19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Календарне планування "Біологія, 8 клас"

Про матеріал

Календарне планування уроків біології для 8-го класу складено відповідно до чинної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, до підручника Задорожного К.М.

Перегляд файлу

БІОЛОГІЯ

8-й клас

(2 год. на тиждень)

уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

Вступ (2 години)

1

03.09.2018

Біосоціальна природа людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я

 

2

06.09.2018

Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини

 

Тема 1. Організм людини як біологічна система (6 годин)

3

10.09.2018

Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини

 

4

13.09.2018

Тканини. Лабораторне дослідження: ознайомлення з препаратами  тканин людини

 

5

17.09.2018

Органи. Фізіологічні системи

 

6

20.09.2018

Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга

 

7

24.09.2018

Гуморальна регуляція. Поняття про гормони

 

8

27.09.2018

Імунна регуляція

 

Тема 2. Опора та рух (7 годин)

9

01.10.2018

Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі. Лабораторне дослідження: мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин

 

10

04.10.2018

Огляд будови скелета. З’єднання кісток

 

11

08.10.2018

Функції і будова скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів

 

12

11.10.2018

Робота м’язів. Утома м’язів. Лабораторні дослідження: розвиток втоми при статичному і динамічному навантаженні; вплив ритму і навантаження на розвиток втоми

 

13

18.10.2018

Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Проект «Рухова активність - основа фізичного здоров’я»

 

14

29.10.2018

Урок-узагальнення за темами «Вступ», «Організм людини як біологічна система», «Опора та рух»

 

Тема 3. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини (3 години)

15

01.11.2018

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого. Харчування та обмін речовин

 

16

05.11.2018

Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Значення компонентів харчових продуктів. Дослідницький практикум: Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла

 

17

08.11.2018

Харчові та енергетичні потреби людини. Проект «Збалансоване харчування»

 

Тема 4. Травлення (6 годин)

18

12.11.2018

Значення травлення. Система органів травлення.

 

19

15.11.2018

Травлення в ротовій порожнині. Лабораторне дослідження: зовнішня будова зубів. Дослідницький практикум: Дія ферментів слини на крохмаль

 

20

19.11.2018

Процес травлення в шлунку та кишківнику. Перистальтика. Всмоктування.

 

21

22.11.2018

Регуляція травлення

 

22

26.11.2018

Харчові розлади та запобігання їм

 

23

29.11.2018

Підсумкова контрольна робота за темами «Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини», «Травлення»

 

Тема 5. Дихання (4 години)

24

03.12.2018

Значення дихання. Система органів дихання

 

25

06.12.2018

Газообмін у легенях і тканинах

 

26

10.12.2018

Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів

 

27

13.12.2018

Профілактика захворювань дихальної системи

 

Тема 6. Транспорт речовин (8 годин)

28

17.12.2018

Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лабораторна робота № 1. Мікроскопічна будова крові людини.

 

29

20.12.2018

Лімфа

 

30

22.12.2018

Зсідання крові. Групи крові та переливання крові

 

31

27.12.2018

Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація. Алергія. СНІД.

 

32

14.01.2019

Система кровообігу. Серце: будова та функції. Робота серця. Лабораторне дослідження: вимірювання частоти серцевих скорочень. Дослідницький практикум: Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

 

33

17.01.2019

Будова та функції кровоносних судин. Рух крові

 

34

21.01.2019

 Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика. Урок-узагальнення за темами «Дихання», «Транспорт речовин»

 

Тема 7. Виділення. Терморегуляція (4 години)

35

24.01.2019

Виділення — важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи

 

36

28.01.2019

Захворювання нирок та їх профілактика

 

37

31.01.2019

Значення і будова шкіри. Терморегуляція.

 

38

04.02.2019

Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі.

Захворювання шкіри та їх профілактика.

Проект «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою»

 

Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система

(5 годин)

39

07.02.2019

Будова нервової системи. Центральна й периферична нервова система людини. Спинний мозок. Лабораторне дослідження: вивчення будови спинного мозку людини

 

40

11.02.2019

Головний мозок. Лабораторне дослідження: вивчення будови головного мозку людини

 

41

14.02.2019

Соматична нервова система

 

42

17.02.2019

Вегетативна нервова система

 

43

21.02.2019

Профілактика захворювань нервової системи

 

Тема 9. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи

(7 годин)

44

25.02.2019

Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів

 

45

28.02.2019

Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження: визначення акомодації ока

 

46

04.03.2019

Око. Лабораторні дослідження: виявлення сліпої плями на сітківці ока. Захист зору

 

47

07.03.2019

Слухова  сенсорна система. Вухо. Лабораторні дослідження: вимірювання порога слухової чутливості. Захист слуху

 

48

11.03.2019

Сенсорні системи смаку, нюху

 

49

14.03.2019

Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум:

Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри

 

50

19.03.2019

Підсумкова контрольна робота за темами «Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система. Сенсорні системи»

 

Тема 9. Вища нервова діяльність (7 годин)

51

21.03.2019

Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Дослідницький практикум: Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту

 

52

01.04.2019

Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло

 

53

04.04.2019

Мова

 

54

08.04.2019

Навчання та пам’ять. Лабораторне дослідження:

дослідження різних видів пам’яті

 

55

11.04.2019

Мислення та свідомість

 

56

15.04.2019

Сон. Біоритми

 

57

18.04.2019

Урок-узагальнення з теми «Вища нервова діяльність»

 

Тема 11. Ендокринна система (3 години)

58

22.04.2019

Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції.

 

59

25.04.2019

Ендокринна система. Залози змішаної секреції. Взаємодія регуляторних систем

 

60

02.05.2019

Профілактика захворювань ендокринної системи. Проект. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика

 

Тема 12. Розмноження та розвиток людини (4 години)

61

06.05.2019

Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Менструальний цикл.

 

62

13.05.2019

Запліднення. Вагітність. Плацента, її функції. Ембріональний період розвитку людини

 

63

16.05.2019

Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я

 

64

20.05.2019

Урок-узагальнення за темами «Ендокринна система», «Розмноження та розвиток людини»

 

Узагальнення

65

23.05.2019

Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
Додано
3 серпня 2018
Переглядів
1455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку