№ з/п |
Зміст корекційно-розвиткової роботи |
К.-сть год. |
Дата |
Примітка |
|
Корекція фонетичної сторони мовлення |
|
|
|
|
Діагностичний етап |
|
|
|
1. |
Діагностика стану сформованості звуковимови |
1 |
04.09 |
|
|
Підготовчий етап |
|
|
|
2. |
Розвиток моторики артикуляційного апарату. Розвиток мовленнєвого дихання. Правильного артикуляційного укладу. Активізація м’язів артикуляційного апарату |
1 |
05.09 |
|
|
Основний корекційно-розвивальний етап |
|
|
|
3-4. |
Розрізнення на слух звуків [А], [У], [І], [О], [И], [Е] |
2 |
06.09 07.09 |
|
5-7. |
Диференціація звуків [О-А], [О-У],[А-О-У],[І-Е] - [І-И],[Е-И] - [І-Е-И] |
3 |
11.09 12.09 13.09 |
|
8. |
Постановка, автоматизація звуків [п], [б]. Диференціація звуків [П-Б],[П’-Б’] |
1 |
14.09 |
|
9. |
Постановка, автоматизація звуків [т], [д]. Диференціація звуків [Т-Д], [Т’-Д’] |
1 |
18.09 |
|
10. |
Постановка, автоматизація звуків [х], [г]. Диференціація звуків [Х-Г], [Х’-Г’] |
1 |
19.09 |
|
11. |
Постановка, автоматизація звуків [к], [х]. Диференціація звуків [К-Х], [К’-Х’] |
1 |
20.09 |
|
12. |
Постановка, автоматизація звуків [с], [с']. Розрізнення звуків [С-С’] |
1 |
21.09 |
|
13. |
Постановка, автоматизація звуків [з], [з’]. Розрізнення звуків [З-З’] |
1 |
25.09 |
|
14. |
Постановка, автоматизація звуків [ц], [ц’]. Розрізнення звуків [Ц-Ц’] |
1 |
26.09 |
|
15. |
Диференціація звуків [З’- С’-Ц’] |
1 |
27.09 |
|
16. |
Диференціація звуків [Ц-С] |
1 |
28.09 |
|
17. |
Розрізнення звуків [С-З-Ц] |
1 |
02.10 |
|
18. |
Постановка, автоматизація звуків [ш], [ж]. Диференціація звуків [Ш-Ж], [Ш’-Ж’] |
1 |
03.10 |
|
19. |
Диференціація звуків [С -Ш],[С’ -Ш’] |
1 |
04.10 |
|
20. |
Постановка, автоматизація звукосполучення [шч]. Диференціація звуків [Ч – Щ], [Ч’– Ш’] |
1 |
05.10 |
|
21. |
Диференціація звуків [Ч – Т], [Ч’ – Т’] |
1 |
09.10 |
|
22. |
Диференціація звуків [Ч – С], [Ч’ – С’] |
1 |
10.10 |
|
23. |
Диференціація звуків [Ч – Ш] |
1 |
11.10 |
|
24. |
Диференціація звуків [Ж – Ч – Ш] |
1 |
12.10 |
|
25. |
Постановка, автоматизація звуків [л], [в]. Диференціація звуків [Л-В] |
1 |
16.10 |
|
26. |
Робота над звукосполученням [йі]. Диференціація звуків [Л-Ї] |
1 |
17.10 |
|
27. |
Диференціація звуків [Л-Й] |
1 |
18.10 |
|
28. |
Робота над звуками [Р-Р’] |
1 |
19.10 |
|
29. |
Диференціація звуків [Р-Л] |
1 |
23.10 |
|
30. |
Закріплення у різних фонетичних позиціях і фор мах усного мовлення звуків [ДЗ] – [ДЗ], [ДЗ] – [Ц], [ДЗ] – [Ц],[ДЖ] – [Ч], [ДЗ] – [ДЖ], [ШЧ] – [С], [ШЧ] – [Ч], [ШЧ] – [Ш] |
1 |
24.10 |
|
|
Контрольно-підсумковий етап |
|
|
|
31. |
Діагностика стану сформованості звуковимови. Обстеження вимови: самостійної, відображеної, ізольованої. |
1 |
25.10 |
|
|
Корекція та розвиток фонематичних процесів |
|
|
|
|
Діагностичний етап |
|
|
|
32. |
Діагностика стану сформованості слухових процесів та фонематичного слуху |
1 |
26.10 |
|
|
Підготовчий етап |
|
|
|
33. |
Слухове сприймання, увага |
1 |
06.11 |
|
34. |
Слухова пам’ять |
1 |
07.11 |
|
35. |
Слуховий контроль |
1 |
08.11 |
|
|
Основний корекційно-розвивальний етап |
|
|
|
36. |
