Календарне планування англійська мова 7 клас несвіт 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу з англійської мови для 7 класу до підручник Несвіт на 1 семестр.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр для 7 класу

Дата

Підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

 Тема: Я, моя сім’я, мої друзі (12 годин)

1

01.09

Знову до школи. Формування лексичних навичок.

Скласти діалог про літні канікули

The Present Simple Tense

The Past Simple Tense

Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm

Впр.2, с.5

Впр.3, с.5-6

Впр.2, с.5

Впр.1, с.5

 

 

Скласти діалог про літні канікули Впр. 7 с. 7

2

03.09

Мої враження від літніх канікул. Формування граматичних навичок.

Описувати свої враження від літніх канікул

The Past Simple Tense

Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded

 

Впр. 4 с. 7 Впр.2, с.8

Впр.3, с.8

 

Впр.5, с.7

Впр.6, с.7

Впр.4, с.7 Впр.1, с.8

Впр.4, с.9

 

 

Впр. 7 с. 7 Впр.5, с.9

3

06.09

Новий навчальний рік. Формування навичок аудіювання і говоріння.

Описувати свої очікування від нового навчального року

The Future Simple Tense

Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker

Впр.2, с.10 Впр.2, с.12

Впр.2, с.12

Впр.1, с.10

Впр.3, с.11 Впр.1, с.12

Впр.3, с.13

Впр.4, с.13

Впр.4, с.11 Впр.5, с.11

Впр.5, с.11 Впр.6, с.13

 

08.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Родинні зв’язки.

Формування лексичних навичок.

Намалювати сімейне дерево

To like/don`t like doing smth

Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking

Впр.2, с.16-17

Впр.3, с.17

 

Впр.1, с.16

Впр.5, с.18

Впр.4, с.17 Впр.6, с.18

Намалювати сімейне дерево.

5

10.09

Людина, якою я захоплююся.

Формування лексичних навичок.

Описувати людину за характером

 

ЛО с. 19

Впр.4, с.19

Впр.2, с.19

Впр.1, с.18

Впр.3, с.19

Впр.4, с19

 

Впр.6, с.19

6

13.09

Моя сім’я.

Формування граматичних навичок.

Освоїти особові займенники

Object pronouns, personal, reflexive pronouns

Get on well with, a lot of things in common

Впр.2, с.20

Впр.3, с.20

 

Впр.1, с.20

Впр.5, с.21

Впр.4, с.21

 

Впр.6, с.21

7

15.09

Домашні обов’язки.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

Розповідати про свої домашні обов̕язки

 

What do you usually do?

What do you do well?

To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons

Впр.2, с.22

Впр.3, с.23

Впр.1, с.22

Впр.4, с.23

Впр.5, с.23

 

Впр.6, с.23

8

17.09

Домашні обов’язки.

Формування навичок читання і письма.

Розповідати про домашні обов̕язки членів сім̕ї

 

Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place

Впр.2, с.24

Впр.4, с.26

Впр.5, с.24

Впр.3, с.25

Впр.5, с.26

Впр.6, с.26

9

20.09

Новий літній котедж.

Розвиток навичок читання і письма.

Вивчити діалог

Question tags

To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn

Впр.2, с.27

Впр.3, с.28

 

Впр.1, с.27

Впр.4, с.28

Впр.5, с.29

Впр.6, с.29

10

22.09

Сімейні традиції та звичаї.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Описувати сімейні ирадиції

 

Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness

Впр.2, с.30 Впр.2, с.33

Впр.2, с.30

Впр.1, с.30 Впр.3, с.31

 

Впр.4, с.31

Впр.5, с.34

11

24.09

Систематизація знань з теми.

Систематизувати знання з теми

Question tags

 

Впр.2, с.33

 

Впр.3, с.31 Впр.4, с.34

Впр.1, с.32

Впр.3, с.33

Впр.5, с.34 Підготуватися до контролю знань

12

27.09

Узагальнення знань з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «.теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Минулі часи дієслів»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання.

Тема: Харчування (9 годин)

13 (1)

29.09

Здорова їжа.

Формування лексичних навичок.

Написати про свою улюблену страву

I like… I don`t like… I hate… I can`t stand

Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti

jam

Впр.4, с.39

Впр.2, с.39

 

Впр.1, с.38

Впр.3, с.39

 

Вивчити нові ЛО Впр.5, с.39

14 (2)

01.10

Ланч.

Формування граматичних навичок.

Описати свій ланч

Let…

don`t let…

are allowed…

aren`t allowed

Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert

Впр.2, с.40

Впр.3, с.41

 

 

Впр.1, с.40

Впр.4, с.41

Впр.5, с.41

Впр.6, с.41

15 (3)

04.10

На кухні.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

Вивчити діалог

 

Впр.1, с.42

Впр.2, с.42

Впр.1, с.42

Впр.4, с.43

Впр.3, с.43

Впр.5, с.43

16 (4)

06.10

Кухонне обладнання.

Формування навичок читання і письма.

Вивчити назви кухонного обладнання

 

Впр.1, с.44

Впр.3, с.44 Впр.5, с.45

Впр.4, с.45

 

 

 

Впр.2, с.44 Впр.6, с.45

 

Вивчити нові ЛО Впр.8, с.46

17 (5)

08.10

Сервіровка столу.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Описувати сервіровку столу

Making Suggestions

 

Впр.3, с.47

 

 

Впр.1, с.46

Впр.2, с.47

 

Впр. 3 с. 48

18 (6)

11.10

Рецепт страви.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Написати рецепт улюбленої страви

 

 

Впр.5, с.48

Впр.6, с.48

 

 

Впр.4, с.48

 

Написати рецепт улюбленої страви

19 (7)

13.10

На кухні з дідусем.

Розвиток навичок читання і говоріння.

Перекладати текст

ThePastperfectTense

Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt

Впр.2, с.49

Впр.3, с.49

 

 

Впр.1, с.49

Впр.5, с.50

Впр.6, с.51

20 (8)

15.10

Систематизація знань з теми.

 

Систематизувати знання з теми

 

 

Впр.1, с.51

Впр.2, с.51

 

Впр.4, с.52

Впр.3, с.51

Впр.5, с.53

Впр.6, с.53

21 (9)

18.10

Узагальнення вивченого матеріалу з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулий доконаний час»; тексти для аудіювання.

Тема: Охорона здоров’я (9 годин)

22 (1)

20.10

Як ти себе почуваєш?

Формування лексичних навичок.

Вивчити назви хвороб та симптоми

I feel fine. She looks happy. He looks tired.

I feel sick. He feels cold. She feels hot.

 

Впр.4, с.58 Впр.4, с.60

Впр.1, с.56

Впр.2, с.56 Впр.2, с.60

Впр.5, с.61

Впр.3, с.57 Впр.3, с.60

Впр.6, с.61

23 (2)

22.10

Симптоми хвороби.

Формування граматичних навичок.

Вивчити діалог

How do you feel?

A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache

Впр.2, с.62

Впр.3, с.63

 

Впр.4, с.63

Впр.5, с.63

 

Ввпр.6, с.63

24 (3)

01.11

У лікаря.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

Скласти діалог за темою

 

To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to  fell better

Впр.3, с.64

Впр.1, с.64

Впр.2, с.64

Впр.4, с.64

Впр.5, с.65

 

Впр.6, с.65

25 (4)

03.11

Здоровий спосіб життя.

Формування навичок читання і письма.

Розповідати про здоровий спосіб

You should… You must/nustn`t

Must/mustn`t

Should/

shouldn`t

Впр.2, с.66

Впр.3, с.66

Впр.1, с.65

Впр.4, с.67

Впр.5, с.67

Впр.5, с.67

26 (5)

05.11

Форми лікувальних засобів.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Вивчити назви лікарських засобів

 

An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion

Впр.3, с.69

Впр.2, с.68

Впр.1, с.68

Впр.4, с.69

 

Впр.5, с.69

27 (6)

08.11

Хвороби та їх лікування.

Розвиток навичок читання і письма.

Перекладати текст

What should I do?

Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance

Впр.2, с.70

Впр.1, с.70

Впр.4, с.71

Впр.5, с.72

Впр.3, с.71

Впр.6, с.72

28 (7)

10.11

У лікарні.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вивчити діалог

An InfotmalLetter

 

Впр.3,с.73

Впр.5, с.73

 

Впр.1, с.72

Впр.2, с.72

Впр.4, с.73

с.74

Впр.6., с.74

29 (8)

12.11

У лікарні.

Розвиток навичок читання і говоріння.

