№ |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітка |
1 |
Виклики сучасного світу.Значення літератури і культури для збереження миру й духовності. |
04.09 |
|
2 |
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Віхи життя та значення діяльності Й.В.Ґете для світової культури. |
11.09 |
|
3 |
Образ Фауста як утримання динамізму нової європейської цивілізації. |
18.09 |
|
4 |
РМ(письмово). Порівняння образів Фауста і Ваґнера. |
25.09 |
Зошит |
5 |
Контрольна робота за темою «Золоті сторінки далеких епох» (твір) |
02.10 |
|
6 |
Модерністська проза початку ХХ ст..(загальна характеристика). |
09.10 |
Тематична |
7 |
Життя та творчість Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». |
16.10 |
|
8 |
ПЧ. Олександр Іванович Купрін «Гранатовий браслет» |
23.10 |
Зошит |
9 |
Життєвий і творчий шлях М.Булгакова.М.Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. |
06.11 |
|
10 |
Особливості композиції (роман у романі)та оповідної структури. |
13.11 |
|
11 |
Проблеми кохання та творчості.Засоби комічного(сатира, сарказм,пародія та ін..)і трагічного(гротеск,трансформація простору й часу та ін..). |
20.11 |
|
12 |
РМ (усно). Традиції Й.В.Ґете,Г.С.Сковороди,Е.Т.Гофмана, М.В.Гоголя,Ф.М.Достоєвського в романі М.О.Булгакова (компаративне аналізування творів) |
27.11 |
Зошит,Тематична |
13 |
Контрольна робота за темою «Модернізм» (різнорівневі завдання) |
04.12 |
|
14 |
Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХст. Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Владімір Александр Аполлінарій Костровицікий) «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо» |
11.12 |
Напам’ять |
15 |
Райнер Марія Рільке («Згаси мій зір…», «Орфей,Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети для Орфея»;та Федеріко Ґарсія Лорка («Про царівну Місяцівну», «Гітара») |
18.12 |
|
16 |
Срібна доба російської поезії:тенденції,здобутки,долі митців. Пошуки нових принципів і форм поетичної виразності. |
26.12 |
|