Календарне планування для 3-го класу

Про матеріал
календарне планування для 3-го класу 2019-2020 навчальний рік. Предмети українська мова, літературне читання, природознавство, математика( Богданович), Я у світі, образотворче мистецтво та інш.
Перегляд файлу

Природознавство, екологія рідного краю

Підручник : Гільберг Т.Г., Сак Т.В.

( 2 години на тиждень)

 

І семестр

п/п

Тема уроку

Сторінка

К-ть  год

Дата за планом

Дата фактична

ВОДА

1.

Вода в природі.

8-10

1

04.09

 

2.

Властивості рідин на прикладі води. Температура плавлення льоду та кипіння води. Значення трьох станів води для життя на Землі. Практична робота . Порівняння властивостей води та інших рідин.

11-14

1

06.09

 

3

Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

14-17

1

11.09

 

4.

Практичне робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. Тварини як живий організм.

 

1

13.09

 

5.

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

18-21

1

18.09

 

6.

Як людина використовує властивості  води ? Охорона водойм.

25-27

1

20.09

 

7.

Узагальнення знань з теми. Поняття про водні одноклітинні та багатоклітинні тварини.

27-28

1

25.09

 

ПОВІТРЯ

8.

Газоподібні речовини. Повітря, його склад та властивості. Практична робота. Дослідження  властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

29-31

1

27.09

 

9.

Розширення газів за нагрівання.

32-34

1

02.10

 

10.

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру. Як людина використовує властивості повітря.

34-37

1

04.10

 

11.

Охорона повітря. Міні проект. Звідки береться пил. Навколо водні птахи та звірі.

37-40

1

09.10

 

12.

 Узагальнення знань з теми. Контрольна робота

40

1

11.10

 

КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ.

13.

Корисні копалини - гірські породи, які  використовує людина. Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні). Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.

41-44, 48

1

16.10

 

14.

 Різноманітність корисних копалин, їх використання людиною. Значення корисних копалин для людини.

48-52

1

18.10

 

15.

Навчальний проект «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю).

47

1

23.10

 

16.

Ґрунт. Склад ґрунту. Родючість – основна  властивість ґрунту. Практичне робота « Виявлення повітря та води у складі ґрунті».

Земноводні та плазуни.

53-55

1

25.10

 

17.

Хто живе у ґрунті ? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.

55

1

06.11

 

18.

Значення і охорона ґрунтів.

55-59

1

08.11

 

19.

Навчальний проект «Чому не можна випалювати стерню?»

Охорона водних та навколо водних мешканців. Риби та їх значення.

57

1

08.11

 

20.

Узагальнення знань з теми. Контрольна робота.

 

 

13.11

 

ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ

21.

Паливні корисні копалини  (вугілля , нафта, газ, торф) ті їхнє використання людиною.

60-63

1

15.11

 

22.

 

Невичерпні джерела енергії Сонця та її використання людиною.

63-65

 

1

20.11

 

23.

Невичерпні джерела енергії вітру та її використання людиною.

65-67

1

22.11

 

24.

Невичерпні джерела енергії води та її використання людиною.

Степові мешканці. Грунтові та норні тварини.

67-70

1

27.11

 

25.

Побутові прилади, які споживають енергію. Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті. Навчальний проект «Як зберегти тепло і світло в нашому домі».

73-76

 

1

27.11

 

26.

 

Узагальнення знань з теми. Контрольна робота

 

1

 

29.11

 

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ.

27.

Рослини – живі організми. Різноманітність рослин.

77-83

1

6.12

 

28.

Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин.

Рослиноїдні тварини. Комахи степу.

84-87

1

11.12

 

29.

 

Однорічні та багаторічні рослини.

 

1

13.12

 

30.

Умови розвитку рослин. Пристосування рослин до умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).

87-88, 91-94

1

18.12

 

31.

Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини.

Птахи степу.

94-96

1

20.12

 

32.

Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи.

97-99

1

27.12

 

 

Перегляд файлу

Природознавство, екологія рідного краю

Підручник : Гільберг Т.Г., Сак Т.В.

( 2 години на тиждень)

 

І семестр

п/п

Тема уроку

Сторінка

К-ть  год

Дата за планом

Дата фактична

ВОДА

1.

Вода в природі.

8-10

1

04.09

 

2.

Властивості рідин на прикладі води. Температура плавлення льоду та кипіння води. Значення трьох станів води для життя на Землі. Практична робота . Порівняння властивостей води та інших рідин.

11-14

1

06.09

 

3

Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

14-17

1

11.09

 

4.

Практичне робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. Тварини як живий організм.

 

1

13.09

 

5.

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

18-21

1

18.09

 

6.

Як людина використовує властивості  води ? Охорона водойм.

25-27

1

20.09

 

7.

Узагальнення знань з теми. Поняття про водні одноклітинні та багатоклітинні тварини.

27-28

1

25.09

 

ПОВІТРЯ

8.

Газоподібні речовини. Повітря, його склад та властивості. Практична робота. Дослідження  властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

29-31

1

27.09

 

9.

Розширення газів за нагрівання.

32-34

1

02.10

 

10.

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру. Як людина використовує властивості повітря.

34-37

1

04.10

 

11.

Охорона повітря. Міні проект. Звідки береться пил. Навколо водні птахи та звірі.

37-40

1

09.10

 

12.

 Узагальнення знань з теми. Контрольна робота

40

1

11.10

 

КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ.

13.

Корисні копалини - гірські породи, які  використовує людина. Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні). Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.

41-44, 48

1

16.10

 

14.

 Різноманітність корисних копалин, їх використання людиною. Значення корисних копалин для людини.

48-52

1

18.10

 

15.

Навчальний проект «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю).

47

1

23.10

 

16.

Ґрунт. Склад ґрунту. Родючість – основна  властивість ґрунту. Практичне робота « Виявлення повітря та води у складі ґрунті».

Земноводні та плазуни.

53-55

1

25.10

 

17.

Хто живе у ґрунті ? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.

55

1

06.11

 

18.

Значення і охорона ґрунтів.

55-59

1

08.11

 

19.

Навчальний проект «Чому не можна випалювати стерню?»

Охорона водних та навколо водних мешканців. Риби та їх значення.

57

1

08.11

 

20.

Узагальнення знань з теми. Контрольна робота.

 

 

13.11

 

ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ

21.

Паливні корисні копалини  (вугілля , нафта, газ, торф) ті їхнє використання людиною.

60-63

1

15.11

 

22.

 

Невичерпні джерела енергії Сонця та її використання людиною.

63-65

 

1

20.11

 

23.

Невичерпні джерела енергії вітру та її використання людиною.

65-67

1

22.11

 

24.

Невичерпні джерела енергії води та її використання людиною.

Степові мешканці. Грунтові та норні тварини.

67-70

1

27.11

 

25.

Побутові прилади, які споживають енергію. Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті. Навчальний проект «Як зберегти тепло і світло в нашому домі».

73-76

 

1

27.11

 

26.

 

Узагальнення знань з теми. Контрольна робота

 

1

 

29.11

 

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ.

27.

Рослини – живі організми. Різноманітність рослин.

77-83

1

6.12

 

28.

Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин.

Рослиноїдні тварини. Комахи степу.

84-87

1

11.12

 

29.

 

Однорічні та багаторічні рослини.

 

1

13.12

 

30.

Умови розвитку рослин. Пристосування рослин до умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).

87-88, 91-94

1

18.12

 

31.

Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини.

Птахи степу.

94-96

1

20.12

 

32.

Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи.

97-99

1

27.12

 

 

Перегляд файлу

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

( 1 година на тиждень)

І семестр

п/п

Тема уроку

Кіл-ть год

Дата  за планом

Дата фактична

Мозаїка

1.

Вступ. Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

5.09

 

2.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

12.09

 

3.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

19.09

 

Квілінг

4.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

26.09

 

5.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг.Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

3.10

 

6.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

10.10

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів

7.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

17.10

 

8.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

24.10

 

9.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

7.11

 

Орігамі

10.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

14.11

 

11.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

21.11

 

12.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

28.11

 

Витинанка

13.

Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок . Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

5.12

 

14.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

12.12

 

15.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

19.12

 

Робота з пластичними матеріалами

16.

Робота з пластичними матеріалами. Властивості пластичних матеріалів (пластилін, глина, полімерна глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів.

 Практична робота. Виготовлення з пластичних матеріалів барельєфних форм.

1

26.12

 

 

 

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

 

ІІ семестр

17.

Робота з пластичними матеріалами . Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

1

 

 

18.   

Робота з пластичними матеріалами . Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

1

 

 

19.

Види та властивості тканин. Використання тканин. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Безпечні прийоми праці. Практична  робота. Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

20.

Аплікація з тканини. Прийоми різання з тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична  робота: Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

21.

Аплікація з тканини. Прийоми різання з тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична  робота: Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

Мозаїка з природних і штучних матеріалів

22.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Сніговик. (Фольга, сухий фломастер, картон)

1

 

 

23.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів.  Ящірка.(Поролон, нитки, ножиці, кольоровий папір, клей)

1

 

 

24.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Равлик(Поролон, нитки, ножиці, кольоровий папір, клей)

1

 

 

Декорування виробів

 

25.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота: Виготовлення аплікацій писанки відомими техніками. (пензлики, ватні палички, гуашеві фарби, поролонова губка, клей ПВА)

 

1

 

 

26.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота: виготовлення декоративної абетки.  (Кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці, клей, бісер)

1

 

 

27.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота:декорування писанки.

1

 

 

Самообслуговування

28.

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. Практична  робота : Сервірування столу до обіду. (Серветки)

1

 

 

29.

Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками. Практична  робота : Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.(Тканина, ґудзики з чотирма отворами, нитка, голка)

1

 

 

30.

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Практична  робота :  Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Будинки.(Кольоровий папір, кольоровий картон, клей, ножиці, коробки та упаковки)

1

 

 

31.

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Практична  робота :  Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Будинки.(Кольоровий папір, кольоровий картон, клей, ножиці, коробки та упаковки)

1

 

 

32.

Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Макетування виробів з деталей конструктора. Практична  робота :  Макетування виробів з деталей конструктора.(Конструктор)

1

 

 

33.

Екскурсія. Екскурсія до шкільних майстерень. Ознайомлення з загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами.

1

 

 

 

34

 

Узагальнення знань і вмінь учнів. Організація ви­ставки дитячих робіт.

 

1

 

 

35.

Узагальнення знань і вмінь учнів. Організація ви­ставки дитячих робіт. Підсумковий урок.

 

1

 

 

 

 

Перегляд файлу

Українська мова

ІІ семестр

 

Частини мови. Загальне поняття.

65.

Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? Що? Який?яка?яке? які? Що робить? Що зробить?що роблять? Скільки? Котрий? Котра? Котрі? Де? Коли? Як? Повторення знань про різні частини мови.

С.96

Впр.234

1

 

 

66.

Спостереження за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але). Розпізнавання таких слів.

С.98

Впр.238

1

 

 

67.

Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і смисловим зв 'язком з іншими словами (в межах словосполучень і речень).

С.99

Впр.242

 

1

 

 

68.

Головні та залежні слова у словосполученнях. Зв’язок слів у реченні.

С.100

Впр.246

1

 

 

Іменник

69.

Загальне поняття (питання, значення, роль і зв ' язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників). Іменники,що означають назви істот та іменники, які означають назви  неістот.

С.103

Впр.250

1

 

 

70.

Власні та загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

Впр.255

1

 

 

71.

Велика буква у власних іменниках.

С.105

Впр.258

1

 

 

72.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом.( зош.ст.33)

Ст..94

Впр.230

1

 

 

73.

Формування поняття предметності. На прикладах іменників, які означають опредмечені якості , дії.

Впр 261

1

 

 

74.

Вживання іменників у  прямому  і переносному  значенні

Впр.265

1

 

 

75.

Рід іменників: чоловічий, жіночій, середній.  Віднесення слова до одного з родів.

С.111

Впр.269

1

 

 

76.

Рід  іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів

С.114

Впр.274

1

 

 

77.

Змінювання іменників за числам  (однина і множина)

Впр.277

1

 

 

78.

Змінювання іменників за числам  (однина і множина)

Впр.280

1

 

 

79.

Перевірна робота. Списування.

 

1

 

 

80.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями.( зош. ст. 37)

с.112

Впр.270

1

 

 

81.

Практичне ознайомлення з відмінками іменника(назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.

С.117

Впр.284

1

 

 

82.

Практичне ознайомлення з відмінками іменника(назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.

Впр.288

1

 

 

83.

Зміна іменників за відмінками. Синтаксична роль прийменників та закінчень.

С.122

Впр.293

1

 

 

84.

Спостереження за влучним уживанням іменників – синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль. Вибір із даних слів тих, що найбільше відповідають меті й типу висловлювання. Вправи на заміну в тексті доречних лексичних повторів.

 

1

 

 

85.

Узагальнення знань про іменник.

 

1

 

 

86.

Перевірна робота.  Диктант.

 

1

 

 

87

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

Прикметник

88.

Прикметник. Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні)

Впр.294-296

1

 

 

89.

Урок розвитку зв’язного мовлення Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі.(зош. ст..42)

Впр.289

 

 

1

 

 

90.

Встановлення зв’язку прикметників з  іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника.

Впр.299

1

 

 

91.

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр.303

1

 

 

92.

Прикметники-синоніми . Прикметники-антоніми. Використання їх у зв’ язних висловлюваннях.

С.128

Впр.307

1

 

 

93.

Спостереження за вживанням  прикметників у загадках. Вибір з – поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища.

С.129

Впр.311

1

 

 

94.

Спостереження за влучним уживанням  прикметників у тексті, зокрема у  описах, розміркування над тим, з якою метою вони дібрані автором.

С.130

Впр.314

1

 

 

95.

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.

Впр.317

1

 

 

96.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту- опису «Бузок».( зош .ст.. 45)

С.125

Впр.308

1

 

 

97.