Розповідати про свій візит до лікаря

 

 

Впр.3, с.75

 

Впр.2, с.74

Впр.4, с.75

Впр.5, с.75

Впр.1, с.74

Впр.6, с.76

30 (9)

15.11

Узагальнення знань з  теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Інтегровані змістові лінії:  здоров’я та безпека, громадянська відповідальність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу;  граматична таблиця «Спеціальні запитання»; тексти для аудіювання.

Тема: Кіно і театр (11 годин)

31 (1)

17.11

Наш вільний час. Введення нових ЛО

Написати листа про свій вільний час

A theatrical performance

 

Впр. 5 (с.131)

Впр. 3 (с.130)

Впр. 4, 6 (с.131)

Впр. 2 (с.129)

Впр. 7 (с.131) 

32 (2)

19.11

Перегляд телевізійних фільмів. Активізація вивчених ЛО.

Написати про свій улюблений фільм

A western, a comedy, a cartoon, a war film, a viewer, a feature film

Загальні запитання

 

Впр. 2 (с.132-133)

Впр.3, 5 (с.133, 134)

Впр. 4 (с.134)

Впр. 6 (с.134) повт. should/shouldn’t

33 (3)

22.11

У кінотеатрі. Опрацювання альтернативних запитань.

Складати альтернативні запитання за темою

A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

 

Альтернативні запитання

Впр. 3 (a) (с.136)

 

Впр. 2 (с.135-136)

Впр. 3 (b) (с.137)

 

Впр. 1 (a) (с.135)

 

Впр. 4 (с.137)

повт. розділові запитання

34 (4)

24.11

У кінотеатрі. Опрацювання альтернативних запитань

Описувати свої враження від вистави

The demonstration, the foyer, the hall

Альтернативні запитання

 

Аналіз робіт

Впр. 5, 7 (с.137, 138)

Впр. 6 (с.138)

Впр. 8 (с.138)

повт. типи запитань

35 (5)

26.11

Диснеївський кінематографічний парад. Розвиток монологічного мовлення.

Перекладати текст

Filmmaking, the script, a catchy song

 

Впр. 2 (с.139)

Впр. 3 (с.140)

Впр. 1, 5 (с.139, 141)

Впр. 4 (с.141)

Впр. 6 (с.141)

Повторити тему «Сім’я та друзі»

36 (6)

29.11

Мій візит до театру. Опрацювання спеціальних запитань

Скласти діалог за темою

The lights, the curtain, the spotlight, the stage, a ticket

Спеціальні запитання

 

Впр. 2 (c) (с.143)

Впр. 3, 4 (с.143)

Впр. 2(a) (с.142)

Підготувати розповідь про похід до театру

37 (7)

01.12

Переглядаючи виставу. Опрацювання питальних речень.

Розповісти про похід до театру

The National Opera of Ukraine, the scenery on the stage

Розділові запитання

 

Впр. 1 (с.145)

Впр. 2 (с.145-146)

Впр. 3 (с.146)

Впр. 6 (с.148)

Впр. 7 (с.148)

Повторити тему «Їжа»

38 (8)

03.12

В театрі. Розвиток навичок аудіювання.

Скласти 10 запитань за темою

 

 

 

Впр. 4 (с.147)

Впр. 5 (с.147-148)

 

Скласти 10 запитань до тексту Впр. 2 (с.145)

 

39 (9)

 

06.12

Сміх – найкращі ліки. Опрацювання питальних речень.

Написати про улюблену комедійну передачу/фільм

 A comic book, a funny TV show, a comedian

Типи питальних речень

Впр. 3 (с.149)

Впр. 2 (с.149)

Впр. 5 (с.150)

Впр. 4 (с.150)

Впр. 6 (с.153)

Повт. тему «Спорт»

40 (10)

08.12

Мій улюблений фільм. Повторення вивченого

Систематизувати знання з теми

Активізація. Закріплення ЛО.

30 слів

Типи питальних речень

Впр. 1 (a) (с.151)

Впр. 2, 4 (a) (с.151, 152)

Впр. 5 (с.152-153)

Аналіз робіт

Впр. 1 (b) (с.151)

Впр. 6 (с.153)

41 (11)

10.12

Узагальнення знань з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

42

13.12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

43

15.12

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений ГМ

44

17.12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

45

20.12

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати слова в словнику

46

22.12

Узагальнення вивчення за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні завдання

47

24.12

Узагальнення вивчення за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на канікули

Інтегровані змістові лінії: підприємливість та фінансова грамотність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації  ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Типи питальних речень»; граматична таблиця «Видо-часові форми дієслів»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності.