Календарно- тематичне планування для 9 класу за підручником Карпюк, розроблене за новою програмою. Планування на ІІ семестр з 3 годинним тижневим навантаженням.
ІІ семестр
№ |
|
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||
Дата |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||
ЩО ВИ ЗНАЄТЕ НОВОГО? |
|||||||||
49 |
|
Відомі винахідники світу |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ex. 2 c. p. 119. Ex. 3. p. 119.
|
Ex. 1, p. 118. Ex. 2 b. p. 119 |
Ex. 7. p. 120 |
Ex. 4 c. p. 120. |
Ex. 7d. p. 122-123 |
50 |
|
Відомі винахідники |
|
|
Ex. 1 a. p. 120. Ex. 7. p. 120 |
. Ex. 9. p. 123 |
|
Ex. 5. p. 120 |
Вивчити нову лексику |
51 |
|
Видатні науковці |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. |
|
Ex. 1. p. 124 Ex. . Completing the table. Completing Use sentences. Ex. 5, p. 126 |
Ex. 3 b, p. 125. |
52 |
|
Видатні науковці |
|
|
|
125. Ex. 6. p. 127 |
|
4. p. 126 |
Написати біографію видатного науковця |
53 |
|
Відомий винахідник України С.П. Корольов |
|
|
|
Ex. 1а, p. 128. |
|
Ex. 1б , p. 129. |
Переказувати біографію Корольова |
54 |
|
Визначні відкриття |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive. Ex. 4. p. 131 |
|
. Ex. 3 b. p. 131. |
Ex. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. |
Ex. 3 b. p. 131 |
Ex. 2. p. 130. |
55 |
|
Використання граматики на уроках |
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Значимі відкриття для світу |
|
|
|
Ex. 3 c. p. 131 |
130 Ex. 5, p. 132 |
|
Описати одне з великих відкриттів |
57 |
|
Визначні відкриття |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome. harmful. remote |
Passive Voice |
|
Ex. 6. p. 131. Ex. 8. p. 136. Discussion |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b. 135 |
Completing the sentences |
Ex. 9. p. 136 |
58 |
|
Розповідь про винаходи |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Ex.З.р. 138 |
Ex. 1 a. p. 136. Ex. 1 b. p, 137. Dialogues |
Ex. 4 a, p. 138 |
Ex. 4 b. p. 138 |
Ex.2, p. 137 |
59 |
|
Удосконалення читання і перекладу тесту |
|
|
Ex. 5, p. 139.140 |
|
|
|
Вивчити нові слова |
60 |
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex. 6 a. p. 142 |
Ex. 6 b. p. 142. Ex. 8. p. 143. Ex. 9 a, p. 144. Ex. 9 b. p. 141 |
Ex. 5a. p. 139. Ex. 10a, p. 144 |
Ex. 10 a. p. 144 |
Ex. 5 b, p. 141 |
61 |
|
Удосконалення граматичних навичок |
|
Виконання вправ використовуючи Present Passive Past Passive
|
|||||
62 |
|
Винаходи та винахідники (урок практичного письма) |
|
|
|
Ex. 2 b. p. 145. Expressing opinion |
Ex. l, p. 145 |
Completing the table. Writing a para graph. Ex. 2 a. p. 14 5 |
Ex. 2 a, p. 145 (підготувати розповідь та презентацію) |
63 |
|
Наука в Україні |
|
|
Текст «Наука в Україні» |
|
Текст «Наука в Україні» |
|
|
64 |
|
Проектна робота по темі «Винаходи й винахідники»» |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
65 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Винаходи й винахідники» |
|
|
|
|
|
|
|
Nature and the Environment |
|||||||||
66 |
|
Яку роль відіграє природа? |
Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant species, pollution, danger, environment, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, environmental. to save |
Present Passive. Past Passive |
|
Discussion. Ex. 3. p. 147. Ex. 5, p. 149. |
Ex.2, p. 146. Ex.4.p.147 |
|
Ex. 1. p. 146. |
67 |
|
Захист довкілля |
Green peace, water Air pollution |
|
|
|
text Green peace, water Air pollution |
|
Вивчити нові слова |
68 |
|
Наша Земля – наш дім |
|
|
|
|
|
|
Закріпити мовні навички |
69 |
|
Земля у нас — єдина! |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive. Past Passive |
|
Ех.6.р. 150 Ex.8., p. 151. Ex. 9 b. p. 152. Discussion. Environmental quiz |
Ex. 7 h, p. 151 |
Completing the table |
Ex. 9 a, p. 151-152 |
70 |
|
Що ти можеш зробити, аби зберегти планету? |
A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
|
Ex. 2 a. b. p. 1 53. Ex. 3 a. p. 153. Ex. 6 a. b |
Ex. 1., p. 152. Ex. 3 b. p. 154 |
Ex. 4, p. 154. |
Complet ing the table |
Ex. 5. p. 155 (оформити проект) |
71 |
|
Закріплення вживання граматичних навичок |
|
Present Passive. Past Passive Modal Verls |
|
|
|
|
Виконати вправи |
72 |
|
Що ми повинні робити? |
|
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
|
Ex. 4. p. 158. Discussion |
Ex. 1. p. 157. Texts “Pollution“ and “Alternative Energy" |
Ex. 2. p. 157 |
Ех. З, р. 158 |
73 |
|
Давайте поговоримо! |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Modal Verbs |
|
Ex. 1. p. 159. Ex. 5 b. p. 163. |
Ex. 2a. p. 159. “Do you know". Ex. 6. p. 164 |
Ex. 2 b. p. 160. Ex. 8. p. 165. Completing the table |
Ex. 4. p. 162 (письмово). |
74 |
|
Захист навколишнього середовища в Україні |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Ex. 1. p. 167. |
“Do you know?” box. p. 166 167. Article "Environmental Protection in Ukraine" |
Writing a plan. Completing the sentences. |
Ex. 2, p. 167. |
75 |
|
Давайте повторимо вивчене |
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding. boll less, honourable, soviet, to his credit Renewable energy, going vegetarian, wind power generator, nuclear power plant, noise pollution, anti-fur protest, Joining a campaign |
|
Ex. 4 b. p. 170 |
Ex. 1. p. 168. Ex. 4 c. p. 171. Ex. 5. p. 171 |
Ex. 2. p. 168. Ex. 4 a, p. 169 Texts “Why Teach Environ mental Education” |
Ex. 3. p. 169 Completing tlte sentonces. Ex. 9. p. 173. Ex. 11. p. 173 |
Ex. 8, p. 173. |
76 |
|
Урок домашнього читання |
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive |
Ex. 1. p. 175 |
Ex. 2. p. 177. Ех. З, р. 177. Retelling the text. Ex. 6, p. 177 |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 5. p. 177 |
Ех. 4, р. 177 |
77 |
|
Робота з європейським мовним портфоліо |
|
|
|
|
|
|
Доробити мовне портфоліо |
78 |
|
Проектна робота По темі «Захист навколишнього середовища.» |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
79 |
|
Узагальнення і систематизація знань з тема |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
Unit 4 WHY NOT TAKE A CLOSER LOOK?
|
|||||||||
Lesson 1 The UK Today |
|||||||||
80 |
|
Карта Великобританії |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Ex 1. p. 182. Ex. 2d. p. 183. Ex. 4. p. 185. Ex. 5a. p. 185 |
Ex. 2b. p. 182. Ex. 3. p. 184 |
Completing the table. Making up a mind-map. Ex. 2 c. p. 182. Ex. 4, p. 185 |
Ex. 2 a. p. 182. |
81 |
|
Відомості про Англію |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
Exchanging information. Ex.8. p. 187 |
Ex. 7. p. 18G. Texts “Why do the English drive on the left?" "The Tube - The London Underground" "How the sandwich got its name" "Language" “How can I find pen friends in Britain?" |
Ex. 8. p. 187 (questions) |
Ex. 6. p. 186. |
82 |
|
Різноманіття традицій |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Ex. 2. p. 188. Ex. 3 a. b. p. 189.
|
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 4 b. p. 190 |
Completing the table. Ex. 5 b, p. 191 |
Ex. 5 a, p. 191 |
83 |
|
Традиції і звичаї |
|
|
Ex. 3 c, p. 189. Ex. 3d, p. 190. Ex. 4 a, p. 190 |
|
|
|
Розповісти про одну із традицій |
84 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
|
Ex planation, Ex. 1. p. 192. Defining the verb tenses |
Text "Sir Isaac- New ton ", Ex. 5. p. 194. |
Ex. 3 (sentences 1 8). p. 193. Ex. 4. p. 193. Ex. 6. p. 194 |
Ex. 2. p. 192. Ex. 7. p. 194 |
85 |
|
Використання граматики на уроках |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
86 |
|
Обє’днане королівство як ми його бачимо |
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
Ex. 5 a. p. 198 |
Ex.l.p.194. Ex. 7. p.200 |
Ex. 3 a. p. 196 Ex. 3b.p. 197. Fact file. p. 197 |
Ex. 2, p. 195 Making up a mind-map. Ex. 5 b. p. 198 |
Ex. 6a. p.199-200 |
87 |
|
Визначні міста Великобританії |
|
|
|
|
|
|
Розповісти про одне з визначних місць Англії |
88 |
|
Хто найкращий блогер? |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aidi, Salisbury's, money saving, to book Campin- inygarden. Summertime |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Ex. 6 b. p. 200. Ex. 4, p. 198. Ex. 8. p.200. Exchanging information |
Reading the blog's information |
Making noue |
Ex. 1. p.200. |
89 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
90 |
|
Унікальне місто |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
« The UK » quiz |
Ex. 1 b. p. 202. Ex. 2. p.204. |
Ex. 1 a. p. 201. Ex. 2. p. 203. Quiz reading |
Making a question list |
Ex. 3, p. 204 (дати письмову відповідь на запитання) |
91 |
|
Міста Великобританії |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Yorkshire Moors. Brighton. Upland, navigable, county, borough, iron ore. brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Ex. 1 a. p. 207. Ex. 2 a. p. 207. Ex 3 a. b. p. 209 |
Ex. 2 b, c. p. 208. Ex.4.p.210 |
|
Ex. 1 b. p. 207. Completing the table |
Ex. 7, p. 207 (підготувати інформацію про Единбург) |
93 |
|
Урок граматики. Present and Past Simple Passive |
|
Present and Past Simple Passive |
|
Speaking dialogue game. Ex. 4 (sentences 1-8). p. 212. Answering questions |
Reading website "Travel to Ukraine. Useful information" |
Ex. l. p. 210. Ex. 3. p. 211-212 |
Ex. 2. p. 211. |
93 |
|
Розкажи про Великобританію |
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
|
Asking directions. Giving directions. Ex. 3. p. 215. Ex. 4 b. p. 215 |
Ex. 1. p. 213 Ex. 2. p. 21 4. Ex. 4 a. p. 215. Ex. 6 a. p. 216. Ex. 5. p. 216 |
Making note» |
Ex. 6 b. p. 217 |
94 |
|
Визначні місця Об’єданого королівства |
Натіш міст ти пам'яток історії та культури. If I go to.... I will choose... being in—, I’d like to sec... / I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to- |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Ex. l. p. 218 Ex. 7 b. p. 224 |
Answering questions. Ex. 4, p. 222 Ex. 8. p. 224. Ex. 9. p. 225 |
Ex. 2 a. p. 218. Ex. 3. p. 220 Ex. 6. p. 223. Text “What to See in the UK" |
Ex. 2 b p. 220 |
Ex. 10. p. 225 |
95 |
|
Повернення до України |
Назви міст та пам'яток історії та культури. Odesa. Truskavets'. Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman' |
|
|
Ex. 1. p. 226. City or place description. Ex. 4. p. 233. Answering ques lions. Dialogues |
Ex. 2, p. 226. Text “Odesa" |
Completing the sentences |
Ex. 6. p. 223-224 (розповісти про одне з міст) |
96 |
|
Ще більше цікавих відомостей |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
“Around Ukraine" quiz |
Dialogue “In a travel agency". Answering questions. Discussion |
Ex. 2. p. 230 Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love" |
|
Ex. 3, p. 232-233.
|
97 |
|
Урок граматики |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
|
|
|
Виконання вправ з посібника |
Виконати вправу з посібника |
98 |
|
Проектна робота з теми |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
99 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
100
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал за ІІ семестр |
101 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр |
102 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр |
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Підготувати усні теми |
104 |
|
Урок узагальнення матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
105
|
|
Урок узагальнення матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |