дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
02.09 |
понеділок |
Практичне заняття «Дорога від школи додому» |
|
|
|
|
Свято Першого дзвоника. Тематичний урок «Добре тому жити, хто вміє дружити»
|
03.09 |
вівторок |
|
|
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».
|
|
|
|
04.09 |
середа |
|
|
|
Усний журнал «Осінь – щедра господиня».
|
|
|
05.09 |
четвер |
Засідання об’єднання «Помаранчевих промінців» (розподіл обов’язків та знайомство з планом роботи на І семестр ) |
|
|
|
Виставка художників – архітекторів «Школа майбутнього» |
|
06.09 |
п’ятниця |
|
Діалог «Вчимося бути добрими людьми» |
|
|
|
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
09.09 |
понеділок |
Бесіда «Що означає бути вихованою людиною?»
|
|
|
|
|
|
10.09 |
вівторок |
|
|
|
|
Заочна екскурсія «Музичний фольклор рідного краю» |
|
11.09 |
середа |
|
День рухливих ігор та атракціонів» (екскурсія до лівобережного парку з катанням на атракціонах)
|
|
|
|
|
12.09 |
четвер |
|
|
|
Виставка юних художників «Тихі кроки осені в моєму місті» |
|
Проект « Місто моєї душі – Кам’янське» ( до дня міста Кам’янського) |
13.09 |
п’ятниця |
|
|
Класний лекторій «Як стати успішним» |
|
|
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
16.09 |
понеділок |
Складання психологічного портрета «Який мій друг?» (створення міні творів малюнків, репризи) |
|
|
|
|
|
17.09 |
вівторок |
|
|
|
Година здоров’я «Почни день з ранкової гімнастики» |
|
|
18.09 |
середа |
|
Засідання круглого класного батьківського столу Як виховати дисципліновану дитину? (у супроводі анкетування «Дисциплінованість дитини», «Методи впливу на поведінку дитини.» |
|
|
Екскурсія до музично – драматичного театру ім.Л.Українки ( перегляд вистави «Котигорошко»)
|
|
19.09 |
четвер |
|
|
Уявна гра мандрівка «Краса імені мого» |
|
|
|
20.09 |
п’ятниця |
|
|
|
|
|
Створення лепбуку «Ми за мир» (до Міжнародного дня миру) |
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
23.09 |
понеділок |
|
|
Трудовий десант «Нове життя старим книгам» (ремонт підручників) |
|
|
|
24.09 |
вівторок |
|
Ділова гра «Абетка здоров’я» |
|
|
|
|
25.09 |
середа |
Класний лекторій «Як стати успішним?» |
|
|
Відео екскурсія «Твій рідний край» |
|
|
26.09 |
четвер |
|
|
|
|
|
Акція «Вклонися низенько бабусі та дідусеві…» (до дня людей похилого віку) |
27.09 |
п’ятниця |
|
|
|
|
День бібліотекаря (виготовлення святкової листівки для поздоровлення шкільного бібліотекаря) |
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
30.09 |
пнеділок |
Тренінг «Як я будую свій день»
|
|
|
|
|
|
01.10 |
вівторок |
|
|
|
|
Музична світлиця «Музична спадщина рідного краю» |
|
02.10 |
середа |
|
|
Мотиваційна дискусія «На кого я хочу бути схожим» |
|
|
|
03.10 |
четвер |
|
|
|
Екологічною стежиною до лісу (уявна подорож до осіннього лісу) |
|
|
04.10 |
п’ятниця |
|
День самоврядування (до дня вчителя) |
|
|
|
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
07.10 |
пнеділок |
Бесіда порада «Як загартовувати організм»
|
|
|
Старт акції «Годівничка»(збір насіння, виготовлення годівничок із підручного матеріалу) |
|
|
08.10 |
вівторок |
|
|
Груповий практикум «Калейдоскоп професій» |
|
|
|
09.10 |
середа |
|
|
|
|
|
«Козацькі забави» (пізнавальна година) |
10.10 |
четвер |
|
Гра - змагання «Марш маленьких козачат» (між командами хлопців 3-х класів) |
|
|
|
|
11.10 |
п’ятниця |
|
|
|
|
Вернісаж «Золотий листочок» (виставка малюнків,композицій із природного матеріалу, мозаїчних картин, присвячені Дню художника) |
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
14.10 |
пнеділок |
|
|||||
15.10 |
вівторок |
|
Година здоров’я «Шкідливі звички і здоров’я» |
|
|
|
|
16.10 |
середа |
|
|
|
Квест «Найкращий грибник» |
|
|
17.10 |
четвер |
|
|
Проект «Звідки прийшла іграшка?» Виставка улюбленої іграшки. |
|
|
|
18.10 |
п’ятниця |
|
Тренінг «Світ батьків – світ дітей» (сприяти розвитку ефективної взаємодії між дітьми та батьками) [ПНВ №16 -18.16, с.91]
|
|
|
Майстер - клас «Прикраси своїми руками»(виготовлення іграшок із солоного тіста) |
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
21.10 |
пнеділок |
Зустріч обговорення «Ні насильству і агресії»
|
|
|
|
|
|
22.10 |
вівторок |
|
|
|
«Чарівне слово поезії» . Вірші сучасних поетів про осінь. |
|
|
23.10 |
середа |
|
|
|
|
Екскурсія до музею школи «Сторінки історії мого міста» |
|
24.10 |
четвер |
|
Конкурс мовознавців «Живи, звучи, барвиста рідна мово!» |
|
|
|
|
25.10 |
п’ятниця |
|
|
Урок безпеки «Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул» |
|
|
Урок – пам’яті «Цих років не забути нам»(присвячений дню визволенню рідного міста) |
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
04.11 |
понеділок |
|
Презентація проекту «Як я провів канікули»
|
|
|
|
|
05.11 |
вівторок |
Ланцюжок висловлювань «Моє головне завдання…»
|
|
|
Конкурс есе «Як я піклуюсь про своє здоров’я» |
|
|
06.11 |
середа |
|
|
«Дерево міцне корінням, а людина друзями» (бесіда за оповіданнями В.Сухомлинського) |
|
|
|
07.11 |
четвер |
|
Не залишимо брехні жодного шансу. (психологічний практикум) «Світ дитячих фантазій або Подорож у країну Брехляндії»
|
|
|
Усний журнал «Кажуть дитино, що мова наша солов’їна» |
|
08.11 |
п’ятниця |
|
|
|
|
|
Участь в конкурсі знавців української мови ім.. П.Яцика (до Дня української писемності та мови) |
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
11.11 |
понеділок |
Колективне складання правил товаришування «Правила нашого життя»
|
|
|
|
|
|
12.11 |
вівторок |
|
|
|
Акція «Увага! Птахи!» (підгодовування птахів) |
|
|
13.11 |
середа |
|
|
Виготовлення вітальних листівок поздоровлень.(14.11 -Міжнародний день логопеда) |
|
|
|
14.11 |
четвер |
|
|
|
|
Проект «Історія маленького ґудзика»(Всесвітній день ґудзика) |
|
15.11 |
п’ятниця |
|
Увага!Дорога !(вікторина до Всесвітнього дня пам’яті жертв ДТП) |
|
|
|
Виготовлення бюлетеня звіту «Так живуть помаранчеві промінці»(підготовка до шкільної виставки «Зірковий час 3-А класу») |
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
16.11 |
понеділок |
Година спілкування «Вчимося бути добрими людьми»(до Міжнародного дня Толерантності) |
|
|
|
Виставка кращих дитячих малюнків «Коло друзів» |
|
17.11 |
вівторок |
|
|
|
Бесіда «Ми жителі однієї планети Земля»(до Всесвітнього дня дітей) |
|
|
18.11 |
середа |
|
|
Акція по виготовленню подарунків, сувенірів для воїнів АТО |
|
|
|
19.11 |
четвер |
|
|
|
|
|
Екскурсія до шкільного музею – зал пам’яті воїнів АТО (до річниці початку Революції Гідності |
20.11 |
п’ятниця |
|
Урок –реквієм «Вони пішли у вічність, щоб Україну зберегти» |
|
|
|
|
дата |
дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
25.11 |
понеділок |
|
|
|
Нагодуй птахів (екологічна година) |
|
|
26.11 |
вівторок |
|
|
|
|
|
День пам’яті жертв голодомору. Акція «Запали свічку» (до Дня пам’яті жертв голодомору)
|
27.11 |
середа |
Гра – мандрівка «Стежки мого дитинства» |
|
|
|
Тренінг «Вчимося правильно ходити,формуємо поставу» |
|
28.11 |
четвер |
|
Кожна дитина має права (правознавчо - інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?») |
|
|
|
|
29.11 |
п’ятниця |
|
|
Вікторина за мотивами літературних дитячих творів «Упізнай героя»
|
|
|
|
Дата |
Дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
02.12 |
понеділок
|
Бесіда – порада лікаря «Як загартовувати організм взимку»(зустріч з медичною сестрою Сніжко Н.Л. |
|
|
|
|
|
03.12 |
вівторок |
|
|
Збір і відправка подарунків, сувенірів, виготовлених учнями класу воїнам АТО. |
|
|
Перегляд відеороликів «Ними пишається вся Україна»(до Міжнародного дня інвалідів, знайомство з параолімпійцями) |
04.12 |
середа |
|
|
|
Виставка художньо-літературних замальовок «Краса природи в довкіллі» |
|
|
05.12 |
четвер |
|
|
|
|
|
|
06.12 |
п’ятниця |
|
|
|
|
Спортивне свято «Нумо, хлопці»(До Дня Збройних сил України) |
|
Дата |
Дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
09.12 |
понеділок
|
|
|
Відкриття майстерні Діда Мороза |
|
|
|
10.12 |
вівторок |
|
|
|
|
Перегляд презентацій «Права дітей в мультфільмах» |
|
11.12 |
середа |
|
Конкурс творів на тему «Щастя моєї сім’ї» |
|
|
|
|
12.12 |
четвер |
|
|
|
Майстер - клас «Збереження життя зеленій красуні»
|
|
|
13.12 |
п’ятниця |
|
|
|
|
|
Урок пам’яті «День шанування ліквідаторів трагедії на ЧАЕС» |
Дата |
Дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
16.12 |
понеділок
|
|
|
|
|
Матусина вітальня «Зимові свята та традиції українців» |
|
17.12 |
вівторок |
|
|
|
Година милування природою «Зимова симфонія життя |
|
|
18.12 |
середа |
|
|
Урок етикету «Про подарунки та вдячність до них» |
|
|
Екскурс в історію «Звідки походить вишиванка» |
19.12 |
четвер |
Дерево рішень «Закони гостинності»
|
|
|
|
Класне свято «День Святого Миколая» |
|
\20.12 |
п’ятниця |
|
Свято «Український рушник в обрядах та житті народу» (у супроводі виставки рушників із «Бабусиної скриньки») [ ПНВ 10-11.17, с.14] |
|
|
|
|
Дата |
Дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
23.12 |
понеділок
|
|
|
Робота майстерні Діда Мороза |
Складання загадок, віршів про зимову природу |
|
|
24.12 |
вівторок |
Аукціон «Слова ввічливості»
|
|
|
|
Відвідування новорічної вистави в музично драматичному театрі ім.Л.Українки. |
|
25.12 |
середа |
|
|||||
26.12 |
четвер |
Звіт об’єднання помаранчевих промінців (виконання доручень)
|
|
|
|
|
Заочна мандрівка в минуле «Відколи святкують Новий рік 1 січня?»
|
27.12 |
п’ятниця |
|
Новорічний карнавал «Знову зиму зустрічаємо, Діда Мороза вітаємо» |
Інструктаж з ТБ та БЖД на зимові канікули та на зимові свята (вручення та вклеювання пам’яток з ТБ в щоденники) |
|
|
|
(відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1 -11 класів загальноосвітніх закладів України)
[Наказ МОН України від 31.10.2011р. № 1243]
та до концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді
[наказ Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641]
Програма виховання розрахована на весь період виховної роботи в конкретному класі з урахуванням вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей дітей.
Мета програми:
Основні потреби дитини в початкових класах:
Завдання для вчителя:
застосуванням;
з однолітками, входити в колектив ровесників;
Головне завдання педагога – навчитись створювати та використовувати у шкільному житті ситуації, де знання і дії були б злиті та дозволили б фіксувати динаміку морально – духовного розвитку дитини, суть якого полягає у вмінні дитини самостійно , а іноді за допомогою вчителя реалізувати свої здібності до практичної діяльності.