Многокутники. Площі многокутників.

 

 

 

5

Розв’язування задач

 

 

 

6

Діагностична контрольна робота

 

 

 

Тема 1. Координати на площині  (10 год.)

7

Координати на площині.

 

 

 

8

Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Тотожності: sin (180° – а) = sin а;cos (180° – а) = – cos а.

 

 

 

9

Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Тотожності:  sin (180° – а) = sin а;cos (180° – а) = – cos а.

Самостійна робота.

 

 

 

10

Координати середини  відрізка.

Відстань між двома точками із заданими  координатами.

 

 

 

11

Координати середини  відрізка. Відстань між двома точками із заданими  координатами.

 

 

 

12

Рівняння кола.

 

 

 

13

Рівняння прямої.

 

 

 

14

Розв’язування вправ.

Самостійна робота.

 

 

 

15

Узагальнення знань, умінь і навичок учнів.

 

 

 

16

Контрольна робота № 1 з теми «Координати на площині»

 

 

 

Тема 2. Вектори на площині (14год.)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·   що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·   як задати вектор;

·   як відкласти вектор від заданої точки;

·   за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·   означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·   властивості: дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

·  координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

·  довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

17

Корекція знань, умінь і навичок.

 Вектор. Модуль і напрям вектора.

 Рівність векторів. Колінеарні вектори.

 

 

 

18

Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Колінеарні вектори.

 

 

 

19

Координати  вектора.

 

 

 

20

Координати  вектора.

 

 

 

21

Додавання і віднімання векторів

 

 

 

22

Додавання і віднімання векторів

 

 

 

23

Розв’язування вправ.

Самостійна робота.

 

 

 

24

Множення вектора на число.

 

 

 

25

Множення вектора на число.

 

 

 

26

Скалярний добуток векторів.

 

 

 

27

Скалярний добуток векторів.

 

 

 

28

Розв’язування вправ.

 Самостійна робота.

 

 

 

29

Узагальнення знань, умінь і навичок

 

 

 

30

Контрольна робота № 2 з теми «Вектори на площині»

 

 

 

Тема 3.  Розв’язування трикутників( 12 год.)

Учень/учениця:

пояснює, що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач

31

Корекція знань, умінь і навичок.

Теорема косинусів.

 

 

 

32

Теорема косинусів.

 

 

 

33

Теорема синусів.

 

 

 

34

Теорема синусів.

 

 

 

35

Розв’язування трикутників.

 

 

 

36

Розв’язування трикутників.

Самостійна робота.

 

 

 

37

Формули для знаходження площ трикутника.

 

 

 

38

Формули для знаходження площ трикутника.

 

 

 

39

Розв’язування задач

 

 

 

40

Розв’язування задач

Самостійна робота.

 

 

 

41

Узагальнення знань, умінь і навичок

 

 

 

42

Контрольна робота № 3 з теми

« Розв’язування трикутників»

 

 

 

Тема 4.  Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год.)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює:  радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора

будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач

Учень/учениця:

наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·   означення: рівних фігур;

·   властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

43

Корекція знань, умінь і навичок. Правильні многокутники. 

Формули радіусів вписаних та описаних кіл правильних многокутників.

 

 

 

44

 

Правильні многокутники.

 Правильний многокутник вписаний у коло та описаний навколо кола.

 

 

 

45

Правильні многокутники.

 Правильний многокутник вписаний у коло та описаний навколо кола.

Самостійна робота.

 

 

 

46

Довжина кола. Довжина дуги кола.

 

 

 

47

Довжина кола. Довжина дуги кола.

 

 

 

48

Площа круга та його частин.

 

 

 

49

Площа круга та його частин.

 

 

 

50

Розв’язування вправ.

 Самостійна робота.

 

 

 

51

Узагальнення знань, умінь і навичок

 

 

 

52

Контрольна робота №4 з теми

«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»

 

 

 

Тема 5. Геометричні переміщення ( 6год.)

53

Корекція знань, умінь і навичок. Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур.

 

 

 

54

Симетрія відносно точки.

Симетрія відносно прямої.

 Самостійна робота.

 

 

 

55

Поворот.

 

 

 

56

Паралельне перенесення.

 

 

 

57

Розв’язування вправ.

Самостійна робота.

 

 

 

58

Контрольна робота №5 з теми

 «Геометричні переміщення»

 

 

 

Повторення  і систематизація навчального матеріалу(12 год.)

59

Корекція знань, умінь і навичок. Координати на площині.

 

 

 

60

Вектори на площині.

 

 

 

61

Розв’язування трикутників.

 

 

 

62

Розв’язування трикутників.

 

 

 

63

Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга. 

 

 

 

64

Геометричні переміщення.

 

 

 

65

Розв’язування задач

 

 

 

66

Розв’язування задач

 

 

 

67

Узагальнення знань, умінь і навичок

 

 

 

68

Підсумкова контрольна робота №6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу»

 

 

 

69

Розв’язування задач

 

 

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
Додано
24 серпня 2023
Переглядів
6684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку