________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри та початків аналізу
для ___10___ класу
на 2019 / 20120 н.р.
Якимець Алли Степанівни _______________________________________________
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: « Математика алгебра і початки аналізу та геометрія» підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ А. Г. Мерзляк,Д.А. Номіровський , В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018. — згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року, з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану (1),
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(3 години на тиждень; у I семестрі — 49 год, у II семестрі — 52 год)
№ уроку |
§ уроку |
Теми уроку |
Дата |
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (19год) Учень/учениця: користується різними способами завдання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; розв’язує найпростіші ірраціональні рівняння |
|||
|
§1.1 |
Найбільше і найменше значення функції . |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.2 |
Степенева функція з натуральним показником |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.3 |
Степенева функція із цілим показником |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
§1.4 |
Означення кореня п-го степеня |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.5 |
Властивості кореня п-го степеня |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.6 |
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.7 |
Ірраціональні рівняння |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (23 год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|||
|
§1.8 |
Радіанна міра кутів |
|
|
|
Радіанна міра кутів |
|
|
§1.9 |
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.10 |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§1.11 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 3(тести) за темою: «Тригонометричні функції, їхні властивості та графіки» |
|
|
§2.12 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§2.13 |
Формули додавання |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§2.14 |
Формули зведення |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§2.15 |
Рівняння cosx=b |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
§2.16 |
Рівняння sinx=b, tgx=b |
|
|
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§2.17 |
Тригонометричні рівняння ,які зводяться до алгебраїчних |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (18 год) Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||
|
§3.18 |
Задачі на миттєву швидкість і дотичну до графіка функції |
|
|
§3.19 |
Поняття похідної |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3.20 |
Правила обчислення похідних |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3.21 |
Рівняння дотичної |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3.22 |
Ознаки зростання і спадання функції |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3.23 |
Точки екстремуму функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3.24 |
Найбільше і найменше значення функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3.25 |
Побудова графіків функцій |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 5(тести)за темою: «Похідна та її застосування» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (10 год) |
|||
|
§1 |
Функції, їхні властивості та графіки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§2 |
Тригонометричні функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Тригонометричні рівняння |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§3 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|