Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр для 7 класу
№ |
Дата |
Підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Я, моя сім’я, мої друзі (12 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Знову до школи. Формування лексичних навичок. |
Скласти діалог про літні канікули |
The Present Simple Tense The Past Simple Tense |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5-6 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5
|
|
Скласти діалог про літні канікули Впр. 7 с. 7 |
||||||||||||||||||||||||||||
2 |
03.09 |
Мої враження від літніх канікул. Формування граматичних навичок. |
Описувати свої враження від літніх канікул |
The Past Simple Tense |
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
Впр. 4 с. 7 Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.5, с.7 Впр.6, с.7 Впр.4, с.7 Впр.1, с.8 Впр.4, с.9
|
|
Впр. 7 с. 7 Впр.5, с.9 |
||||||||||||||||||||||||||||
3 |
06.09 |
Новий навчальний рік. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Описувати свої очікування від нового навчального року |
The Future Simple Tense |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker |
Впр.2, с.10 Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
Впр.4, с.11 Впр.5, с.11 |
Впр.5, с.11 Впр.6, с.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
08.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Родинні зв’язки. Формування лексичних навичок. |
Намалювати сімейне дерево |
To like/don`t like doing smth |
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
Впр.2, с.16-17 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 Впр.6, с.18 |
Намалювати сімейне дерево. |
||||||||||||||||||||||||||||
5 |
10.09 |
Людина, якою я захоплююся. Формування лексичних навичок. |
Описувати людину за характером |
|
ЛО с. 19 |
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
Впр.6, с.19 |
||||||||||||||||||||||||||||
6 |
13.09 |
Моя сім’я. Формування граматичних навичок. |
Освоїти особові займенники |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
||||||||||||||||||||||||||||
7 |
15.09 |
Домашні обов’язки. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Розповідати про свої домашні обов̕язки
|
What do you usually do? What do you do well? |
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Впр.6, с.23 |
||||||||||||||||||||||||||||
8 |
17.09 |
Домашні обов’язки. Формування навичок читання і письма. |
Розповідати про домашні обов̕язки членів сім̕ї |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Впр.2, с.24 |
Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25 |
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.26 |
||||||||||||||||||||||||||||
9 |
20.09 |
Новий літній котедж. Розвиток навичок читання і письма. |
Вивчити діалог |
Question tags |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
||||||||||||||||||||||||||||
10 |
22.09 |
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Описувати сімейні ирадиції |
|
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
Впр.2, с.30 Впр.2, с.33 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.3, с.31
|
Впр.4, с.31 |
Впр.5, с.34 |
||||||||||||||||||||||||||||
11 |
24.09 |
Систематизація знань з теми. |
Систематизувати знання з теми |
Question tags |
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.3, с.31 Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Впр.5, с.34 Підготуватися до контролю знань |
||||||||||||||||||||||||||||
12 |
27.09 |
Узагальнення знань з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||
Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «.теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Минулі часи дієслів»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання. Тема: Харчування (9 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 (1) |
29.09 |
Здорова їжа. Формування лексичних навичок. |
Написати про свою улюблену страву |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti jam |
Впр.4, с.39 |
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39
|
Вивчити нові ЛО Впр.5, с.39 |
||||||||||||||||||||||||||||
14 (2) |
01.10 |
Ланч. Формування граматичних навичок. |
Описати свій ланч |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.4, с.41 Впр.5, с.41 |
Впр.6, с.41 |
||||||||||||||||||||||||||||
15 (3) |
04.10 |
На кухні. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Вивчити діалог |
|
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 |
||||||||||||||||||||||||||||
16 (4) |
06.10 |
Кухонне обладнання. Формування навичок читання і письма. |
Вивчити назви кухонного обладнання |
|
Впр.1, с.44 |
Впр.3, с.44 Впр.5, с.45 Впр.4, с.45
|
|
|
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45
|
Вивчити нові ЛО Впр.8, с.46 |
||||||||||||||||||||||||||||
17 (5) |
08.10 |
Сервіровка столу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Описувати сервіровку столу |
Making Suggestions |
|
Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47
|
Впр. 3 с. 48 |
||||||||||||||||||||||||||||
18 (6) |
11.10 |
Рецепт страви. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Написати рецепт улюбленої страви |
|
|
Впр.5, с.48 Впр.6, с.48 |
|
|
Впр.4, с.48
|
Написати рецепт улюбленої страви |
||||||||||||||||||||||||||||
19 (7) |
13.10 |
На кухні з дідусем. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Перекладати текст |
ThePastperfectTense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.1, с.49 Впр.5, с.50 |
Впр.6, с.51 |
||||||||||||||||||||||||||||
20 (8) |
15.10 |
Систематизація знань з теми.
|
Систематизувати знання з теми |
|
|
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51
|
Впр.4, с.52 |
Впр.3, с.51 |
Впр.5, с.53 |
Впр.6, с.53 |
||||||||||||||||||||||||||||
21 (9) |
18.10 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулий доконаний час»; тексти для аудіювання. Тема: Охорона здоров’я (9 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 (1) |
20.10 |
Як ти себе почуваєш? Формування лексичних навичок. |
Вивчити назви хвороб та симптоми |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
|
Впр.4, с.58 Впр.4, с.60 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.57 Впр.3, с.60 |
Впр.6, с.61 |
||||||||||||||||||||||||||||
23 (2) |
22.10 |
Симптоми хвороби. Формування граматичних навичок. |
Вивчити діалог |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 |
||||||||||||||||||||||||||||
24 (3) |
01.11 |
У лікаря. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Скласти діалог за темою |
|
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Впр.6, с.65 |
||||||||||||||||||||||||||||
25 (4) |
03.11 |
Здоровий спосіб життя. Формування навичок читання і письма. |
Розповідати про здоровий спосіб |
You should… You must/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 |
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
||||||||||||||||||||||||||||
26 (5) |
05.11 |
Форми лікувальних засобів. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Вивчити назви лікарських засобів |
|
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Впр.5, с.69 |
||||||||||||||||||||||||||||
27 (6) |
08.11 |
Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок читання і письма. |
Перекладати текст |
What should I do? |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
Впр.6, с.72 |
||||||||||||||||||||||||||||
28 (7) |
10.11 |
У лікарні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вивчити діалог |
An InfotmalLetter |
|
Впр.3,с.73 Впр.5, с.73 |
|
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72 Впр.4, с.73 |
с.74 |
Впр.6., с.74 |
||||||||||||||||||||||||||||
29 (8) |
12.11 |
У лікарні. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Розповідати про свій візит до лікаря |
|
|
Впр.3, с.75 |
|
Впр.2, с.74 Впр.4, с.75 Впр.5, с.75 |
Впр.1, с.74 |
Впр.6, с.76 |
||||||||||||||||||||||||||||
30 (9) |
15.11 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: здоров’я та безпека, громадянська відповідальність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Спеціальні запитання»; тексти для аудіювання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Кіно і театр (11 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 (1) |
17.11 |
Наш вільний час. Введення нових ЛО |
Написати листа про свій вільний час |
A theatrical performance |
|
Впр. 5 (с.131) |
Впр. 3 (с.130) |
Впр. 4, 6 (с.131) |
Впр. 2 (с.129) |
Впр. 7 (с.131) |
||||||||||||||||||||||||||||
32 (2) |
19.11 |
Перегляд телевізійних фільмів. Активізація вивчених ЛО. |
Написати про свій улюблений фільм |
A western, a comedy, a cartoon, a war film, a viewer, a feature film |
Загальні запитання |
|
Впр. 2 (с.132-133) |
Впр.3, 5 (с.133, 134) |
Впр. 4 (с.134) |
Впр. 6 (с.134) повт. should/shouldn’t |
||||||||||||||||||||||||||||
33 (3) |
22.11 |
У кінотеатрі. Опрацювання альтернативних запитань. |
Складати альтернативні запитання за темою |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand
|
Альтернативні запитання |
Впр. 3 (a) (с.136) |
Впр. 2 (с.135-136) |
Впр. 3 (b) (с.137)
|
Впр. 1 (a) (с.135)
|
Впр. 4 (с.137) повт. розділові запитання |
||||||||||||||||||||||||||||
34 (4) |
24.11 |
У кінотеатрі. Опрацювання альтернативних запитань |
Описувати свої враження від вистави |
The demonstration, the foyer, the hall |
Альтернативні запитання |
|
Аналіз робіт |
Впр. 5, 7 (с.137, 138) |
Впр. 6 (с.138) |
Впр. 8 (с.138) повт. типи запитань |
||||||||||||||||||||||||||||
35 (5) |
26.11 |
Диснеївський кінематографічний парад. Розвиток монологічного мовлення. |
Перекладати текст |
Filmmaking, the script, a catchy song |
|
Впр. 2 (с.139) |
Впр. 3 (с.140) |
Впр. 1, 5 (с.139, 141) |
Впр. 4 (с.141) |
Впр. 6 (с.141) Повторити тему «Сім’я та друзі» |
||||||||||||||||||||||||||||
36 (6) |
29.11 |
Мій візит до театру. Опрацювання спеціальних запитань |
Скласти діалог за темою |
The lights, the curtain, the spotlight, the stage, a ticket |
Спеціальні запитання |
|
Впр. 2 (c) (с.143) |
Впр. 3, 4 (с.143) |
Впр. 2(a) (с.142) |
Підготувати розповідь про похід до театру |
||||||||||||||||||||||||||||
37 (7) |
01.12 |
Переглядаючи виставу. Опрацювання питальних речень. |
Розповісти про похід до театру |
The National Opera of Ukraine, the scenery on the stage |
Розділові запитання |
Впр. 1 (с.145) |
Впр. 2 (с.145-146) |
Впр. 3 (с.146) |
Впр. 6 (с.148) |
Впр. 7 (с.148) Повторити тему «Їжа» |
||||||||||||||||||||||||||||
38 (8) |
03.12 |
В театрі. Розвиток навичок аудіювання. |
Скласти 10 запитань за темою |
|
|
|
Впр. 4 (с.147) |
Впр. 5 (с.147-148) |
|
Скласти 10 запитань до тексту Впр. 2 (с.145) |
||||||||||||||||||||||||||||
39 (9)
|
06.12 |
Сміх – найкращі ліки. Опрацювання питальних речень. |
Написати про улюблену комедійну передачу/фільм |
A comic book, a funny TV show, a comedian |
Типи питальних речень |
Впр. 3 (с.149) |
Впр. 2 (с.149) |
Впр. 5 (с.150) |
Впр. 4 (с.150) |
Впр. 6 (с.153) Повт. тему «Спорт» |
||||||||||||||||||||||||||||
40 (10) |
08.12 |
Мій улюблений фільм. Повторення вивченого |
Систематизувати знання з теми |
Активізація. Закріплення ЛО. 30 слів |
Типи питальних речень |
Впр. 1 (a) (с.151) |
Впр. 2, 4 (a) (с.151, 152) |
Впр. 5 (с.152-153) |
Аналіз робіт Впр. 1 (b) (с.151) |
Впр. 6 (с.153) |
||||||||||||||||||||||||||||
41 (11) |
10.12 |
Узагальнення знань з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||
42 |
13.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||
43 |
15.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |
||||||||||||||||||||||||||||
44 |
17.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
||||||||||||||||||||||||||||
45 |
20.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати слова в словнику |
||||||||||||||||||||||||||||
46 |
22.12 |
Узагальнення вивчення за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання |
||||||||||||||||||||||||||||
47 |
24.12 |
Узагальнення вивчення за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
||||||||||||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: підприємливість та фінансова грамотність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Типи питальних речень»; граматична таблиця «Видо-часові форми дієслів»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||