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.

Впр.320

1

 

 

98

Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є.

С.135

Впр.324

1

 

 

99.

Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники.

С.135

Впр.327

1

 

 

100

Змінювання прикметників за числами.

С.138

Впр.331

1

 

 

101

Змінювання прикметників за  числами. Узагальнення знань про прикметник

С.140

Впр.335

1

 

 

102

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою: «Іменник. Прикметник».

 

1

 

 

103

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

104

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. ( зош . ст..54)

С.136

 

1

 

 

Дієслово

105

Дієслово. Загальне поняття (питання, роль у реченні).

Впр.339

1

 

 

106

Зв’язок дієслова з іменником у реченні.

Впр.342

1

 

 

107

Дієслова-антоніми. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій і явищ.

Впр. 346

1

 

 

108

Дієслова-антоніми. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій і явищ.

С.147

Впр.349

1

 

 

109

Дієслова-синоніми. Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку, відповідають меті й типу висловлювання.  Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів.

С.148

Впр.352

1

 

 

110

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.356

1

 

 

111

Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.359

1

 

 

112

Урок розвитку зв׳язного мовлення Написання переказу за прочитаним твором без зачину та  кінцівки ( зош.ст.58)

С.144

Впр.343

1

 

 

113

Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.363

1

 

 

114

Змінювання дієслів за часами.

С.154

Впр.367

1

 

 

115

Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання  часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях.

С.156

Впр.371

1

 

 

116

Зміна часів за часами у формі доконаного і недоконаного виду (без уживання термінів) за допомогою питань.

 

1

 

 

117

 Правило написання не з дієсловами.

С.157

Впр.374

1

 

 

118

Правило написання не з дієсловами.

С.158

Впр.377

1

 

 

119

Правило написання не з дієсловами.

Впр.381

1

 

 

120

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір. Есе на вибрану тему.( зош. ст.. 49)

 

1

 

 

121

Закріплення знань про дієслово як частину мови. Складання речень.

Впр.385

1

 

 

122

Розбір дієслова як частини мови.

Впр.389

1

 

 

123

Узагальнення знань учнів про дієслово.

Впр.393

1

 

 

124

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою: «Дієслово».

 

1

 

 

125

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

Повторення вивченого за рік

126

Повторення про текст, речення

Впр. 397-398

1

 

 

127

Повторення про будову слова

Впр. 397-398

1

 

 

128

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері.( зош. ст..62)

Впр.378

1

 

 

129

Повторення про частини мови. Іменник.

впр. 399-400

1

 

 

130

Перевірна робота. Диктант.

 

1

 

 

131

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

132

Повторення про частини мови. Прикметник.

впр.401

1

 

 

133

Повторення про частини мови. Дієслово.

впр.402

1

 

 

134

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

1

 

 

135

Повторення вивченого за рік.

С. 164

1

 

 

136

Урок розвитку зв’язного мовлення Складання розповіді на тему «Мої літні канікули».( зош.ст.65)

Впр.396

1

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Українська мова

ІІ семестр

 

Частини мови. Загальне поняття.

65.

Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? Що? Який?яка?яке? які? Що робить? Що зробить?що роблять? Скільки? Котрий? Котра? Котрі? Де? Коли? Як? Повторення знань про різні частини мови.

С.96

Впр.234

1

 

 

66.

Спостереження за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але). Розпізнавання таких слів.

С.98

Впр.238

1

 

 

67.

Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і смисловим зв 'язком з іншими словами (в межах словосполучень і речень).

С.99

Впр.242

 

1

 

 

68.

Головні та залежні слова у словосполученнях. Зв’язок слів у реченні.

С.100

Впр.246

1

 

 

Іменник

69.

Загальне поняття (питання, значення, роль і зв ' язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників). Іменники,що означають назви істот та іменники, які означають назви  неістот.

С.103

Впр.250

1

 

 

70.

Власні та загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

Впр.255

1

 

 

71.

Велика буква у власних іменниках.

С.105

Впр.258

1

 

 

72.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом.( зош.ст.33)

Ст..94

Впр.230

1

 

 

73.

Формування поняття предметності. На прикладах іменників, які означають опредмечені якості , дії.

Впр 261

1

 

 

74.

Вживання іменників у  прямому  і переносному  значенні

Впр.265

1

 

 

75.

Рід іменників: чоловічий, жіночій, середній.  Віднесення слова до одного з родів.

С.111

Впр.269

1

 

 

76.

Рід  іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів

С.114

Впр.274

1

 

 

77.

Змінювання іменників за числам  (однина і множина)

Впр.277

1

 

 

78.

Змінювання іменників за числам  (однина і множина)

Впр.280

1

 

 

79.

Перевірна робота. Списування.

 

1

 

 

80.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями.( зош. ст. 37)

с.112

Впр.270

1

 

 

81.

Практичне ознайомлення з відмінками іменника(назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.

С.117

Впр.284

1

 

 

82.

Практичне ознайомлення з відмінками іменника(назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.

Впр.288

1

 

 

83.

Зміна іменників за відмінками. Синтаксична роль прийменників та закінчень.

С.122

Впр.293

1

 

 

84.

Спостереження за влучним уживанням іменників – синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль. Вибір із даних слів тих, що найбільше відповідають меті й типу висловлювання. Вправи на заміну в тексті доречних лексичних повторів.

 

1

 

 

85.

Узагальнення знань про іменник.

 

1

 

 

86.

Перевірна робота.  Диктант.

 

1

 

 

87

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

Прикметник

88.

Прикметник. Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні)

Впр.294-296

1

 

 

89.

Урок розвитку зв’язного мовлення Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі.(зош. ст..42)

Впр.289

 

 

1

 

 

90.

Встановлення зв’язку прикметників з  іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника.

Впр.299

1

 

 

91.

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр.303

1

 

 

92.

Прикметники-синоніми . Прикметники-антоніми. Використання їх у зв’ язних висловлюваннях.

С.128

Впр.307

1

 

 

93.

Спостереження за вживанням  прикметників у загадках. Вибір з – поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища.

С.129

Впр.311

1

 

 

94.

Спостереження за влучним уживанням  прикметників у тексті, зокрема у  описах, розміркування над тим, з якою метою вони дібрані автором.

С.130

Впр.314

1

 

 

95.

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.

Впр.317

1

 

 

96.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту- опису «Бузок».( зош .ст.. 45)

С.125

Впр.308

1

 

 

97.

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.

Впр.320

1

 

 

98

Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є.

С.135

Впр.324

1

 

 

99.

Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники.

С.135

Впр.327

1

 

 

100

Змінювання прикметників за числами.

С.138

Впр.331

1

 

 

101

Змінювання прикметників за  числами. Узагальнення знань про прикметник

С.140

Впр.335

1

 

 

102

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою: «Іменник. Прикметник».

 

1

 

 

103

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

104

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. ( зош . ст..54)

С.136

 

1

 

 

Дієслово

105

Дієслово. Загальне поняття (питання, роль у реченні).

Впр.339

1

 

 

106

Зв’язок дієслова з іменником у реченні.

Впр.342

1

 

 

107

Дієслова-антоніми. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій і явищ.

Впр. 346

1

 

 

108

Дієслова-антоніми. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій і явищ.

С.147

Впр.349

1

 

 

109

Дієслова-синоніми. Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку, відповідають меті й типу висловлювання.  Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів.

С.148

Впр.352

1

 

 

110

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.356

1

 

 

111

Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.359

1

 

 

112

Урок розвитку зв׳язного мовлення Написання переказу за прочитаним твором без зачину та  кінцівки ( зош.ст.58)

С.144

Впр.343

1

 

 

113

Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.363

1

 

 

114

Змінювання дієслів за часами.

С.154

Впр.367

1

 

 

115

Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання  часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях.

С.156

Впр.371

1

 

 

116

Зміна часів за часами у формі доконаного і недоконаного виду (без уживання термінів) за допомогою питань.

 

1

 

 

117

 Правило написання не з дієсловами.

С.157

Впр.374

1

 

 

118

Правило написання не з дієсловами.

С.158

Впр.377

1

 

 

119

Правило написання не з дієсловами.

Впр.381

1

 

 

120

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір. Есе на вибрану тему.( зош. ст.. 49)

 

1

 

 

121

Закріплення знань про дієслово як частину мови. Складання речень.

Впр.385

1

 

 

122

Розбір дієслова як частини мови.

Впр.389

1

 

 

123

Узагальнення знань учнів про дієслово.

Впр.393

1

 

 

124

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою: «Дієслово».

 

1

 

 

125

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

Повторення вивченого за рік

126

Повторення про текст, речення

Впр. 397-398

1

 

 

127

Повторення про будову слова

Впр. 397-398

1

 

 

128

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері.( зош. ст..62)

Впр.378

1

 

 

129

Повторення про частини мови. Іменник.

впр. 399-400

1

 

 

130

Перевірна робота. Диктант.

 

1

 

 

131

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

132

Повторення про частини мови. Прикметник.

впр.401

1

 

 

133

Повторення про частини мови. Дієслово.

впр.402

1

 

 

134

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

1

 

 

135

Повторення вивченого за рік.

С. 164

1

 

 

136

Урок розвитку зв’язного мовлення Складання розповіді на тему «Мої літні канікули».( зош.ст.65)

Впр.396

1

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

( 1 година на тиждень)

І семестр

п/п

Тема уроку

Кіл-ть год

Дата  за планом

Дата фактична

Мозаїка

1.

Вступ. Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

5.09

 

2.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

12.09

 

3.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

19.09

 

Квілінг

4.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

26.09

 

5.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг.Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

3.10

 

6.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

10.10

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів

7.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

17.10

 

8.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

24.10

 

9.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

7.11

 

Орігамі

10.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

14.11

 

11.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

21.11

 

12.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

28.11

 

Витинанка

13.

Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок . Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

5.12

 

14.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

12.12

 

15.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

19.12

 

Робота з пластичними матеріалами

16.

Робота з пластичними матеріалами. Властивості пластичних матеріалів (пластилін, глина, полімерна глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів.

 Практична робота. Виготовлення з пластичних матеріалів барельєфних форм.

1

26.12

 

 

 

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

 

ІІ семестр

17.

Робота з пластичними матеріалами . Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

1

 

 

18.   

Робота з пластичними матеріалами . Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

1

 

 

19.

Види та властивості тканин. Використання тканин. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Безпечні прийоми праці. Практична  робота. Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

20.

Аплікація з тканини. Прийоми різання з тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична  робота: Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

21.

Аплікація з тканини. Прийоми різання з тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична  робота: Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

Мозаїка з природних і штучних матеріалів

22.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Сніговик. (Фольга, сухий фломастер, картон)

1

 

 

23.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів.  Ящірка.(Поролон, нитки, ножиці, кольоровий папір, клей)

1

 

 

24.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Равлик(Поролон, нитки, ножиці, кольоровий папір, клей)

1

 

 

Декорування виробів

 

25.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота: Виготовлення аплікацій писанки відомими техніками. (пензлики, ватні палички, гуашеві фарби, поролонова губка, клей ПВА)

 

1

 

 

26.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота: виготовлення декоративної абетки.  (Кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці, клей, бісер)

1

 

 

27.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота:декорування писанки.

1

 

 

Самообслуговування

28.

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. Практична  робота : Сервірування столу до обіду. (Серветки)

1

 

 

29.

Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками. Практична  робота : Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.(Тканина, ґудзики з чотирма отворами, нитка, голка)

1

 

 

30.

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Практична  робота :  Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Будинки.(Кольоровий папір, кольоровий картон, клей, ножиці, коробки та упаковки)

1

 

 

31.

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Практична  робота :  Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Будинки.(Кольоровий папір, кольоровий картон, клей, ножиці, коробки та упаковки)

1

 

 

32.

Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Макетування виробів з деталей конструктора. Практична  робота :  Макетування виробів з деталей конструктора.(Конструктор)

1

 

 

33.

Екскурсія. Екскурсія до шкільних майстерень. Ознайомлення з загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами.

1

 

 

 

34

 

Узагальнення знань і вмінь учнів. Організація ви­ставки дитячих робіт.

 

1

 

 

35.

Узагальнення знань і вмінь учнів. Організація ви­ставки дитячих робіт. Підсумковий урок.

 

1

 

 

 

 

Перегляд файлу

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

( 1 година на тиждень)

І семестр

п/п

Тема уроку

Кіл-ть год

Дата  за планом

Дата фактична

Мозаїка

1.

Вступ. Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

5.09

 

2.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

12.09

 

3.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

19.09

 

Квілінг

4.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

26.09

 

5.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг.Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

3.10

 

6.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

10.10

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів

7.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

17.10

 

8.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

24.10

 

9.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

7.11

 

Орігамі

10.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

14.11

 

11.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

21.11

 

12.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

28.11

 

Витинанка

13.

Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок . Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

5.12

 

14.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

12.12

 

15.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

19.12

 

Робота з пластичними матеріалами

16.

Робота з пластичними матеріалами. Властивості пластичних матеріалів (пластилін, глина, полімерна глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів.

 Практична робота. Виготовлення з пластичних матеріалів барельєфних форм.

1

26.12

 

 

 

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

 

ІІ семестр

17.

Робота з пластичними матеріалами . Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

1

 

 

18.   

Робота з пластичними матеріалами . Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

1

 

 

19.

Види та властивості тканин. Використання тканин. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Безпечні прийоми праці. Практична  робота. Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

20.

Аплікація з тканини. Прийоми різання з тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична  робота: Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

21.

Аплікація з тканини. Прийоми різання з тканини та особливості її з’єднання з папером. Практична  робота: Виготовлення аплікації з використанням тканини.(Картон, тканина, клей, ножиці, нитки)

1

 

 

Мозаїка з природних і штучних матеріалів

22.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Сніговик. (Фольга, сухий фломастер, картон)

1

 

 

23.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів.  Ящірка.(Поролон, нитки, ножиці, кольоровий папір, клей)

1

 

 

24.

Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична  робота: Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Равлик(Поролон, нитки, ножиці, кольоровий папір, клей)

1

 

 

Декорування виробів

 

25.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота: Виготовлення аплікацій писанки відомими техніками. (пензлики, ватні палички, гуашеві фарби, поролонова губка, клей ПВА)

 

1

 

 

26.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота: виготовлення декоративної абетки.  (Кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці, клей, бісер)

1

 

 

27.

Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Практична  робота:декорування писанки.

1

 

 

Самообслуговування

28.

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. Практична  робота : Сервірування столу до обіду. (Серветки)

1

 

 

29.

Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками. Практична  робота : Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.(Тканина, ґудзики з чотирма отворами, нитка, голка)

1

 

 

30.

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Практична  робота :  Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Будинки.(Кольоровий папір, кольоровий картон, клей, ножиці, коробки та упаковки)

1

 

 

31.

Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів. Практична  робота :  Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Будинки.(Кольоровий папір, кольоровий картон, клей, ножиці, коробки та упаковки)

1

 

 

32.

Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Макетування виробів з деталей конструктора. Практична  робота :  Макетування виробів з деталей конструктора.(Конструктор)

1

 

 

33.

Екскурсія. Екскурсія до шкільних майстерень. Ознайомлення з загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами.

1

 

 

 

34

 

Узагальнення знань і вмінь учнів. Організація ви­ставки дитячих робіт.

 

1

 

 

35.

Узагальнення знань і вмінь учнів. Організація ви­ставки дитячих робіт. Підсумковий урок.

 

1

 

 

 

 

Перегляд файлу

Українська мова

ІІ семестр

 

Частини мови. Загальне поняття.

65.

Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? Що? Який?яка?яке? які? Що робить? Що зробить?що роблять? Скільки? Котрий? Котра? Котрі? Де? Коли? Як? Повторення знань про різні частини мови.

С.96

Впр.234

1

 

 

66.

Спостереження за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але). Розпізнавання таких слів.

С.98

Впр.238

1

 

 

67.

Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і смисловим зв 'язком з іншими словами (в межах словосполучень і речень).

С.99

Впр.242

 

1

 

 

68.

Головні та залежні слова у словосполученнях. Зв’язок слів у реченні.

С.100

Впр.246

1

 

 

Іменник

69.

Загальне поняття (питання, значення, роль і зв ' язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників). Іменники,що означають назви істот та іменники, які означають назви  неістот.

С.103

Впр.250

1

 

 

70.

Власні та загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

Впр.255

1

 

 

71.

Велика буква у власних іменниках.

С.105

Впр.258

1

 

 

72.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом.( зош.ст.33)

Ст..94

Впр.230

1

 

 

73.

Формування поняття предметності. На прикладах іменників, які означають опредмечені якості , дії.

Впр 261

1

 

 

74.

Вживання іменників у  прямому  і переносному  значенні

Впр.265

1

 

 

75.

Рід іменників: чоловічий, жіночій, середній.  Віднесення слова до одного з родів.

С.111

Впр.269

1

 

 

76.

Рід  іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів

С.114

Впр.274

1

 

 

77.

Змінювання іменників за числам  (однина і множина)

Впр.277

1

 

 

78.

Змінювання іменників за числам  (однина і множина)

Впр.280

1

 

 

79.

Перевірна робота. Списування.

 

1

 

 

80.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями.( зош. ст. 37)

с.112

Впр.270

1

 

 

81.

Практичне ознайомлення з відмінками іменника(назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.

С.117

Впр.284

1

 

 

82.

Практичне ознайомлення з відмінками іменника(назви відмінків, відмінкові питання). Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова.

Впр.288

1

 

 

83.

Зміна іменників за відмінками. Синтаксична роль прийменників та закінчень.

С.122

Впр.293

1

 

 

84.

Спостереження за влучним уживанням іменників – синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль. Вибір із даних слів тих, що найбільше відповідають меті й типу висловлювання. Вправи на заміну в тексті доречних лексичних повторів.

 

1

 

 

85.

Узагальнення знань про іменник.

 

1

 

 

86.

Перевірна робота.  Диктант.

 

1

 

 

87

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

Прикметник

88.

Прикметник. Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні)

Впр.294-296

1

 

 

89.

Урок розвитку зв’язного мовлення Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі.(зош. ст..42)

Впр.289

 

 

1

 

 

90.

Встановлення зв’язку прикметників з  іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника.

Впр.299

1

 

 

91.

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр.303

1

 

 

92.

Прикметники-синоніми . Прикметники-антоніми. Використання їх у зв’ язних висловлюваннях.

С.128

Впр.307

1

 

 

93.

Спостереження за вживанням  прикметників у загадках. Вибір з – поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища.

С.129

Впр.311

1

 

 

94.

Спостереження за влучним уживанням  прикметників у тексті, зокрема у  описах, розміркування над тим, з якою метою вони дібрані автором.

С.130

Впр.314

1

 

 

95.

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.

Впр.317

1

 

 

96.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту- опису «Бузок».( зош .ст.. 45)

С.125

Впр.308

1

 

 

97.

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.

Впр.320

1

 

 

98

Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є.

С.135

Впр.324

1

 

 

99.

Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники.

С.135

Впр.327

1

 

 

100

Змінювання прикметників за числами.

С.138

Впр.331

1

 

 

101

Змінювання прикметників за  числами. Узагальнення знань про прикметник

С.140

Впр.335

1

 

 

102

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою: «Іменник. Прикметник».

 

1

 

 

103

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

104

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. ( зош . ст..54)

С.136

 

1

 

 

Дієслово

105

Дієслово. Загальне поняття (питання, роль у реченні).

Впр.339

1

 

 

106

Зв’язок дієслова з іменником у реченні.

Впр.342

1

 

 

107

Дієслова-антоніми. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій і явищ.

Впр. 346

1

 

 

108

Дієслова-антоніми. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій і явищ.

С.147

Впр.349

1

 

 

109

Дієслова-синоніми. Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку, відповідають меті й типу висловлювання.  Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів.

С.148

Впр.352

1

 

 

110

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.356

1

 

 

111

Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.359

1

 

 

112

Урок розвитку зв׳язного мовлення Написання переказу за прочитаним твором без зачину та  кінцівки ( зош.ст.58)

С.144

Впр.343

1

 

 

113

Змінювання дієслів за часами.

С.150

Впр.363

1

 

 

114

Змінювання дієслів за часами.

С.154

Впр.367

1

 

 

115

Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання  часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях.

С.156

Впр.371

1

 

 

116

Зміна часів за часами у формі доконаного і недоконаного виду (без уживання термінів) за допомогою питань.

 

1

 

 

117

 Правило написання не з дієсловами.

С.157

Впр.374

1

 

 

118

Правило написання не з дієсловами.

С.158

Впр.377

1

 

 

119

Правило написання не з дієсловами.

Впр.381

1

 

 

120

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір. Есе на вибрану тему.( зош. ст.. 49)

 

1

 

 

121

Закріплення знань про дієслово як частину мови. Складання речень.

Впр.385

1

 

 

122

Розбір дієслова як частини мови.

Впр.389

1

 

 

123

Узагальнення знань учнів про дієслово.

Впр.393

1

 

 

124

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою: «Дієслово».

 

1

 

 

125

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

Повторення вивченого за рік

126

Повторення про текст, речення

Впр. 397-398

1

 

 

127

Повторення про будову слова

Впр. 397-398

1

 

 

128

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері.( зош. ст..62)

Впр.378

1

 

 

129

Повторення про частини мови. Іменник.

впр. 399-400

1

 

 

130

Перевірна робота. Диктант.

 

1

 

 

131

Аналіз перевірної роботи.

 

1

 

 

132

Повторення про частини мови. Прикметник.

впр.401

1

 

 

133

Повторення про частини мови. Дієслово.

впр.402

1

 

 

134

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

1

 

 

135

Повторення вивченого за рік.

С. 164

1

 

 

136

Урок розвитку зв’язного мовлення Складання розповіді на тему «Мої літні канікули».( зош.ст.65)

Впр.396

1

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

( 1 година на тиждень)

І семестр

п/п

Тема уроку

Кіл-ть год

Дата  за планом

Дата фактична

Мозаїка

1.

Вступ. Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

5.09

 

2.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

12.09

 

3.

Мозаїка . Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

1

19.09

 

Квілінг

4.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

26.09

 

5.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг.Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

3.10

 

6.

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота. Виготовлення виробів технікою квілінг.

1

10.10

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів

7.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

17.10

 

8.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

24.10

 

9.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність робіт під час виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів із природних і пластичних матеріалів.

1

7.11

 

Орігамі

10.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

14.11

 

11.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

21.11

 

12.

Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти,фігурки звірів, птахів, тощо).

1

28.11

 

Витинанка

13.

Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок . Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

5.12

 

14.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

12.12

 

15.

Витинанка. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки.Практична робота. Виготовлення декоративної серветки технікою витинанки.

1

19.12

 

Робота з пластичними матеріалами

16.

Робота з пластичними матеріалами. Властивості пластичних матеріалів (пластилін, глина, полімерна глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів.

 Практична робота. Виготовлення з пластичних матеріалів барельєфних форм.