Фонематичне сприймання (перцептивний рівень) |
1 |
09.11 |
|
37-38. |
Фонематичне сприймання |
2 |
13.11 14.11 |
|
39. |
Фонематичні уявлення |
1 |
15.11 |
|
40-41. |
Звуковий аналіз у зовнішньому плані. Звуковий синтез у зовнішньому плані |
2 |
16.11 20.11 |
|
42-43. |
Звуковий аналіз у внутрішньому плані. Складовий синтез у зовнішньому плані |
2 |
21.11 22.11 |
|
44-45. |
Складовий аналіз у зовнішньому плані. Складовий синтез у зовнішньому плані |
2 |
23.11 27.11 |
|
46-47. |
Складовий аналіз у внутрішньому плані. Складовий синтез у внутрішньому плані |
2 |
28.11 29.11 |
|
|
Контрольно-підсумковий етап |
|
|
|
48. |
Діагностика стану сформованості слухових процесів та фонематичного слуху |
1 |
30.11 |
|
|
Корекція темпо-ритмічної та ритміко-інтонаційної сторін мовлення |
|
|
|
|
Діагностичний етап |
|
|
|
49. |
Психолого-педагогічне обстеження дітей |
1 |
04.12 |
|
|
Немовленнєвий етап |
|
|
|
50. |
Розвиток емоційно-вольової та особистісної сфери |
1 |
05.12 |
|
|
Робота над фізіологічно правильним мовленнєвим диханням |
|
|
|
51. |
Розвиток фізіологічного та мовного дихання. Послідовність роботи над формуванням мовного дихання за О. М. Стрельниковою |
1 |
06.12 |
|
52. |
Робота над ритмічною стороною мовлення |
1 |
07.12 |
|
53. |
Робота над відчуттям темпу |
1 |
11.12 |
|
|
Мовленнєвий етап |
|
|
|
54. |
Робота над голосом |
1 |
12.12 |
|
55. |
Робота над паузами |
1 |
13.12 |
|
56. |
Робота над дикцією |
1 |
14.12 |
|
57. |
Робота над тембром мовлення. |
1 |
18.12 |
|
58. |
Робота на інтонаційною стороною мовлення |
1 |
19.12 |
|
|
Розвиток моторних функцій |
|
|
|
59. |
Загальна моторика. Дрібна моторика. Артикуляційний апарат. Міміка |
1 |
20.12 |
|
|
Корекційна робота над темпо-ритмічною стороною мовлення за допомогою логоритміки |
|
|
|
60. |
Корекційна робота за допомогою логоритміки |
1 |
21.12 |
|
|
Контрольний етап |
|
|
|
61. |
Діагностика стану сформованості темпо-ритмічної сторони мовлення |
1 |
26.12 |
|
|
Корекція лексичної сторони мовлення |
|
|
|
62. |
Діагностика стану сформованості лексичної сторони мовлення |
1 |
27.12 |
|
|
Слово в системі мови |
|
|
|
63. |
Слово як складова одиниця мови |
1 |
28.12 |
|
|
Формування різних рівнів лексичних узагальнень |
|
|
|
64. |
Категоріальне значення слова |
1 |
15.01 |
|
65. |
Контекстуально зумовлене значення слова |
1 |
16.01 |
|
66. |
Узагальнене лексичне значення |
1 |
17.01 |
|
67. |
Понятійна співвіднесеність слова. Абстрактно-узагальнене лексичне значення слова |
1 |
18.01 |
|
68. |
Слова, що позначають назви предметів. Слова, що позначають назви дій. Слова, що позначають ознаки предметів |
1 |
22.01 |
|
69. |
Числівник. Займенник. Прислівник |
1 |
23.01 |
|
|
Лексико-семантичні явища. Лексична системність |
|
|
|
70-71. |
Семантична структура слова. Антонімія. Синонімія. Багатозначність (полісемія). Пряме і переносне значення. Омонімія |
2 |
24.01 25.01 |
|
72. |
Сталі словосполучення. Лексико-семантичні поля. Синтагматичні зв’язки слів. Парадигматичні зв’язки слів |
1 |
29.01 |
|
|
Корекція граматичної сторони мовлення |
|
|
|
|
Обстеження мовлення учнів |
|
|
|
73. |
Виявлення особливостей розвитку граматичної складової мовлення (словозміни, словотворення, синтаксису). |
1 |
30.01 |
|
|
1 етап |
|
|
|
74-75. |
Слухові процеси (увага, сприймання, пам’ять, контроль). Спрямованість уваги на граматичне оформлення мовлення. Диференціація граматичної форми слів. |
2 |
31.01 01.02 |
|
76-77. |
Словотвір. Слухові процеси (сприймання, увага, контроль). Розуміння значень похідних слів. Диференціація за значенням словотворчих морфем. Вживання похідних слів у словосполученні, реченні, власному мовленні. |
2 |
05.02 06.02 |
|
78. |
Узгодження слів у словосполученні, реченні. Розрізнення граматичних форм слів (однина – множина іменників, прикметників, дієслів; відмінкові закінчення іменників). Узгодження прикметників з іменниками. Узгодження іменників з дієсловами. Розрізнення дієслів за родами. Узгодження числівників з іменниками. Уживання прийменникових конструкцій в словосполученнях, реченнях. |
1 |
07.02 |
|
79. |
Синтаксична сторона мовлення. Словосполучення.Речення .Поєднання слів у словосполученнях та реченнях з дотриманням правильних граматичних форм. |
1 |
08.02 |
|
80. |
Встановлення граматичного зв’язку слів (практично). Синтаксичні конструкції за метою висловлювання (практично). Типи речень (просте непоширене, поширене). |
1 |
12.02 |
|
81. |
Кількість слів у реченні. Складання речень (з різними опорами). Інтонування речень під час читання. Записування речень. |
1 |
13.02 |
|
|
2 етап |
|
|
|
82. |
Предметне значення граматичних морфем. Розуміння граматичних категорій. Відмінкові значення іменників. |
1 |
14.02 |
|
83. |
Узгодження різних частин мови. Числові форми іменників, прикметників, дієслів. Родові форми іменників, прикметників, дієслів. |
1 |
15.02 |
|
84. |
Часові форми дієслів. Видові форми дієслів. Просторове значення прийменників. Значення особових закінчень дієслів з узгодженим займенником в однині та множині. |
1 |
19.02 |
|
85. |
Словотвір. Різні види словотвору. Спостереження за мовними явищами. Слухові процеси (сприймання, увага, контроль). Розуміння значень префіксів, суфіксів. Морфологічний аналіз. |
1 |
20.02 |
|
86. |
Споріднені слова. Слухова увага до морфологічного та граматичного оформлення слів. Розуміння та добір споріднених слів. |
1 |
21.02 |
|
87. |
Практичний морфологічний аналіз префіксів, суфіксів, кореня. Розумові операції з морфемами. Спільнокореневі слова. |
1 |
22.02 |
|
88. |
Речення. Синтаксичні зв’язки в реченні. Правильне використання граматичних форм слів у реченні. Розуміння змісту речення, синтаксичних зв’язків слів. Складання та використання простих речень. Синтаксичні трансформації.Роздільне написання слів у реченні. |
1 |
26.02 |
|
|
3 етап |
|
|
|
89. |
Будова слова. Добір спільнокореневих слів. Правопис слів з ненаголошеними звуками в корені. |
1 |
27.02 |
|
90. |
Речення. Зв'язок слів в реченні. Складання, використання та записування простих непоширених та поширених речень. Синтаксичне значення слів у реченні з опорою на запитання та самостійно, запитання до різних членів речення. |
1 |
28.02 |
|
|
4 етап |
|
|
|
91. |
Будова слова. Способи словотворення. Утворення слів з різними та однаковими морфемами. Добір спільнокореневих слів. Морфологічний аналіз префікса, суфікса, кореня. Виділення та позначення основи та закінчення у словах (шляхом зміни форми слова). |
1 |
01.03 |
|
92. |
Оперування морфологічним складом слова. Розуміння значень словотворчих морфем. Складання словосполучень (речення) з похідними словами. |
1 |
05.03 |
|
93. |
Частини мови. Лексико-граматичне значення частин мови. Узгодження частин мови. Значення похідних слів, виражених різними частинами мови. |
1 |
06.03 |
|
94. |
Речення. Головні та другорядні члени речення. Синтаксичне значення членів речення (за допомогою запитань). Зв’язки між словами та словосполученнями у реченні. Синтаксичні трансформації (розширення, звуження, упорядкування деформованого речення). Складання речень (з допомого зорових опор). |
1 |
07.03 |
|
|
5 етап |
|
|
|
95. |
Будова слова. Морфологічний аналіз. Лексичне значення слова; морфемна будова слова; розрізнення слів, що належать до гнізда спільнокореневих слів. Словотвір з використанням засвоєних морфем та словотворчих моделей різних частин мови. |
1 |
12.03 |
|
96. |
Добір спільнокореневих слів. Творення слів префіксальним, суфіксальним та префіксально-суфіксальним способами, групування слів з однотипними морфемами та різними морфемами. |
1 |
13.03 |
|
97. |
Частини мови. Лексико-граматичне значення частин мови. Виділення різних частин мови усно та на письмі. Вживання частин мови в різних граматичних формах усно та на письмі. Правильне використання граматичних форм частин мови. Узгодження частин мови. Наголос у словах. |
1 |
14.03 |
|
98-99. |
Речення. Складні речення. Зв’язок між словами та словосполученнями у реченні, ділення речень на окремі словосполучення. Синтаксичні трансформації (розширення, звуження, упорядкування деформованого речення). Використання правильних граматичних форм для вираження синтаксичних відношень в реченні. Оперування словами та морфемами у процесі побудови речень. Головні члени речення, їх синтаксичне значення. Другорядні члени речення, що відносяться до підмета та присудка. |
2 |
15.03 19.03 |
|
|
Корекція зв’язного мовлення |
|
|
|
100. |
Діагностика стану сформованості зв’язного мовлення |
1 |
20.03 |
|
|
Корекція зв’язного мовлення |
|
|
|
101. |
Імпресивне та експресивне мовлення. Діалогічне мовлення. Монологічне мовлення |
1 |
21.03 |
|
102. |
Текст. Будова тексту. Заголовок тексту. Абзац. Переказ. Опис. Розповідь. Міркування. Стилі мовлення (практично). Мовленнєвий етикет |
1 |
22.03 |
|
|
Корекція дислексій |
|
|
|
|
Діагностичний етап |
|
|
|
103. |
Діагностика стану сформованості слухових процесів та фонематичного слуху, зорових процесів, навички читання. |
1 |
02.04 |
|
|
Корекційно-розвиткова робота |
|
|
|
104. |
Слухове сприймання, увага. Слухова пам’ять. Слуховий контроль |
1 |
03.04 |
|
105. |
Фонематичне сприймання (перцептивний рівень). Фонематичне сприймання. Фонематичне уявлення |
1 |
04.04 |
|
106-107. |
Звуковий синтез у зовнішньому плані. Звуковий аналіз у внутрішньому плані. Звуковий синтез у внутрішньому плані. Складовий аналіз у зовнішньому плані. Складовий синтез у зовнішньому плані. Складовий аналіз у внутрішньому плані. Складовий синтез у внутрішньому плані |
2 |
05.04 09.04 |
|
108. |
Зорове сприймання та увага. Зорова пам’ять. Зорова уява, аналіз та синтез. Зорово-просторові відношення. Зоровий контроль . Прогнозування |
1 |
10.04 |
|
|
Контрольно-підсумковий етап |
|
|
|
109. |
Діагностика стану сформованості слухових процесів та фонематичного слуху, зорових процесів, навички читання |
1 |
11.04 |
|
|
Корекція дисграфій |
|
|
|
|
Діагностичний етап |
|
|
|
110. |
Психолого-педагогічне обстеження дітей |
1 |
12.04 |
|
|
Корекційно-розвиткова робота |
|
|
|
|
Розвиток слухових функцій і операцій найнижчий рівень |
|
|
|
111. |
Слухове сприймання, увага |
1 |
16.04 |
|
|
Розвиток слухових функцій і операцій середній рівень |
|
|
|
112. |
Фонематичне сприймання, увага |
1 |
17.04 |
|
|
Розвиток слухових функцій і операцій високий рівень |
|
|
|
113. |
Фонематичні уявлення. Розвиток звукового аналізу. Розвиток звукового синтезу |
1 |
18.04 |
|
|
Розвиток зорових функцій і операцій найнижчий рівень |
|
|
|
114. |
Розвиток зорового сприймання, уваги |
1 |
19.04 |
|
115. |
Розвиток зорової пам'яті, контролю |
1 |
23.04 |
|
116. |
Зорово-просторові уявлення |
1 |
24.04 |
|
|
Розвиток зорових функцій і операцій середній рівень |
|
|
|
117. |
Розвиток зорового сприймання, уваги |
1 |
25.04 |
|
118. |
Розвиток зорової пам'яті, контролю |
1 |
26.04 |
|
119. |
Зорово-просторові уявлення |
1 |
30.04 |
|
|
Розвиток зорових функцій і операцій високий рівень |
|
|
|
120. |
Розвиток зорового сприймання, уваги |
1 |
02.05 |
|
121. |
Розвиток зорової пам'яті, контролю |
1 |
03.05 |
|
122. |
Зорово-просторові уявлення |
1 |
07.05 |
|
|
Розвиток графо-моторної функції |
|
|
|
123. |
Розвиток дрібної моторики. Робота з трафаретами. |
1 |
08.05 |
|
124. |
Розвиток вміння:проводити рівну лінію, малювати за шаблоном і заштриховувати, малювати візерунки, елементи яких повторюються з певною частотою, обводити елементи графем, малювати за шаблоном лінії, що переривається, писати графеми за прописами, писати буквені диктанти |
1 |
10.05 |
|
125. |
Розвиток каліграфічних навичок. |
1 |
14.05 |
|
126. |
Розвиток усного мовлення у процесі подолання граматичних форм |
1 |
15.05 |
|
|
Контрольний етап |
|
|
|
127. |
Діагностика стану сформованості функцій і операцій, що беруть участь в процесі письма |
1 |
16.05 |
|
|
Корекція дизорфографій |
|
|
|
|
Діагностичний етап |
|
|
|
128. |
Обстеження мовлення учнів |
1 |
17.05 |
|
|
Корекційно-розвитковий етап |
|
|
|
129. |
Корекційна робота на фонематичному рівні |
1 |
21.05 |
|
130-131. |
Корекція психічних функцій та операцій, які беруть участь у процесі письма |
2 |
22.05 23.05 |
|
132. |
Корекційна робота на морфологічному рівні |
1 |
24.05 |
|
133. |
Корекційна робота на лексико-граматичному рівні |
1 |
28.05 |
|
134. |
Формування орфографічної навички |
1 |
29.05 |
|
|
Контрольно-підсумковий етап |
|
|
|
135. |
Обстеження стану сформованості писемного мовлення |
1 |
30.05 |
|