Календарне планування англійська мова 8 клас 1 семестр (5 годин/тиждень) Калініна

Про матеріал

До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 8 клас 1 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Калініна "Англійська мова 8 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.

Перегляд файлу

ВІДДІЛ  ОСВІТИ  КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

КОНОТОПСЬКА  СПЕЦІАЛІЗОВАНА  ШКОЛА  ІІ-ІІІ  СТУПЕНІВ  № 2

КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

 

                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

                                  Директор школи

                        ____ О.Б. Матвійчук

                                    «___» ____ 2017 р.

 

Календарно-тематичне 

планування

навчального матеріалу

з  англійської  мови

у  8-Б класі 

на І семестр

2017 - 2018 навчального року

учителя англійської мови

Присікайло Олесі Володимирівни

 

 

     Програма:  

 Іноземні мови.

 Програми для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов.

 

   Підручник:  

 

Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.

Англійська мова

для спеціалізованих шкіл з поглибленим  вивченням англійської мови.

Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Київ, «Генеза», 2016. – 288 с.: іл.

 

 

    Загальна кількість годин:  79

 

    Кількість тематичних блоків:  5

 

    Кількість годин на тиждень:   5

 

    Кількість контролів:  4

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

 

Засоби масової інформації

 

 

  1.  

01.09

Інформація.

Активізація лексичного матеріалу

Знає мовний матеріал:

-to provide smb with smth

-to specialize in smth

-to see for oneself

-to be in the known of smth

-to triumph over smth

-to raise one’s spirit

-to conduct a programme

-to watch smth for hours on end. Будує речення умовного стану 1 типу (Conditional 1), умовного стану 2 типу (Conditional 2).

 

Вміє виконувати вправи для формування лексичних навичок читання, писати резюме та супровідний лист до нього, синопсис про улюблену телепередачу, репортаж новин.

Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу

Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні

-to watch for

-to watch out

-to watch the world go by

-to watch the clock.

Розповідає про улюблені телепередачі, описує інтернет інновації, обговорює радіо новини

Ділиться вподобаннями у літературі та пресі використовуючи вирази:

-At the same time…

-Let alone…

-By all means

-Take it for granted

-I can hardly do without it.

 

 

 

  1.  

04.09

Вік інформації.

Розвиток навичок говоріння

 

  1.  

05.09

Газети та журнали.

Умовний стан 2 типу. Розвиток навичок говоріння

 

  1.  

07.09

Преса в Україні.

Удосконалення навичок аудіювання

 

 

  1.  

07.09

Улюблені газети українців.

Удосконалення навичок говоріння

 

 

  1.  

08.09

Преса в Британії.

Розвиток навичок аудіювання

 

 

  1.  

11.09

Е-книга – найкращий товариш.

Розвиток вживання умовного стану 2 типу. Удосконалення навичок письма

 

  1.  

12.09

Телевізійні програми.

Введення і активізація лексики по темі.

 

  1.  

14.09

Телевізійні звички.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

  1.  

14.09

Улюблені телепередачі британців.

Повторення умовного стану 2 типу. Активізація лексичного матеріалу

 

11.

15.09

Найпопулярніші канали.

Розвиток навичок письма.

 

12

18.09

Зірки кіно.

Розвиток навичок читання

 

13

19.09

Найвідоміші постаті телебачення. Захист проектів

ТЕМАТИЧНА

 

14

21.09

Інтернет.

Інтернет інновації.

Введення тематичної лексики

 

15

21.09

Засоби спілкування в Інтернеті.

Удосконалення навичок говоріння

 

16

22.09

Роль Інтернету в житті людей.

Розвиток навичок аудіювання.

 

17

25.09

Інтернет, як засіб навчання.

Умовний стан 1 типу. Розвиток навичок читання

 

18

26.09

Інтернет грамотність. Мова Інтернету.

Удосконалення навичок говоріння

 

 

 

19

28.09

Вплив Інтернету.

Розвиток вживання  Умовного стану 1 типу. Розвиток навичок аудіювання

 

20

28.09

Радіо.

Введення тематичної лексики

 

21

29.09

Фейсбук, як засіб комунікації.

Активізація лексичного матеріалу.

Розвиток навичок письма

 

22

02.10

Новини по радіо і у фейсбуці. Удосконалення говоріння

 

23

03.10

Історія фейсбуку.

Удосконалення навичок читання

 

24

05.10

Звіт новин.

Захист проектів

 

ТЕМАТИЧНА

 

 

Шкільне життя

 

25

05.10

Навчання в школі.

Введення та активізація лексики по темі

Знає мовний матеріал з теми:

-to pay fees, to take exams

-to upgrade one’s knowledge

-to be privately run

-to retake a class next grade

-to enroll smb at school

-to shriek with laught

-to lace shoes

-to arouse one’s interest.

Будує речення умовного стану 1 типу (Conditional 1), умовного стану 2 типу (Conditional 2).

Вміє вести бесіду згідно з даною темою, писати лист-скаргу на ім’я шкільного вихователя, писати листа редактору газети використовуючи фрази:

-Dear Editor, Dear Sir/Madam

-I would like to complimenton…

-There are a couple of points that…

-In closing I want to thank you for…

-It is hoped that readers will decide…

- Sincerely yours…

Порівнює систему освіти Великобританії, США та України.

Розповідає про шкільний розклад у своїй школі, порівнює шкільне життя, типи шкіл та шкільну форму в різних країнах

Обговорює свої позакласні заняття.

Оцінює шкільне життя учнів України та Великобританії

Складає діалог за допомогою фраз щоб дізнатися детальнішу інформацію:

-Do you happen to know…?

-Could you get me…?

-How about…than…?

-Well, let’s see how can I come up with…

-I can’t believe this… you are…

 

 

26

06.10

Відношення учнів до школи.

Активізація лексичного матеріалу

 

27

09.10

Перебування в навчальному закладі. Формування навичок писемного мовлення

 

28

10.10

Твій навчальний заклад.

Робота в групах

 

29

12.10

Навчання в українській школі.

Робота в парах.

Практика діалогічного мовлення

 

30

12.10

Школи нового типу.

Активізація лексики.

Розвиток навичок читання

 

31

13.10

Шкільна форма в Україні.

Розвиток навичок говоріння.

 

32

17.10

Можливості сучасної школи.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

 

33

19.10

Працівники школи.

Розвиток навичок говоріння

 

34

19.10

Початкова школа в Україні.

Розвиток діалогічного мовлення

 

35

20.10

Середня освіта в Україні.

Розвиток навичок читання

 

36

23.10

Шкільні предмети.

Обмін думками. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

 

37

24.10

Навчання у спеціалізованому класі. Формування навичок письма

 

38

26.10

Навчальні кабінети.

Розвиток навичок читання, говоріння

ТЕМАТИЧНА

 

39

26.10

Освіта Великобританії.

Активізація лексики.

Розвиток навичок читання

 

40

27.10

Типи шкіл Великобританії.

Введення тематичної лексики

 

41

06.11

Навчання в британській школі.

Розвиток навичок аудіювання

 

42

07.11

Шкільна форма Великобританії.

Розвиток навичок говоріння.

 

43

09.11

Школи Великобританії та України.

Умовний стан 1 типу. Розвиток навичок монологічного мовлення

 

44

09.11

Позакласна діяльність учнів.

Розвиток навичок говоріння

 

45

10.11

День позашкілля.

Можливості та пропозиції.

Розвиток навичок читання

 

46

13.11

Гурткова робота в школі.

Участь учнів у гуртках.

Розвиток навичок говоріння

 

47

14.11

Заохочення учнів до навчання.

Розвиток вживання умовних речень 1 типу зі сполучниками if, unless.

Розвиток граматичних навичок

 

48

16.11

 

Підтримка батьками дітей у навчанні. Вбудовані запитання. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

49

16.11

Правила поведінки учнів у школі.

Розвиток навичок письма

 

50

17.11

Спілкування з однокласниками.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

51

20.11

Висвітлення шкільних новин в статтях стіннівки.

Розвиток навичок писемного мовлення

 

52

21.11

Роль школи в житті людини.

Розвиток навичок монологічного мовлення

ТЕМАТИЧНА

 

Світ  музики

 

53

23.11

Музика.

Таємничий світ музики.

Введення лексичного матеріалу

Знає мовний матеріал з теми:

-to put smb in a good mood

-to evoke emotions

-to cut across all the barriers

-to be epitome of…

-to absorb the beauty of…

-to become an unchallenged leader of…

-to earn smb a worldwide reputation.

Використовує непряму мову складаючи діалоги та монологи.

 

54

23.11

Природа музики.

Введення та активізація лексичних одиниць

 

55

24.11

Еволюція музики.

Непряма мова. Розвиток навичок читання.

 

56

27.11

Сучасна музика.

Розвиток навичок говоріння

 

57

28.11

Вплив музики на емоції людини.

Розвиток вживання непрямої мови. Розвиток навичок аудіювання

 

58

30.11

Музичні жанри.

Введення лексичного матеріалу.

Розвиток навичок читання, говоріння

Представляє свій улюблений витвір мистецтва за допомогою фраз:

-I’d like to present…

-…was originally…

-…is a well-known poet

-Apart from…

-It is characterized

Представляє автобіографію свого кумира використовуючи фрази:

-…was born…

-On his/her first days at school…

-He/She started…

-In his/her early years…

-Luckily for him/her…

Називає і характеризує різні стилі та жанри музики.

 

59

30.11

Улюблені стилі музики та виконавці.  

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

60

01.12

Музичні інструменти. 

Розвиток навичок читання

 

61

04.12

Гра на музичних інструментах. 

Непряма мова. Тренувальні вправи

 

62

05.12

Уроки музики.

Розвиток навичок слухання

 

63

07.12

На концерті.

Розвиток навичок говоріння

 

64

07.12

Враження від концерту.

Розвиток навичок письма

 

65

08.12

Улюблені групи та виконавці.

Запитання в непрямій мові. Розвиток навичок монологічного мовлення

 

66

11.12

Улюблені мелодії.

Розвиток навичок аудіювання.

Теперішній завершений пасивний стан

 

67

12.12

Відомі композитори.

Розвиток навичок читання

ТЕМАТИЧНА

 

68

14.12

Повторення теми

«Засоби масової інформації»

висловлює власну думку по темі

 

69

14.12

Повторення теми «Шкільне життя»

висловлює власну думку по темі

 

70

15.12

Контроль аудіювання

висловлює власну думку по темі

 

71

18.12

Контроль читання

демонструє вміння і навички читання

 

72

19.12

Контроль письма

демонструє вміння і навички письма

 

73

21.12

Повторення теми «Світ музики»

демонструє вміння і навички аудіювання

 

74

21.12

Контроль говоріння

демонструє вміння і навички говоріння

 

75

22.12

Новорічні заходи в школі

володіє інформацією по темі

 

76

25.12

Різдво в англомовних країнах

демонструє набуті вміння і навички

 

77

26.12

Різдво в Україні 

демонструє набуті навички та вміння

 

78

28.12

Вікторина по темам І семестру

демонструє вміння і навички аудіювання

 

79

28.12

Урок узагальнюючого повторення

володіє знаннями за перший семестр і демонструє їх

 

 

ПЕРЕВІРИВ

Заступник директора

з науково-методичної роботи     

__________ Т.В. Кириченко

                                                           «___» ______ 2017 р.

 

docx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 8 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
3778
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку