План виховної роботи в 3 класі І семестр 2019 -2020 навчальному році

Про матеріал
Дана розробка плану виховної роботи з учнями в 3 класі на І семестр 2019 -2020 навчальний рік.
Перегляд файлу

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

02.09

понеділок

Практичне заняття «Дорога від школи додому»

 

 

 

 

Свято Першого дзвоника. Тематичний урок «Добре тому жити, хто вміє дружити»

 

03.09

вівторок

 

 

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».

 

 

 

 

04.09

середа

 

 

 

Усний журнал «Осінь – щедра господиня».

 

 

 

 

05.09

четвер

Засідання об’єднання «Помаранчевих промінців» (розподіл обов’язків та знайомство з планом роботи на

 І семестр )

 

 

 

Виставка художників – архітекторів «Школа майбутнього»

 

06.09

п’ятниця

 

 

Діалог «Вчимося бути добрими людьми»

 

 

 

 

 

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

09.09

понеділок

Бесіда «Що означає бути вихованою людиною?»

 

 

 

 

 

 

 

10.09

вівторок

 

 

 

 

Заочна екскурсія «Музичний фольклор рідного краю»

 

11.09

середа

 

День рухливих ігор та атракціонів» (екскурсія до лівобережного парку з катанням на атракціонах)

 

 

 

 

 

 

12.09

четвер

 

 

 

 

Виставка юних художників «Тихі кроки осені в моєму місті»

 

Проект « Місто моєї душі – Камянське» ( до дня міста Камянського)

13.09

п’ятниця

 

 

 

Класний лекторій «Як стати успішним»

 

 

 

 

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

16.09

понеділок

Складання психологічного портрета «Який мій друг?» (створення міні  творів малюнків, репризи)

 

 

 

 

 

 

17.09

вівторок

 

 

 

Година здоров’я «Почни день з ранкової гімнастики»

 

 

18.09

середа

 

Засідання круглого класного батьківського столу

 Як виховати дисципліновану дитину? (у супроводі анкетування «Дисциплінованість дитини», «Методи впливу на поведінку дитини.»

 

 

Екскурсія до музично – драматичного театру ім.Л.Українки

( перегляд вистави «Котигорошко»)

 

 

19.09

четвер

 

 

 

 

Уявна гра  мандрівка «Краса імені мого»

 

 

 

 

 

20.09

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

Створення лепбуку «Ми за мир» (до Міжнародного дня миру)

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

23.09

понеділок

 

 

 

Трудовий десант «Нове життя старим книгам» (ремонт підручників)

 

 

 

 

24.09

вівторок

 

Ділова гра «Абетка здоров’я»

 

 

 

 

25.09

середа

Класний лекторій «Як стати успішним?»

 

 

Відео екскурсія «Твій рідний край»

 

 

 

26.09

четвер

 

 

 

 

 

 

Акція «Вклонися низенько бабусі та дідусеві…» (до дня людей похилого віку)

27.09

п’ятниця

 

 

 

 

 

День бібліотекаря (виготовлення святкової листівки для поздоровлення шкільного бібліотекаря)

 

 

 

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

30.09

пнеділок

Тренінг «Як я будую свій день»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.10

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музична світлиця «Музична спадщина рідного краю»

 

02.10

середа

 

 

 

 

 

 

 

Мотиваційна дискусія «На кого я хочу бути схожим»

 

 

 

03.10

четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічною стежиною до лісу (уявна подорож до осіннього лісу)

 

 

04.10

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

День самоврядування (до дня вчителя)

 

 

 

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

07.10

пнеділок

Бесіда  порада «Як загартовувати організм»

 

 

 

 

 

 

Старт акції «Годівничка»(збір насіння, виготовлення годівничок із підручного матеріалу)

 

 

08.10

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

Груповий практикум «Калейдоскоп професій»

 

 

 

09.10

середа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Козацькі забави»

(пізнавальна година)

10.10

четвер

 

 

 

 

 

 

Гра -  змагання «Марш маленьких козачат» (між командами хлопців 3-х класів)

 

 

 

 

11.10

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вернісаж «Золотий листочок» (виставка малюнків,композицій із природного матеріалу, мозаїчних картин, присвячені Дню художника)

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

14.10

пнеділок

 

 

 

 

 

 

 

15.10

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

Година здоров’я

«Шкідливі звички і здоров’я»

 

 

 

 

16.10

середа

 

 

 

 

 

 

 

 

Квест «Найкращий грибник»

 

 

17.10

четвер

 

 

 

 

 

 

Проект «Звідки прийшла іграшка?»

Виставка улюбленої іграшки.

 

 

 

18.10

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

Тренінг  «Світ батьків – світ дітей» (сприяти розвитку ефективної взаємодії між дітьми та батьками)

[ПНВ №16 -18.16, с.91]

 

 

 

Майстер -   клас «Прикраси своїми руками»(виготовлення іграшок із солоного тіста)

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

21.10

пнеділок

Зустріч  обговорення «Ні  насильству  і агресії»

 

 

 

 

 

 

22.10

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

«Чарівне слово поезії» . Вірші сучасних поетів про осінь.

 

 

23.10

середа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екскурсія до музею школи «Сторінки історії мого міста»

 

24.10

четвер

 

 

 

 

 

 

Конкурс мовознавців «Живи, звучи, барвиста рідна мово!»

 

 

 

 

25.10

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок безпеки «Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул»

 

 

Урок – пам’яті «Цих років не забути нам»(присвячений дню визволенню рідного міста)

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

04.11

понеділок

 

 

 

Презентація проекту «Як я провів канікули»

 

 

 

 

 

 

 

05.11

вівторок

Ланцюжок висловлювань «Моє головне завдання…»

 

 

 

 

Конкурс есе «Як я піклуюсь про своє  здоров’я»

 

 

 

 

 

 

 

06.11

середа

 

 

«Дерево міцне корінням, а людина друзями» (бесіда за оповіданнями В.Сухомлинського)

 

 

 

 

 

 

 

 

07.11

четвер

 

Не залишимо брехні жодного шансу.

(психологічний практикум)

«Світ дитячих фантазій або Подорож у країну Брехляндії»

 

 

 

Усний журнал «Кажуть дитино, що мова наша солов’їна»

 

 

 

 

 

 

08.11

п’ятниця

 

 

 

 

 

Участь в конкурсі знавців української мови ім.. П.Яцика (до Дня української писемності та мови)

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

11.11

понеділок

Колективне складання правил товаришування «Правила нашого життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

12.11

вівторок

 

 

 

 

Акція «Увага! Птахи!»

(підгодовування

птахів)

 

 

 

 

 

 

 

13.11

середа

 

 

Виготовлення вітальних листівок поздоровлень.(14.11 -Міжнародний день логопеда)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.11

четвер

 

 

 

 

Проект «Історія маленького ґудзика»(Всесвітній день ґудзика)

 

 

 

 

 

 

15.11

п’ятниця

 

 

 

 

 

Увага!Дорога

!(вікторина

до Всесвітнього дня

пам’яті жертв ДТП)

 

 

 

Виготовлення бюлетеня  звіту «Так живуть помаранчеві промінці»(підготовка до шкільної виставки

«Зірковий час 3-А класу»)

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

16.11

понеділок

Година спілкування «Вчимося бути добрими людьми»(до Міжнародного дня Толерантності)

 

 

 

 

 

Виставка кращих дитячих малюнків «Коло друзів»

 

17.11

вівторок

 

 

 

 

Бесіда «Ми жителі однієї планети Земля»(до Всесвітнього дня дітей)

 

 

 

 

 

 

 

18.11

середа

 

 

Акція по виготовленню подарунків, сувенірів для воїнів АТО

 

 

 

 

 

 

 

 

19.11

четвер

 

 

 

 

 

Екскурсія до шкільного  музею – зал пам’яті воїнів АТО (до річниці початку Революції Гідності

20.11

п’ятниця

 

 

 

 

 

Урок –реквієм «Вони пішли у вічність, щоб Україну зберегти»

 

 

 

 

 

дата

дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

25.11

понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нагодуй птахів (екологічна година)

 

 

26.11

вівторок

 

 

 

 

 

 

День пам’яті жертв голодомору. Акція «Запали свічку»

(до Дня пам’яті жертв голодомору)

 

27.11

середа

Гра – мандрівка «Стежки мого дитинства»

 

 

 

Тренінг «Вчимося правильно ходити,формуємо поставу»

 

 

 

 

 

 

28.11

четвер

 

Кожна дитина має права (правознавчо - інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.11

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

Вікторина  за мотивами літературних дитячих творів «Упізнай героя»

 

 

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

02.12

понеділок

 

Бесіда – порада лікаря «Як загартовувати організм взимку»(зустріч з медичною сестрою Сніжко Н.Л.

 

 

 

 

 

03.12

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

Збір і відправка подарунків, сувенірів, виготовлених учнями класу воїнам АТО.

 

 

Перегляд відеороликів «Ними пишається вся Україна»(до Міжнародного дня інвалідів, знайомство з параолімпійцями)

04.12

середа

 

 

 

 

 

 

 

 

Виставка художньо-літературних замальовок «Краса природи в довкіллі»

 

 

05.12

четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.12

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортивне свято «Нумо, хлопці»(До Дня Збройних сил України)

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

09.12

понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкриття майстерні Діда Мороза

 

 

 

10.12

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд презентацій «Права дітей в мультфільмах»

 

11.12

середа

 

 

 

 

 

 

Конкурс творів на тему «Щастя моєї сімї»

 

 

 

 

12.12

четвер

 

 

 

 

 

 

 

Майстер  - клас «Збереження життя зеленій красуні»

 

 

 

13.12

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок пам’яті «День шанування ліквідаторів трагедії на ЧАЕС»

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

16.12

понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матусина вітальня «Зимові свята та традиції українців»

 

17.12

вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

Година милування природою «Зимова симфонія життя

 

 

18.12

середа

 

 

 

 

 

 

 

Урок етикету «Про подарунки та вдячність до них»

 

 

Екскурс в історію «Звідки походить вишиванка»

19.12

четвер

Дерево рішень «Закони гостинності»

 

 

 

 

 

Класне свято «День Святого Миколая»

 

\20.12

п’ятниця

 

 

Свято «Український рушник  в обрядах та житті народу»

(у супроводі виставки рушників із «Бабусиної скриньки»)

[ ПНВ 10-11.17, с.14]

 

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до  праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

23.12

понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота майстерні Діда Мороза

Складання загадок, віршів про зимову природу

 

 

24.12

вівторок

Аукціон «Слова ввічливості»

 

 

 

 

 

 

 

 

Відвідування новорічної вистави в музично  драматичному театрі ім.Л.Українки.

 

 

 

 

 

25.12

середа

 

 

 

 

 

 

26.12

четвер

Звіт об’єднання помаранчевих промінців (виконання доручень)

 

 

 

 

 

Заочна мандрівка в минуле «Відколи святкують Новий рік 1 січня?»

 

 

27.12

п’ятниця

 

 

 

 

 

 

Новорічний карнавал «Знову зиму зустрічаємо, Діда Мороза вітаємо»

Інструктаж з ТБ та БЖД на зимові канікули та на зимові свята (вручення та вклеювання пам’яток з ТБ в щоденники)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1 -11 класів загальноосвітніх закладів України)

[Наказ МОН України від 31.10.2011р. № 1243]

та до концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді

[наказ Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641]

Програма виховання розрахована на весь період виховної роботи в конкретному класі з урахуванням вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей дітей.

 

Мета програми:

  • Створення ефективної системи виховної діяльності класного керівника (вихователя);
  • Створення  гуманістичної виховної системи класного колективу.

 

 

Основні  потреби дитини в початкових класах:

  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Потреба в спілкуванні з людьми , в емоційному контакті;
  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Потреба у виявленні власних позицій у ставленні до інших , до світу;
  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Потреба у дружбі, товариськості;
  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Потреба у повазі до себе як до особистості, у самоповазі;
  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Потреба у набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.

 

            Завдання для вчителя:

  • Вирізняти мотив вчинку дитини;
  • Роз’ясняти школяреві його сутність і правильність поведінки;
  • Дати можливість емоційного «переживання» разом із практичним

застосуванням;

  • На основі спільних видів діяльності вчити будувати свої взаємини

з однолітками, входити в колектив ровесників;

  • Формувати потребу до взаємовимогливості і взаємодопомоги;
  • Формувати ядро особистості (моральні почуття, цінності, переконання, набуття досвіду, моральної гуманної поведінки);
  • Вчити не лише виконувати вимоги колективу, а й брати активну участь у постановці вимог, вибору доручень, справ, які дитині до душі;
  • Формувати та розвивати стійкі форми поведінки та діяльності , які в майбутньому будуть становити основу формування дитячого характеру;
  • Формувати теоретичне мислення, особистісні моральні якості;
  • Допомогти дитині просуватися від елементарних навичок поведінки до більш високого рівня , де необхідні самостійність при прийнятті рішень і моральний вибір.

Головне завдання педагога – навчитись створювати та використовувати у шкільному житті ситуації, де знання і дії були б злиті та дозволили б фіксувати динаміку морально – духовного розвитку дитини, суть якого полягає у вмінні дитини самостійно , а іноді  за допомогою вчителя реалізувати свої здібності до практичної діяльності.

 

docx
Додав(-ла)
Волощук Лариса
Додано
10 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку